Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.05.2007 17:57
Nearyn løfter hoved. Toka... hmmm nu har hun været spærret inde dernede rimelig længe, så mon ikke hun er ved at være klar til at tale seriøst om mit tilbud..

Nearyn kigger på Faglin. "Javel så. Så du søger arbejde. Jeg har en opgave til dig. Tag ned i kælderen og hent pigen i nederdelen dernede ved navn Toka. Få hende herop uden bøvl og jeg vil overveje det".

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 17:58
Toka prøver og prøver på at få sit strittende hår ned og ligge men det stritter hele tiden "hold så op dumme hår! aii jeg klipper det snart af!" siger hun for sig selv og ser rundt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:00
"jeg kan prøve" siger han og går ned i fangekælderen hen til Tokas celle. han løfter sig selv op med sine telepatiske evner og ser ind til hende. "goddag frk. jeg skal føre dem op til en hr. Darkstar. de bliver nød til at følge mig uden bøvl ellers bliver min slange nød til at bide dem og det er ikke sjovt." siger han køligt til Toka
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:00
Fallen vandrer tomsindet rundt på gangene. Hendes tanker er i en anden verden, langt fra dette hus. Hendes vinger er stadigt ikke helet. Nogle læger har sagt, at der vil gå lang tid.
Forsigtigt bevæger hun sig op af en trappe. Hun lader blidt hånden glide op af gelænderet.
Hun kommer op/ud på en teresse. Der er blade og grene på "gulvet." Et træ sukker lidt i nærheden, da vinden bliver ved med at irritere dens rolige blade.
Hun ser kort på det store træ, men vender så blikket ud imod byen. Hun nyder vinden imod sit ansigt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:02
"vis jeg nægter? slangen er jeg ligeglad med og hvem er han?" Toka ser lidt undrende på drengen

(Faglin: Toka AAAANER ikke hvad nearyn hedder)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.05.2007 18:03
Nearyn vender sig imod Shina. "Han er tankelæser, han er telepath og han roder i ting der ikke vedkommer ham. læs hans tanker, men giv ikke udtryk for det. Hvis han finder ud af noget han ikke skal så kom over tag fat om min arm."

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:06
"slangen er altså giftig. ikke livsfarlig men plager en meget voldsomt. man kommer til at se ting som ikke er der og det kan gøre en skør. og hvis man er rigtig uheldig kan man blive lam i op til ti minutter lige når man er blevet bidt." man kan godt høre at han mener det alvorligt.

((ER IKKE NOGEN DRENG TOKA!!))
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:09
(men det ligner han ^^ han er jo lille? ^^)

Toka sætter sit hovede på skrå *hvorfor svarer drengen ik på mit spøgsmål om hvem hvad var det nu? Drak neej darkstar gadvide hvem det er?* Hun nikkede lidt "hvorfor ik? alt er bedre end strittende hår og en mærkelig person men et yderst bradr dyr"

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.05.2007 18:10
Nearyn smiler til Amai "Tøjet er sansynligvis færdig engang i morgen. Jeg vil sørge for at det bliver bragt op på dit værelse når det er færdigt" (med andre ord. engang i morgen kan du sige at der er tøj på din seng).

Nearyn stikker en finger ned til hope og vrikker den lidt frem og tilbage foran hende med en varmt smil på læberne.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:10
Fallen sætter sig på gitteret, der skal sikre sig, at man ikke dratter ned.
Hun sidder og ser ud over byen, med benene dinglende under sig. Hun lytter til træets klagende lyde.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:17
"hvis de ikke følger med uden bøvl kan jeg også tvinge dem med ved at jeg fanger dem i en boble af telepati og så kan de ikke bevæge dem" får at bevise at han kan telepati løfter han en masse jord op fra celle bunden og får det til at æigne en meget uhyggelig demon.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:19
Toka kigger lidt på jorden "du skal liige få mig ud først men aldser.." Toka kigger lidt på ham og og tænker *jeg har sagt at jeg følger med*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:23
slangen kryber ind til hende og klamre sig fast til hendes ben og den går sig klar til at hugge. han åbner døren med telepati og giver hende tegn til at følge med. hans ansigt vender imod hende og han svæver baglens ikke mere end 2 meter fra hende.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.05.2007 18:23
Nearyn leger videre med hope.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:24
Toka ser med foragtet fjæs på ifølge hende den meget klamme slange! hun går hen til drengen som hun stadig tror han er xP og venter på at han går
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:26
((jeg svæver))

han svæver lidt længere mod trappen op og giver hende stadig tegn til at følge med.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:27
Toka følger med imens hun kigger engang imellem på slangen da det er ulækkert
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:30
han svæver op til det rum hvor Nearyn er mens hun følger efter (K?)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.05.2007 18:30
Nearyns ansigt bliver et øjeblik småpanisk, men så bliver han roligere igen. "Jooo... jo det vil jeg gerne." Jeg må bare lade være med tænke på de ting han ikke skal vide så.. "hmmm de er på vej". Han smiler varmt til Amai da han ser hvor glad hun er. Han kigger tilbage på shina og tager blidt fat i hope, med en amatørs usikre hænder. "jeg ved i det mindste hvad side der vender opad" siger han spøgende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.05.2007 18:30
(jeps ok)

hun venter på at nogen skal sige noget..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2