Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 23:56
Hun retter sig op og fnyser. Hun traver over gulvet. Jeg kan ikke stole på humana. Det gjorde jeg engang.. Det var en fejl..
Hun ryster kort usikkert, men vælger at takke nej, med en rysten på hovedet.
Gulvet spurgte hende om en grund, og hun svarede med, at hun vel nok bare var bange for mennesker.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.05.2007 23:58
Nearyn trækker på skuldrene "Som du vil. Du virkede bare så glad et kort øjeblik. Jeg tænker at din tilstand ikke er dit eget valg. Hvorfor?... Hvorfor stoler du ikke på mig? Har jeg givet dig grund til at mistro mig?" Hans stemme er stadig rolig og venlig, men spørgsmålet er reelt nok.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Giryana

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Giryana 26.05.2007 00:03
Giryana traskede fortsat frem og tilbage. Bogen om anatomi som hun havde lånt af Herren første gang lå åbnet på bordet. Det var nostalgisk at kigge i den igen. Alt hvad der stod i den vidste hun og hun kunne sågar lave rettelser i den efterhånden. Hun sætter sig i sengen og smiler grumt for sig selv. Det er underordnet hvem hans fjernder er. Alle der truer min Herre vil møde total og ubarmhjertig undergang. hun klukker for sig selv.

Lulu fra final Fantasy 10
Lulu ©Squar Soft
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.05.2007 00:06
Hun retter ansigtet imod jorden, og gør intet. Hun kan jo ikke forklare ham, at mennesker truer hende. Hun sætter sig igen, og nynner kort en lille melodi.
Hun ville gerne have sin talegave tilbage, men hun turde ikke lade mennesker værne om hendes liv.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.05.2007 00:10
Nearyn holder blikket på hende. "Jeg har et forslag. Hvis vi lader dig forblive ved bevidsthed, men sørger for at du intet mærker?... ville det være mere acceptable betingelser?"

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.05.2007 00:15
Hun gør intet, men nikker så tøvende.
Okay.. Én chance. Men hvis du spilder den, så går det ud over dig humana..
Et lille energifelt skabes omkring hendes hånd, måske for at true lidt. Hun lader en hånd glide over det sted, hvor hendes mund burde være.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.05.2007 00:20
Succes!

*Aktivere Divination og Dominans*

(Nearyns normale kolde stemme høres i Giryana's hoved: "Giryana. Tag ned til i operationsstuen i hospitalfløjen og send lægerne derne ud. Det her er en opgave kun for dig. Og tag en bog om ornitologi og advanceret Anatomi med. De får brug for referencer")

Han smiler varmt og forsikrende til Fallen "Så kom med mig". Han begynder at gå, stadig med hope på armen, imod hospitalsfløjen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Giryana

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Giryana 26.05.2007 00:24
Giryana skynder sig over til biblioteket og vagterne træder til siden da hun vil ind i den låste fløj af bibloteket. Hun finder hurtigt de bøger hun er ude efter. Hun skynder sig videre til hospitalsfløjen imens hun minimere productionen af mælkesyre i benene. Hun kommer ind i hospitalsfløjens operationsstue og konstatere at der ingen er. Så meget desto nemmere. Hun ligger alle redskaberne væk. Formålsløse legetøj. Hun knækker finger og smiler. Hun venter til Nearyn kommer.

Lulu ©Squar Soft
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.05.2007 00:27
Fallen går tøvende efter ham. Hun hører at der er andre i rummet, og stopper brat op, midt inde i rummet.
Det her er ingen god idé..
Hun flakker lidt med de brækkede vinger, men lytter ellers blot efter.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.05.2007 00:29
Nearyn kigger på Fallen og og rækker bydende en hånd ud imod hende for at vise at det er sikkert. "Det er okay. Hende i rummet er dén bedste. Hvis noget væsen kan give dig det jeg tilbyder er det hende." hans stemme rummer hverken tvivl eller løgn.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Giryana

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Giryana 26.05.2007 00:32
Giryana skal til at bukke dybt for Nearyn idet hun ser Fallen. Jamen dog. Hun smiler i stedet til dem begge og nejer i stedet let for dem. "kom endelig ind hr Darkstar. og De ligeså" siger hun til fallen.

Lulu ©Squar Soft
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.05.2007 00:32
Rummet fortæller om Nearyns bevægelse, og hun bakker væk fra ham. Hun retter ansigtet imod den anden i rummet. Hun får en beskrivese af kvinden ind i tankerne, og slapper lidt af, nu hun ved hvad der sker.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.05.2007 00:35
Nearyn bakker lidt væk og stiller sig imod væggen. "Hils på Giryana. Den mest talentfulde kvinde jeg kender på sit felt" siger han. "hun vil kort undersøge dig. Vær sød ikke at røre dig. Du kan meget vel skade dine chancer for at få hvad du ønsker".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Giryana

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Giryana 26.05.2007 00:37
Giryana er næsten fornermet over hendes behandling af Nearyn men lytter i stedet til hvad han siger og bukker for Fallen. "Hvis de tillader frk. så vil jeg kort studere dem fra forskellige vinkler" hun lyder proffesionel på den der måde læger bare kan.

Lulu ©Squar Soft
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.05.2007 00:41
Hun skytter sig lidt, og lytter til de andres ord.
Ja værs' go..
Hun føler at hendes ære er blevet trampet godt og grundigt ned i jorden, med store sko med lange hæle, men det er der intet at sige til. Hun retter sig op, med al den stolthed hun nu har tilbage, og tager "båndet", som stadig kun er en flig af kjolen, af ansigtet, så hendes sorte hår falder slapt ned om skuldrene.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.05.2007 00:42
Nearyn løfter hoved mod giryana. "Hun insistere på at være ved bevidsthed under processen Giryana".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Giryana

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Giryana 26.05.2007 00:45
Giryana som var på vej imod Fallen stopper midt i et skridt og kigger på nearyn med vildt opspærrede øjne. "Du må være skruphamrende, gudsjammerligt, binde Gal! hun..... Undskyld he... hr. Darkstar." Hun kigger på Fallen med pinefuld alvor "Det her er kritisk. Uanset hvilke evner du besider. Hvilke magier du ligger inde med. Hvilke stykker magisk udstyr du har på dig osv. UANSET HVAD... må du ikke, jeg gentager IKKE! anvende dem når jeg først går igang. Er det forstået" Hendes stemme er skarp som piskesmæld og proffesionel.

Lulu ©Squar Soft
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.05.2007 00:50
Hun vender blikket imod jorden, og nikker usikkert.
Jeg har vel intet valg. Jeg må prøve..
Det sitrer ned af hendes ryg, og tænker igen igennem, hvad hun nu skal udsættes for. Og det var stadig ikke sikkert om det overhovedet ville hjælpe..
En smag for det liv jeg ku' ha.. Ja, lad mig blot prøve bare én dag.. tænker hun lyriks med en lille melodi, men hun holdt det for sig selv.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.05.2007 00:52
Nearyn folder armene over kors og læner sig imod vægen han bøjer hoved forover og stirre ud fra skyggen hans hat laver. Det her vil jeg ikke gå glip af.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Giryana

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Giryana 26.05.2007 00:54
Giryana begynder at gå opserverende rundt om Fallen. På 2. tur på vej om bag hende aktivere hun sin Fleshcraft og lader sine fingre synke ind i kødet på Fallens nakke hvor kun kapper følenerverne. (hvilket vil være skyld i at du mister føreligheden fra nakken og nedefter. men du vil være ved bevidsthed). Hun griber fat om Fallen da hun kolapser. (medmindre du gerne vil have ændret noget selvfølgelig?)

Lulu ©Squar Soft
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2