Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 23:11
Han tager forsigtigt hendes skjorte helt af(?).
"Jeg synes du er smuk," kommer det roligt fra ham. Han lader så langsomt sin ene hånd glide ned langs hendes mave.
"Sådan her," siger han lavt, før han forsigtigt og roligt begynder at rage hende mellem benene(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 23:15
hun lader ham tage den af sig og rødmer voldsomt.
begynder at rødme voldsomt, da hun mærker hans hånd mellem hendes ben.
st*nner meget og lukker øjnene helt. stiller sig op af væggen for at støtte sig til væggen.
"jeg kan.. ikke blive stående meget mere" kommer det st*nnende fra hende, mens hun forsøger at blive stående.
lader sig langsomt glide ned at sidde

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 23:21
Et lettere stort smil kommer frem på hans læber, og han sætter sig ned på hug, da hun glider ned at sidde. Han stopper så kort efter.
"Jeg kan blive ved.... Eller du kan komme med ind på værelset, og få det endnu bedre," siger han roligt.
Han betrager hende roligt, og smilet på hans læber er der stadig.

//frys

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 23:28
blidt siddende lidt, og rødmer meget da han stopper.
"bære du mig derind så?" ser op på ham, og holder forsigtigt om hans hals.
"Det følels ellers dejligt, men jeg er stadig bange for det.." ser forsigtigt ned.
"Jace myrder mig for det her.." tænker det stille og nervøst "Men bare denne følelse i min krop var bare så.. dejlig" tænker det roligt.
Ser op på ham. "hvordan kan du da gøre det bedre?" ser op på ham. Tror ikke det var det jace mente med at beskytte mig" rødmer meget

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 17:02
Han nikker let, og løfter hende så op i 'brudestilling'.
"Bare rolig... Jeg ved hvad jeg gør," siger han med et let smil. Han lægger så hovedet let på skrå, da han hører hendes tanke.
"Jace myrder også mig.... Eller.... Han vil i hvert fald gøre et raskt forsøg... Så derfor behøver han ikke vide noget," siger han kort. Han smiler så.
"Det finder du ud af," kommer det roligt fra ham.
"Nej.... Men hvad han ikke ved, har han ikke ondt af... Og jeg kan heller ikke få ondt af det," siger han kort, med et let nik.
Han går så ind med hende på værelset, og ligger hende på sengen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 17:40
bliver lidt overrasket da han bære hende i brudestillingen, men rødmer derefter voldsomt.
"Jamen, Jace bliver.." siger ikke mere og spinder over hans varme, mens han bære hende.
"hvor han bare dejlig varm og det hele" smiler sagligt.
"okay, jeg tør da heller ikke at sige det til ham, han bliver mega sur" Ser op på ham.
Rødmer voldsomt, ligger ørene ned af behag og vifter glad med halen, mens hun ligger hos ham.
Ser ind i værelset, og ligger i sengen, og ser op på ham. "Jeg er bange.." siger det stille

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 17:58
Han smiler skævt.
"Jace bliver altid sur. Det er ingen nyhed... Og desuden... Skal du ikke være bekymret. Det kommer ikke til at gå ud over dig, hvis han bliver sur. Det kommer kun til at gå ud over mig," siger han kort.
Han sætter sig så overskrævs på skødet af hende, og læner sig så ind over hende. Han ser hende i øjnene.
"Bare rolig," hvisker han blidt, før han langsomt begynder at kysse hende ned af halsen, og hans ene hånd glider roligt ned mellem hendes ben, hvor han igen begynder at rode(?). Alt imens han knapper sine egne bukser op med den anden hånd.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 18:03
"Jeg skal nok snakke med Jace om at lade dig være, hvis du behandler mig pænt" ser op på ham, og ser efter lidt forsigtigt ned.
følger hans hånd med blikket, hvorefter hendes kinder bliver røde og ligger sig helt ned i sengen.
St*nner meget af nydelse. "hvor det dejligt.." ser op på ham, men lukker derefter øjnene og holder godt fast i sengen.
åbner det ene øje lidt, og ser han er ved at knappe sine bukser op, og rødmer voldsomt, da hun ser mellem hans ben, hvorefter hun ligger sig på siden med ryggen til ham.
får dog fjernet hånden mellem hendes ben og ser op på ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 18:19
"Det skal jeg nok," siger han kort, før han igen kysser hende ned af halsen.
Han smiler let, da hun siger det er dejligt, men han når ikke rigtig andet end at knappe sine bukser op, før hun stopper ham.
Han stopper med at kysse hende på halsen, og ser så lettere undrene på hende, da hun fjerner hans hånd.
"Hvad har jeg gjort?" spørger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 18:23
Gemmer sig bare pænt under dynen i stedet.
"hvis vi... vi skal.. kan det så ikke ske... under her?.." kommer det rystende og flovt fra hende.
Ser ud på ham fra dynen og kravler pænt under den igen.
"jeg har aldrig set ens *** før, også ser jeg hans, nøj hvor var den stor" tænker det og rødmer helt vildt.
Hendes hjerte slår hurtigere over det og venter forsigtigt på ham.
"du lovede at være forsigtig.. ikke?.." spørger forsigtigt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 18:37
Han skæver kort til dynen, men ser så på hende igen.
"Øhm... Jo..? Det .. kan det vel," kommer det lettere forvirrende fra ham. Han smiler så skævt, og et lavt grin, kommer fra ham, da han hører hendes tanke. Et let nik kommer så fra ham.
"Jo, jeg skal nok være forsigtig," siger han roligt, stadig med et lavt grin. Han ryster så kort på hovedet, og stopper med at grine. Han kralver ind under dynen, og smider så sine bukser helt, hvorefter han ligger sig hen over hende, og ser bare på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 18:51
Ser op på ham, da han kommer under dynen til hende. Hun ligger forsigtigt armene om ham, og kysser ham blidt (?)
Ligger ørene ned og ser forsigtigt op på ham. "jeg er virkelig nervøs for det her.. Jeg burde ikke gøre det.. Jeg har lige mødt dig, og du sikkert bare en af dem der går igen bagefter.." siger det forsigtigt og holder flovt om sig selv. "Jeg kan ikke, det vil ikke være smart.." Ser ned og lukker øjnene, mens hun prøver at tænke det hele igennem.
kravler ud af dynen og prøver at finde noget tøj hun kan tage på, mens hun står på alle 4 og vifter med halen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 19:17
Han gengælder blidt kysset, men ser så bare på hende.
"Jeg lover at være forsigtigt.....?" siger han lavt, nærmest helt håbefuldt på, at hun vil sige ja.
Han følger hende så med blikket, da hun rejser sig op. Han folder dynen om sit underliv og rejser sig så op.
"Er det pga. Jace?" spørger han kort, efter et lavt suk er undsluppet hans læber.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 19:19
"nej, det ikke på grund af min bror, men på grund af jeg ikke kender dig, og du var ikke ligefrem sød ved mig til at starte med!"
får øje på en skjorte og tager den på, begynder at knappe den og lettet over den dækker hendes private dele.
"Jeg vil ikke have min første gang med en jeg slet ikke kender" Siger det stille og forsigtigt.
"Beklager, men jeg kan ikke gøre det med dig" går mod døren

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 19:36
Han smiler skævt, og vender så blikket mod gulvet.
"Men du kommer til at kende mig... Såh..... Vi kan gøre det, når du har lært mig at kende?" siger han roligt og smiler lettere uskyldigt.
Han smider så dynen, og tager hurtigt sine bukser på, inden han løber hen bag hende og omfavner hende(?).
"Du må ikke gå...," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 19:42
"kan vi vel godt, men vil gerne bare kende dig lidt bedre først.." ser om på ham, inden hun går videre.
bliver en smule forskrækket da han pludselig holder om hende, så hendes øre og hale stritter af forskrækkelse.
"du hurtig." står helt ind til ham og ser derefter om på ham. "jeg bliver, jeg vil bare finde mit tøj" smiler blidt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 20:00
Han lukker kort øjnene, men åbner dem så igen og ser på hende.
"Godt," siger han kort, før han slipper hende og sætter sig hen på sofaen. Han sidder så bare og betragter hende, uden at sige eller gøre noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 20:02
lunter hen til der hvor hun sidst smed tøjet. Tager det på og går mod hoveddøren. "hej hej" hun skynder sig ud af den.
stiller sig udenfor og venter på at se hvordan han tager hun pludselig stikker af, selvom hun kun er 10 meter fra huset.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2010 20:10
Han spærre kort øjnene op, og skynder sig så ud af døren, kun med bukser på. Han ser kort rundt, og får så øje på Anzu, som han med ét står foran. Han griber hurtigt fat om hendes håndled(?).
"Du kan få lov til at gå..... Men kun... hvis du kommer tilbage hertil, inden Jace kommer tilbage, og hvis du ikke får andre til at gøre skade på dig, eller gør skade på dig selv... For det kommer til at gå ud over mig," siger han kort. Han slipper så hendes håndled, stikker hænderne i lommerne på bukserne, og ser så bare på hende med et helt roligt blik.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 17.11.2010 20:15
smiler bare blidt, men bliver en smule nervøs, da han tager fat i hendes håndled og prøver at komme fri, men dropper det lidt efter.
"Jeg havde ikke tænkt mig at stikke af, jeg ville bare se hvordan du tog det" tager sig selv om håndledet da han endelig slipper.
Lister tilbage til huset og går ud i køkkenet for at finde mad. Hun finder brødet han snakkede om tideligere og skære et stykke af, som hun pænt stopper i munden.
skære endnu et, men kommer til at snitte sin finger. "av.." piver lidt, men får det pludselig underligt da hun ser blodet. Hun mærker sine hjørne tænder bliver længere og tager sig nervøst til munden.
"hvad?.. hvad er det her?!" tænker hun bange, hvorefter hun holder om sig selv med den ene arm, og holder en finder ved hendes tænder.
brødet hun stod med i hånden ligger på gulvet.
Hun forsøger at vaske blodet væk fra sin finger og skriger op, da hun hallucinere vandet er blod og sidder nervøst i et hjørne

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , jack, Tatti, Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12