Mikukeru 26.05.2007 13:45
"Jah tak, Frue... " Mikukeru kiggede sig omkring i det store hus.. "Her er da temmeligt fint.. "Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 13:46
((haha Miku (hurtigt kælenavn ^^) vi har masser af laks tilbage *kaster laks på skærmen men det var ikke nogen portal* ærgeligt xP))Toka ser lidt på den hurtigt kraftig lysende plet "åh undsgyld jeg så dem ikke" Hun smiler lidt og hører Nearyns tanker og går forsigtigt ind og ser imod lyden af krads og kigger lidt på Nearyn men forholder sig tavs.
Mikukeru 26.05.2007 13:48
((Alle kalder mig Miku.. Og en fra min klasse kalder mig Keru O_o.. Og virker din skærm ikke som en portal det gør min bare.. *Slår hovedet ind i skærmen*.. Ikke.. Kan du ikke bare sende lidt laks med posten?))Mikukeru får øje på den lysende plet, "Ilini? Hvordan går det? Du forsvandt så pludselig sidst!"
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 13:49
"Jeg er ingen frue!" Insisterede Gabriellaså på. "Og ja. Her er mildt sagt vidunderligt"
Sagde Gabriella så og førte Mikukeru hen til audienssalen.
"Han er derinde." Sagde Gabriella så.
Nearyn Darkstar 26.05.2007 13:51
Nearyn rejser sig og går ned imod Miku. "Tusind tak, jeg prøver. Og mine penge kommer fra handel og transport. Velkommen. Tusind gange velkommen til mit hjem. Jeg kan ikke udtrykke hvor glad jeg er for at du valgte at kaste tåbelige rygter af dig og møde mig her." Han breder armene ud for at understrege hans ord og stiller sig på 2. trin inden han når gulvet.
Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Mikukeru 26.05.2007 13:51
Mikukeru mistede pludselig fokus på Ilini, og gik ind til Nearyn og satte sig ned, "Sikke et fint hus du har, hvor har du penge fra?"Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 13:53
"ikke nu Mikukeru. kan du ikke se at hr Darkstar er svært såret. de bliver nød til at spise det her. den er meget efektiv mod slange bid. især giftige." siger hun med en lidt mere hård stemme. Nearyn Darkstar 26.05.2007 13:58
Nearyn vifter afvisende hånden. og smiler undskyldende "det er ikke nødvendigt. Jeg skal nok klare mig. Jeg har allerede heldt det fornødne i såret om som du kan se er det næsten væk" Han viser ilini hånden. og smiler forsikrende. "bare rolig ilini. tak for din omsorg."
Lavet af mig
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 14:00
(miku: nej brevet bliver jo blandet sammen med laksen så)Toka smiler inde i sig selv *det havde han vel godt af* tænker hun og et lille iriterrende smil dukker op på hendes læber men forsvinder igen
Mikukeru 26.05.2007 14:01
"Du er nok ikke så slem som jeg har set.. bare dårlig timing" Grinte Mikukeru..Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 14:01
hun ser strengt op på ham "de bliver nød til det. en slanges gift er hurtigt kommet med rundt i blodet. det ser ud til de er blevet bidt af en korssno og deres gift er meget hurtigt rundt i blodet. hvis de ikke snart spiser den her frugt begynder de at halucinere." (ved ikke helt hvordan man staver til halucinere) Mikukeru 26.05.2007 14:02
(( du siger noget.. Og vi har laks.. men først til aftens mad.. må bare nøjes med den her is..)) Mikukeru 26.05.2007 14:03
((snakker med Nearyn lidt.. og de andre løber lidt rundt herinde))Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 14:03
Gabriella kom til syne igen, da hun hørte nogenbanke på døren. "Skal jeg gå ud og åbne, Hr. Darkstar?"
Spurgte Gabriella så.
Mikukeru 26.05.2007 14:05
"Der er ingen" Råbte Mikukeru "En Dreng er lige løbet herind" Nearyn Darkstar 26.05.2007 14:06
(vi er i audienssalen)Nearyn smiler til ilini "Jeg har en væske her i huset som jeg bruger når mig eller mine tjenestefolk eller gæster kommer til skade. Jeg har allerede indtaget den og giften er heller ikke et problem længere, men giv mig den bare for at være sikker. "ingen grund til at misbruge din hjælp" Nearyn rækker hånden frem imod frugten.
Han kigger over på Miku "Ingen nag her. Du vil være shockeret over hvor ofte det sker. Når man er bare en smule succesfuld cirkulere rygterne som ringe i vandet. Jeg er glad for at du ville være her, men siden du er her går jeg ud fra at du sikkert har nogen spørgsmål du gerne vil have svar på"
Han smiler så til Gabriella. "tag dig ikke af det. Han kommer og går som han vil, og det er i orden. Hvad med om du i stedet skaffer dig selv og vores gæster en forfriskning?. Du ser ud som om du kunne bruge en og jeg er sikker på at de andre gerne vil have noget at drikke ligeså" Nearyn smiler høfligt til hende på sin rolige facon.
Lavet af mig
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 14:07
((is det har jeg spist du er bag ud xP jeg har spist regnbue is))Toka kiggede lidt på Nearyn og hostede lidt som at han skulle hører "herre? d..de kunne vel ikke sk...skaffe noget nyt t..tøj til mig? fordi m..mit andet er sl...slidt" Siger hun stille og nervøst.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 14:09
hun gir ham tilfreds æblet og flyver så mod haven. "jeg går ind i haven igen hvis de vil tale med mig" siger hun og flyver ud i haven og forsvinder mellem planterne.//Out ((bliver nød til at smutte... mine forældre er ved at flippe))
Nearyn Darkstar 26.05.2007 14:10
Nearyn kigger over på Toka. "jamen selvfølgelig Toka. Er du intresseret i et større udvalg du kan tage fra eller vil du have noget skræddersyet". Han indser pludselig noget og vender sig imod Miku "jeg undskylder, men der flyver masser af ting om ørene på mig for tiden. Hav mig undskyldt for al denne snakken osv" (man bør trods alt holde sin opmærksomhed imod sine gæster)
Lavet af mig
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.05.2007 14:11