DistortedDiva 05.08.2009 06:14
Han smiler stadigt "Men du er helt sikkert for træt til bryllups natten" siger han med et irriteret suk.. "Forresten... Jeg har allerede købt en kjole til dig" siger han med et svagt grin.. "Du ville alligevel ikkef inde noget der faldt i min smag" Han smiler bredt.Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Muri 05.08.2009 06:23
Han smiler skævt."Sikkert ... Men det er heller ikke nat i noget tid endnu," siger han lavt.
Han ser lettere undrene på ham.
"Nej ... for den kjole jeg har, er den jeg brugte til Meiers bryllup .. Men..! Jeg vil se den," siger han kort og smiler stort.
DistortedDiva 05.08.2009 06:27
"Så gider jeg jo næsten ikke... Det er den sjove del af det" siger han irriteret.. "Føj nejh!! Ikke den du havde på med Meier.. Ad!" siger han ophidset.. "Du kan gå ind og glo på den.. Den er vist et sted i skabet" mumler han, og læner sig tilbage i sofaen.Mørketskriger!

Muri 05.08.2009 06:34
Han griner lavt."Det må du bare leve med .. Du kan stadig få sex, men det bliver stadig ikke noget specielt..," siger han lavt. Han griner igen kort, da han kommentere kjolen.
"Det kræver at jeg rejser mig op..," siger han lavt. Han ser Felix i øjnene.
DistortedDiva 05.08.2009 06:39
"Det skal da være noget specielt. Det er vores bryllupsnat" siger han, og sætter sig lidt frem i sofaen.. "Jah det kræver nemlig at du rejser dig.. Du kan ikke få min til at hente den til dig" siger han bare med et skævt smil.Han ser så selv Murizz i øjnene.
Mørketskriger!

Muri 05.08.2009 06:43
Han trækket let på skuldrene."Sikkert .. men jeg er stadig lidt træt .. men efter brylluppet er jeg vel heller ikke så træt som jeg er nu," siger han kort og smiler stort.
"Aww, hvorfor ikke? Hvad hvis ............. du får sex for det?" siger han kort og trækker let på skuldrene.
DistortedDiva 05.08.2009 06:48
"Og hvis du er... så kræver jeg skilsmisse" siger han med et let grin.Han ser så hurtigt på Murizz.. "Joooh, så kan det godt være" siger han med et skævt smil, inden han rejser sig, finder kjolen inde i skabet, og kommer tilbage med den. Han holder den så op foran Murizz "Tadaa"
Mørketskriger!

Muri 05.08.2009 06:54
Han smiler svagt, men siger intet. Han ligger sig ned på sofaen mens Felix henter kjolen. Han smiler så stort, da han ser kjolen."Du havde ret. Jeg tror ikke jeg kunne finde en bedre," siger han kort . Han rejser sig så op og går hen til Felix. Han lægger forsigtigt armene om ham, mens kjolen er mellem dem, før han kysser ham på munden .
DistortedDiva 05.08.2009 07:00
Han smiler stort. "Det er godt" siger han så, og ligger selv armen om Murizz. Han vil egentligt ikke helt indrømme det men han glæder sig faktsik, og ikke kun til bryllups-natten. "Tag den på! Vi skal jo afsted på et eller andet tidspunkt" siger han med et bredt smil. han slipper så Murizz, og giver han kjolen, inden han går ind på sove værelset, og finder sit eget tøj.Mørketskriger!

Muri 05.08.2009 07:05
Han tager kjolen og ser så kort efter Felix. Han lægger hovedet let på skrå, før han kort ryster på hovedet og tager sit tøj af, som han ligger på sofaens armlæn. Så tager han kjolen på. Han står længe og retter på den, så den kommer til at sidde ordenligt. Han går derefter ind til Felix. DistortedDiva 05.08.2009 07:08
Felix har med stort besvør fået et sort jakkesæt på. Der hænger et ubundet lysserødt slips om halsen på ham. "Det må du binde" siger han med et skævt smil da Muriz kommer ind..Mørketskriger!

DistortedDiva 05.08.2009 13:57
Han betragter roligt Murizz, mens han binder slipset.. "Skal vi gå??" spørger han med et skævt smil. Han så efter Murizz, og stiller sig bag ham.Mørketskriger!

DistortedDiva 05.08.2009 14:22
Hanh ser kort efter MUrizz før han følger efter. Ahn tager ham så i hånden, og går ud´//out
Mørketskriger!

DistortedDiva 07.08.2009 22:53
Efter det ret så lille bryllup, kommer Felix gånende med Murizz ved sin side. Han ser kort på ham, og smiler bredt.Mørketskriger!

DistortedDiva 07.08.2009 23:01
Han ligger roligt en arm om Murizz's talie, han ser så på ham "hvad?! Bære dig?? Hvorfor" Spørger han uforstående.
Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet