Oppe på kroens skrå tag

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:26
Han smiler skævt, og betragter tavst Noel. Han trykker svagt sin pande mod hendes ryg. ,,Jeg skal nok komme fri igen." siger han lavt. Han rynker let på næsen, bare af vane, og smiler svagt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:28
"Nej" griner hun. "Jeg er nu din herre. Du skal lystre mig" siger hun med et fnis og læner sig tilbage xD. Faktisk helt bevidst. Hun ved ikke rigtig, hvorfor hun er blevet drillesyg, men det er bare så sjovt, at drille Taitan xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:30
,,Okay herre.." brummer han mod hendes ryg. Han snuser kort til hende. ,,Du lugter meget svagt af saltvand, vidste du godt det..?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:32
"Jeg er altså en havfrue. Hvad regner du med? At jeg dufter af appelsiner?" Spørger hun grinende og vender sig med siden mod ham. "Du er ikke rigtig klog, min lille tjener xD"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:37
Han ser på hende, med et par blanke øjne. ,,Undskyld herre.." brummer han, og ler let. ,,..mmm.. saaltvand.." mumler han lavt, og smiler.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:50
"Nemlig xD.. Du skal adlyde din herre" griner hun "Men du skal ikke prøve at se, om jeg indeholder saltvand eller prøve på at slikke mig" siger hun grinende. "Jeg har nemlig en hale, og den er jeg ikke bange for at bruge"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:54
,,Rolig nu. Jeg laller ikke rundt og slikker folk i hovedet." ler han, og prikker hende let på næsen, med sin pegefinger.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:56
"Man ved jo aldrig" siger hun grinende. "Men jeg er træt... Hvor var det, jeg måtte sove?" hun kvæler et gab xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:57
,,.. Hn, jeg kan ikke rigtig tilbyde dig noget. Desværre. Og penge har jeg heller ingen af. Men du kan da sove op af mig. Så kan jeg måske give dig noget af min kropsvarme..?" siger han, med et let smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 21:58
"Du sagde du havde noget før" siger hun og prikker til ham. "Men okey så xD"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:02
,,Vel gjorde jeg da ej.. Medmindre du vil med en tur op til den kolde del af Krystallandet. Den der er ti gange koldere." siger han med et roligt smil. Han vipper roligt med ørene. En af gangen, og ser rundt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:03
Hun griner let "Måske skulle jeg bare få skaffet mig en hytte.. Men indtil videre, må du være min varme"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:05
,,Men vi kan nok ikke sidde her, foran kroen, hele aftenen.." siger han, og ser lidt rundt. ,,Jeg kender mange gode steder. Dog skal man have en rævs størrelse, for at kunne komme ind."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:07
"Og det hjælper ikke med at at jeg bliver en havfrue" griner hun. "Så får jeg bare bredere hofter" hun aner ikke hvorfor, hun sagde det, hun gjorde det bare xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:08
,,Du kan måske ikke klare lidt pigeformer..?" ler han og ryster let på hovedet af hende. ,,Lille Noel.." siger han smilende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:10
"Kan jeg da godt" griner hun og forvandler sig til en havfrue, så hun lige vejer lidt mere "Men så hvor brede hofter jeg får" hun griner let. Det er egentlig lidt sjovt at hun sidder som havfrue, oven på Taitan xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:13
,,.. fiskehale.." brummer han, og bider sulten i sig. Pludselig kan han mærke at han ikke har spist i lang tid. ,,Noel.. Gider du lige.. Forvandle dig tilbage.. Jeg har en svaghed for fisk.. og jo større, jo bedre.." brummer han, og smiler skævt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:16
Hun griner let, og kort efter, sidder Noel med ben tilbage. Hun klapper ham på hovedt. "Men jeg var træt..."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:18
Han prikker kort til hendes ben. ,,Ja okay. Der plejer at være lidt varmere inde i skoven.." mumler han, og ser rundt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.11.2007 22:20
"Okey.. Så lad os gå" siger hun med et smil og rejser sig op. Hun skutter sig lidt og trækker kappen om sig igen xD
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12