En af de mange senorme stuer

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 19:45
Elizeph bukkede ærebødigt, da Shinichiro bad om det ikke skulle ske igen..
"Javel Herre." svarede han inden han rettede sig op igen.
Elizeph gik fremad, da Shinichiro satte sig, men han blev stående på gulvet et stykke foran Shinichiro..
"Jeg beklager meget, at jeg ikke kan plitte Deres krop i to igen.. Min krop er ikke i stand til at holde på ret mange magiske energier... Og... De har knust rubinen, så jeg har ikke rigtig nogen mulighed for at gøre det længere..." hans stemme var en anelse monotom at høre på, men ærebødig...
"Men.." han så lidt tænksom ud..
"Hvis De ønsker det, kan jeg måske prøve at lære Dem hvordan De gør?"
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 19:53
Shinichiro mumler et eller andet uhørligt.. Møgungen er da gået helt amok nu hvor Elizeph er kommet ind i rummet.. Før nøjes han bare med at kalde efter ham og tigge om at se til ham for at finde ud af om han er okay, for han kunne jo godt se hvad der skete med ham, men var ikke i stand til at gøre noget som helst.
"Ja.." siger han så bare.. Han kan godt se at det ikke var smart at smadre den, men det nægter han at indrømme..

"Ja gør endelig det.." siger han så og nikker. Det ville være meget praktisk hvis han selv kunne være i stand til at splitte sig fra den mongol.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 20:02
Elizeph nikkede lidt,
"Giv mig et øjeblik.. Jeg vil bringe Dem et dokument, der til fulde beskriver hvordan det gøres.. hvilke energier De skal bruge.."
Elizeph bukkede igen, men lod den ene hånd lægge sig mod maven bagefter.. det gjorde voldsomt ondt..

Han vendte dog rundt, og forlod rummet i en stund... Længe gik der dog ikke, før han vendte tilbage med et gammel pergament..
"Her har De det, Herre." sagde han i en monotom stemme, inden han knælede ned foran ham, rakte ham rullen med en slank hånd..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 20:07
Shinichiro nikker bare og ser efter ham da han forlader rummet. Det bliver skønt at slippe af med den irriterende stemme i sit hoved. Den lille gode møgunge stopper bare aldrig, det er jo som om han ikke har brug for hvile! Han sukker dæmpet og læner sig en smule tilbage mens han forsøger at koncentrere sig om at sikre sig at forblive den 'forreste' personlighed.. Bare indtil han har lært at splitte sig selv..

Da Elizeph kommer tilbage og rækker dokumentet til ham, tager han imod det med det samme og ruller det en smule ud, mens han læser langsomt..
"Hvor lang tid går der før jeg kan gøre det?" spørger han ivrigt.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 20:53
Elizeph rettede sig op, men vaklede nogle skridt, og måtte støtte sig med en hånd til armlænet på sofaen.
"Jeg ved det ikke.. Jeg kender ikke til Deres evner.. Normalt, så kan De ikke så meget, fordi De ikke hører efter... altså, forstå mig ret; Deres andet jeg gør ikke.." forklarede han i en dæmpet tone.
"Men besværgelsen i sig selv, er ikke svær.. men den kræver bare så uhyggeligt meget energi.." forklarede han, og endte så med at sætte sig ned... Han gispede en enkelt gang af smerte; et ganske lydløst gisp..

Hans blik hvilede på Shinichiro, mens han trak sit lange hår hen over den ene skulder, så han ikke ville ende med at sidde på det.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 21:08
Shinichiro studerer dokumentet i et stykke tid uden at sige noget.. Han håber bare at han kan lære det så hurtigt som muligt, men det lyder til at det nok vil kræve en masse af ham, hvilket han håber han kan klare. Han kender dog ikke alt for godt til sine egne grænser, da den gode side aldrig rigtig har udforsket disse.. Denne har bare lallet rundt og ikke bekymret sig om noget som helst mens han selv har kæmpet for at kunne komme op til overfladen og tage kontrol.

"Mhh.." mumler han bare først.. Han er ikke glad for at det vil blive svært, for det er problematisk nok at koncentrere sig i forvejen med den mongol inde i sit hoved.
"Kan du ikke bare tage livet af den mongol?!" snerrer han så og tager sig igen til hovedet.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 21:15
Elizeph rystede på hovedet.
"Nej.. jeg vil ikke dræbe Dem.. ingen af Deres to identiteter..." han holdt en lille pause.
"Men jeg kan måske gøre noget andet..." han så lidt ned på sin ene hånd, inden han lagde den mod sin mave.. som et håb om at den skulle kunne lindre smerterne.
"Shinichiro? Vær stille... Ellers så kommer De ikke ud i Deres egen krop.. Lærer De denne besværgelse, kan De splitte Dem selv... så tag det nu med ro.." han så hen på ham, men det var tydeligt, at det var den gode side, som han talte til..
Som regl kunne Elizeph tysse Shinichiro nok til at denne tiede fuldkommen; sådan var det i hvert fald normalt..
Måske det også kunne lade sig gøre nu?
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 21:45
"Dræb ham bare istedet, for helvede" snerrer han arrigt af ham. Selvom den gode side faktisk falder lidt til ro, føles det stadigvæk som om der ikke er nok plads til dem begge, og han så hellere at den anden side var fuldkommen væk.
"Den idiot gør jo ingen gavn, så hvorfor holde ham i live?!"
Han forstår ikke hvorfor Elizeph ikke vil hjælpe ham af med den gode side.. Han har jo selv brokket sig så mange gange over hvor irriterende den gode side er og at det er nærmest umuligt at lære ham noget.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 22:06
Elizeph rystede på hovedet.
"Dør han, så dør De højest sansynligt også.. Desuden, er begge Deres personligheder én person.. og den person, er min herre. Derfor dræber jeg ikke Deres andet jeg." forklarede Elizeph roligt..
Han ville ikke til at give sig i kast med at forklare dette yderligere.. Tingene måtte gå sin gang, som de nu gjorde..

Elizeph holdt jo også af Shinichiro.. begge hans sider, så det ville ikke være nogen rar følelse, at dræbe en af dem..
Men nu ville Shinichiro da i det mindste snart kunne splitte sin krop op.. det var da fremskridt!
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 22:17
"Pokkers.." mumler han ret irriteret.. Det kunne være skønt at slippe helt for ham, for selvom han er rolig ligenu skal han da nok begynde at plage ham igen, og Shinichiro er ikke sikker på at han vil kunne styre sit temperament hvis det sker. Han læser roligt på dokumentet for at finde ud af hvad han skal gøre og hvordan.. Han er ivrig efter at kunne splitte dem fra hinanden, for det er da ulideligt.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 22:21
Elizeph bøjede sin nakke.
"Jeg beklager Herre." sagde han i en rolig tone, meget ærebødig...
Der var ingen tvivl om, at det var sundt for Elizephs væsen, at vende tilbage til en sådan rolle, som denne.. Han havde ikke godt af ikke at få ordre.. det havde han jo været vant til hele sit liv...
Han betragtede Shinichiro i stilhed... han ville ikke forstyrre ham i læsningen...
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 22:27
Shinichiro sukker en smule og ruller dokumentet sammen igen og ser hen på Elizeph.
"Hvordan har du tænkt dig at jeg skal kunne samle SÅ meget energi?" Mumler han så. Han er ret sikker på at han ikke har så meget energi i sig.. Desuden havde selv Elizeph brug for sin stav, og han var svækket rigtig meget bagefter..

Han retter sig en smule op i sofaen og klør sig en smule i de bløde gule krøller mens han venter på svar fra Elizeph.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 22:33
Elizeph så på Shinichiro, og et ganske svagt smil glider frem på hans læber.
"Den aller første besværgelse jeg lærte Dem, gør at De kan samle energi fra omverdenen... Jeg kan ikke selv bruge den, fordi min krop ikke kan rumme det.. det ville jeg dø af.. derfor havde jeg staven... Men, De er af en anden støbning end jeg.. De ville kunne holde til det... Husker De ikke den besværgelse?.." han gjorde en pause.
"Ah... Nej Deres nye 'jeg' var vist ikke dukket op på det tidspunkt...." han rynkede brynene tænksomt.
"Men det handler blot om, at De skal mærke efter i Deres sind.. føle selv de mindste energikilder omkring Dem..."

Elizeph begyndte at forklare... Shinichiro fik at vide, hvilken besværgelse han skulle bruge, hvordan han skulle beskytte sit sind imens, og hvad der nu ellers var nødvendigt at vide.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 22:40
Shinichiro lytter opmærksomt.. Han vil virkelig gerne suge til sig af viden, for han vil jo gerne blive stærk, og det gør han ikke hvis han ikke snart begynder at få lært nogle ting..
Han nikker så og lukker øjnene i for bedre at kunne koncentrere sig om at mærke energikilderne.. Heldigvis tier den gode side stille nu, så det er lidt nemmere at koncentrere sig.

I et godt stykke tid står han bare stille og forsøger at samle nogle energier, men det er som om det ikke virker. Lidt efter lidt begynder han dog at kunne fornemme hvordan energierne i omgivelserne bevæger sig rundt, men han forstår stadig ikke hvordan han skal kunne kalde dem til sig?
"Hvad så nu?" mumler han stille, dog uden at åbne øjnene af frygt for at skulle miste det han endelig har opnået.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 22:44
"Når De kan fornemme energierne, så siger De besværgelsen.. De skal holde fast i at føle energierne imens.. Deres sind skal være koncentreret om det.." forklarede han i en rolig tone..

Elizeph følte en underlig glæde inden i... Det var første gang, at han havde set sin herre have interesse for hvad Elizeph ville lære ham.. en stor personlig sejer!
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 22:51
"okay.." siger han og bider sig en smule i underlæben. Det er lidt problematisk for ham at koncentrere sig fuldstændigt, men det lykkedes da for ham lidt efter lidt. Han siger besværgelsen som Elizeph har sagt han skulle, og forsøger at trække energierne ud af omgivelserne og hen til sig selv.

Det er ret besværligt, og han må prøve i et stykke tid før det endelig lykkes.. Det føles meget underligt da energierne strømmer gennem ham, og han føler nærmest at han er blevet helt høj, på en måde..
Han åbner øjnene langsomt, tøvende.. Han er på en måde lidt nervøs for om energierne forsvinder når han åbner øjnene, men det gør de heldigvis ikke.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 22:59
Elizeph kunne mærke energiene flytte sig.. godt.. Shinichiro klarede det.
"Energierne forsvinder først, når De frigiver dem.. De skal samle så meget energi, De føler De kan rumme.. " forklarede han så..
Hvad Elizeph ikke vidste, var at Shinichiro faktisk slet ikke behøvede at samle energi først.. Der var vel en grund til, at det var om ham, profetien forløb... at Shinichiro var udset til at blive den største, og ikek en hvilken som helst anden hersker..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 23:11
Shinichiro nikker langsomt og fortsætter med at samle energierne.. Det starter med at føles en smule overvældene, men lidt efter lidt begynder han at vænne sig til følelsen af at have så meget energi i kroppen. Han er meget tilfreds over hvordan det skrider frem, for han vil meget gerne splittes hurtigst muligt, og gerne permanent.

Til sidst er der så mange energier i ham at han er sikker på han ikke kan drage mere til sig, og der heller ikke kan være mere..
"Og nu...?" siger han så og ser afventene hen på Elizeph for at få at vide hvad han dernæst skal foretage sig.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.04.2010 23:15
Elizeph nikkede mod perkamentrullen.
"Der stod deri, hvordan De foretager en sådan splitning... Ellers, husker De måske sidst, da jeg splittede Dem?" ((oh god Elizeph, that sounded so wrong... xDD))
"De skal igen bruge Deres koncentration, og så splitte Deres energier over i en ligevægtig balance inden i kroppen, således at Deres ene jeg, ikke bliver svagere end det andet.. så kommer der uligevægt.. Det kan give ubehagelige følger..." Elizeph rejste sig.
"Jeg har selv energi nok, så jeg kan gøre dette for Dem denne gang... Ellers kan De få handikap ved det..."
Elizeph gjorde sig klar til at udføre denne formular, hvis han fik det beordret..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 27.04.2010 23:27
Shinichiro nikker som for at vise at han har forstået hvad han mener.. Han hæver et enkelt øjenbryn da Elizeph nævner at den ene side kan blive svagere end den anden.. Det kan da ikke gøre så meget?
"Jeg kan da bare lade mongolen blive svagere.. Han skal vel ikke bruge det til noget?" mumler han så og korslægger armene. Han er ligeglad med hvilke handikap den anden side kan få, så længe det ikke er ham selv.

"Nej.. jeg vil selv lære det" siger han så bestemt.. Han vil ikke skulle være afhængig af at Elizeph altid skal være der og hjælpe ham.

Tegnet af Risa
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13