Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 04.05.2009 20:12
Xenix skæver endnu engang over mod hans bog, men da hun ser hvad emnet er slår hun med det samme blikket ned i sin egen bog over hun ivrigt læser ned over de gamle sider, hun mener selv at hun ved hvad der er værd at vide om sværdkamp, hvorimod vampyrer og andre væsner har fanget hendes interesse. Det giver et sæt i hende da han snakker til hende, og hun klapper hurtigt bogen i i refleks. Hun kiger op på ham og rømmer sig "Godaften den herre, hvilken del af deres nysgerrighed har bragt dem?" hendes stemme er blød og feminin, men hendes blå blik beretter noget lidt andet

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 04.05.2009 20:17
"Den del af nysgerrigheden over for en smuk, enlig kvinde, der sidder alene på et bibliotek, uden anstansdame. Det er farlige tider at færdes alene i. Men De har måske ingen grund til at frygte de væbnede folk, der hærger disse områder?"
Han smilede venligt til hende og spekulerede over, om det nu havde været en god idé at tiltale hende. Hendes blik virkede ikke specielt venligt, men det kunne måske hænge sammen med valget af læsestof. Han havde nået at få et enkelt blik i bogen, og emnet huede ham ikke. Godt nok var han ikke forudindtaget, men visse eksistenser i landet ville han helst holde sig fri af.

Don't even think about peting me!
Alexander Arogno Saphiri
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 04.05.2009 20:31
Hun rømmede sig og skævede til bogen, hvor hun ihærdigt sørgede for at dække titlen, men vendte så blikket mod ham igen "Jeg mener ikke at en kvinde burde træde uden for en dør, hvis denne ikke er i stand til at forsvare sig selv, ligeledes gælder det mændene!" hun sætter et lille sageligt smil op ved tanken, hun bærer dog ingen våben. Hun lader forsigtigt en hånd glide gennem det lange tykke hår, som hænger løst ned af ryggen på hende, det er tydeligt at hun er vagtsom overfor den fremmede

Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 04.05.2009 20:56
"I det kan De have ret, men i så fald må De være sikker på deres egne evner, siden de ikke er bevæbnet." Han hævede spørgende det ene øjenbryn og studerede hendes smukke ansigt. Det er konstrastfyldt på grund af den lyse hud, det mørke hår og de skærende blå øjne. De minder ham om isen i de nordlige Krystalbjerge, hvor han voksede op.
Det undrede han ikke, at hun forsøgte at holde bogens titel gemt, men han havde allerede en anelse om, hvori dens lærdom bestod.

Alexander Arogno Saphiri
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 04.05.2009 20:59
"Selvfølglig er jeg det" hun lægger hovedet på skrå, ikke i stand til at gennemskue ham "Og hvem er De så?" spørger hun pludseligt, hun er ikke meget for at snakke om sine evner til en fremmed, det kan være at hun får brug for dem senere. Hun trækker diskret bogen tættere på sig, uden at hendes blik viger et eneste sekund fra ham, hvem mom han var, og hvor kom han fra. Hun var ikke vant til at snakke med folk hun ikke kendte

Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 04.05.2009 21:09
"Jeg er blot den rejsende, der ønsker at opleve verden, inden den ødelægges af menneskets selviske ønsker." Han bukkede igen for hende og så eftertænksom på hende. Normalt ville det være god kutyme at præsentere sig selv først, men tilsyneladende var denne kvinde lige så hemmelighedsfuld, som hendes udseende og opførsel angav.
” Og De er?” Han smilede venligt til hende, troskyldigt, nysgerrig. Et var sikkert, og det var, at hun stolede på sig selv og sine evner!

Alexander Arogno Saphiri
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 04.05.2009 21:18
Hun sendte ham et kort mistænksomt blik før hun nikkede anderkendende og rømmede sig "mit navn er Xenix, jeg er blot i denne del af riget for at studere!" siger hun bestemt, men ganske venligt, hun fanger hurtigt hans blik og hun er tilsyneladende ved at tø en smugle op, dog holder hun stadig med bestemte hænder fast på bogen

Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 04.05.2009 21:32
"Xenix. Hvilket smukt og velvalgt navn til en kvinde som Dem." Han nikkede anerkendende og gengældte hendes smil. Han undrede sig over hendes myndige person, men havde ikke mere tid at spendere på biblioteket. Der var en aftale, han måtte overholde.
"Jeg beklager meget, hvis jeg har forstyrret Deres læsning alt for meget. Nu vil jeg lade Dem alene til Deres studier." Han nikkede venligt til hende, før han vendte rundt og gik ned langs reolen, hvor han havde hentet bogen tidligere. Da han fandt frem til den rigtige plads, satte han forsigtigt bogen på plads og forlod rummet af døren.

//Out.

Alexander Arogno Saphiri
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 04.05.2009 21:40
Xenix så langt efter ham, hun vidste ikke rigtigt hvad skulle sige, en høflig velopdragen mand. Endnu engang kiggede hun rundt for at sikre sig at være alene, før hun igen slog op i bogen og fordybede sig, biblioteket virkede til at være forholdsvis stille, hvilket passede hende fint, hun sukkede dybt inden hun endnu engang begravede sig i den gamle gotiske skrift.
Der gik et par timer måske mere, hun havde kæmpet sig gennem halvdelen af den tykke bog, og hun indså at hun blev nødt til at finde et sted at sove, hun rejste sig og kiggede på bogen, mon der var nogle der ville opdage at den manglede?
Hun rystede på hovedet, og klemte bogen ind til brystet før hun begyndte at gå mod udgangen

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12