DistortedDiva 14.08.2009 18:32
Han ser roligt på ham, inden han blidt begynder at kærtegne Murizz røv. Han bliver ved med at kysse ham ned af halsen, og ned på brystet, og så op igen.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 14.08.2009 18:45
Han betragter ham roligt. "Murizz... Sig du elsker mig" siger han med et bredt smil, han kysser ham så blidt på hagen, og derefter på munden.//spise >_<''
Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 19:07
han sukker tilfredst, og gengælder kysset, og holder det. Han gør det kort efter grovere, og så til et snav.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 19:29
"Såh.. Nu må det sku da også snart være til til at..." mumler han efter at havde sluppet snavet. Han smiler skævt, og ser så bare Murizz i øjnene.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 19:36
Han smiler roligt, og gengælder kysset. Han ligger roligt sin hånd på én af Murizz hænder, og kærtegner den hurtigt, inen han lader sin hånd glide ned om hans hofte.*cencur* (?)
Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 19:48
*spole*Han trækker sig ud, og ser så bare på Murizz.."Hvor er du dejlig" mumler han lavt, og lukker øjnene med et kort og tilfredst suk.
Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 20:03
Han lader roligt sin hånd glide op om Murizz's ryg, og presser ham så blidt ned imod sig, imens han blidt kysser ham på brystetMørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 20:16
Han smiler bredt og åbner øjnene, og ser på ham. "jamen.. Det er da ikke kun mig?? Vil du slet ikke have noget?!" spørger han lettere overrasket.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 20:28
"jamen.. Så vil du gøre... ALT for mig??" spørger han med et stort smil, han lader blidt sin pegefinger glide langs hans rygrad, og ned om hans røv.Mørketskriger!

DistortedDiva 14.08.2009 20:33
"Så er du nød tilat komme med nogle forslag.. Ellers ved jeg jo ikke hvad jeg kan vælge imellem" griner han, og kærtegner igen kort hans røv, inden han langsomt lader sin hånd glide op om hans ryg.Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet