I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:29
Klodsmajor tænker hun irreteret og kommer op og sidde ved siden af ham. Hun kigger på hans ansigt. Hun gør ikke noget, hun kigger bare xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:30
Han vipper let med sit venstre øre, og ignorerer rent faktisk Noel, selvom han ved hun sidder og stirrer på ham. Han orker ikke at tale med hende igen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:32
Hvorfor var hun absolut også sådan en nar?! "Undskyld" får hun svagt frem xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:33
Han rykker svagt på hovedet, men kun for at se ned i sandet efter en sten. Det er lige før han føler han er helt alene. Roligt kaster han stenen ud i vandet, og et let plask lyder i hans ører. Han sukker tungt. Finder endnu en sten, og kaster. Denne gang var plasket større, men stenen nåede kun halvt så langt ud.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:35
"Undskyld Taitan... Jeg opførte mig som en nar..."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:36
,,det tør siges.." brummer han, meget lavt. Egentlig tænker han bare højt, men uden at vide noget om det. Han ryster endnu engang på hovedet, og begynder at lede efter endnu en sten.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:38
Hun kigger væk. Godt gået Noel.. Nu er din eneste ven også lige blevet sur på dig tænker hun og sukker tungt, hun vender sit blik mod havet
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:38
Han siger ikke mere. Sidder bare tavs. Overvejer at gå derfra, men gør det dog ikke. Ikke endnu.

(Frys)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:40
"Du må virkelig undskylde Taitan ;_;" siger hun og bider sig hårdt i læben xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:44
Han rynker kort på næsen, og bider tænderne sammen. Han har aldrig før følt sig så tom. Hans skæver tavst til Noel ud af øjenkrogen, men siger dog intet til hende. Han venter lidt. Lader hende tænke.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:46
Hun kommer til at bide sig så hårdt, at det begynder at bløde. Hun kigger tomt ned i sandet. Hvorfor skulle hun overreagere(staves?).. Bare fordi hun havde følt sig værdiløs, mens hun havde været nede i havet xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:47
Han sukker tungt, og ser opgivende rundt. Han slår et svagt slag med halen, og vipper med det ene øre. ,,Hm." kommer det lavt fra ham. Hans tanker flyver rundt i hovedet på ham, og han sidder bare og overvejer hvad han skal sige eller gøre.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:48
"Kan du ikke godt tilgive mig" siger hun hviskende..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:54
,,Noel. Jeg tilgiver altid folk omkring mig. Men jeg skal bare have lidt tid. Jeg vil ikke sige at jeg hader dig. For jeg forstår dig. Men jeg kan bare ikke tage noget for tiden. Lige siden du forsvandt har alting forandret sig. Alting imellem os er forsvundet, og det ved jeg. Jeg kan mærke det.. Men det betyder ikke vi skal holde os fra hinanden. Vi skal bare have lidt tid til at komme ind på hinanden igen." Hans blik glider roligt hen på Noel, og han sender hende et prøvende, akavet smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:56
Hun nikker "Bare det går hurtigt, så jeg ikke bryder sammen" mumler hun lavt xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:59
,,Og lige én ting til. Så må vi vel lære at acceptere vores nye jeg'ere.. Jeg er egentlig bare mig selv. Og det er du selvfølgelig også." han smiler skævt, og ser ud på havet igen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:00
"Det må vi.. Ellers får vi aldrig bygget vores venskab op igen.." siger hun og trækker sin ben op til siger og lægger armende om dem XD.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:05
Han smiler skævt og ser lidt rundt. Han gnider roligt sine hænder op af de bare arme.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:07
Hendes smil falmer, ved synet af havet. Tårerne presser på, men hun prøver at holde dem tilbage.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:15
Han sukker stille, og ser på Noel. Han lægger hurtigt mærke til at hendes øjne er blanke af tårer, selvom hun ikke græder. Han smiler skævt, og rykker sig tættere på hende, så han kan lægge armene om hende. Han presser hende svag ind til sig, og sukker svagt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7