Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 19.04.2009 17:30
Miara opfattede en glimt af den umiskendelige lyseblå uniform indenunder mandens kappe. "Åh..." et lys gik op for hende. Miara kiggede op, og mødte smilende mandens øjne. "Jeg undrede mig også lidt over Deres påklædning, i dette solskindsvejr."
Så blev hun alvorlig, men ikke desto mere opstemt ved mandens ord. Tænk, nu kunne hun måske endelig få noget rigtig arbejde for hånden!
"Jeg vil til hver en tid hjælpe, hvis der er opstået er opstået en sag, hvor lysets krigere bør træde til" sagde hun. "Jeg har også bemærket, der er lidt langt imellem os for tiden. Vi, som er her, bør stå sammen" sagde hun. "Sæt mig endelig ind i, hvad der er Dem på sinde."

Miara S. Cahráll- 19 år. Lysets kriger! Yay!
alt grafik er lavet af mig, på mine baser.
mit net virker i tide og utideO.o
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2009 17:37
Zagasumi sendte et lille roligt smil.
"Jeg må indrømme, at det er ufattelig varmt, men samtidig vil jeg ikke blive taget til fange, så må derfor holde mig forholdsvis... neutral..
For at vise hvad han mente, skiftede hans hårfarve ligepludselig til lyserød og så pink, inden den atter skiftede tilbage til blond.
"Det er effiktivt, i disse stunder..," Han sendte hende et smil og nikkede kort.
"De har vel lagt mærke til alt den kaos her i landet, har De ikke?" Zagasumi så bedrøvet på hende og åbnede let sin mund.
"Efter Mørkets Lords overtagen?" Zagasumi havde sænket sin stemme, og hurtigt kastede han et blik rundt i kroen, for at se om der skulle være nogen andre end de tre der allerede var der. Heldigvis, dem som var der, var optaget af snak.
"Men ja.. Vi må stå meget mere sammen, og se hinanden noget oftere! I sær nu, må der gøres noget! Men vi behøver at være flere.. Vi må have så stærk gruppe, som overhovedet muligt, hvis vi skal kunne bryde ind i Midnatsborgen, for at kunne befri Dronningen!" Han nikkede kort beslutsomt, og hans øjne var også ret opsatte på, at der skulle gøres noget, og det skulle være snart!
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 19.04.2009 17:47
Miara stirrede overrasket på det hurtige farveskift af hans hår, og smilede så. Hun var i stand til at gøre præcis det samme, at ændre sit udseende som hun ønskede, men tog sjældent denne evne i brug. Hun havde aldrig før haft brug for at skjule sig for nogen. Hvem prøvede denne mand at skjule sig for?
”Jo, jeg har hørt om mørkets… frembrud, men er ikke selv, personligt blevet konfronteret med det. Men jeg er ved at indse, at jeg selv bliver nødt til at komme frem af mit skjul, tage et initiativ. Vi bliver nødt til at samle flere af krigerne. De skulle vel ikke være stødt på nogen af de andre? Vi må samle dem, og gøre noget ved den beklagelige situation, landet er havnet i!” sagde hun bestemt

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2009 17:54
Zagasumi lænte sig lidt tilbage i stolen, og satte sine fingerspidser op mod hinanden. Hans blik hvilede på Miara, mens han tænkte lidt over hendes ord. Havde hun virkelig ikke rigtig opdaget det? Var det ikke tydeligt nok bare ved at se udenfor?
"Det overrasker mig.. Miara. Der er huse der er blevet brændt ned her i det offentlige..," han hævede sine øjenbryn let, mens han fortsat betragtede Miara. Han trak et lille skævt smil på læben, og så beklagende på hende.
"Nej, jeg har som sagt ikke set andre end Dem.. Hvor de andre er, har jeg ingen anelse om, men vi må snart gøre noget, men som sagt, ja, så behøver vi flere krigere.." Han sukkede lidt. Han vidste ikke hvor lang tid det ville kunne tage, at finde frem til nogle af de andre. Det havde jo allerede taget ham lidt over en måned, bare at finde frem til Miara.
"Hvis man vil have landet tilbage, så kommer det ikke af sig selv.. Man må se at tage en del af kagen selv".
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 19.04.2009 17:54
((Skal ned og hente pizza om lidt, og bagefter vil min bror sikkert have computeren-.- kunne vi ikke sige at Miara og Zagasumi gik et andet sted hen og så fryste der? Der er vist noget med man ikke må fryse i kroenO.o))

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2009 17:56
((sagtens (: ))

Zagasumi rejste sig, og smilte lidt til Miara.
"Vil du ikke med ud, og snakke i stedet?" han ventede ikke på hendes reaktion, han kastede blot et blik rundt i krostuen, inden han trådte ud af døren..

//out
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 19.04.2009 17:57
"Ok, helt fint med mig" sagde Miara smilende, og fulgtes ud med Zagasumi.

//out

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 19.04.2009 19:17
Nao rejser sig og forlader kroen .

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 19:50
Kro døren åbner sig langsomt og ind kommer Rena, hun smiler bredt, mens hun går op til disken og bestiller suppe. Hun lægger 3 ravstykker på bordet,inden hun tager suppen, og sæter sig ned til et bord.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 19:53
Light ser hen på pigen fra sit hjørne der kommer ind i krostuen. Han snuser lidt ud i luften og kan sagtens genkende hendes duft, da han syntes den minder lidt om Anzus. Han rejser fra bordet og går hen til hende. "Hej mormor, det længe siden jeg har set noget til dig" siger han høfligt og står bag hende. "Hvordan går det ellers?" spørger han bare, og tænker ikke over at sidst hun så ham, var han en pige
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 19:55
HUn vender sig hurtigt da nogle begynder at snakke "hva'.. Mormor??" siger hun, og et et stort spørgsmålstegn.. jeg er da kun 19... plejer man ikke at være lidt over 40 før man er mormor? tænker hun med store øjne

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 19:57
Han ser på hende med et venligt smil. "når ja, sidst du så mig var jeg 5 og en pige" siger han undskyldende og tager en hånd op til hovedet. "Undskyld" siger han så. "må jeg sætte mig ned?" spørger han så og smiler håbefuldt til hende
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 19:58
hun ser undrende på ham.. "Anzu's.. Så du er en af hendes tvillinger?!" kommer det forundret fra hende. "Jaja, selvfølgelig" siger hun med et lettere anstrengt smil.. "det er længe siden at jeg har set hende.. hvordan har Anzu det?"

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 20:00
Han sætter sig ned og smiler venligt, men får så et trist smil.
"ehm.. Far (Samson), har låst hende inde i et bur, og hun er nok stadig fanget.." siger han lidt trist
"men ellers har jeg hørt hun er blevet gift og har det ellers godt" siger han så og smiler
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 20:03
hun ser på ham med store øjne "hvad!!" udbryder hun, "jamen.. Og hun er gift!? Og hun har slet ikke kontaktet mig, hun må godt nok hade mig" siger hun med et suk.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 20:04
"slet ikke, mor savner dig virkelig.. Hun tror du er lige glad med hende" siger han stille og ser lidt væk. "Jeg måtte faktisk heller ikke sige at hun er blevet gift, da min ja, nu stedfar gerne vil passe sit ry" siger han forsigtigt og ser ned i bordet. "jeg tror virkelig ikke mor har det særligt godt for tiden for at skulle være ærlig.." siger han meget trist
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 20:06
"det er jeg ked af at høre" mumler hun.. "og din sted far?.. hvem er han?" Spørger hun forsigtigt

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 20:08
"Men jeg tror virkelig gerne hun vil mødes med dig igen, hvis du også har lyst" siger han så med et glad smil.
Han ser ned "Det må jeg ikke sige.. så slår han både mor og mig ihjel.. jeg er lige blevet forvandlet til en dreng, og har svært ved at styrre mine kræfter, så jeg vil ikke rigtigt kunne forsvare mig endnu" siger han stille
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 20:09
"jeg vil også gerne møde hende.. selfølgelig vil jeg det" siger hun lavt.. "Ah... jeg forstår" svare hun da Light siger at han vil slå dem ihjel..

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 20:18
"Ellers ville jeg meget gerne sige hvem det er" siger han trist og nusser hende forsigtigt på hånden (?)
"hvordan har du det så?" spørger han så med et glad smil, da han gerne vil gøre hende lidt glad
(glem hans øre og hale)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13