Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 16:55
ser hen på ham, og betragter nervøst hans smil.
"du får ikke lov til at bide mig!" kommer det utilfreds fra hende.
"du misforstod slet ikke den situation, du mishandlede pigen der var sammen med Jace!" råber hun så.
forsøger at liste sig hen mod døren med langsomme skridt og forsøger hurtigt at nå ud gennem den

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 17:05
Han fnyser let.
"Hm.. Den sætning har jeg hørt før.... Fra mange andre små tøsebørn," siger han kort. Han ser på hende og smiler fortsat lusket.
"Nejh, hvordan kan du dog tro det om mig? Det kunne jeg da aldrig finde på," siger han roligt, med en let sarkasme i stemmen.
Han følger hende med blikket, og lige inden hun når ud af døren, står han med ét lige foran døren, som han allerede har lukket. Begge hans hænder bryder ud i flammer, mens han ser på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 17:09
når ikke at standse op, og ender med at stå i armene på ham.
opdager det og flytter sig hurtigt, hvorefter hun ser på hans hænder der bryder ud i flammer.
"hvad skal du med dem?" spørger nervøst og forsøger at nå vinduet. Står ved det og forsøger at åbne det. "kom nu!"
får det åbnet og skal til at kravle ud af vinduet.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 17:29
"Det ved jeg ikke... Endnu..," siger han kort.
Han følger hurtigt efter hende, og lige inden hun kravler ud af vinduet, tager han fat om livet på hende, bagfra(?).
Han kæler let kinden op af hendes, mens en let spinden kommer fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 17:40
mærker hun bliver hevet ind af vinduet igen, og står med ryggen mod hans bryst.
"slip mig.." prøver at fjerne hans hænder, men har ikke kræfter til det.
Mærker hans kind mod sin og lytter til hans spinden.
"lad mig være! giv så slip på mig!" prøver at skubbe hans hænder ned af hende.
"Lad mig gå.." piver det og ligger sine øre helt ned og lykkelig for at have et mindre halsbånd på

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 17:50
Han stopper langsomt sin spinden.
"Som jeg sagde før; Jeg skal nok slippe dig.... Jeg skal bare liiiige....," siger han lavt, næsten hviskende.
Han lader kun den ene af sine hænder glide ned af hende, så hans ene hånd hviler 'dernede' på hende i stedet.
Han griner så kort lusket, før han bider sig fast i halsen på hende(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 18:15
mærker hans ene hånd glide længere ned og giver et kort st*n fra sig. Prøver at komme fri, men kan godt mærke det ikke rigtigt nytter noget.
"nej! du skal ikke bare lige!" flytter stædigt hovedet og bider hurtigt ud efter ham i stedet.
"jeg er Jace blodbank ikke din!" viser surt tænder for at virke mere truende

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 18:28
Han flytter hurtigt hovedet lidt tilbage, da hun bider ud efter ham, så hun ikke får fat.
"Er du Jace's blodbank? Sagde du ikke lige Jace var din storebror?" spørger han kort, men stadig med en rimelig ligeglad tone.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 18:30
"Det jo derfor jeg er hans blodbank!" Knurre det surt får vendt sig ind mod ham.
"Giv så slip!" Slår ham på brystkassen med begge sine hænder. "slip mig!" prøver at skubbe ham væk.
"Jeg er ikke din aftensmad med mindre du spørger pænt og har en skriftlig tilladelse fra Jace!" råber det surt og bange

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 18:36
"Det gi'r jo ingen mening... Skal søskende ikke være søde ved hinanden?.. Det ville jeg selvfølge ikke vide noget om, jeg har altid været enebarn, eller forældreløs..," siger han kort, med en lettere tænkende stemme. Han ser så på hende igen.
"En skriftlig tilladelse? Fra Jace? Ha! Du gør grin med mig... Jace er min værste fjende... Hvis det stod til mig, ville jeg aldrig nogensinde se ham igen..," det sidste mumler han lavt, og bider sig så let i læben.
Han giver stadig ikke slip på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 18:41
"Jeg gir ham lov når det passer i mit hoved! ikke i hans! Jace gør det forsigtigt og passer på han ikke skader mig!"
Skubber hårdt til ham, men falder og lander på af sengen. Hun sidder på gulvet, mens hendes overkrop sidder op af sengen. "endelig" Ser mod vinduet, og begynder at kravle over sengen.
forsøger at nå derover inden Hauru gør det. "hvis han er din værste fjende, hvorfor så lade det gå udover mig?!"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 18:49
"Jah, det ville jeg også have sagt," mumler han kort. Han giver så slip på hende, da hun falder ned på sengen.
Han skynder sig så over til vinduet, og lukker det hurtigt til, inden hun når hen til det.
"Du kan lige så godt glemme det... Du kommer ikke ud..," siger han roligt.
"Fordi Jace aldrig er her," siger han kort, kun for ikke at afslører at han virkelig er pivet, når det kommer til at slås mod Jace.
"Men du kan jo bare få ham til at komme, så skal jeg nok lade dig gå," smiler han.
Men også kun fordi Jace tvinger mig til det......

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 18:53
ser mod døren og løber hen i et forsøg på at åbne den, men mærker den er låst.
"Hjælp! en eller anden! hjælp!" Råber hun håbefuldt, og banker på døren.
"jace... hvad ville jace gøre nu..." tænker det panisk.
Ligner en der kommer på en idé, men dropper den. "lad mig gå! hvis du er så stor en fjende med Jace, hvorfor bliver du så ved med at holde mig her?!"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 18:57
Han følger hende med blikket, og sætter sig så i sofaen inde i stuen, helt afslappet, nu da han ved at alle døre og vinduer er låst.
"Jace? Han ville mishandle mig, og tvinge mig til at lade dig gå. Såh... Du går bare igang," griner han roligt.
"Fordi alle folk er forsvundet fra gaderne derude, og du er stort set den eneste jeg kan få føde fra. Jeg kan i hvert fald ikke få noget fra Jace," siger han kort, og fnyser lavt, som om det var indlysende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 18:59
"slå det ind i hovedet! Du får ikke noget af mig! aldrig aldrig aldrig!" siger det surt.
følger forsigtigt efter ham, og lister ud i køkkenet og prøver at få vinduet op. "bingo" begynder at kravle ud af det.
håber han intet hører og lytter nøje efter hans fodtrin

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 19:19
Han rejser sig op, og følger efter hende ud i køkkenet. Han spærrer kort øjnene op, da han ser hun er ved at flygte. Han skynder sig hen til vinduet, og tager fat om hendes håndled(?) med den ene hånd, og fat i hendesbluse/top(?) med den anden.
"Jo, jeg gør!" kommer det kort og stædigt fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 19:22
"lad mig så gå!" prøver at komme fri og gør alt for at komme væk, men falder ind til ham, og sidder med ryggen op af hans ben, mens hun mærker hendes håndled blive holdt op i luften.
"nej du gør ej!" Knurre irriteret. "kan godt forstå Jace mishandler dig og du fortjener det!"
"Jace!!!!" Råber meget efter ham nu og ved at gå i panik

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 16.11.2010 19:28
"du kaldte?" han hviler på sine i arme i vinduskarmen.
"Hauru, gider vi venligst slippe min søster, inden jeg bliver rigtig gal? og du ved udemærket godt hvad der sker når jeg bliver det"
ser ned på Anzu, der forsøger at komme fri. "og du har bare at gøre det lige nu, ellers bliver jeg frygtelig" Knurre advarende

Begge fundet på google og redigeret af mig
Billed nummer 2 forstiller Jace med vinger og sin le
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.11.2010 19:37
Hauru bliver ved med at holde fast i hende, men ser så hurtigt hen på Jace.
"Heeej, Jace...," siger han kort, før han giver slip på Anzu, uden og tænke over om hun er tæt eller langt fra gulvet. Han vender så hele kroppen mod Jace, så han står med ansigtet vendt mod ham. Han skæver kort ned til Anzu, men holder så blikket på Jace.
"Jeg har ikke gjort noget ..... Endnu," siger han roligt og smiler bare.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 16.11.2010 19:44
"Jace!" hun krammer ham meget. "der var du.. jeg troede du var død.." Hun små græder lidt af lettelse over han kom.
"Han ville drikke af mit blod, også låste han mig inde i huset.." piver hun og ser tilbage på Hauru.
"endelig.. endelig kom han.. Jace har ikke rigtigt nogen svaghed udover mig" tænker det roligt og har ryggen vendt mod Hauru, og tænker ikke over han kan læse tanker.

Jace (spiller også ham, orker bare ikke lokke ud og ind mellem de her 2 hele tiden T_T): "så det ville han" Ser alvorligt hen på ham. "og det der endnu, det kan du godt spare dig!" råber han surt og begynder at kravle ind af vinduet.
"når, hvad har du så gjort denne gang?" ser alvorligt på ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0