Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han ser væk og ryster svagt på hovedet.
"Jeg kan godt lide dig, men ...... " han stopper sin sætning og ser på ham igen.
"Hvorfor F*nden prøvede du så at dræbe mig?!" spørger han kort, med en rimelig irriteret tone. Han er stoppet med at skubbe til ham.
"du sparkede mig" siger han bare og trækker på skuldrende "jeg blev sur.. og reagerede på den måde" Han siger det som om det er indlysende, at man dræber folk der sparker en.
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Han ser undrende på Felix.
"Jeg sparkede dig, og derfor skal jeg dø?" spørger han undrende. Jeg ryster kort på hovedet, skubber så Felix væk fra sig(?) og rejser jeg op
Feli falder ned at sidde da han bliver skubbet til.. Han er lige ved at flippe ud på Murizz men holder det inde.. "jamen.." mumler han og bliver bare siddene på jorden.. "okay, så.. så er jeg bare nød til at leve med smerte resten af mit liv" siger han, og han lyder nu ret ked af det. Han skæver op til Murizz, for t se om han hopper på den. Han gør alt for ikke at afsløre han nummer, bare en forkert tanke kan ødelægge det hele
Han ser på Felix . Et lavt suk kommer fra ham, før han går hen til Felix igen og sætter sig på hans skød(?). Han lægger så armene om ham.
".... Jeg kan lide dig. Og jeg vil gerne være sammen med dig, bare ikke ...... sammen, sammen ... Ikke endnu," siger han lavt og ser på Felix.
Han smiler skævt.
"Jeg er ikke klar til at være sammen med en der lige har prøvet at slå mig ihjel endnu. Derfor," siger han kort. Hvorefter han blidt klapper Felix på hovedet.
"jamen.. der er jo gået ca.. 3 minutter siden? er det ikke nok vente tid?" spørger han, og begynder så smat at glide ud af sin rolle. "Altså..." mumler han, mere siger han ikke.l
Han gengælder roligt kysset, inden han ser på Murizz med store øjne "DAGE!!!" udbryder han "Dage!! Nogle dage! så lang tid er det da umuligt at vente!!" han ser ophidset på Murizz, han kunne gå med til en halv time, eller en time.. men nogle dage! det blev simpelthen for ekstremt
han trækker også på skuldrende "tjah.. oka?, Jeg er bare blevet så vant til at det er dig." mumler han med et hæst grin. Han rykker roligt sine hænder ned om Murizz' r*v (?)
han slipper han roligt. "hmrf" mumler han så, inden han ser væk fra Murizz.
Han så så på ham igen, og kysser ham roligt på munden, inden han begynder at kysse ham ned af halsen
Han smiler svagt, og gengælder så kysset, men da han kysser ham på halsen, rykker han sig hurtigt lidt tilbage.
"..Av .." mumler han kort. Han tager sig til halsen og piver kort, før han ser på Felix.
"... Du må nok også hellere holde dig fra min hals," siger han roligt og smiler skævt.