Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 16:37
Hun ser hurtigt efter glasset, og betragter blodet der langsomt løber ned af væggen og vender sig mod ham. "hvorfor gjorde du det?!" råbte hun små surt.
Hun satte hurtigt armen mod hans hals, så hans tænder var få centimeter fra hendes hals. Hun forsøgte at skubbe ham væk fra sig, med den frie hånd, mens hun stadig kunne fornemme hans mund tæt ved hendes hals.
"Glem det, du kunne tage det blod jeg ville have givet dig" knurrede hun og kunne mærke hånden om sin hals, men nægtede at give op, mens hun langsomt hev efter vejret.
Hun bakkede tilbage, men stod til sidst op af sengen, og forsøgte at holde sig oprejst. "du får ikke lov!"

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 16:42
Han bliver ved med at have munden ved hendes hals.
"Du pissede mig af," siger han lavt hviskende. Han stod fast på stedet, også selvom hun prøvede at skubbe ham væk. Han smiler svagt lusket. Og han fulgte bare med, da hun går tilbage.
Efter hun siger han ikke får lov, borer han langsomt neglene en smule ind i hendes hals(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 16:46
Da han hvisker til hende, kan hun mærke kuldegysningerne, der løb ned af ryggen på hende. "du bad selv om det!"
Hun mærkede hans negle bore sig ind i hendes hals, så hun gav et gisp fra sig og peb en enkelt gang af smerter, da hun pludselig kunne mærke blodet løbe ned af hendes hals.
"Jeg lader dig ikke gøre det!" Hun holdte stadig varmen oppe for at holde ham væk.
"Jeg kan ikke få vejret.. Jeg kan mærke mine ben snart heller ikke kan mere.. Men jeg nægter at give op!" Tænkte hun stædigt og bed hurtigt ud efter hans hals

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 16:56
Han griner lavt, skummelt.
"Gjorde jeg? Så vidt jeg husker, var det mig, der blev mishandlet, og ikke omvendt?" siger han lavt.
Han smiler en smule mere, da han hører hendes tanke, og han borer neglene en smule mere ind.
Han rykker så hurtigt hovedet væk fra hendes, da hun bider ud efter ham. Han ser så på hende.
"Nårh.. Der er stadigvæk lidt gang i dig?" siger han roligt og griner lavt. Han slikker hende så kort op af kinden, og da han lukker munden igen, lader han sin ene hjørnetand snitte hendes kind.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 17:03
Hun mærkede hans negle gå længere ind i sin hals og lod langsomt sine arme falde ned langs siden, mens hun mærkede smerten løbe rundt i kroppen på hende. "Slip.." hviskede hun lavt, da hun mærkede han begyndte at blokere for hendes luftveje.
"Ja.. Jeg giver ikke op denne gang.." Sagde hun lavt, mens hun sparede på krafterne til hvis han ville bide igen.
Hun stivnede i hele kroppen, da hun mærkede hans tunge mod sin kind. "slip mig!" råbte hun lidt efter, tog fat om hans hals, hvorefter hun forsøgte at få ham til at slippe sin hals.
Hun mårkede snittet og blodet der løb fra såret på hendes kind og ned af den.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 17:17
"Jeg skal tænke over det .... Nej!" siger han kort. Han betragter hende lidt, og smiler så svagt.
Efter hun tog fat om hans hals, og prøvede at få ham til at slippe, løsnede han grebet om hendes hals, så han, i stedet for bare at slippe, rev hende hele vejen hen af halsen, og så slap.
"Sådan," siger han roligt og smiler bare.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 17:22
Hun mærkede negle rive hende, og knækkede sammen, så hun sad på gulvet, mens hun holdte sig for sårene. Blodet dryppede ned på gulvet, så der begyndte at opstå en mindre sø af blod. Hun hostede kort, noget blod op, og så op på ham. "dit bæst" knurrede hun. Hun rejste sig langsomt, men vaklede lidt, da hun hev efter vejret. "kom så, du vil jo så gerne have blod, så kom da" Hun rakte armene ud, så hun stod som et kors og blottede sin hals, hvor blodet løb ned af hendes blege krop. Hun så alvorligt på ham. "kom så, medmindre du er for bange til at gøre noget!" hele hendes krop rystede, mens hun kunne mærke smerten i sin krop, selvom hun forsøgte at skubbe den væk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 17:33
Han følger hende med blikket, da hun knækker sammen, og smiler bare stadig.
"Nu bløder du jo på mit gulv," siger han kort.
"Hm, tak," siger han kort. "Du smigrer mig," griner han, og lægger så hovedet let på skrå.
Han går så langsomt, men roligt hen mod hende, tog så langsomt fat om hende, og bed sig fast i halsen på hende(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 17:35
Hun betragter ham advarende da han kommer hen mod hende, og lader sine arme falde ned på siderne, da han tager fat om hende. Hun flytter sin nederdel lidt, og tager en dolk frem fra sit inderlår og forsøger at stikke ham i ryggen med den, da hun mærker hans tænder skal til at lukke sig om sin hals. Hun lukkede øjnene i det hun forsøgte at stikke ham ned, og åbner langsomt øjnene lidt efter for at se resultatet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 17:51
Han lukker øjnene langsomt, og skal lige til at bide hende, men da kniven borer sig ind i ryggen på ham, spærre han hurtigt øjnene op, og kommer med et lavt gisp. Han løsner grebet om hende, og falder så ned på knæ.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 18:18
Hun slap dolken, og gik lidt tilbage, hvorefter hun faldt ned at sidde. Hun rystede i hele kroppen af angst, mens hun betragtede ham. Hun tog begge hænder op til hovedet og så skræmt på ham.
"hvad har jeg dog gjort.. det... det.. det var jo ikke meningen.." tænkte hun panisk, mens hun kunne mærke tårende stige op i hendes øjne, og langsomt begynde at løbe ned af hendes kinder. "hvad skal jeg gøre?.. hvad skal jeg gøre?.." Hun kravlede bare længere tilbage, og så på Hauru

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 18:25
Han falder helt ned og sidde, men det er stadig knæene han hviler på, og hviler så begge hænder foran sig på gulvet. Han gisper endnu en gang, og ser så hen på hende, med tårer i øjnene.
"Anzu......... Hjælp... Mig," siger han lavt. Han kunne teknisk set godt selv tage kniven ud, men siden han har mistet rimelig mange kræfter, har han ikke overskud til det.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 18:31
Hun holdte sig for ørene, men flyttede langsomt hænderne fra sine tiger øre, da hun hørte ham be om hjælp. hun rystede panisk på hovedet. "nej.. Det.. det.. det.. det tør jeg ikke.." kom det skræmt fra hende. Hun så ned på sit blodige tøj, efter han rev hul på hendes hals og overvejede hvad han ville gøre ved hende hvis hun fjernede kniven.
"Det et trick.. han vil bare have mig tæt nok på til selv at gøre det af med mig.. men hvis jeg ikke... hvis jeg ikke hjælper ham kan han ende med at dø.." tænkte hun for sig selv. Hun rejste sig forsigtigt op, mens hun forsøgte at holde sig stående på benene, efter hun selv havde mistet meget blod. Hun gik meget langsomt hen mod ham og stoppede ca. 1½ meter fra ham, mens hun stadig overvejede hvad hun skulle gøre

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 18:40
Han lægger hovedet let på skrå, og en tåre triller ned af hans kind. Der kommer nogle lave host fra ham, hvor han hoster blod op, hvorefter han langsomt kravler hen mod Anzu.
Da han kommer helt hen til hende, tager han fat i hendes nederdel med den ene hånd. Han ser så op på hende.
"Hjælp mig..," siger han lavt, før han slipper hendes nederdel og falder ned at ligge. En lettere tung vejrtrækning kommer fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 18:47
Hun stivnede da han pludselig kom mod hende og tog fat i hendes nederdel.
Hun stirrede på ham i noget tid, men satte sig derefter ned tog med en rystende hånd fat om kniven, og trak den ud af ryggen på ham. Hun sad ved siden af ham og stirrede på den blodige kniv, mens hun betragtede blodet løbe fra kniven og ned på hendes knyttede hånd. Hun rystede i hele kroppen, og kravlede hurtigt tilbage, så han ikke kunne nå hende lige med det samme. Hun sad op af væggen i et hjørne og kunne mærke såret fra hendes hals langsomt åbne sig igen, så blodet løb svagt igen. Hun sad stadig med kniven i hånden, og smed den derefter så langt væk hun kunne, så den lå røg indunder sengen. Hun betragtede Haurus krop i noget tid, mens hun var bange for konsekvenserne for hvad der ville ske.
Hun begyndte derefter langsomt at lukke øjnene, da det langsomt begyndte at blive sort for hendes øjne. "jeg skal holde mig vågen.. Hvis jeg falder i søvn nu, vil jeg ikke tænke over hvad der vil ske mig.." tænkte hun stille, mens hun begyndte at hive efter vejret på grund af såret på hendes hals.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 19:14
Han bider tænderne hårdt sammen, da hun hiver kniven ud, og et kort hvæs kommer fra ham.
Han bliver liggende lidt endnu, indtil såret i ryggen er helet en lille smule, og så forsøger han langsomt at rejse sig. Dog har han stadig mange smerter, så han falder ned at ligge igen.
Han prøver så igen, og denne gang kommer han op på knæ. Han kravler hen til Anzu, hvorefter han får en lille ildkugle frem i den ene hånd. Han holder så hånden med ildkuglen op mod hendes hals, hvor sårene er, så sårene bliver brændt og får skorpe på, så der ikke ryger mere blod ud. Han ser så på hende, og sætter sig normalt.
"Hvorfor?" spørger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 19:24
Hun holdt øje med ham hele vejen igennem, selvom det begyndte at snurre for hendes blik. Hun forsøgte at kravle væk, da han kom mod hende, men havde ikke kræfter til det.
Hun betragtede ildkuglen der kom frem i hans hånd og lukkede skræmt øjnene, da den nærmede sig hende. Hun mærkede derefter såret få skårbe på, og så svagt op på ham. Hun sad svagt op af væggen og lagde svagt sine armen om sig selv, mens hun frøs på grund af blod mangel.
"jeg.. Jeg ønskede ikke at være en morder.. Jeg ønsker ikke at dræbe en for min hånd..." Hun så skræmt på ham, da han var kommet helt til på.
"hvis du vil bide.. så få det overstået og gør en ende på mine lidelser.." siger det opgivende og ligger sine øre ned til hovedet, da hun ved hun har tabt kampen.
Hun lagde udmattet hovedet på siden, så hendes hals blev blottet og lukkede trist øjnene, da hun ville holde tårene tilbage.
"det var det.. Jeg kan ikke mere.. Jeg har ikke flere kræfter til at kæmpe.. Han vandt.." hun forsøgte at lade være med at hulke, mens en tårer løb ned af hendes ene kind, og dryppede ned på gulvet. "her er så koldt.." tænkte hun træt og forsøgte ikke at falde i søvn.
hun sad i sit eget blod, der var løbet fra halsen og ned på gulvet hvor hun nu sad overfor ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 19:45
Han betragter hende bare, mens hun snakker, og vender så blikket mod gulvet. Han siger intet, da hun ikke siger noget mere, men lytter bare til hendes tanker. Han betragter kort hendes blottede hals, men ryster så kort på hovedet og ser på hende. Han ser så på sin arm. Han bider sig selv i håndledet, hvorefter han sætter håndledet hen til Anzu's mund.
"Her....," siger han lavt, og ser væk.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 01.11.2010 19:53
anzu åbner svagt øjnene, og ser kort på hans håndled. Hun åbner forsigtigt munden og kan mærke sine hjørne tænder vokse og gør klar til at bide, men stopper og trækker hovedet væk.
"nej... tak.." kommer det stille fra hende. hun så stille ned, mens hun sagtens kunne lugte hans blod. "Jeg.. Jeg har vidst gjort nok.." Hun lagde svagt hovedet mod væggen, så hun kunne se på ham, mens hendes tårer løb ned af hendes kinder, hun opgav at holde dem tilbage længere.
"jeg har skadet dig nok.." hun smilte svagt og hendes arme gled langsomt ned på hver side af hende.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.11.2010 20:00
Han ser lettere undrene på hende, da hun takker nej til blodet.
"Kom nu.... Du har mere brug for det end jeg har," siger han lavt, og bliver ved med at holde armen oppe.
Han tørrer så forsigtigt hendes tåre væk, med den anden hånd. Han fjerner så armen fra hendes mund, og læner sig lidt hen mod hende. Han kysser hende blidt på munden(?).
"Jeg elsker dig," siger han lavt, før han holder armen op foran hende igen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz
Lige nu: 3 | I dag: 13