Hun holdt øje med ham hele vejen igennem, selvom det begyndte at snurre for hendes blik. Hun forsøgte at kravle væk, da han kom mod hende, men havde ikke kræfter til det.
Hun betragtede ildkuglen der kom frem i hans hånd og lukkede skræmt øjnene, da den nærmede sig hende. Hun mærkede derefter såret få skårbe på, og så svagt op på ham. Hun sad svagt op af væggen og lagde svagt sine armen om sig selv, mens hun frøs på grund af blod mangel.
"jeg.. Jeg ønskede ikke at være en morder.. Jeg ønsker ikke at dræbe en for min hånd..." Hun så skræmt på ham, da han var kommet helt til på.
"hvis du vil bide.. så få det overstået og gør en ende på mine lidelser.." siger det opgivende og ligger sine øre ned til hovedet, da hun ved hun har tabt kampen.
Hun lagde udmattet hovedet på siden, så hendes hals blev blottet og lukkede trist øjnene, da hun ville holde tårene tilbage.
"det var det.. Jeg kan ikke mere.. Jeg har ikke flere kræfter til at kæmpe.. Han vandt.." hun forsøgte at lade være med at hulke, mens en tårer løb ned af hendes ene kind, og dryppede ned på gulvet.
"her er så koldt.." tænkte hun træt og forsøgte ikke at falde i søvn.
hun sad i sit eget blod, der var løbet fra halsen og ned på gulvet hvor hun nu sad overfor ham

Begge billeder fundet på google.com