Nearyn Darkstar 25.05.2007 14:16
hmmm. Avia er vågnet. Det blod skulle også have taget effekt nu. Jeg ved da nok om vampyrer til at vide at min slags blod er mere delikat end så meget andet
*aktivere divination og Dominans*
(stemme i Avia's hoved: "Godmorgen. Leder du efter nogen? Husk nu at solen stadig er oppe, så hold dig til gangen hvor der ikke er vinduer.")
Nearyn kigger på Anat "Jaså... du synger... Lad mig endelig høre. siger han opfordrende"
Skrædderne (10 stk) kommer ind af døren og stiller sig op ved siden af Nearyn. "aah storslået. Okay. Anat, hvis du giver mig en smagsprøve på din stemme så vil de herre her tage sig af Amai's tøj. det skulle ikke tage frygtelig længe. Amai, disse folk er proffesionelle og kan lave dig, ca hvad det skulle være. Bare fortæl dem hvad du kunne tænke dig og de skal nok få det lavet" (en opmærksom og dybsindig person vil kunne høre den underlæggende trussel til skrædderne i hans ord) "og du skal ikke bekymre dig om prisen" Han vender sit blik mod Anat og afventer svar med en forventningsfuldt aura omkring sig.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master