Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 20:40
"hvorfor skulle jeg? Jace er her for at hjælpe mig, ikke for at være min personlige lejemorder, selvom chancen byder sig når du altid er så led ved mig!" hendes øre og hale stritter.
Anzu går derefter ud i køkkenet og tager et glas hvorefter hun fylder det op med vand. "Den idiot kommer til at fortryde det!" tænker hun surt.
Hun tager en brød kniv og finder en sprøjte frem fra en lille taske hun har på siden. Hun tager derefter en flaske op, og fylder sprøjten op med bedøvelse.
Lister ind til Hauru og har hænderne på ryggen. "du har ret, du tager alt med magt, men har du ikke lyst til noget nyt frisk blod? du ligner en der er ved at sulte og min kære lord skal jo være frisk" smiler roligt og uskyldigt

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 20:49
"Årh.... Det er synd for dig... Undskyld...... Har du det bedre nu?" siger han kort, og smiler roligt, mens han bare ser efter hende.
"Det hørte jeg godt!" råber han kort, efter hendes tanke. Han ser så på hende, da hun kommer ind igen. Han begynder kort at snuse lidt rundt, men bliver siddende på sengen.
Hun har gang i noget lumskt...... Jeg kan lugte noget .... Noget der ikke plejer at lugte af ...., tænker han kort, men ligner ikke en der sidder og tænker.
"Nej..? Jeg vil stadig ikke have noget blod.... Jeg har næsten lige fået... Fra dig," siger han roligt og smiler svagt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 20:51
går rundt om sengen og stille sig bag ham. "sikker?" Hun ligger hovedet på hans skulder, og tager roligt sprøjten frem fra ryggen.
"du ser ellers ret anspændt ud, lad mig hjælpe dig" prøver at stikke sprøjten i siden af halsen på ham, for at få en hurtig virkning hvis den rammer.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 20:57
Han skæver til hende, så han hele tiden kan se hendes bevægelser.
"Ja, jeg er sikker," siger han kort. Han tager så hurtigt fat i hendes håndled(?), inden hun når at stikke sprøjten i ham. Han ser så på sprøjten og smiler skævt. Så ser han på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 20:59
forsøger at få sit håndled til sig, og tager kniven hun havde anbragt på sengen og forsøger at stikke ham i ryggen med den i stedet.
"slip mig så!" Råber hun surt og prøver at få sit håndled til sig.
"Du fortjener intet andet end et liv i helved!"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 21:09
Han lægger ikke mærke til kniven på sengen, så han når ikke at reagere før hun får stukket ham i ryggen. Et kort gisp kommer fra ham, men han slipper ikke hendes håndled. Et kort grin kommer fra ham, og han ser så på hende igen.
".. Det er der mange der siger," kommer det fra ham, med et smil. Så slipper han hendes håndled, rejser sig hurtigt op, så hun ikke når at stikke ham med sprøjten igen, hvis hun skulle finde på det. Derefter går han lidt væk fra sengen, trækker kniven ud, og smider den på gulvet. Såret i han ryg er begyndt at heale kort efter.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 21:11
havde hevet hårdt til, så hun røg tilbage i sengen, og satte sig lidt op. "kunne bedre lide første gang jeg ramte" Siger det surt.
Hun lader sin "onde" side komme frem. hun rejser sig op.
"klogt træk, kom her Hauru" vifter lokkende med en finger. "så skal jeg vise dig hvad smerte virkelig er" går hen imod ham og hendes øjne lyser af blod lyst.
hun springer derefter på ham, og bider ham i halsen (?)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 21:18
Han betragter hende bare i lidt tid, og hans smil forsvinder langsomt, da hendes 'onde' side kommer frem.
Sh*t! tænker han kort, dog kan man ikke se frygten i hans øjne. Han ligner en der bare tager det helt roligt. Han går et skridt tilbage, da hun går hen mod ham, og den eneste grund til han ikke rykker sig længere tilbage, er fordi han allerede står op af væggen. Han blotter let halsen, da hun bider ham, og samtidig kommer et kort gisp fra ham, men han siger intet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 21:22
hun bider sig godt fast og drikker roligt af hans blod. Hun lukker øjnene, og kan mærke sin egen styrke stige, mens hun ser på ham.
Hun forsøger at tage så meget energi fra ham som muligt, mens hun lader sig selv op ved hjælp af blodet.
"dejligt at få mad igen, kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået mad" tænker hun roligt, og lader hånden glide ned mellem hans ben, hvorefter hun tager godt fast (?)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 21:33
Han kommer nogle enkelte gange med nogle lave støn, mens hun bider ham.
"Det var da godt for dig," siger han lettere vredt, før han kommer med et højlydt støn, da hun tager fat mellem hans ben.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 21:41
Hun drikker roligt videre, men slipper lidt efter, men holder stadig fast med hånden, der er mellem hans ben. Hun begynder at stramme grebet, og bore neglene ind på samme tid.
"Tak for måltidigt, var dejligt endelig at få noget igen" smiler hun roligt
Hun kysser ham derefter på kinden for at irritere ham. "du er i virkeligheden ingenting Hauru, du mishandler andre for at få det bedre med sig selv, og må indrømme at det faktisk er sjovt" griner lumsk og holder stadig sprøjten i den ene hånd. "skal vi prøve igen?" griner lumsk.
Tager den op til hans hals. "hvis du røre dig, så kastarer jeg dig på stedet" smiler roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 22:00
Han ser kort på hende, før han lukker øjnene, da hun strammer grebet og borer neglene ind. Han ser så på sprøjten, og derefter på hende. Han smiler skævt.
"Øhm......... Okay..?" siger han kort og smiler fortsat bare skævt, mens han står helt stille.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 22:04
Hun føre sprøjten gennem hans hud og sprøjter væsken ind i ham. "sov godt Hauru, når du vågner, vil du sikkert befinde dig i en behagelig stilling" smiler roligt og vifter med halen. Hun slipper ham og går hen på sengen og sætter sig.
Hun smiler roligt til ham og håber han snart falder i søvn.
"Jeg kan jo få en masse sjov ud af det her, gad vide om han kan tåle syre" tænker sig godt om og prøver at finde noget

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 22:08
Han kniber kort øjnene sammen, da hun stikker sprøjten ind, og langsomt begynder han at slappe mere og mere af. Han falder så ned på knæ, men forsøger ivrigt at holde sig vågen.
Det sidste han ser, er at hun leder efter noget, men siden han er så væk som han nu er, hørte han ikke hendes tanke, og kort efter falder han ned at ligge med et bump. Han forsøger stadig at holde sig vågen, og forsøger at sætte sig op, dog uden held, og kort efter er han faldet helt hen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 22:15
"når, det var da sandelig også på tide" hun lister hen til ham, tager hans ene arm og ligger ham over i sengen. hun binder ham roligt og godt fast til sengen, for at sikre sig han ikke pludselig skulle vågne og overfalde hende.
Hun leder derefter rundt i hans bogreol og finder en gammel bog. "der var den sørme" Hun tager en meget tyk bog hun har haft fingrene i en gang før og begynder at bladre de forskellige sider igennem.
hun finder en opskrift, så han glemmer hvem hun er og alt hvad han har gjort ved hende. "Det burde være godt nok, så kender han ikke min gode side, og ved ikke hvor farlig vi er" lukker bogen i, og lister ud i kans køkken. "hvor er det han plejer at have de dumme flasker?" roder lidt i det forskellige og finder dem til sidst. "der var det" Begynder at lave blandingen, lister derefter tilbage til værelset og løfter hans hoved en smule, hvorefter hun hælder halvdelen i ham. "sådan, burde vidst være nok"
Hun ser selv lidt på det. "måske burde jeg også.. så jeg kunne glemme alt hvad han har gjort ved mig gennem tiderne" Tager flasken rystende op til munden, men forvandler sig til sin gode side og lader hende træffe beslutningen.
anzu ser ned på flasken, og tøver voldsomt.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 22:21
Hauru kommer med nogle små lyde, som om han bare sover normalt, og noget tid efter, åbner han langsomt øjnene. Han forsøger kort at sætte sig op, men det går så op for ham at han er bundet. Han ser kort panikslagent rundt, før han ser på Anzu.
"Hvem f*nden er du?! Og hvad h*lvede laver du i mit hjem?!" kommer det kort og vredt fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 22:24
Hun drikker det og lader hendes minder forsvinde om ham, og fik nogle andre billeder ind i hovedet hvordan hun var kommet ind.
Hun ser hurtigt på ham. "jeg hørte bare en masse ballade og ville undersøge det, også så jeg en sort håret mand med vinger flyve ud herfra med en masse blod på tøjet. Jeg.. Jeg ville se om jeg kunne hjælpe.." kommer det nervøst fra hende.
"men jeg kan godt gå igen, hvis det endelig er" vifter hurtigt og meget med armene som undskyld og allerede på vej mod døren

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 22:27
Han ser helt forvirret på hende, og følger hende med blikket.
"Nej, vent!" siger han kort. Han sidder halvt op, og hviler sine albuer mod sengen, så han kan holde sig oppe.
Han venter med at sige mere, indtil hun har reageret.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 15.11.2010 22:29
hun stopper og vender sig mod ham.
"ja?" Ser hen på ham, og står i døren, mens hun betragter ham. Hun var ikke meget får at komme for tæt på ham, efter han lige havde råbt af hende.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.11.2010 22:31
Han smiler svagt skævt.
"Vil du ikke lige hjælpe mig fri fra dether?" spørger han roligt. Han ser kort ned af sig selv, ryster så svagt på hovedet, og undre sig grueligt over hvordan han er blevet bundet til sengen. Han ser så på Anzu igen.

//Frys

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 12