DistortedDiva 01.04.2009 18:20
Han ser bare på Murizz inden han kysser ham blidt og kort på munden.. "heh.." mumler han og smiler stortMørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 01.04.2009 18:40
Han slipper ham, og ser bare ligeud. Han sætter sig så i skrædder stilling, og sætter hænderne i jorden bag sig, og læner sig svagt bag ud..Mørketskriger!

Sunny 01.04.2009 18:48
Hun går på jorden mens hun kigger sig forsigtigt omkring. hvor er her vådt og klamt. her er det rigtige sted for svampe tænker hun og skutter sig. hendes meget milde skær lyser lidt i den her tusmørke. måske ikke helt tusmørke, men der var mørkere end der er ude på markerne. hun var blevet glad idag da hun så nogle af de første påskeliljer åbne deres smukke gule hoveder. hun elskede at se naturen gå sin vante gang. hun tænkte meget på sommeren og foråret da der voksede så meget frem. Hun lagde ikke mærke til nogen andre da hun var fordybet i sine dagdrømme om sommer og sol og blomster. DistortedDiva 01.04.2009 18:55
HAn høre lyd af fodtrin, og vender hovedet mod den nyankomende bare en tøs tænker han og fnyser. Han overfvejer hvordan han kan få hende af vejen, men den eneste mulighed er nok at komme i kamp, og han vil ikke spilde sin 'kostbare' tid på tøser.Han vender sig derfor mod Murizz, og tager forsigtigt fat i hans hage, og kysser ham blidt på munden (?)
Mørketskriger!

Sunny 01.04.2009 19:01
Hun hører noget rasle og vender sig mod de to der sidder og kysser. hun fniser lidt da hun ser det og bliver stående. hun letter dog fra jorden så hun svæver få centimeter over jorden da hun synes at nu blev den klamme fugt for meget. hun betragtede bare nysgerrigt de to Muri 01.04.2009 19:13
Murizz hører godt Felix's tanke, men han siger ikke noget lige med det samme. Han lægger forsigtigt en hånd på hans kind og gengælder blidt kysset. Han slipper så kysset igen lidt efter og sætter sig op, hvorefter han ser mod Navael. Han bider sig let i læben. DistortedDiva 01.04.2009 19:15
HAn ser roligt på Murizz.. "den tøs kan da ikke gøre en flue fortræd... ignorer hende" mumler han, og rejser sig.Mørketskriger!

Sunny 01.04.2009 19:34
hun lytter stille til deres lille samtale. en flue ville hun ikke gøre fortræd, men menneser der ødelægger naturen. hun flyver lidt tætter på for at høre bedere efter hvad de siger. hun smiler bare glad hele tiden DistortedDiva 01.04.2009 19:39
Han hev roligt sin hånd til sig, og lagde den om Murizz skuldre. "ikke så længe jeg er her" Det overrasker ham, hvor storsindet ham kan lyde, men det er vel bare fordi det er Murizz han snakker om.Mørketskriger!

Muri 01.04.2009 20:01
Han ser på Felix, og smiler svagt. Han læner sig lidt ind til Felix og kysser ham kort på kinden.".... Men ... Jeg forstår dig ikke .. Du prøver først at slå mig ihjel, og bagefter siger du at du vil beskytte mig..?" siger han lavt. Han håber det var lavt nok til at Navael ikke hørte det.
DistortedDiva 01.04.2009 20:03
Han trækker på suldrende "sådan er jeg lille ven.." siger han med et lumskt smil, og trækker roligt Murizz tættere ind til sig. Han holder sin frie hånd parat, til at trække sit sværdMørketskriger!

DistortedDiva 01.04.2009 20:10
han lader sig blive skubbet væk "aha? ham som du aldrig snakker med? okay.." siger han bare.. "så hjælper jeg dig ikke, hvis hun er ved at slå dig ihjel" siger han med et let skuldertræk. Han tvivler stærkt på at hun vil andgribe, men man ved aldrig.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.04.2009 20:21
"jaja" siger han ironisk og sukker dybt. "men vi ses nok om nogle dage" siger han ogsmiler bredt, og begynder at gå derfraMørketskriger!

Muri 01.04.2009 20:26
Han følger Felix med blikket, før han hurtigt griber fat om Felix's håndled(?)."Nogle dage?! Bare fordi jeg ikke vil være sammen med dig, før det? Bruger du mig kun for at komme i seng med mig?!" spørger han kort, helt ligeglad med om andre vil kunne hører det.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet