For foden af vandfaldet

Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:26
Hun sætter hænderne i siden og kigger på ham.
"Med at De er græsk, intet overhovedet intet"
Hun ved intet om ham, men har hørt et om andet om andre gudebørn. Hun træder atter lidt tilbage for at kunne se ham bedre.
"Jeg ved meget om Deres kørligheds liv og følser. Sådan noget kan jeg bare."
Hun retter på sig hår og kigger ud mod søen.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 19:37
achillius smiler kidt" ja er den som jeg er, og hvad der angår piger så jeg piger er desværre faldet for mig " han var nød til at lyve lidt da hun så nok vil tro det var sandheden, men var det nok ikke helt måske noget af det.
han stilede sig bag hende kort og viskede hende i ørene " jeg er halvgud " siger han og går lidt væk fra hende med ryggen til.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:44
Hun hæver det ene øjenbryn da han forsøger sig med at lyve for hende. Hun ligger den ene hånd på panden og ryster hovedet.
"Kunne De tænke Dem at prøve at fortælle mig sandheden?"
Hun er ikk synsk, men hun er selv et gudebarn og hendes speciale er kærligheden, derfor kan hun nogle ukendte tricks inden for emnet.
Da han gør tæt på hende og hvisker at han er en halvgud, smiler hun til ham han bakker væk og kigger på hende. Hun nærmer sig ham bagfra og hvisker oss ham i øret.
"Jeg er ikk imponeret"
Hun bakker væk og sætter hænderne i siden.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 19:50
ide hun også går hen til ham og visker ham i øret ryster han på hovedet og vender sig om og går 2 skridt tætter på hende sådan han står rimlig tæt på hende " hvem siger at det var det jeg prøvede på " smiler han og forsætter " og det med de piger er du jaloux " han så hende i øjne med hans smukke blå som på en eller anden måde spejlede sig i hendes.
selvom hun var lige hans smag vidste han at denne gang skulle han være forsigtig med hvad han gjord, og han skulle nok ikke bare charme sig ind på hende bare sådan
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:59
Hun ligger armene over kors og smiler uforstående til ham.
"Hvorfor skulle De ellers nævne det? Det er ikk et emne man nævner på første møde, med mindre at man prøver at imponere"
Hun har virkelig forstand på hvad det er hun siger.
Da han spørg om hun er jaloux, bryder hun ud i grin.
"Jaloux! Mig? Nej, det er jeg ikk.. Hvad skulle jeg dog være det for?"
Hun ligger hovedet på skrå og ser spørgende på ham. Stjernerne glimter i hendes øjne og smiler på hendes læber fortæller at hun ikk er blevet fornærmet.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 20:06
Achillius smiler lidt og træder lidt væk fra hende hun behøvede ikke rigtig blande sig i hans liv måske var han alligevel uheldig med de piger han møde " måske skal du bare finde en der gider at hører på det du lukker ud " han gik hen og satte sig på den sten hvor han tog sit tøj på før, han så hen på hende og rystede på hovedet inden han rejste sig op og slog sine vinger ud, hans vinger baskede lidt og små vindstød vil nok rykke på hendes hår han flyver op iluften op forbi skyerne helt op til den klar nattehimel " skønt helt stille "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 20:15
Hun bliver rasende da han taler til hende som han gør og bare flyver sin vej. Hun kigger på ham i himlen og smiler så skummelt. Men et enkelt knibs med fingerne, starter hun en storm, som han umuligt kan blive i og bliver derved tvunget til at lande.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 20:22
ide han lige pludselig mærke at kraftig vind og birkelig for ham ud af balance ser han kort ned inden han bliver nød til at lande på jorden han folder vingerne ind og ser over på hende han går hen imod hende og stille sig tæt på hende " sig mig hvad vil du mig og sig sandheden " han var lidt irriteret på hende da hun bare angreb ham uden nogen grund
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 20:30
Hun er rasende over hans opførsel, men smiler stadig skummelt da han kommer til jorden.
"Ikk Dem Achillius, alt godt i verdenen."
Hun sætter hænderne i siden. Hendes charmerende øjne ser ud som du hun stoppede ved hans side før. Skumle og vrede. Hendes smil afsløre hendes spidse tænder i hver mundvig og afsløre derfor at hun ikk kun er engel, men oss en dæmon.
"Ser De.. De er ikk det eneste gudebarn. Men min kære far har andre planer med denne verden og det er min opgave at gøre den klar til ham, sammen med mine søskende. De er blot et stykke legetøj til da."

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 20:38
achillius ser blot på hende da hun fortøller alt om hendes gør mål han vender sig om og går hen til vandfaldet hvor han før stod og badet, han ville på ingen måde ha noget med denne kvinde og hun havde ikke vist noget godt i sig på nogen måde han stilled sig ind bag vandfaldet for at slippe for hende.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 20:40
Hun følger efter ham da han går fra hende.
"Hvor vover De at vende ryggen til mig?"
Hun slår en mur af rasende vind op foran ham, så han ikk kan komme videre.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 20:44
han smiler lidt og bruger sin evne og fryser den vind mur til is og flyver stille over den og går vidre imod vandfaldet " jeg gør hvad der passer mig snut " han vidste at hun nok vil blive sur fordi han var ligeglad med hende.
men enting var sikker og det var hvis hun angreb ham igen vil han nok gengælde det men han gad godt nok ikke at slås nu han var kommet for at slappe af
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 20:49
Da Achillius bruger sin evner til at fryse vinden, kopiere hun evnen og rammer efter hans vinger, men rammer ved siden af. Hun prøver tre gange mere og kigger så på sine hænder.
Kom nu!
Hun prøver igen og rammer den her gang det øverste af hans vinger.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 20:58
han vender sig om og ser på hende " arha kopier evner hmm smart " han vifter isen af vingerne og ser over på hende inden han ser ned i søen og efter lidt kommer en drage af is frem og går til angreb imod hende og imellem tiden går han ind bag vandfaldet hvor han sætter sig til at meditere kort, han bliver ved med gør at is drage kommer frem for at angribe hende
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 21:06
Hun kigger koldt mod ham og oss mod is dragen som dukker op af søen. Hun smiler og forsvinder ud i den blå. Hun er blevet en del af vinden og kan derfor ikk ses og det er derfor umuligt for dragen at angribe hende. Til gengæld flå hun dragen i stykker, med et kraftigt vindslag. Hendes midlertidige evne virker kun fem minutter, så før hun slå dragen i stykker, kopiere hun igen evnen og prøver at fryse vandfaldet til is.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 21:09
Achillius som meditere bag vandfaldet ved hvad der sker men lader bare som ingenting, og ide vandfaldet bliver til is smiler han blot denne kvinde er virkelig irriterende og måske vil han kun kunne få hende til at stoppe ved at kæmpe imod hende men han gad ikke rigtig, han besluttede sig for at vente og se hvad hun vil gør
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 21:13
Pludselig dukker hun op i fast og tydelig form foran ham. Hun sidder på og har placeret sine blodrøde og fyldige læber på hans. Hun giver ham et kys, fyldt med kærlighed, et kys som ingen vil kunne modstå. Hun bliver siddende på den måde et stykke tid.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 21:33
Achillius åbner øjne ide hun placere et kys på hans læber han gengælder det kort da det virkelig var godt inden han rejser sig op og ser forvirret på hende " hvad har du igang i " han vælger den direkte vej uden igennem is vandfaldet han smadre hans vinge da isen var mere tyk ind han havde forventet han lander over ved stenen han ene vinge var gået ud af led, han sætter sig kort ned inden han river den løs på stenen
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 21:36
Hun flyver han til ham, da hun kan se at den er helt galt og virker pludselig bekymret.
"Er du okay?"
Hun sætter sig på hug ved siden af ham og kigger ham i ansigtet.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 21:40
han så på hende da hun kom han rejser sig op og går lidt væk det var første gang at han havde sagt nej til en så smuk og fræk pige " hvad var det der kys for " han står lidt fra hende
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12