Samson forstod udemærket hendes hentydning, da han lige havde sagt fra, at han egentlig ikke var mere trængende, på en inddirekte måde. Et smil tegnede sig over hans læber, et lettere frækt et igen. Han kyssede hende fra et sted under brystet og så længere op og længere op... op af halsen, op af hagen og tilsidst plantede han sine læber på hendes i et lille blidt kys, for at kunne reagere på hendes svar.
Hans øjne var sluppet vildt op. Respekt var alt afgørende, det var også tydeligt at se. Det var ligesom ikke rigtigt gået op for ham, hvor meget han egentlig kunne slå sig løs, men på en måde, som der kunne udforme konsekvenser af. Han skar en lille grimasse og så væk.
"Mmmmnh Brummede han en smule bestemt, tydeligvis ikke tilfreds ved tanken, men alligevel glad for at Cashi bragte det på banen.
"Ved du hvad jeg til tider tænker på?" Begyndte han og så tilbage ind i Cashis øjne. Egentlig forstod han ikke hvorfor han lige slyngede den sætning ud, men hva'.. Cashi havde egentlig overrasket ham før, på en sådan måde, at han bare pludselig fablede om alt muligt foran hende. Måske skulle hun også gøre sådan overfor ham nogen gange? Eller ville det blive for forholds agtigt? Uanset hvad, så kunne han ikke forestille sig at Cashi ville have et forhold med ham alligevel - hvilket i øvrigt var godt, for det var heller ikke hvad han var på udkig efter! - altså, en familie på den måde. En familie hvor man binder sig så grueligt meget.
"Jeg tænker sommetider på det tidspunkt, hvor jeg lige var stukket af hjemme fra, for at komme væk og være mig selv. Hvor man var den der udrettede hvad man ville. Ikke fordi jeg ikke kan det nu, men det er bare på en anden måde! Sommetider tænker jeg på, at efterlade dette for et stykke tid, at lade folk tro at jeg er død og så vende frygteligt tilbage! Men det kunne helt sikkert også blive et problem...." Samson tænkte lidt over, hvilket syn folk pludselig ville have af ham. sejr-agtigt? At vende tilbage fra "de døde?", eller nærmere en tanke om direkte et mord af ham, mere ivrigt end det allerede var nu? Ville bandemedlemmerne overhovedet underrette sig igen? Eller ville alt vende tilbage til det første?
Tankerne begyndte at køre rundt i hovedet på ham, men han rystede dem væk, for at komme til sin pointe.
"Dengang, gjorde man mere babariske ting. Nu tænker man mere over hvad man gør, så man netop kan få mere respekt." Samson skar en skæv grimasse. Han kiggede på Cashi og kunne skæmte en smule utålmodighed hvad angik lyst(?).
Samson hævede sine øjenbryn en anelse, men havde et kærligt, men stadig et lettere hårdt blik i øjnene.
Han kyssede hende atter, på samme måde som før, og lagde sin krop lidt tættere på hende og lod sine hænder føre op ad hendes inderlår og kærtegne dem. Idét han kærtegnede dem, forsøgte han også at få hendes ben let spredt. Han nappede let i hendes brystvorte imens, og kærtegnede det andet bryst imens.
Han lagde sig nu helt ind til hende, og....
*censur*(?) :3
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †