Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 22:02
bremser op og ser stift ud i luften lader øjnende glide lidt usikkert fra side til side ''Når, det var jo knap så godt, men ved en af jer så hvor der er en som kan lære dig det?''
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.01.2008 22:04
"Må vel bare prøve. Skal bare have det rigtige træ..." siger hun med et smil og kigger kort rundt og glipper med øjne.

((Frys? O_O... Er bange for at mit net bliver taget x_X))
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 22.01.2008 22:08
((det er helt fint jeg fryser bare nu))

''hvaffor noget træ er det?'' siger frisk og er klar til at løbe ud og finde det.

//Frys
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 19:47
"Jeg kan ikke huske det, hvis det skal være til min specialle fløjte... Men jeg kan sagtens bruge egetræ, til at lære det igen" siger hun lidt bekymret over det store tab, af sin fløjte.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 20:22
klør sig lidt under hagen ''Hmmm...egetræ..egetr..eg'' kigger lidt rundt, som om hun tror der står et egetræ i nærheden ''Ved du hvor der er et, eller gør Triton? Vi kunne måske samtidig få noget mad..'' smiler til hende,hun tar sig ikke af hun ikke ser det.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 20:24
"Tror jeg.. Aner jeg ikke rigtig, men vi kan vi vel ligeså godt.. Men så må du altså lige hjælpe mig op" siger hun med et smil, og kigger på Tiana. Aka kan bare fornemme at hun er der, selvom hun ikke kan se noget, men hendes andre sanser er også blevet forstærket efter hun blev blind.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 20:34
''Vi kunne tage op på krystal bjerget, der er vist nogle, oh måske kan vi også finde en magiker, eller præst eller noget, der måske kan give dig dit syn tilbage?'' kigger spørgende på hende, og begynder at hjælpe hende op, hun løfter Triton op og begynder at kæle for ham ''Du har altså en meget sød kat'' smiler venligt til hende.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 20:38
"Det tror jeg ikke... Jeg har fået brændt dem, så jeg blev blind på den måde" siger hun med et skævt smil, og kommer på benene med hjælp fra Tiana. "Tak.. Jeg fandt ham for et par måneder siden, og er vokset en del" griner hun, og smiler til Tiana. Aka er egentlig kommet i tanke om, hvad hendes specialle fløjte er lavet af.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 20:45
''Vi kan godt finde nogen!'' siger jeg stædig ''Men hvordan skete det?'' siger jeg nysgerrigt
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 20:53
Hun sukker dybt og begynder så "Jeg gik ude på markerne i Medanien, da en mand kom, jeg kan egentlig godt huske hans udseende, men det spiller ingen rolle. Men jeg kom åbenbart til at glo lidt for meget på ham, da jeg selvfølgelig var nysgerrig, men det brød han sig ikke om, så han angreb mig, og det gik ud over mine øjne."
Triton krummer sig sammen, da Aka fortæller det, da han også kan huske det, selvom han kun er en kat.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 20:59
Hun kigger ned på Triton, og hun kan mærke hans frygt og ubehag ''så, så lille ven det skal nok gå'' siger hun trøstende til ham hun kigger så op mod Aka ''er du nu sikker på du ikke kan huske det?'' siger med en meget spørgende klang i stemmen.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 21:04
"Huske hvad?" Spørger hun undrende, da hun ikke helt forstår Tiana lige nu.
Triton hopper ned fra Tiana, og render hende til Aka's pind, der gør at Aka kan finde ud af, hvor hun går. Han tager den i munden, selvom det ser ret sjovt ud, og balancere den hen til Aka, for at gøre hende opmærksom på den, banker han den ind i hendes ben. Hun tager den op, og føler sig meget mere tryg nu, da hun ikke skal være ligeså bange, for at støde ind i noget.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 21:08
''Hvaffor noget træ du skal bruge'' siger hun friskt og glad
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 21:11
"Mener faktisk at det er ask, fløjten kom fra." siger hun med et smil. Da hun elsker at sidde med træ i hånden, og nu hvor hun endelig at snitte en fløjte igen, det er så lang tid siden, da hun ikke har kunne finde det perfekte træ. Hun har altid sin kniv med sig, så hun kan snitte fløjter.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 21:13
''men..'' siger Tiana bestemt og spørgende ''Hvor?'' siger hun så ''hvor skal vi gå hen?'' hun kæler lidt for Triton ''du er sådan en dygtig mis, du er Triton.''
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 21:17
"Je-jeg..." siger hun lettere tøvende "Kan ikke huske det" hun bøjer sit hoved nedad. Hun kan virkelig ikke huske, hvor de asketræer står, og det er dybt irriterende, da hun virkelig har brug for sådan en fløjte.
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 21:35
kigger lidt rundt, tar så en dyb indånding, og står lidt ''Jeg kender krystal bjerget godt, så jeg ville sikkert kunne finde noget der, men det er ikke sikkert, og det vil tage lang tid, eller vi kunne gøre noget jeg ikke er så meget for, men som nok går hurtigere og måske, kun måske og er en snes farligere, vi kunne tage ind i Mørkest skov, eller tusmørkedalen, hvor der vist også er lidt skov, men jeg ved det ikke''
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.01.2008 21:45
"Mener ikke at jeg har set nogle asketræer der, men der vidst nogle i Paradisskoven.." mumler Aka og kigger eftertænksom ud

((Undskyld jeg ikke har svaret x_X... Skriver stil))
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 24.01.2008 21:53
''Ved du hvor det er?'' siger spændt, hun glæder sig næsten allered til de skal ud og finde et asketræ, og Aka skal snitte en fløjte, og at hun kan få mere afvide om hendes evner.

//Frys (skal logge)
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.01.2008 16:03
"Ja" siger hun med et smil. "Triton kan vel vise os vej, det er han efterhånden blevet meget god til" griner hun.
Triton miawer, for at bekræfte at det er sandt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7