I sandet langs vandkanten

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.06.2009 23:51
"Jamen.. gør det bag efter" mumler han, og kysser han roligt på hagen, og derefter på munden.. Han vender så hovedet mod Anzu "ææh.. hvad rager det dig?? Hvis nu du kigger lidt godt efter så piner jeg ham nok ikke, med mindre han ikke kan lide at blive kysset" hvæser han, og ser tilbage på Murizz.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.06.2009 23:53
Han smiler . " Murizz? " Mumler han halvt hånene. "Heeh... Jeg møder sgu mange i dag," siger han, faktisk lidt irriteret.
"Og hvem er så den "ven" du er sammen med? "Spørger han roligt.
Han ignorer på en måde Anzu, men har et øje på hende.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 29.06.2009 23:57
Han ser på Anzu igen og et lettere irriteret blik kommer frem i hans øjne, da hun kalder ham slave, men han vælger ikke at kommentere det. Han ser i stedet hen på Kema og smiler så skævt.
"Eheee... Jeg havde ret ... Jeg har fortrudt det..," mumler han lavt.
Han ser kort på Felix, før han igen ser på Kema.
"Det er, øhm .......... Min ... Min forlovede..," siger han lavt og smiler skævt, før han bider sig i læben. Han tager fat i Felix's arm og stiller sig lidt ind til ham.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.06.2009 00:00
Hun knurre meget af Kema. Hun vælger så bare at lade sine ben knække sammen under hende og hun holder om sin mave. "for pokker da.. det skidt og været buret inde i 2 måneder uden mad" siger hun svagt. Hun tager sig til munden for at skjule sine vampyr tænder for de andre og har smerter i kroppen, da den skriger efter blod fra andre.
hun begynder at løbe derfra, da hun ikke vil såre dem.

/OUT

/FRYS - og jeg syntes her er kold i forvejen XD

Begge billeder fundet på google.com

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.06.2009 21:46
"Du skulle bare havde koncentreret dig om mig" brummer han lavt.. Han ser så på Kema og derefter på Murizz da han tager fat i hans arm. han hiver armen til sig, og ligger den istedet om skuldrende på Murizz, og trækker ham let ind til sig.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 30.06.2009 21:59
Han hæver let et øjenbryn. "Og hvad er dit navn så?" Spørger han Felix, egentlig ret ligeglad.
Han går 2 skridt frem. "Hvorfor render du rundt og forlover dig med idioter? Det var jo ikke fordi din sidste forlovede var specielt kvik?" Griner han hånene.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2009 22:02
Han ser hurtigt på Felix, da han trækker sin arm til sig, men sukker rimelig lettet, da han lægger armen om ham i stedet. Han ser så på Kema igen.
"Hvis jeg ville forlove mig med en idiot, ville jeg have forlovet mig med dig...," mumler han kort.
"Nej, men ..... jeg elsker dem," siger han stille. Nej .. det gik virkelig dårligt ... specielt hvis man tænker på, Meier begik selvmord.. Han sukker tungt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.06.2009 22:07
Han smiler skævt.. "for det første... mit smukke navn er Felix.. og For det andet.. ENDELIG! én der forstår hvordan Meier virkelig er." Siger han. Han har endnu ikke fået at vide at Meier er død.
Han ser så forbløffet på Murizz.. "hva'?.. Elsker DEM?"
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 30.06.2009 22:14
Han smiler lidt over Murizz flabede kommentar,
"Det er jo lige præcis derfor vi IKKE er forlovede.." Siger han med en lidt ligeglad tone.
Han bryder ud i latter.
"Haah! Begik det svin til Meier selvmord?! Det gjorder han garanteret eftet at have set sig selv i spejlet!" Griner han.
Han retter der efter sit blik mod Felix.
"Felix, haah? Jeg tror sgu ikke der er andre end Murizz der kunne fordrage ham?"
Han hæver igen øjenbrynet da Felix gentager det Muri sagde,
"Ja, du ved nok ikke hvor stor en horer unge Murizz er?" siger han flabet.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2009 22:20
Han ser på Felix, lettere irriteret over hans kommentar om Meier. Han rykker sig så lidt væk fra ham.
"Du skal ikke holde med ham dér!" siger han kort og lægger armene over kors. Han bider sig let i læben, over Felix's sidste sætning, og undgår at kommentere det. Han ser igen på Kema.
"Meier begik selvmord fordi han ikke var sammen med mig! Eller ... det er i hvert fald den historie jeg har fået," siger han lavt. Han ser irriteret på Kema.
"Jeg er stadig IKKE en trækkerdreng!" siger han kort.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.06.2009 22:25
Han overvejer lidt at skubbe Murizz væk bare for dramatikken, men vælger at lade være. "Jeg må sku da holde med hvem jeg vil?!"
han vender så sin opmærksomhed mod Kema, da han siger det om Meier. Han kan ikke lade være med at bryde ud i latter "nemlig!"
Han ignorere dog det med at Kema kalder Murizz en horer unge.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 30.06.2009 22:30
"Den historie du har fået? Er du ikke sikker på det var fordi du VAR sammen med ham?" fniser han .
Ham Felix er sgu ikke så slemt igen! tænker han og trækker let på den ene mundvig.
"Nej, jeg sagde ikke du var en trækkerdreng, jeg sagde du var en horer unge," retter Kema ham, bare for at irriterer lidt.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2009 22:33
Han skæver til Felix.
"Nej.. Du er sammen med mig.. Han.." Han stopper sin sætning og ser på Kema.
"... Han er der bare," mumler han lidt efter. Han vender blikket mod jorden, med et lettere muggent udtryk i ansigtet, da han hører Kema's tanke.
"Det er det samme," kommer det kort efter fra ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.06.2009 22:37
han ser på Murizz med et skævt smil "åååh, undskyyld~" Han ligger sin frie hånd om hans hage, og venderblidt hans hovede op imod sit eget, og planter et let kys på hans læber. "nu skal jeg nok holde med dig" siger han med et lavt suk.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 30.06.2009 22:43
Han ligger armene over kors, og et hæver øjenbrynene.
Nå.. Jeg tog sgu fejl . tænker han,
"Felix, må jeg spørger om noget ? Hvorfor er du sammen med en horer unge som ham? Han er sgu da for naiv? Men det vidst også det gode ved ham.." siger han roligt, og retter bagefter blikket mod Muri.
"... For så kan man jo bilde ham en helt masse ind, for at få ham med i seng," siger han hånende, godt nok med blikket rettet mod muri, men hentydene til Felix.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2009 22:50
Han ser roligt op på Felix og gengælder blidt kysset.
"Du har ikke lyst til at holde med mig. Du hader Meier, mindst ligeså meget som Kema gør. Bare hold med ham. Så længe du ikke voldtager mig," siger han lavt og ser på Kema.
"Det var kun dig, der gjorde det! Der må jo have været en eller anden grund til, du gerne ville have mig med i seng!..?" siger han kort og lettere spørgende.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.06.2009 22:54
Han kan ikke lade være med at komme med et halv kvalt grin "Du plejer jo altid at være villig, så det bliver lidt svært at voldtage dig" han slipper hans hage, men kysser ham igen lige bagefter.
han stivner i et kort sekundt efter Kema's 'tale', da den jo egentligt også omhandler ham, Dog mere før end nu, hvilket Murizz tilsyneladene ikke ved.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 30.06.2009 22:58
"jerh Murizz, der er et ord der kan omfatte det... og det kaldes sex. Og under det emne indgår, nydelse, lyst, og begær. Så fat det nu Murizz, jeg har brugt dig, og det gør dig til en horer unge, mere end noget andet." Siger han med en anelse hånedne.
"men i det mindste var det godt sex" sige han og trækker på skuldrende.
han ser på Felix "Godt sagt"
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.06.2009 23:05
Han smiler skævt og sukker lavt. Han rykker hurtigt hovedet væk inden Felix får kysset ham og han går lidt væk fra ham, før han ser på Kema igen.
"Nej, det gør ikke. Jeg vidste det ikke .. " mumler han lavt. Han bider sig let i læben og ser væk, mens han forsøger ihærdigt at holde nogle tåre tilbage.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.06.2009 23:11
Han ser undrende på Murizz da han rykker sig væk. Han kan tilsyneladene ikke se hvorfor Murizz skulle blive ked af det, selvom Kema sviner ham til.. Han ser så over på Kema og kommentere det sidste han sagde "Det ved jeg alt om"
Han går så et skridt tættere på Murizz, og ligger roligt armene om ham.. "heh.. Lille Murizz.. Nu skal du ikke græde?"
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7