DistortedDiva 01.09.2009 20:18
Han smiler roligt.. Og gengælder kort kysset, inden han sukker tungt, og blotter sin hals... "Du har fået mig til at blive helt... flink.." mumler han halv iritert, stadig med sin hals blottet.. han lader derefter roligt sine hænder glide ned om hans hofter.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 01.09.2009 20:28
Han ser kort på ham.. "meget" mumler han, og kysser ham blidt på panden, og læner sig roligt lidt ind over ham.. "Men bare rolig... Jeg er ikke flink ved dig når det gælder sex! Jeg kaster mig over dig så tit som jeg vil" siger han med et lavt grin, inden han roligt napper ham i øreflippen.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 20:37
Han nikker med etstort smil " ja ikke!" griner han, og læner sig igen længere ind over ham. Han kysser ham så blidt på munden, inden han bare ser ham i øjnene.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 20:43
han ser fortsat på ham, men lukker kort øjnene da Murizz siger at han elsker ham.. Han kommer med et tilfreds suk, og åbner så øjnene igen.. "Jeg elsker også dig" kommer det så lavt fra ham..Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 20:56
Han skubber ham hetl ned at ligge, inden han blidt kysser ham på næsen.. "Kom til at tænke på..." starter han, og kysser ham blidt på halsen, et par gange.. "Tør, du nu gøer... ALT hvad jeg gør?" spørger han med et lettere sjofelt smil.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 21:01
Han ser blot på ham. "hvad har du lyst til at gøre ved mig" griner han, han ved udemærket godt at Murizz ikke lige er typen der ville begynde på at rage på Felix for sin egen fornøjelse.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 21:09
Han ser overrasket på ham "hvad?" spørger han lavt, med en lettere forventningsfuld tone i stemmen. Han kysser ham hurtigt på kinden inden han ser på ham igen. "Hvad vil du sige?" En smørret smil breder sig langsomt over hans læber.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 21:13
Han ser kort væk.. "øøhm.. en smule måske" mumler han så, men ser hurtigt tilbage på ham.. "Sig det nu" kommer det så halv lavt fra ham, men stadig forventningsfuldt.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 21:20
Han ser stadig på ham, med han slapper ligesom af da Murizz siger han intet vil gøre, det forventningsfulde glimt i hans øjne, forsvinder også med det samme.. "eejh.. Altså.. Hver nu flink" siger han barnlingt.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.09.2009 21:23
Han ser bare på ham.. "to gange.." mumler han lavt, og ser væk.. "jamen.. aldrig mere?" Er det eneste han sådan rigtig siger, før han ser tilbage på ham.Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12
Lige nu: 0 | I dag: 12
Krystallandet