Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 31.12.2007 00:05
Nathan så lidt på Zeroy og satte sig så i sofaen med et lavt "bump".
,,Hvad skete der da?" han trak kurven med mad til sig og kiggede lidt i den, efter lidt klukkeri vælger han et æble. ,,Og hvorfor ser du sådan ud?" Han tog en stor bid af æblet og gumlede lidt på det. Zeroy lignede mest af alt en der lige var kommet hjem fra 3. verdenskrig.
Hos ham og Damia var der jo også sket en del, men det kunne vente til de havde fået besked fra krigs veteranen.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.12.2007 00:11
Damia betragtede ham med et skeptisk blik.
Han var langt fra 'okay', han var ikke i nærheden af ordende der beskriver hvorledes man har det 'godt'.
Men sandt nok kunne han stadig gå, og hans personlighed havde heller ikke taget skade, det var altid noget. Og han var nu i fin form, hvis man så bort fra blodet og hans særlige nye udseende.
Dette hjalp synderligt, ikke meget på hendes humør. Gav hende bare endnu mere grund til at blive vred.
Damia løb hen og knugede sig ind til Zeroy, og lagde en hånd på hans kind, hvorefter hun plantede et intens kys på hans mund.
Men lige i det sekund hun slap kysset, gav hun ham en lussing og så utilfreds på ham.
Hun vendte sig så hun så direkte på nathan, "Det er hvad der sker, når jeg skubber mine problemer over til andre, forstår du det nu, kære broder?,, hun sætter vredt hælene i og skynder sig ud ind på værelset igen, hvor hun sætter sig op i vindues kammen og ser irriteret ud.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 31.12.2007 00:26
Nathan nikker lidt, uden helt at vide hvad han nikker til.
,,Hvad sagde de om hende? Det er trods alt min søster..åbenbart.."
Et skævt smil kommer frem da han taler om Damia, men ahn mister det ret hurtigt igen. Han retter selv på sit 'morgenhår' og rejser sig så for at følge efter Damia. ,,For det første, du skubbede ikke dine problemer over på Zeroy, han valgte selv at gøre.. hvad end han har gjot.. Og for det andet, så har jeg været nødt til nærmest at hive dine problemer ud af dig min kære." Nathan læner sig op ad dørkarmen og gaber igen. Ikke fordi her er kedeligt, tværtimod, men han har ikke sovet ordentligt ud. Og han er stadig træt efter alt der er sket. ,,Damia hold nu op med at skubbe folk væk.. især når de er trætte.. gå ud til Zeroy og spørg ham hvad han har" han blev afbrudt af et gab ,, gjort" sluttede han, og gik selv ind til Zeroy igen. En let skuldertrækning var det eneste han kom med inden han satte sig i sofaen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.12.2007 00:40
Damia ser stædigt ud af vinduet og op på himlen. Men lytter opmærksom til hvad Nathan havde at sige. Til trods for at han ofte opførte sig fjogget, var han meget klog og erfaren trods hans alder.
Hun vender irriteret blikket mod ham og smilet sukkersødt til ham "Så lad være med at hive, og giv slip,, Hun vidste hun blot opførte sig urimelig og næsvis, men dette var en meget presset situation. Alligevl fulgte hun med ind, med noget salve og en klud.
Hun tog fat i Zeroys arm og hev ham hen til en stol, som hun placerede ham i, hvorefter hun satte sig på hug foran ham og undersøgte hans arm.
Med blikket sænket, prøvede hun at se ud som om at hun var dybt optaget af sit arbejde
"Hvad har du lavet?,, spørger hun Zeroy stadig med blikket sænket

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 31.12.2007 01:10
Nathan sad lidt og kiggede på dem, havde ikke rigtig noget at sige. Dog betragtede han Damias arbejde, og overvejde at afbryde hende når hun gjorde noget forkert, valgte dog at tie stille. Han valgte bare at side og se ind i ildens leg med brændet. En stor nysgerighed begyndte alligevel at plante sig i ham, så han ville ikke forlade rummet, og hvis han gjorde, ville han alligevel kunne høre hvad de sagde. Fordele ved små huse..
Efter lidt tids stirren tog han en til bid af æblet.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.12.2007 01:18
Damia hævede et øjenbryn over hændelsen mellem Samira og Bill. Fandt det en smule sarkastisk, eftersom det var det Samira hånede hende for.
Det var næsten til at le over, men hun beherskede sig. Sagde fortsat intet før hun var færdig med at rense hans sår.
Nysgerrigt spurgte hun dog til angående Samira's løgne. Hun havde selv oplevet hvilken ekspert hun egenlig var til løgne.
Så hun kunne godt tænke sig at erfare hvilke løgne hun brugte mod Zeroy. Et billigt trick,tænkte hun.
"Hvilke løgne? Kære Roy,,
Hun så mildt på Roy og satte sig på hans skød, tog armene om hans hals og kælede for hans nakke.
Trods alt havde hun været bekymret for Roys velbefindene, og var derfor glad for at se ham i mere eller mindre et stykke

FRYS

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 20:18
Damia så en smule misfornøjet ud for et øjeblik, ved tanken om Samira og de løgne hun havde brugt mod Zeroy.
Havde dog på en eller anden vis, ikke forventet at hun ville komme med sukkersøde ord. Det var ikke hendes kop te. Hun brugte istedet en krydderet blanding af sødme og ren ondskab, uberegnelig.
Et smil krøb frem på hendes læber. Hun var lykkelig over hans tillid og tiltro til hende.
Det var ikke første gang hun havde set ham i denne form, havde trods alt set ham i en voldsommere tilstand.
Mildt svarede hun "Du er dejlig uanset hvordan du ser ud,, hun nusser sit hovede ind mod hans hals.
Og hvisker "Desuden afspejler dit ydre nu også dit indre,,

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 20:42
Damia sukkede tilfreds og nød hans kærtegn, før hun svarede.
"Det går vel an,, hvorefter hun grinte og rettede sig op for at beundre ham igen.
Som for at se om hun havde forpasset en lejlighed til at drille ham, angående hans nye, 'look'. Da hun ikke umiddelbart kunne se noget der så mystisk eller sært ud, rejste hun sig og bar det farvede vand, Og den blodige klud ud i køkkenet.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 04.01.2008 21:01
Nathan så lidt på dem og smilede bare neutralt.
,,Nå.. jeg vil lade de to turdelduer være" han rejste sig op, og bukkede et dybt buk for sjov. ,,Har hørt noget om at der er nytårs bal i aften.. i skulle tage derhen.." han skævede over mod Zeroy ,,Hvis du da ikke skræmmer alle væk" Han så Zeroy lidt an inden han tilføjede ,,Og du tar bare hvad tøj du har brug for i mit skab."
han smilede skævt inden han hurtigt var ude af døren. Det falkse smil forsvandt lige så snart han havde vendt ryggen til dem, og han halvløb næsten da han var kommet ud af døren.
Antrev..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 21:18
Damia hørte Nathan og huskede først der på hans tilstedeværelse, hun løb ind i stuen
"Nathan Jeg...,, Men der var han allerede gået. Følte sig helt dum over at havde glemt ham, som om hun ikke havde gjort mange fejl nok iforvejen.
Hun lænte sig op af dørkammen ud mod gaden og så Nathan forsvinde ud i mørket.
Da han ikke var til at se mere vendte hun sig om og smilte til Zeroy, "Forresten, Nathan er min broder,, sagde hun mere eller mindre stolt, selvom det lød en smule akavet.
Hun gjorde så mine til at gå ind og tage sin sædvanlige kjole på igen.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 21:28
Damia trækker på skulderne da hun kommer ind i rummet, iført hendes kjole.
"Det håber jeg vel,, i tvivl om, om Nathan egenlig var vel.
Desuden havde han været en del igennem, i den tid hun havde opholdt sig hos ham.
Hun smiler og peger mod værelset da hun ænser Zeroys forvirret tilstand "Derinde,, hun går derefter over til sofaen og venter...

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 22:07
Damia ser op og smiler lumsk. Det rørte hende ikke meget at det så anderledes ud på ham, nu hvor han var i en anden form.
Desuden skulle han nok finde noget der faldt i hans smag senere. Ligenu var dette kun midlertidig, selvom det hvide fik hans hår til at være en del mere udstående end sidst. Hun fnissede og klappede ivrigt hvorefter hun sprang over til ham, "Hvad er din stil så min herre?,, hun tager fat om hans krave og trækker sig ind til ham og ser forførende op på ham, "Og hvad kunne den herre da ellers tænke sig?,,

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 22:53
Hun smiler fornøjet og ser interesseret på Zeroy.
"Foretrækker grøn og gul,, tilføjer hun så da hun havde fulgt hans blik ned på hendes kjole.
Symbolisk beskrev disse farver vel hendes natur.
Hun slipper kraven og trækker tvivlsomt på skulderne "Sikkert ikke meget,, svare hun til hans sidste kommentar.
Da hun gør mine til at gå over mod sofaen slår en tanke hende, og hun vender sig hurtigt mod Zeroy
og ser eftertænktsomt på ham "Hvad blev der egenlig af maden?,, ikke fordi hun var specielt sulten, men det var vel blot for at indvende noget.
Damia satte sig ned foran pejsen "Ikke fordi jeg er sulten,, kommentere hun.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 04.01.2008 23:22
Damia puffer blidt til ham med siden da han ser på hende.
"Hvad?,, spørger hun skeptisk og kommer pludselig i tanke om at de stadig er hos Nathan.
Det føltes lidt akavet at være tilstede når Nathan ikke var her, men hun prøvede ikke at tænke så meget over det.
Hun beundre ham med et forskende blik og smiler mildt. Hvorefter hun knuger sig ind til ham og nusser sit hovede ind mod hans hals, mens hun lader en finger glide igennem hans hår,

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2008 00:07
Damia ser op på Zeroy og smiler tager så hånd om hans pote/hånd.
Udenfor er der mørkt og koldt, gaderne er tomme nok fordi de fleste er taget til bal...
Det føltes pludseligt så dejligt at være herinde, foran pejsen og sammen med Roy.
"Min miss,, siger hun glædeligt før hun rejser sig og trækker Zeroy med op.
Hun skynder sig hen til døren med Zeroy og smiler tilbage på ham "Kom,,
Hvorefter hun går ud af døren og går stille ned af gaden mens hun råber tilbage til Zeroy "Kommer de min herre?,,

//out

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.01.2008 19:42
Nathan åbnede langsomt døren og traskede med slæbende fødder ind. Han havde stadig ingen skjote på da han havde lagt den over Mutsumi hos Samson. Et stort gab fik ham til at stoppe op midt i døren, og han strækkede sig inden han kom ind og lukkede døren. ,,Sikke en dag" mumlede han og smed sig på sofaen. Damia og Zeroy var taget afsted, og det passede ham enegtlig fint. Ikke mere kærlighed de næste 100 år tak! Et stort suk kom fra ham og han lukkede øjnene. Der var koldt i hytten, men han orkede ikke at rejse sig of tænde op i pejsen, selvom det ville være rart at kunne stirre i den smukke ild. Forsvinde ind i den og ikke tænke over livets kvaler som der på det seneste var kommet en del af. Kulden kom tættere og tættere på ham, og han fik kulde gysninger, men han var stadig for doven til at rejse sig og tænde for ilden, men måske man kunne nå det uldtæppe i den anden ende? Med ret stive ben prøvede han at løfte tæppet op med højre ben, og tl sidst lå det på hans fod i luften. ,,Ha!" lød det triumferende fra ham, lige inden han tabte tæppet på gulvet. ,,Årh nej!" han så surt op i loftet og lignede et barn der lige havde tabt den is han havde sparet op til i lang tid. ,,Mit tæppe..iiih!" endnu engang var det et lille barns stemme der kom fra ham, og i irritarition over det tabte tæppe vendte han sig mod væggen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.01.2008 20:54
Hun sidder ved pejsen og iagtager flammerne der bluser op. Det indsvøber hytten i en behagelig varme, og lyser rummet mat op. Hendes blik er i trance og ser hvorledes ilden tager nærring af det brænde, hun havde puttet ind.
Damia havde listet sig ind i Nathans hus, og havde troet at han sov. Derfor havde hun gjort sig den ulejlighed at tænde op og samlet puderne fra soveværelset, og lagt dem på gulvet. Her havde hun ventet på at ilden blusede op, men var blevet fanget af sine tanker.
Det var først da en vildfaren gnist, springer ud fra ilden og var nær ved at ramme Damia, at hun vågner. Hurtigt tager hun den varme gløde i sine hænder, da hun stadig er lidt fjern. "Av!,, piver hun dæmpet og kaster den ind i ilden, hvorefter hun ømmer sig over sin højre hånd. Da kommer hun i tanke om Nathan, og går over for at ligge det tæppe der lå på gulvet, om ham.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 23.01.2008 21:49
Nathan vågnede først da Damia begyndte at pive, og han spærrede hurtigt øjnene op, frygtede at der var noget galt. Fandt dog hurtigt ud af at det bare var hende der fjumsede rundt.
Da tæppet kom over ham hvinede han glad og puttede tæppet ind til sig, opførte sig ret umodent stort set, men det har man jo også brug for engang imellem.
,,Mit tæppe! .. jeg tabte det.." endnu engang barnlig på det groveste, men han nød det nu. Fik ens tanker væk fra alt det mørke i verden der nu engang prøvede at trænge sig på. ,,Hvaa.. hvordan gik det med Zeroy?"
Nathan vendte sit blik mod hende og smilte lidt skævt, ignorrede sin egen dårlige følelse over at tale om kærlighed. Han måtte sgu da se at komme videre, kunne ikke pive sådan for evigt. Også selvom der altid ville være et lille stik i hjertet hver gang han kom ind på det emne, en dag ville det måske forsvinde helt?

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.01.2008 22:09
"Din evne til at bevæge dig er meget begrænset,, hun så skeptisk på ham. Alvoren holdte ikke længe, da den ikke kunne hamle op med hans charme, der havde en stærk, positiv effekt på hendes humør. Kærligt strøg hun ham over håret hvorefter hun vendte tilbage til sin plads, foran pejsen. Varmen kærtegnede hendes hud, og jog kulden bort. Det grønne hår hang ned over hendes skuldre, og indrammede hendes lyse ansigt. Blikket var rettet mod ilden igen, som hun fortsat iagtog med en nysgerrig intensitet. "Jeg fortalte ham det hele, måske ikke det hele, men grundlaget omkring min fortid,, hun smilte ved tankenom hans glæde ved at hun var der "Han tog det meget pænt,,
Damia fri gjorde sig fra flammernes hypnotiserende bevægelser, og istedet fangede hendes blik Nathan's.
"Bror?,, hun tykkede lidt på ordet, og fandt det passende, dog stadig underligt, "hvad plager dig? Du ser så, plaget ud. Hvad trykker dig?,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 23.01.2008 22:25
Nathan smilede skævt og så så op i loftet. ,,Intet.. jeg er bare træt" det lød så sandt at det ville være svært at høre løgnen. De røde øjne søgte ind i hendes, risikapelt, men noget der ville overbevise hende om at han ikke løj. Selvom det jo faktisk var sagen.. ,,Jeg er glad for det gik godt søs" han smilede varmt til hende, og trak tæppet tættere om sin bare overkrop. ,,I skal nok blive lykkelige.. tag det fra den gamle vise mand.. i bar overkrop.." Hvorfor er det lige jeg har bar overkrop? Oh yes.. gav skjorten til den der pige.. Han rystede lidt på hovedet over sig selv og smilede så igen til sin søster. ,,Hvad har du ellers fået lavet mens jeg har været væk?"

FRYS

Han er HOMOSEKSUEL
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12