"Nej.. nej.. det gjorde du ikke." sagde og sukkede.
Snodria 26.11.2006 20:21
jeg kiggede forvirret op på ham men sænkede så blikket. "Nej.. nej.. det gjorde du ikke." sagde og sukkede.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.11.2006 20:23
Han ser på hende med let rynkede bryn."Det tror jeg nu, men lige meget ... Hvordan har De det? De ser betynget ud!?" Han overvejer at tage hendes hånd, men lader være.
Snodria 26.11.2006 20:25
"Der sker bare så meget i mit liv." sagde jeg og rettede blikket op. jeg kiggede lidt rundt i haven."Hvad med dem?" sagde jeg og lykkede øjnene ldit.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.11.2006 20:28
"Jeg tror, vi skal gemme min situation lidt; De ligner en, der har brug for at snakke ... De kan roligt fortælle mig alt; jeg skal ikke videregive det til nogen!" Han smiler opmundrende og stryger kort to fingre over hendes håndryg. Snodria 26.11.2006 20:37
Jeg fjernede mig hånd og kiggede på ham. "ellers tak. har ikke lyst til at snakke med nogen om mit privat liv." sagde jeg en smule koldere end det skulle have været. jeg sænkede hovedet og lukkede øjnene. "Undskyld."
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.11.2006 20:44
"Nej, De skal ikke undskylde, det er mig, der er for nysgerrig; De har ret til at værne om Deres privatliv: det respekterer jeg!" siger han roligt. Snodria 26.11.2006 20:46
"tak.." sagde jeg og kiggede på ham."Jeg må hjem til min pige nu.. Farvel." sagde jeg venligt og rejste mig. jeg nejede en kort gang og gik.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 26.11.2006 20:46
Han skynder sig på benene og bukker. Så går han også selv. Mira 02.01.2007 18:20
Haya kommer gående i haven med langsomme skridt, i sin brudekjole. Hun er lige vendt hjem fra Italien og slæber lidt på sin kuffert. Hun ender med at sætte sig på en gynge, rette lidt på det meget flotte hvide kjole og en lille smule på hendes opsatte hår. Hun rokker lidt frem og tilbage, mens hun betragter palæet med sørgmodige øjne. Mira 02.01.2007 18:34
Hun ser forbløffet op, efter at have siddet og kigget ned i jorden."Cassa?" Hun rejser sig og nejer høfligt, bliver lidt flov over at stå i den flotte brudekjole overfor ham.
Mira 02.01.2007 18:38
"Jeg.. Jeg ehm.." Siger hun tøvende og ser sig lidt omkring."Jeg rejste.. Lige efter brylluppet." Siger hun lavt, ser ned af sig selv og skutter sig lidt.
"Jeg fik ikke lige skiftet." Mumler hun så lavt, en anelse flovt og hun ser op på ham, stryger en hårlok væk som har filtret sig ud af hendes opsatte frisure.
Mira 02.01.2007 18:44
Hun bider sig i læben, sætter sig langsomt ned på den store gynge igen."Vi kom op og skændes.. På bryllupsnatten." Siger hun lavt, flovt og hendes fingre vikler sig let ind og ud af hinanden.
"Jeg har haft verdens værste bryllupsnat!" Udbryder hun så og skjuler ansigtet i hænderne.
Mira 02.01.2007 18:49
"Han er bare dum." Mumler hun lavt, men fjerner så hænderne og ser op på ham."Han ville ikke med til Krystallandet og bo og så begyndte han at plapre om alt muligt med at Italien var bedst og jeg ikke skulle tilbage og bo her, som en eller anden fattig kone, jeg skulle blive fin nok til at bo i Italien og så begyndte han på alt muligt om at min familie ikke var fin nok og at jeg var for naiv og jappe jappe!" Udbryder hun hurtigt og er ved at få en let rød kulør i ansigtet, hvorefter hun skjuler ansigtet i hænderne igen.
Mira 02.01.2007 18:54
Hun læner sig tilbage i gyngen med et suk og ser op på ham, med let store øjne. "Jeg troede ellers at det hele ville blive så.. Perfekt." Siger hun meget lavt og sukker igen. Så glider et lille smil over hendes læber.
"For hele brylluppet var fantastisk.. Men så." Hun sukker.
Mira 02.01.2007 18:56
Hun ryster kraftigt på hovedet, så flere af hendes lokker falder ud af frisuren."Jeg ser ham sikkert aldrig igen." Mumler hun stille.
Mira 02.01.2007 19:01
Hun ser op på ham og nikker så lidt."Men jeg vil ikke snakke med ham!" Udbryder hun så hurtigt og laver en pludselig bevægelse med hånden.
Mira 02.01.2007 19:05
"Jeg vil ikke." Mumler hun stædigt og lyder allermest som et lille barn. Hun piller lidt ved den hvide kjole. Mira 02.01.2007 19:07
"Hm.." Hun skæver til ham, let utilfreds.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 02.01.2007 19:23
En lyd kan høres længere fremme.. en person, der mumler bistert og surt, og på et tidspunkt lyder det også som om, personen falder.. hvorefter personen mumler endnu mere bistert.. Mira 02.01.2007 19:24
Hun rynker brynene og ser hen mod den bistre mumlen og pludselig bliver hendes øjne meget store og hun springer op ved siden af Cassa, snurrer ham rundt og gemmer sig bag hans ryg med hænderne på hans skuldrer."Gem mig!!"
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet