Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 19.03.2008 14:07
Mika brummer, og har ikke synderligt lyst til at stå op. Men det ville blive umuligt at forblive i sengen, nu hvor børnene var vågne. Man måtte holde øje med dem hele tiden, da de hurtigt fik rodet sig ud i et eller andet. Viki var anføren, og Valentin efternøleren, der blot gjorde hvad sin søster gjorde, det var tydeligt at Valentin forgudet hende.
Mika har øjnene på klem, men spære straks øjnene op da han ser to sorte ansigt, som smiler til ham.
"Hvad i?!,,Forskrækket sætter han sig op i sengen og betragter paf, hvad der lignede Viki og Valentin.
"Forhåbenligt er dette blot en illusion,, men ak nej, dette var realitet. Hurtigt var han på benene og fik trøje og bukser på. Endelig da han var færdig tog han dem begge i hånden og var på vej ud på badeværelset med dem, da han fik et glimt af stuen. "Bliv her,, han slap dem og gik med varsomme skridt og et mistænktsom blik ind.
Han så sig om men kunne ikke umidelbart se noget, bortset fra pejsen hvor børnene havde leget. Foran pejsen på gulvet var der nemlig spor af fingeraftryk.
Mika tog sig opgivet til håret.

Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 19.03.2008 14:13
Viki bliver trukket ind på badeværelset med sin bror, smule fornærmet over at hendes far tydeligvis ikke var nok interessant for ham! men kommer hurtigt på andre tanker da en ny ide formes i hendes hoved, hun sætter sig op ad væggen, og begynder at tegne på væggen med hendes små beskidte fingre, og der kommer fingeraftryk på væggen...

//Frys
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 27.03.2008 17:56
Valentin finder det hele morsomt og klapper ivrigt i hænderne. Men tager ikke del i Viki's morskab, selvom han havde en lyst til at lave noget kreativt.
Istedet går han stille ind til hans fader. Valentin træder varsomt da han stadig var usikker på om han burde gå hen til Mika. Han havde jo, fået besked på at blive.
Han tager fat i Mikas bukseben og klynger sig ind til sin fader.
"Pappi? Du ikke sur?,, han spreder armene ud som tegn på at han gerne vil løftes
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 27.03.2008 18:00
Mika ser med et kærligt blik på sin søn.
Han sukker, "Nej,, hvorefter et glædeligt smil pryder hans ansigt. Mika løfter Valentin op i sine arme og betragter ham med et stolt blik.
Valentin var stadig en lille sort krudtkugle, hvor det eneste, der lyste op var hans smil og blide blik. Mika tørrer Valentin over kinden med hans ærme, så der er et hvidt bart sted.

Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 19:54
Viki har efterhånden fået lavet et par sorte aftryk på væggen, og har bestemt sig for at tage bad selv, hvis far nu ikke gad hjælpe hende!
hun kigger efter Vali, men han var smuttet, vel indtil paap...
hun går hen mod karret som var fyldt med vand, og stikker en finger ned i det kolde vand da det endnu ikke var varmet endnu...
men Viki tog sig ikke af det, det kunne ikke skade at vandet var koldt, så hun begynder at trække nattøjet af sig, så hun kun var i undertøj.
så stikker hun hovedet ned i vand og snart er hun selv nede i det kolde vand, der hører et plask da hun rammer vandet, men hun kommer snart op med hovedt, og griner lidt mens hun plasker
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 20:35
Valentin kysser sin fader på næsen og skriger lystigt op. "Pappi!"
Hvorefter han hører lyden af vand og plaskeri. Bad! Han hopper ned på gulvet og spæner over til toilettet hvor han stopper brat op. Gulvet var glat, hvilket gør at han glider et stykke før han står fast. De store øjne vokser sig gradvist større da han betragter Viki's kunstværk.
Han lader en finger glide over væggen, som følte han hvordan hun havde malet, genkaldte hendes fingerstrøg.
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 20:41
Mika går stille efter sin søn, intet hastværk. Hvorimod Valentin, havde han ikke opfanget lyden af Viki da hun faldt i vandet. Selvom efterhånden, som han nærmede sig badeværelset, fik han en besynderlig fornemmelse af at et eller andet ikke var, som det burde være. Det ville dog ikke overraske ham at alt ville være kaos ude på toilettet, dog håbede han inderligt på at det ikke stod så forfærdeligt til, som han gik og troede.
"Viki!,, han bed sig i læben da han så på væggen, før hans frustreret blik vendte sig mod Viki. Nåh, de var kun børn
Mika gik over til badekaret og satte sig på hug. "Kom her,, han fik Valentin op i badekarret og fandt en klud frem, som han ville vaske deres snavsede hoveder med.

Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 20:49
Viki kigger grinende op på sin far, han så ud til at syntes det var flot det hun havde lavet, hun plasker vand på hendes bror mens hun fortsat smiler stort!
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 20:57
Valentin plaskede lystigt tilbage på sin søster. Det var ikke for at få gengæld. Nej, det var mere fordi at hun gjorde det, og når hun gjorde det, så skulle han da også. For får ham, var alt det hun iværksatte noget man skulle beundre og gøre efter. For Viki var nemlig sej!
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 21:02
Mika lader kluden gnuppe Vikis kinder, så man igen kunne se de friske, røde, æble- kinder. De klædte hende virkelig, ligesom hendes frække blik.
Han tog så nogle urter, som Damia havde foræret dem, og begyndte at smørre deres hår ind. De lod til at morer sig, og dette smittede af på Mika. Lidt efter begyndte han at grine glædeligt over dem.

Han skyldede dem med kold vand. Også fandt han håndklædere frem til dem begge.

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 21:06
Valentin nyder hans bad og griner lystigt. Men hans glæde dør hen da han får koldt vand over sig. Pivet begynder han at skabe sig og skrige op,
"Nej! Koldt, kan ikke lide koldt!,, han fægter med armene og synker længere og længere ned i vandet, som prøvede han at få varmen igen. Til sidst kan man kun ane hans to store øjne i vandoverfladen, og det ildrøde hår.
"brrbr...,, kommer der fra ham, da han laver bobler med munden.
Da pappi finder håndklæder frem springer han op og svøber sig ind i håndklædet. Valentin falder ned på bagdelen og sukker, samtidig med at han stammer...
"k...kk...koo...ldt,,
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 21:07
Viki ser på hånklæderne, havde hun lyst til at være tør? hun tænker lidt over det, for i hendes verden bestemte hun selv!
hendes hår var blevet krøllet efter at havde været i vandet, så hun så næsten mere fræk ud end hun plejede, da hun lignede en lille djævelm med det røde hår, og frække smil!
men hun godtager dog at blive tør, da hun var begyndt at små fryse efter at havde fået sådan et koldt bad...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 21:18
Mika smiler tilfreds over at dette forløb ligesom han havde håbede, uden problemer. Uden uønskede hændelser.
Han tager dem i hånden og leder dem ind til deres moder. Med en sukkersød, hvisken beordre han dem til at blive.
"Jeg går ind og laver mad. Ssch, ikke vække mor,, han smiler lumsk til dme begge før han forsvinder ind i køkkenet, hvor han forbereder morgenmad, der ville bestå af frugter, æg, bacon, brød og omelet.

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 21:20
Valentin sætter sig lydigt ned, da pappi havde forladt rummet. Han finder sine farver frem, og begynder at farvelægge. Det kedelige hvide papir bliver piftet op med utrolige smukke, livagtige farver og objekter. Valentin ser ud til at underholde sig selv, han flyder langsomt ind i hans egen lille verden hvor, der ingen grænser fandtes og alt kunne ske.
Han nynner dæmpet for sig selv.
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 21:30
Viki kigger rystende på hovedt da hun kigger over på Valentin, tænk han gad! nok var det flot, men det måtte da blive kedeligt i længden...
hun kigger over på hendes mor der lå og sov, skulle hun vække hende, eller gå ind til far? der duftede skønt inde fra køkkenet og hun valgte hurtigt at følge sin næse! hun går ind til sin far og bestemmer sig for at spørge ham om maden, "mad? mig få mad?" hun hiver lidt i hendes fars bukseben
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 28.03.2008 21:32
Tezz vågner da Viki er gået ud fra værelset, og kigger så rundt i rummet efter at havde strækket sig da hun hører en lille nynnen fra gulvet, hun smiler da hun ser at det er Valentin hendes lille søn der farvelægger et papir. "godmorgen lille skat" siger hun kærligt mens hun rækker ned mod ham for at få ham op i sengen og få et knus.
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 21:39
Mika var ved at snuble over Viki, da hendes størrelse taget i betragtning, var til at overse. Det så lidt komisk ud da han prøvede at genvinde sin balance, samtidig med at han måtte redde sine æg. På et tidspunkt balancerer han blot på et ben, men får så kontrol over sin krop.
"Viki?,, han tager en hånd i nakken og smiler spøgefuldt. Før han retter sig og koncenterer sig om at stege sine æg.
"Jaja, søde ven, du skal nok få mad. Men du kommer ingen vegne med >>Jeg vil have<< Tålmodighed gavner,, siger han vis, stadig meget travlt med maden.
Mika løber rundt i køkkenet og forberede maden, flere gange var han ved at snuble over Viki, men gjorde heldigvis ikke.
En smule under pres, spurgte han "Hvorfor kan du ikke gå ind og lege med dit legetøj. Ligesom din broder,,
Han vender sig rundt og skubber blidt til hende, "Kom så,, hvorefter han vender sig om for at koncentere sig om sit mad

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 21:45
Valentin har ikke svært ved at slippe sin interesse fra sit kreative værk, da han hører den blide stemme. Han griber sit papir og hopper op til sin mor, som han giver et stort kram. Valentin kunne altid lide at lade en hånd glide igennem Tezz hår. Ofte havde han spekuleret på om det var af fint spundet guldtråd. Valentin snoede en tot af hendes hår op sin finger, og betragtede det med store runde øjne. Sådan kunne han sidde længe, i sin moders favn, og lade fantasien løbe livligt rundt i hans hoved.
Endelig slap han hende, han var ivrig, og ville vise hende hvad han havde lavet.
"Se!,, han gav hende tegningen, hvor han havde lavet en hvirvel af røde, grønne og blå farver.
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 21:46
Viki sender ham et brændene blik da han sender hende bort, hun ville ikke finde sig i det, hun var sulten, og savnede sådan set lidt hendes far også sender han hende bort! uden som så meget at skænke hende et ordentligt blik! så istedet for at lystre sin far, går hun forbi ham med næsen i sky og klatrer op på køkken bordet, med munden snerpet sammen, af utilfredshed
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 28.03.2008 21:49
Tezz smiler kærligt til hendes kreative lille søn, og tager pænt imod tegningen, hun var forbøffet over den lille drengs kreativitet, han var ret dygtig af en fem årige lille trold at være "hvor er den flot lille skat, " hun løfter ham op i luften og giver ham så et kys på panden, "du er så dygtig, mors dygtige lille dreng!"
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12