Ved et stort dødt træ i den mørke del af skoven

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 21:30
Tetrez siver ned over Ninlia fra der nærmeste træ.
"Mørkets Lord. Det eneste jeg ønsker og lever for er at dræbe Zaladin. Blive strækere og klogere.. dræbe guden som gjorder dette mod min familie." forklare han og glider ud af skyggerne. Lander så formelt på begge ben, bag Ninlia, stadig med krydset arme.

"Dit udseende. Øjne... hvad er så specielt ved dem som gør dig så -frygtet-?" spørg han lige bag hendes ryg.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 21:51
Ninlia står roligt og lytter til Tetrez, hun følger med i hvor han er. Hun vil ikke risikere, at han lige pludselig vil lave et bagangreb.
Hun holder lidt af sit pandehår væk fra øjnene, fordi det kommer ind foran hendes røde øjne.
,, Det lyder som om, at du skal blive en del stærkere hvis De skal modstå denne Zaladin. Er du både mental og fysisk i stand til det? " Spørger hun tomt ud da hun bare er ved at samle informationer ind omkring denne mand, som har en slags forbandelse. En forbandelse, som først var en velsignelse.

,, Jeg blev født albino. Jeg har en tvillingesøster, tveæggede, som blev født normal elver. Min bedre halvdel kan man vel sige. Derved har jeg røde øjne og helt hvidt hår. Et sjældent tilfælde af en Skovelver, som blev født sådan.
Ingen havde set sådan en som jeg i Skoven før. Folk mente, at det enten var en forbandelse eller en pest, som ville smitte alle de nyfødte - og derved ville de dø.
De blev ved med at tro det, også selvom jeg blev ældre. De frygtede at jeg var en dæmon. De havde så mange syge teorier.
Mine forældre viste mig ingen kærlighed. Men gav mig ar på sjælen, som ikke kan slettes fra mine minder. " Hele historien ryger bare ud af munden på hende og hun virker lettere drømmende. Som om hun dagdrømmer.
Hun vågner hurtigt og vender sig stille rundt så hun står og ser direkte på Tetrez.

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 22:13
Tetrezs øjenbryn bliver sænket og han kigger hårdt på hende.
"Meget stærkere hvis muligt. Som du ved. Bekæmp ild med ild. Så jeg vil slå Zaladin ihjel med hans egne krafter som han har forbandet mig med og mine egne..." forklare han diskret.

Han hæver sine øjenbryn igen og undersøger Ninlia.
"Hvor er du usle... og dit folk. De hader dig for dit udseende og du lyder til at hade dig selv for det.. forbandelse.. pest. Du er meget mere end mig så lad vær med at flæbe..." skyder han lidt ondt ud på hende. Dog uden selv at vide det er ondt...

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 22:35
Ninlia kommer med et lille sarkastisk fnis, hendes blik er stadig helt uændret. ,, Åh, jamen dog. Du kan både være spydig? Hm, jamen i det mindste kan jeg gøre nytte for Milord. Jeg håber, for deres egen skyld, at De på et tidspunkt får nok styrke og derefter får Zaladin overvundet. " Hun ser blot ind i hans øjne stadigvæk, helt tomt. Ingen reaktioner.

Hun står stille med journalen i hånden. Ninlia tager roligt fat i bogen og derved åbner den. Hmmm... Jeg havde vist gemt en masse. Hun ser lidt ned på siderne og derefter lukker bogen igen.
Hendes øjne flakker derefter op på Tetrez igen. Da der er blevet mørkere i skoven nu, har hun lidt svært ved at se Tetrez's ene øje, som er sort.
Men hun kan stadig se ham..

Beskrivelse:
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 23:03
Tetrez prøver at løfte Ninlias hoved lidt op med en finger under hagen og kigge dybere ind i hendes øjne.
"Hvorfor så kold... folk med følelser bør nyde denne livets gave. Du blinker knap nok... selv ikke dine pupiler ændres på nogen måde." forklare han.
"Folk som dem.. er en forbandelse mod livet" forpæster han og lader hendes hoved falder tilbage.

Skyggerne omkring Tetrez virker mørkere end hos Ninlia.
Så hans ansigt bliver roligt opslugt i mørket. Kun hans røde øje skinner gennem mørket.
"Men alligevel kan jeg mærke en vis.. aura"

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 23:28
Ninlia lader ham løfte hendes hoved, hun har ikke tænkt sig at gøre noget indtil videre. ,, Såååå? Jeg har ikke altid været sådan. Folks opfattelse af livet er forskellige. En forbandelse. Så det mener De? Jeg har kun et lys i mit ellers så mørklagte liv. De mener, at jeg er en forbandelse mod livet? Hm. Det mener mange sikkert, men alle kan få de bedste pladser. Især ikke hvis du er sidst i køen til uddelingen af dem. "
Hun hentyder både til ham og sig selv.
Hendes lange hår som går til lænden bevæger sig lidt til vinden, der er blevet utrolig stille i skoven. Natten er tættere på at få ordentligt fat.

,, En aura? Hvilken slags aura? " Siger hun fjernt og ser blot tomt frem for sig. Hun lukker kort øjnene imens hun tager godt rundt om hendes journal.
Hun klemmer sine arrede, men spinkle hænder ind mellem siderne i journalen. Kort efter tager hun hænderne ud igen.
Hun smider noget mod jorden, men det bliver gemt blandt græsset.
Moder, spring ud som ny!
Pludselig, midt i dette mørke, ved Ninlia's fødder springer et spir op. Hurtigere og hurtigere vokser den sig stører, til det pludselig bliver en smuk blomst. En selvlysende blomst fra det lille frø. Det frø hun smed på jorden voksede op til en blomst på 10 sekunder.
Denne blomst lyser området omkring Ninlia op, cirka 2 meter i diameter..

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 23:35
Tetrez er væk i samme sekundt som blomsten springer ud.
Står væk fra lysest radius, dog nu kan han bedre ses med det svage skær.
Han lader ikke til at syntes om denne reaktion fra kvinden.
"Endnu en forbandelse.. du har mørkets aura.. men frembringer lys. Du burde ikke blive hadet for udseendet men det, skovelver.." siger han og vender om på sin hæl og begynder roligt at gå væk, så det knaser under hans fødder fra kniste og blade; helt stille.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 23:47
Ninlia står roligt ved siden af blomsten.
,, Du har måske ikke forstået, at nu er det ikke udseendet, som folk hader mig for. Men min loyalitet overfor Milord, Mørkets Lord. Dette er blot mine evner, mit partnerskab med naturen. Jeg hører til hos Milord, men denne skov kalder på mig. "

Hun ser på Tetrez da han er svagt oplyst af blomsten. Hendes øjne flakker omkring da han forsvinder ind i mørket.
Blot det at han er her i mørket, som jeg kender til. Det giver mig en fornemmelse af accept.
Han har det på samme måde som jeg. Holder sig i skyggerne, men.. Et lys viser mig altid vej tilbage til Milord, min Mørkets Lord.

Hun ser kort ned på blomsten.
,, Er det den? Lyset, som De frygter? Lyset som skinner over hele Krystallandet? " Siger hun fjernt, men tomt ind til skoven da hun hører at det kvaser inde fra skoven.
,, Har De flygtet fra det? Men stadig følt.. At De ikke kunne? "

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 23:59
Lyden stopper i mørket...
Med et står Tetrez bag Ninlia med en hånd på hendes skulder.
Klemmer kort skulderen mens han siger: "Jeg er en Exile.. Et skygge væsen. Jeg kan ikke tåle lys i længere tid.. kun længe nok til at bevæge mig fra skygge til skygge over større områder. Nær det bliver jeg hurtigt svækket. Jeg kan ikke engang sætte en fod nær det palads som forpæster mig."

Han holder en hånd over blomsten. Da det nu er hans -tid- på dagen, ser det ud til at han kan noget unikt.
En nærmest.. flod af skygge siver ned fra hans håndoverflade. Opslugere blomsten; hvorefter han lukker hånden.
Med en knæk lyd... er blomsten opslugt og drænet for dens liv...
Han trækker skyggen tilbage; kun en død visen blomst tilbage.
"Lyset er nemt at undslippe så længe der er mørke..." siger han skummelt og lader Ninlias skulder komme fri igen.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 15.07.2008 00:25
Ninlia ser lidt på Tetrez's handling. Han dræner den for liv, til der intet er tilbage. Hun føler en vis irritation i sit sind.
,, Et skygge væsen, interessant. Så Krystalpaladset kan du ikke engang nærme dig, pga. de oplyste gader. Hm, er du nogensinde blevet kaldt andet end en morder, et væsen eller en skygge den herre? "
Siger hun i hentydning til, at hun gerne vil vide hvad han hedder, så hun kan referer ham til hans navn.
Hun kan mærke hvordan Tetrez's hånd klemmer hendes kappes bløde stof mod hendes skulderhud. Da han står bag ved hende er hun meget på vagt.

,, Deres ord lyder utrolig vise, men deres handlinger er som De mener forbandet. De sagde, at jeg var en forbandelse mod livet. Deres forbandelse har gjort Dem til en af os, som De mener jeg er. Blot.. en af de mange. "
Hendes blik er helt tomt og mystisk. Stille åbner hun sin journal, men kan kun se en lille smule af hendes håndskrift. Derefter hun vender sig om så hun står overfor Tetrez, som står yderst tæt på hende. Hun ser stadig ned i bogen. ,, De min herre, er lige som jeg. En af de brikker, som blot er blevet sat her. De forbandede, som De ville kalde dem. "
Hun lukker bogen og derefter for at gøre gengæld for de ting han har gjort, stryger hun kort hendes finger under hans hage, blot et lille strejf.
Herefter står hun blot og stirrer han ind i øjnene.

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 15.07.2008 00:47
"Kun moders navn... Tetrez Xile" siger han som svar. Hun havde vel fortjent det efter at kunne udholde ham så længe.

Da hun vender sig om og kigger på ham, tager han roligt hånden væk igen til hans side.
"Jeg har ikke andet at lave i denne verden end at træne og tænke.. det er hvad jeg gør til hverdag. Undre mig over livet og hvordan det ville være med følelser." forklare han smalt og stiller sig, kiggende på Ninlia.
"Og en som mig? Ingen er som mig. Og håber jeg heller ikke. Ingen burde ønske at blive som mig" kommenter han, hvorefter han bliver stille da han bliver strejfet.
Står så ellers blot og kigger tilbage på Ninlia, med de to blandede udtryk som vil kunne forvirre de fleste om hvordan det kan være.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 15.07.2008 01:03
Ninlia står kun og stirrer ham ind i øjnene. ,, Tetrez, vel.. Mig en fornøjelse. " Siger hun endnu en gang, som om de først lige har mødtes nu.
Hendes ansigt lyser utrolig meget op da hendes blege hud og hvide hår bliver belyst af månen igennem trætoppene.
Den stille og rolige brise er blevet koldere og har taget lidt mere til, så der er lidt mere bølgegang i Ninlia's hår.

,, Men kan de være sikker på, at der ikke er en som dem selv? Nej, de ved aldrig om der var endnu en overlevende, som de vil sige, som også var velsignet. " Siger hun med sin cremet stemme og ser blot ind i Tetrez's øjne.
Mørket har opslugt lidt af Ninlia, men alligevel kan hun ses tydeligt. Hendes røde øjne skriger stadig, også selvom der er mørkt.

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 15.07.2008 01:11
Tetrezs hår bliver også grebet af den gribbende vind, samt hans stof slips; blafre i vinden.
Han er stille... Helt stille. Blot kiggende på Ninlia.
Svare ikke på hendes ord.
Månelyst kan knap nok kommer gennem hans tæt formede mørke rundt om ham.
Kun hans øjne gløder op, fangene mod Ninlia.
De står stadig tæt på hinanden, dog ingen reaktion fra ham over hovedet. Ikke et eneste blink...

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 15.07.2008 01:39
Ninlia står først og betragter Tetrez.
Hun smager også lidt på hans navn, så hun kan huske det ordentligt. Hendes journal er snart fyldt med alle mulige ting, som faktisk er kommet hende til gavn.
Hendes røde øjne flakker pludselig rundt omkring mellem træerne.
Skoven var blevet for kold, mørk og for stille.
Derfor mente hun at dette møde med en ny person sikkert var nok, i hvertfald for i dag.

,, Men, Hr. Xile... Jeg vender tilbage til Midnatsborgen nu. Jeg håber, at de får en forsat god aften. Jeg ser frem til at møde dem endnu en gang, på et andet tidspunkt. Farvel. " Siger hun roligt med sin cremet stemme. Hun går et enkelt skrift bagud og nikker som et farvel før hun vender sig om.
Derefter går hun imod Midnatsborgen, men forsvinder ind i mørk tåge som hun fremmaner. Derefter forsvinder tågen og hun er væk.

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 15.07.2008 01:44
Tetrez nikker kort tilbage og forsvinder selv i små paf mellem træerne.
(Skygge teleport ftw! *dances* )

//out

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 22.02.2009 14:36
Neko kommer stille gående, med blikket mod jorden, og halvlukkede øjne. Han aner ikke hvor han er på vej hen, eller hvor han går og alligevel undgår han at gå ind i nogen træer. Hans store katteøre bevæger sig frem og tilbage, - et tydeligt tegn på, han lytter til hvad der sker omkring ham.

Billede fundet på Google.

Har har et halsbånd på, hvor en kæde hænger i.
Der står 'Loveless' brændt på hans venstre kind.

"The only people you need in your life,
are the ones that prove they need you in theirs.."

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.02.2009 14:43
kravenoh sidder heene på en sten med lukkede øjne
da han hører en person komme nærmere ham, han åbner
hans hvide øjne og drejer hovdet kort for at kigge hvem det
er, et smil kommer frem på hans læber men dov bliver han sidene

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 22.02.2009 14:48
Neko stopper op, da han står, ca. to meter fra Kravenoh, dog lægger han ikke mærke til ham.
Kæden han har om halsen, går næsten helt ned til jorden, så Neko er nogle gange ved at træde i den.
Han lader sit blik glide rundt, og lige da han ser Kravenoh, stirre han bare på ham, med store øjne.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.02.2009 14:53
han ser hen på neko med et skummelt smil på læben
han folder han ben ud og rejser sig op på jorden
han går hen imod neko stille og langsomt med blikket på ham

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 22.02.2009 14:58
Neko står fortsat og stirre på Kravenoh. Da Kravenoh efterhånden er rimelig tæt på Neko, begynder han at gå nogle skridt tilbage. Han holder hele tiden blikket på Kravenoh. Og det, at Kravenoh er en del højere end Neko, gør ham lidt mere skræmmende, for ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Leviathan, Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 11