Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 19:56
Han ser helt roligt på Anzu mens hun fortæller hvad han har gjort. Han går langsomt nogle skridt tilbage, mens han har hænderne i lommerne. Han ser så på Jace, og siger intet til at han kommer ind.
"Denne gang? Hvad mener du med det? Jeg har aldrig rørt ende før...?" siger han roligt, men lettere spørgende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:01
Anzu:
"Jace, jeg er altså bange.." ser pivende op på ham, mens hun knurre sig ind til ham.
hun ser hen på Hauru, og nervøs for hvad han kan finde på.

Jace:
Han skal lige til at sige noget, men lader være og ligger armene om hende.
"Jeg rejser jo væk i morgen i noget tid, også kan du bo her under hans beskyttelse og bare rolig, hvis han gør dig noget, så flår jeg personligt halsen op på ham!"
Ser alvorligt og truende på ham. "forstået?!"

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:04
Han smiler lettere lusket, da han hører hvad Anzu siger. Hans smil forsvinder så hurtigt, da han hører Jace, og han ser på ham.
"Øh... Øhm.... Ja.." kommer det lettere forvirret fra ham.
"Hvad mente du med 'denne gang'? Fortæl mig det," kommer det kort og stædigt fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:07
Anzu:
slapper af i sin brors arme og spinder roligt. "jamen han forsøgte at skade mig.." siger hun forsigtigt og ligger ørene ned.
Hun holder godt fast i Jaces trøje og ser fra den ene til den anden.

Jace:
går roligt hen og ligger den ene hånd på hans kind "hvis jeg ville have du skulle vide det, havde jeg sagt det"
han forsøger at give ham en lussing, hvorefter han sætter sig i vinduskarmen. "du tager dig godt af hende, og jeg tjekker det når jeg kommer tilbage på tirsdag!"
Han springer ud af vinduet og flyver væk, efter at have forsikret Anzu om der ikke er noget at frygte og kyssede hende blidt i panden til et farvel

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:15
Han fnyser kort, efter Anzu's kommentar, men ryster så let på hovedet, og ser på Jace. Han får et lettere irriteret blik i øjnene, da han lægger hånden på hans kind, og et lavt gisp kommer fra ham, da han bliver gevet en lussing. Han drejer kort hovedet, så hans nakke siger knæk, før han ser ud af vinduet, efter Jace. Han kommer med en lav knurren, før han vender blikket mod Anzu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:18
Hun ser bange på ham og kan godt regne ud det kommer til at gå udover hende.
"vær sød, husk nu hvad han sagde" går nervøst tilbage, så hun står mod et bord.
"søde vampyr, søde vampyr" vifter med hænderne i et forsøg på at få ham til at blive mere rolig.
"husk lige på jeg intet har gjort!" råber hun hurtigt, hvorefter hun løber ind og gemmer sig under sofaen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:22
Han bliver ved med at se på Anzu, med et rimelig irriteret blik. Han går så roligt ind i stuen, skæver kort ind under sofaen, men går så rundt om den, og sætter sig godt lænet tilbage i sofaen.
"Du skulle absolut få ham til at komme, ikk?" siger han med en godt irriteret tone.
Jeg gad godt at vide hvad han mente med det..... Har jeg gjort hende noget før? Og hvis jeg har..... hvorfor kan jeg så ikke huske det?, tænker han roligt, mens han bare stirre op i loftet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:24
Hun kravler pænt ud inden han sætter sig.
"Du sagde jeg skulle hente ham og jeg gjorde det!" hun står bag ham for en sikkerhedskyld.
"hvad tænker du på?" står med armene over kors og knurre utilfreds

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:29
Han skæver til hende.
"Du skal ikke lytte til alt hvad jeg siger! Og forresten.... Hvis du fortæller nogen som helst, hvad Jace kan få mig til at gøre, så svare jeg ikke for følgerne!" siger han kort, og truende. Han ser så op i loftet igen.
"Jeg tænker.... på det Jace sagde.....," siger han roligt, med en lettere tænkende tone.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:32
"altså som: du bange for ham, har respekt for ham og mega pivet når det kommer til ham?" Griner "bare rolig, jeg råber det kun ud på pladsen når jeg kan komme til det" siger det roligt.
sætter sig med ryggen mod sofaenen for at slappe lidt af. klør sig selv lidt på halsen og kommer til at klø hul på bidemærkerne, så hun svagt bløder. "hehe.. ups" håber på han ikke ligger mærke til det og lister forsigtigt hen mod hoveddøren og prøver at åbne døren

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:39
"Ja, grin du bare. Men når du har fortalt hele byen det, er du færdig," siger han kort.
Han rejser sig op, da hun har rejst sig, og går så hen bag hende, mens hun står ved døren.
Han betragter hende med et roligt blik, hvorefter han langsomt lukker øjnene, og trækker vejret dybt ind, da han kan dufte blod. Han fører langsomt munden ned til hendes hals, og forsøger roligt at bide hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:41
"ja som om" ser om på ham.
"hold så op med det der!" ligger en hånd på hans hoved og skubber ham væk.
"hvor mange gange skal jeg sige det?! hold dig fra min hals!" knurre utilfreds, og mærker blodet løbe ned af halsen på hende

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:43
Han ryster kort på hovedet, åbner øjnene og ser på hende.
"Øhh..... Okay," siger han kort. Han lægger hovedet let på skrå.
"Vend dig lige om... Jeg vil se dit ansigt," siger han roligt. Efter alt det der er sket, både før og efter de kunne huske hinanden, er han blevet helt vildt træt, så han ligner ikke en der er helt normal, psykisk.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:45
Sukker dybt, men vender sig så om og ser op på ham. "er det fint? eller skal jeg stille mig på en stol?"
ser ham i øjnene og rødmer en smule. "wow, han har faktisk pæne øjne" betragter dem en smule
Hun betragter hans ansigt og bliver lidt nervøs. "du ser ikke alt for godt ud, måske skulle du ligge dig?"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 20:51
Han betragter hende roligt, mens han fortsat har hænderne i lommerne. Han lægger så hovedet let på skrå, da han hører hendes tanke.
"Tak," kommer det kort fra ham, før han ryster let på hovedet.
"Nej....," mumler han lavt. Han tager den ene hånd op af lommen, og tager blidt fat om hendes hage med to fingre. Han ser hende så i øjnene, men gør ikke mere ligenu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 20:54
rødmer voldsomt over hans tak og ser flovt ned, mens hun forsøger ikke at vise hun rødmer.
Følger hurtigt hans hånd, og ser op på ham, da han holder om hendes hage. Ligger ørene helt ned og vifter forsigtigt med halen.
hun har mest lyst til bare at lukke øjnene og slappe af hos ham, men stoler ikke nok på ham til at gøre det.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 21:00
Han smiler skævt, da hun rødmer. Han bliver ved med at holde hendes hage med to fingre, og lægger så den anden arm blidt om livet på hende.
Han lukker langsomt øjnene igen, og kysser hende så blidt på munden(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 21:04
vender blikket ned mod armen om hendes liv og bliver en hel del nervøs, da han gør det.
spærre øjnene op da han kysser hende, men lukker forsigtigt øjnene og ligger forsigtigt hænderne på hans bryst.
måsker hans fingre stadig er på hendes hage.
"hvad er det dog jeg laver? Han har lige forsøgt at bide mig, og nu kysser han mig.. når.. lige meget.." Falder langsomt hen og holder op med at spænde i kroppen.
stiller sig afslappet ind til ham og spinder over kysset

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 21:08
Han holder blidt kysset, men gør det så lidt grovere, kort efter.
Han smiler let, efter at have hørt hendes tanke, men stopper så kysset, og ser mod gulvet.
"Undskyld," siger han kort, hvorefter han finder nøglen til døren frem. Han låser så døren op.
"Du kan gå, hvis du vil," mumler han lavt, før han sætter sig hen i sofaen, stadig med blikket vendt mod gulvet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 21:11
gengælder kysser fuldt ud, og ser efter selv ned mod gulvet og rødmer.
ser på hoveddøren der bliver åbnet og skal til at stikke af, indtil hun ser han bare ser mod jorden.
Tænker sig lidt om og sætter sig med ryggen til ham, fjerner halsbåndet, og flytter håret så halsen er blottet
"her, du må gerne, hvis du tager det roligt" siger det forsigtigt.
sætter sig derefter på hans skød, så han bedre vil kunne nå

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12