DistortedDiva 12.08.2009 19:00
Han skæver let ned til Murizz hænder, inden han roligt lader sin hånd glide ned mellem hans ben, dog uden på hans underbukser. Kan kommer med et lavt suk da Murizz kysser ham ned af halsen, og længere ned. Han læner derefter langsomt hovedet tilbage.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 12.08.2009 19:23
Han betragter ham roligt. Han fjerner så hurtigt sin hånd da han tager kjolen af, og derefter underbukserne.. "Nårh.. så smider man bare tøjet.. " diger han lavt med et bredt smil.. Han kysser ham derefter blidt på munden. Kort efter lader han let sinhånd hvile på hans røv.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 19:33
"Det er der noget om" mumler han lavt, han ser kort ned af Murizz, og så op igen.. "Du er så dejlig" Sig han roligt, og kysser ham igen. Denne gang kort.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 19:44
Han smiler bredt.. "jo tak, det ved jeg" mumler han lavt, han lukker så roligt øjnene og sukker tung, da Murizz siger at han elsker ham.. "mmhm" mumler han lavt, og ser så kort på Murizz.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 19:59
"det ved jeg" mumler han, han ser så på Murizz.. "slet ikkeh." siger han så med et bredt smil.. "Sig det igen??"Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 20:05
"Jah.." mumler han lavt, inden han roligt lukker øjnene igen, før han kysser ham på munden, denne gang mere krævende.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 20:18
"sig det igen.." mumler han lavt, og lader sin hånd glide om på hans ryg. Han trykker ham så blidt ind til sig, og kysser ham igen.Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 20:25
Et kort suk undslipper hans læber, som faktisk mest af alt var et støn. Han kysser ham så igen på munden, og trykker ham let tættere på sig, så Murizz nu nærmest ligger helt tæt op af ham (?).Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 20:44
Han smiler let mod hans læber, og slipper kort efter kysset.. "Nu tror jeg næsten du har gjordt mig liderlig nok" mumler han lavt, og nappper ham blidt i øreflippen (?)Mørketskriger!

DistortedDiva 12.08.2009 20:51
"Du plejer ellers ikke at være så vild med at jeg er liderlig" mumler han lavt, inden en svag rødmen kommer frem i hans kinder. Egentligt ikke fordi der er noget han syntes er pinligt, mere fordi han er så liderlig. Han kommer igen med et lavt støn, og kysser ham blidt på kinden.Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet