Afdelingen for slemme skader..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.03.2008 21:46
Inde i rummet, giver de Zelen noget Smertestillende og noget beroligende.
De begynder så At skære hende op i siden, og de finder straks fejlen. det ene ribben, havde næsten prikket hul på hendes ene lunge og de fik så langsomt fjernet det fra Lungen og satte så Ribbenende på plads.
derefter Syer de hende sammen igen. og der bliver mere roligt blandt lægerne.
De kan se hun klare den og efter lidt tid køre de hende ud igen og ind på en stue hvor hun kan vilde sig lidt.
En læge går så hen til Feanor og ligger en hånd på hans skuldre.
"de kan gå derind nu, hun har noget af en viljestyrke hun skal nok klare den" siger lægen så og går videre.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.03.2008 21:55
hun åbner stille sine øjne og hoster kort.
"j...jeg er vist ikke så god til at...passe på mig selv.." siger hun og smiler kort.
Selv om hun er skadet meget kraftigt, kan hun stadig se det positive i alle ting.
Kigger roligt på Feanor og på Suki som ligger i hans arme.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.03.2008 22:03
hun får sat sig op, så suki stadig kan ligge ved hendes side.
Dog gør det stadig en smule ondt, men hun holder smerten inde.
Ligger så begge sine hænder på hans kinder og smiler svagt.
"du skal ikke bekymre dig om alle de ting, sket er sket og jeg er stadig i live, man skal skære halsen over på mig før jeg dør så bare rolig" siger hun lidt efter
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.03.2008 22:14
hun smiler igen kort og kysser ham så på munden.
"jeg ved det og du kommer skam heller ikke til at miste mig" siger hun så lidt efter og tager sine hænder til sig igen.
hun kan mærke hendes sår er healet, men har stadig lidt ondt i siden, Knogler kan hun ikke heale, men sår kan godt og det kan godt være lidt irreterende en gang imellem.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.03.2008 22:29
hun nikker svagt og ligger sig tilbage.
Smiler svagt og aer Suki blidt på hovedet og kysser hende på panden, før hun læner sit hovede tilbage på puden og mærker hendes øjne falde så langsomt i.
hun ligger sin ene hånd på hans.
"Feanor....je....jeg er...glad for...at du...også er...glad..og er... virkelig glad for at... du er der for...mig" siger hun svagt og træt, dog kommer et svagt smil på hendes læber og hun får så lukket hendes øjne, dog løber der en lille glædeståre ned af hendes kind og efter lidt tid er hun faldet i søvm.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 18:32
hun vågner kort og kigger rundt...
Opdager at Fear stadig sover og hun smiler lidt.
hendes sår er alle healet, men hun er stadig lidt øm i kroppen.
Sætter sig så op og kigger kort rundt og aer Suki stille på hovedet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 19:05
hun smiler roligt over han stadig sover og aer ham så blidt på hovedet.
hvor er han sød når han sover... og det er suki også tænker hun roligt og får så sneget sig ud af sengen uden at rygge for meget i dynen.
Kommer så ud på gulvet og har først lidt svært ved at stå, men får hurtigt genfundet sin balance.
Sætter sig så ned og begynder at lave strækøvelser for at mærke hvor godt hendes Ribben har det.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 19:25
Ide han falder ned fra stolen gør at hun stopper med sine strækøvelser og får et mindre chok.
Hun får sat sig op på sine knæ og kigger over på Feanor som nu ligger på gulvet. og kommer så med et lille svagt grin.
Da han så får stillet sig op igen og har opdaget hun er vågen smiler hun roligt og får rejst sig op.
" ja jeg er vågen og har det allrede meget bedere" svare hun roligt og børster en nullermand væk fra hans skuldre.
Derefter overfalder hun ham næsten i et kram og kysser ham på munden.
Hun er så glad for at han har været der for hende, men han havde ikke skulle været så bekymret for hende, hun healer jo hurtigt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 19:41
hun ligger kort og slipper så kysset ide Suki græder.
Kigger kort Feanor i øjnene og får så rejst sig op.
"undskyld jeg væltede dig igen" siger hun med et lille grin og tager så suki op i hendes arme.
Vugger hende stille fra side til side og trøster hende..
"rolig nu lille skat... såh såh.." siger hun med en kærlig stemme og lidt efter lidt går Suki over i pludren.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 20:05
"du har virkelig været bekymret for mig" siger hun med et smil, da Suki var faldet til ro igen.
Går så hen og retter lidt på hans hår og tøj.
"sådan nu ligner det bare du er træt og ikke at du ikke har sover i flere dage " smågriner hun og kigger så ned på Suki igen som bare griner fordi Zelen grinte.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 20:20
hun smiler roligt og aer blidt Suki over hovedet.
Derefter kigger hun på Feanor igen og sender ham et kort smil
"så det var dig der pakkede mig ind hele tiden" siger hun og smågriner.
hun har også vågnet et par gange, men ikke så meget af gangen, kun få gange hvor hun har kigget kort rundt og så faldet i søvn igen.
Smågriner så over hans gab.
"måske vi skulle tage hjem og få sovet lidt?" spørger hun så, da hun stadig var temmelig smadret i kroppen, men var jo stadig en smule øm.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 20:31
hun nikker..
"ja sig endelig jeg er blevet frisk, for jeg vil gerne væk herfra" siger hun da hun ikke er alt for glad for h-huset, hun husker hvordan de behandlede hendes fætter bare fordi han var efterlyst og han prøvede jo bare at hjælpe hende... så hun vil bare gerne væk hurtigt som muligt.
Tager et tæppe om Suki så hun ikke skulle fryse når de tog afsted og ser så bare afventende på Fear.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 20:55
hun nikker kort og efter han er smuttet ud efter en læge forsvinder hun så også selv ud af døren og er nu på vej ned til hovedindgangen.

//Out
Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.03.2008 00:38
Rena kommer vaklende ind, hun falder om på gulvet pga blodmangel, og forbindingen om hendes mave går og så der kommer mere blod ud..
Nogle læger styrter ud og får hende op på en seng, derefter bliver hendes sår nogle lunde lukket, hvorefter hun besvimer

//out
Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.03.2008 18:09
Da Rena vågner fra sin bevist løs hed, har lægerne været inde og stopped blødningerne, hun har stadig mange smerter, men ikke så mange som hun havde i går..
Hun ligger bare og stirre op i loftet, da det gør ondt at røre sig
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 18:34
Sasuchi kommer roligt gående ind med Naíshca i hånden.. Han ville helst have hende herind, for der bliver man behandlet med det samme.
,, Måske skulle jeg lige sige til dem, at vi gerne vil have dem til at se på dit sår i skulderen. Vent her.. "
Han slipper hendes hånd med et lille kys og går ud til en dame, som holder til her.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 18:39
Naíshca så sig lettere nysgerrigt omkring i det hvide rum.
Hun følte sig ikke tilpas her. Dette var et fremmede sted for hende, men selvom hun havde været her før, lignede det ikke dét det plejede at ligne.
,,Sas, jeg.. Det er jo ikke slemt," mumlede hun stille, da hun bemærkede, at Sas allerede var gået afsted efter en healer.
Langsomt krympede hun sig en smule mere sammen, da en masse healere stødte ind i hende, på vej til en anden patient, som måske havde mere brug for hjælp end hende.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 18:41
Sasuchi kommer stille gående ind i salen igen med en healer ved siden af sig.
,, Her, jeg prøvede på, at bandagere det. " Han tager stille og roligt bandagen af Naíshca's skulder, så godt han nu kan.
Han stiller sig bagved Naíshca og venter lidt på noget svar fra damen.
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 24.03.2008 18:46
Naíshca læner sig en smule forsigtigt ind til Sas, idet hun sender et afventende blik til damen.
I håb om at det ikke er særlig slemt, følger hun kvinden med øjnene, mens hun undersøger hendes sår. En gang imellem kniber hun roligt øjnene sammen, da kvinden bestemmer sig for, at undersøge såret en smule længere inde, end huden.
,,Det er heldigvis ikke særlig slemt. Et par salver og en bandage skulle kunne klare det," Forklarer healeren med et stort smil.
,,Jeg henter det lige til Dem." Healeren forsvinder ud i et lille lyst rum, og tilbage står Naí med et skævt smil.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 24.03.2008 18:48
Sasuchi stryger kærligt en pelset hånd over Naíshca's arm med et lille lettet smil.
,, Så værst er her da heller ikke, selvom der lugter lidt.. " Siger han med et lille forsigtigt smil.
Profil - klik!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13