Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 20:27
Han sukker tungt, og går så bare ind i huset igen, efter hun er gået ind. Han sætter sig på en stol, og endnu et tungt suk kommer fra ham, før han hurtigt ser ud mod køkkenet, da han hører hendes tanke.
Han rejser sig så, og går ud i køkkenet, hvor han ser hende sidde i et hjørne. Han går hen til hende, sætter sig på hug foran hende, og tager så fat om hendes hage med to fingre, og løfter hendes hoved lidt(?), så han kan se hendes hugtænder.
Et stort smil kommer frem på hans læber, før han bare rejser sig op igen og sætter sig ind på sofaen.
"Bare rolig! Du vænner dig til at have dem! Det gjorde jeg i hvert fald!" råber han ud til hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 20:31
Sidder og holder sig for hovedet, da han kommer ud til hende.
Ser derefter op på ham, og har angst i sine øjne.
ligger mærke til at store smil, men forstår ikke hvorfor, og ryster i hele kroppen.
Hører hvad han råber, og kommer forsigtigt ud til ham. "hvorfor?! er det dig der har gjort det?!" Råber hun skræmt.
Tårerne løber bange ned af hendes kinder, hvorefter hun går hen og tager fat i hans krave (?) "er det?!" kommer det panisk fra hende
Lader sig glide ned i hans favn og ryster videre, mens hun ikke forstår hvad der er sket med hende

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 20:39
Han skæver til hende, og griner så lavt, da hun tager fat i hans krave.
"Nej.... Jeg har ikke gjort noget," griner han, selvom han egentlig mener det. Han betragter hende lidt, da hun glider ned i hans favn, og langsomt holder han op med at grine, men smilet på hans læber er der stadig.
"Hvorfor tror alle det er så slemt at være vampyr?" spørger han roligt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 20:41
"jeg vil ikke være vampyr.." græder hun, og holder den ene arm foran hendes øjne.
Tænderne er stadig synlige og hun kommer til at bide sig selv i læben med dem, så hun langsomt begynder at bløde.
blodet løber fra hendes læbe og ned til hendes hage

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 20:51
Han fnyser kort.
"Hvorfor ikke? Hvad er der så slemt ved det? Jeg har levet med det i rimelig mange år nu. Det er ikke noget problem," siger han roligt, som om det bare var helt normalt for alle.
Han skæver så til hende, og trækker kort vejret dybt ind, da han kan dufte blod. Han lukker kort øjnene, men ryster så hurtigt på hovedet og åbner dem igen. Han ser så på hende, før han fører sin underarm hen til hendes mund.
"Bid mig. Du vil blive overrasket over hvor godt det føles,".

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 20:54
ser på hans arm, og har det som om nogen slår hende i hovedet. lytter til hans åre der transportere blodet rundt.
åbner langsomt munden, og skal til at bide sig fast i hans arm, men trækker sig hurtigt tilbage og ryster på hovedet.
"nej tak, jeg vil ikke bide dig" ser ned på hans mave. "hvorfor smilte du så stort ude i køkkenet da du så mine tænder?" ligger hovedet spørgende på skrå

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 21:10
Han ser afventende på hende, og smiler så skævt, da hun ikke gør det alligevel. Han trækker armen til sig igen.
"Okay, fint. Men på et eller andet tidspunkt bliver du nødt til at bide en eller anden...," siger han kort.
Han vender blikket mod gulvet og smiler skævt.
"Det spørgsmål vil jeg lade som om jeg ikk hørte, og derfor lade være med at svarer på det..," siger han kort, mens han nikker let.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 21:13
"sig det, ellers kan det være jeg ved et uheld siger til Jace du slog mig" ser alvorligt på ham, og blinker med det ene øje for at sige hun mener det.
"Jeg vil liste op i seng, vil du med?" ser på ham og står i døren til soveværelset. "du får lov till at tage min første gang lige her og nu hvis du stadig lover at være forsigtig og fortæller hvorfor du smilte" kommer det lokkende fra hende, da hun gerne vil vide hvorfor.
Ligger sig ind i hans seng og begynder at tage tøjet af

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 21:23
Hans smil forsvinder hurtigt, efter hvad hun siger. Han ser så på hende. Han løfter let øjenbrynene, mens han ser efter hende, før han rejser sig op og stiller sig i døren til værelset.
Han lægger armene over kors, lægger hovedet let på skrå og betragter hende.
"..... Okay....... Jeg smilte da jeg så dine tænder, fordi jeg synes du virkede for svag til at kunne være vampyr..," siger han kort. Han venter dog med at gøre noget.
"Men jeg lover stadig at være forsigtig," kommr det hurtigt fra ham, og et lille smil kommer til syne.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 21:27
står kun i undertøj, da hun hører han siger hun er svag. "jeg er ikke svag!" ørene og halen stritter i utilfredshed, mens hun selv står oprejst.
"Jeg er ikke nogen vampyr!" siger hun lidt efter, da hun bare vil benægte det.
"hvis du bare lover det.." siger hun derefter forsigtigt. hendes øre ligger sig flovt langs hendes hoved, mens hun selv rødmer.
ser hen på hans bare overkrop, og vifter med halen. "hvorfor skal vampyrer altid være så pæne? det bare ikke fair!" tænker hun utilfreds.
"også jeg ikke køn nok til at være vampyr, du vildt smuk og det hele, det jeg ikke" ligger sig i sengen og ser lokkende hen på ham, mens hun stadig kun har undertøjet på.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 21:36
Han smiler svagt, som om han skal til at grine, men undgår at komme med nogen kommentar.
"Du er vampyr. Og på et eller andet tidspunkt bliver du nødt til at indrømme det...," siger han roligt.
Han nikker let.
"Det lover jeg," smiler han. Han griner lavt, da han hører hendes tanke.
"Jeg synes du er smuk..," kommer det lavt fra ham.
Han går så ind til hende, sætter sig overskrævs på hende, og læner sig ind over hende.
Han begynder så langsomt at tage hendes undertøj af(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 21:39
"syntes du?" spørger hun glad, mens hendes hale vifter fra side til side i sengen.
"jeg har aldrig lært at kæmpe, da min bror altid har passet på mig, men du da velkommen til at lære mig det, hvis du gider"
Rødmer, da han begynder at tage tøjet af hende, mens hun ser forsigtigt op på ham.
ligger hovedet på siden, da hun ligger helt nøgen i sengen under ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 21:53
Han nikker let, som svar på hendes første spørgsmål.
"Jeg er ikke sikker på jeg kan lærer dig det.... Alt hvad jeg ved, er noget jeg selv har lært..," siger han lavt.
Han begynder derefter roligt at knappe sine egne bukser op.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 21:56
"du kan da gøre et forsøg? skal nok være en god elev" smiler håbefuldt op til ham.
følger hans hånd ned til hans bukser og ser væk, hvorefter hun straks rødmer.
"Kan det stadig blive under dynen så det mørkt?" rødmer der meget, da hun er alt for nervøs til at se på ham samtidig

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 21:58
"Ja, det kan jeg," siger han roligt, og smiler svagt. Han lægger hovedet let på skrå.
"Øh.... Ja, selvfølgelig," siger han kort, hvorefter han trækker dynen hen over dem.
Han trækker så sine bukser helt ned, og ligger sig ind over hende.
"Er du stadig sikker på dether?" spørger han lettere mumlende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 22:01
"ja.. jeg er sikker.." hendes stemme ryster en del, over hun er så nervøs.
Lukker derefter øjnene og holder godt fast i lagnet hun ligger på. "jeg er sikker.."
Spreder forsigtigt sine ben, da hun mærker han ligger sig, og gør så han kan være der

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 22:07
Han smiler svagt, og nikker så let. Han ligger sig godt til rette oven på hende.

*Cencur*(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 22:09
Mærker hans vægt og giver et lavt st*n fra sig.

*censur*

bliver helt rød i hovedet, og holder endnu bedre fast i lagnet. Hun st*nner i hans takt.
ser op på ham, og der begynder at løbe blodige tårer ned af hendes kinder, da hun både er glad, og samtidig lettet over det ikke gør ondt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 22:16
*Cencur fortsætter*
Han begynder roligt at kysse hende ned af halsen, mens nogle små støn kommer fra ham en gang imellem.
*Cencur stop*
Han stopper så noget tid efter, og ligger sig ned ved siden af hende, stadig med dynen over sig. Hans vejrtækning er blevet en del tungere.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 22:19
*efter censur*
ligger forpustet på ryggen, og ser udmattet på ham.
ligger sig prøvende ind til ham, og ligger hovedet på hans skulder for at være tættere på ham.
"tak.. fordi du var.. forsigtig.." kommer det forpustet fra hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12