DistortedDiva 01.09.2009 21:27
Han betragter ham roligt.. "er jeg heldig nuu??" spørger han barnligt, og kysser ham blidt ned ad halsen.. "hvis ikke.. Hvornår bliver jeg så heldig? Og hvad skal jeg gør for at blive det?" tilføjer han så lavt bagefter.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 01.09.2009 21:32
"Øv.." mumler han til det første han siger..Han lyser så op.. "Jeg glæder mig allerede" kommer det så nærmets jublende fra ham. Han smiler så stort, og kysser ham lettere groft på munden.
//frys
Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 19:33
Han ser blot på ham ned et let smil, som langsomt forsvinder da han først nu rigtig tænker over det han sagde.. "..Når du en eller anden dag har lyst.." mumler han med et let smil. "Så det vil sige... at du HAR lyst!" udbryder han kort efter.Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 19:47
Han ler kort "Det havde jeg ikke regnet med" kommer det så fra ham, før han blidt kysser ham på munden, han holder det kort, inden han ser på ham igen. Først bare undersøgende på hans ansigt, men kort efter ser han ham i øjnene.Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 20:08
"Jah.. Men jeg.. regnede med... at du overhovedet ikke gad.. men gjorde det alligevel" mumler han med et lavt grin, og kysser ham blidt ned af halsen, og op igen, han kysser ham så igen kort på munden.Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 20:30
Han griner let.. "Ah.. Du aner ikke hvor glad jeg er" mumler han roligt, og lader roligt sit hovede hvile imod hans bryst. inden han roligt lader sin hånd hvile på hans mave.Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 20:37
Han skæver op til ham inden han roligt lader sin hånd glide ned om hans lår, som han blidt kærtegner..Han lukker slev kort efter øjnene, og sukker tungt.
Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 20:50
Han åbner øjnene igen, og ser på ham. han smiler roligt, og lader langsomt sin hånd glide længere op af Murizz's lår, og derefter mellem hans ben, dog uden på han bukser.Mørketskriger!

Muri 03.09.2009 20:57
Hans smil bliver en smule større og der kommer en kort, tung vejrtrækning fra ham, før han åbner øjnene og ser på Felix.Han tager kort efter fat i hans hånd, og flytter den lidt.
"... Jeg får nogle mærkelige følelser, når du gør det der," siger han kort og smiler svagt.
DistortedDiva 03.09.2009 21:00
Han ser spørgende på ham, da han flytter hans hånd.. Han smiler så bredt.. "Mærkelige?" han kommer med et lille grin, "På en god måde?" spørger han han roligt bag efter, og lader igen sin hånd hvile på hans lår.Mørketskriger!

DistortedDiva 03.09.2009 21:08
Han smiler bredt.. "hvor er du... uvidene" mumler han med et lavt grin.. Han lader derefter igen sin hånd hvile mellem hans ben, inden han langsomt begynder at kærtegne hans skridt.. "Prøv at lade være med at gøre noget" mumler han lavt, og smiler bredt.Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12
Lige nu: 0 | I dag: 12
Krystallandet