"når, det var da sandelig også på tide" hun lister hen til ham, tager hans ene arm og ligger ham over i sengen. hun binder ham roligt og godt fast til sengen, for at sikre sig han ikke pludselig skulle vågne og overfalde hende.
Hun leder derefter rundt i hans bogreol og finder en gammel bog. "der var den sørme" Hun tager en meget tyk bog hun har haft fingrene i en gang før og begynder at bladre de forskellige sider igennem.
hun finder en opskrift, så han glemmer hvem hun er og alt hvad han har gjort ved hende. "Det burde være godt nok, så kender han ikke min gode side, og ved ikke hvor farlig vi er" lukker bogen i, og lister ud i kans køkken. "hvor er det han plejer at have de dumme flasker?" roder lidt i det forskellige og finder dem til sidst. "der var det" Begynder at lave blandingen, lister derefter tilbage til værelset og løfter hans hoved en smule, hvorefter hun hælder halvdelen i ham. "sådan, burde vidst være nok"
Hun ser selv lidt på det. "måske burde jeg også.. så jeg kunne glemme alt hvad han har gjort ved mig gennem tiderne" Tager flasken rystende op til munden, men forvandler sig til sin gode side og lader hende træffe beslutningen.
anzu ser ned på flasken, og tøver voldsomt.

Begge billeder fundet på google.com