Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 20:25
Hida mærker igen og igen at Kazu er varm, men han ved at der ikke rigtigt er noget andet end vand eller kulde til at køle Kazu ned, men Kazu måtte heller ikke blive for kold. det havde Hida lært flere gange. Hida kiggede Kazu dybt i øjnene "lover du det??" mumlede han så stille og rødmede, han vidste ikke hvorfor han havde så strengt behov for at få det af vide lige nu, det havde han blot.

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)
Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 20:30
"jeg går ALDRIG fra dig" siger han blidt og kysser ham på kinden. "jeg elsker dig for højt til at gå fra dig, medmindre du selv smider mig væk" siger han blidt og holder sin bror ind til sig. "lille ego barn" siger han kærligt og nusser sin næse mod hans, da han kun mener der i sjov. "men du burde gå ind og få noget søvn, det ser ud til du har brug for det" smiler han blidt og ligger hver hånd på hver af sin brors kinder "okay? hvis du dør, så overlever jeg ikke en nat til" siger han roligt og mener hvad han siger

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 20:42
Hidaki kiggede på sin bror. han blev lidt mere rolig, og stod ellers bare og holdt sin bror tæt ind til sig, men kan ikke lade være med først at komme med et lille sjovt fnys for derefter at smile. han vidste godt at han var et Ego barn, og det gjorde ham intet. så længe det betød at han kunne få Kazu for sig selv. han smilte da han blev nusset, og lukkede roligt øjnene "jo jo, men kun hvis du kommer med" siger han så stille, og kigger Kazu dybt i øjnene. han vil ikk ind i seng uden

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 20:54
"jeg skal nok gå med, men så skal du altså også sove, det må du love mig" siger han alvorligt og kan huske hvor træt hans bror var efter han healede ham dagen før. Han ryster lidt på hovedet så noget vand ryger rundt i lokalet. Han går så ind i sengen igen og holder sin bror i hånden. "kom så bror mand" griner han sødt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 20:57
Hida kigger på Kazu, og ved at han har behov for søvn, men Hida var mere bekymret for sin bror. Kazu kom altid før end Hida selv gjorde. Sådan havde Hida været lige sinde Kazu første gang havde været syg. Hida kiggede på Kazu og lod sig trække med ind i sengen. "øhm hvis du skal med, skal du være tør først" mumled han stille. godt være at Kazu ikke blev syg af vandet, men det kunne Hida meget nemt blive og så ville han ikke kunne heale Kazu, og hvis der skete nogen af dem noget vilel den anden ikke overleve

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 21:03
Han ser på sin bror "okay" han går hen og skifter tøj så han bliver tør igen. "bedre?" spørg han med et glad smil. han sætter sig så i sengen og ligger sig derefter ned.
Han sætter sig op af væggen og ser på ham. "kom, du kan ligge med hovedet på mit skød" siger han blidt og smiler vildt meget

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 21:12
Hida følger Kazu med øjnene mens han går over og skifter. Hidas øjne æder som altid hele Kazus krop. Hida kan aldrig se sig træt på sin brors krop. han smiler stille, og putter sig ind til Kazu da han kommer over og sætter sig. Hida smiler og putter sig ind til Kazu, og lægger så sit hoved på hans skød

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 21:16
Han ligger et tæppe over sin bror og nusser ham i håret. "bare sov, jeg bliver lige her til du vågner igen" siger han roligt og kysser ham i panden. "bare sov" siger han roligt og kysser ham igen i panden
Han sætter sig op og ser op i loftet. "jeg savner faktisk lidt forældre kærlighed, men sådan er det jo, jeg har dig" siger han kærligt og smiler kærligt ned til ham

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 21:18
Hida putter sig tæt ind/ned i Kazu og gaber igen, og falder så i søvn før han egentligt høre hvad Kazu har at sige

//snork xP

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 21:23
*spole nogle timer*

Kazu sidder og er faldet i søvn siddende. han små snorker lidt og snakker i søvne som han plejer. Han glider ned af sengen og ender på gulvet med et bump. Han vågner og tager sig til hovedet. "av.." kommer det stille fra ham

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 21:25
Hida vågner med et sæt da Kazu ryger på gulvet. han kigger ned på ham og små fniser "kom her op og lig, her ligger man meget bedre" sagde han så stille med et smil.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 21:44
"ja ja, bare grin af ham der røg af sengen" siger han med et grin. Han kravler så op i sengen igen og putter sig ind til ham. "du så sød" siger han roligt og ligger på siden.

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 22:17
Hida lå stille og fniste lidt mere af sin bror. han kunne ikke lade være, me puttede sig også godt og grundigt ind til Kazu da han kom op i senge igen "du er dejlig" sagde han smilende

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 22:30
"Du er mest dejlig" siger han kærligt og kysser ham på munden. "når, sov så, du har det ikke godt min egen" siger han roligt og kysser ham meget på munden. "hvad kan jeg gøre for dig?" spørger han glad og holder om hans hals.

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 16:45
Hida ligger bare helt stille, og holder om Kazu. han ved ikke helt hvad han skal sige, han ligger bare helt stille og nyder at ligge så tæt op af Kazu

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 16:51
Han lader sig langsomt gå gennem sengen og ser på sin bror der ligger i den nu. "jeg vil lige hente noget at spise" smiler han. Han går ud i køkkenet og tager nogle æbler. Han begynder så roligt og langsomt at spise dem. Han sætter sig ind i stuen med en bog og læser den i deres sofa, bare så hans bror kan sove

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 16:53
Hida ligger inde i sengen og venter på Kazu, han er ikk emeget da Kazu bare sådan forlader ham, men regnede med at han ville komme igen. da Sengen begyndte at blive kold, efter at Kazu var gået stod han op. "Kazuu~ hvor blev du af??" mumler han træt og gnider sig i det ene øje.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 16:55
"Jeg gik så du kunne sove i fred" smiler han. Han klapper bogen sammen, ligger den på bordet og går hen til sin bror. "du har brug for hvilke, og kan du ikke få når jeg er i nærheden" smiler han og ligger sine arme om sin bror. "elsker jo min bror, og vil gerne have du okay" siger han kærligt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 17:04
Hida kiggede stadig træt på sin bror og lagde så armene om ham. "jamen jeg kan heller ikke sove uden dig" sagde han så stille og med en noget pivet stemme

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 17:06
"Hvad vil du dog gøre uden mig?" spørger han kærligt og nusser sin bror i håret. "gå nu ind og sov lidt, så skal jeg nok komme om lidt" lover han med hans kærlige smil. "jeg skal bare lige rydde til op, bare for at holde mig igang" griner han blidt

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12