lummer bagdør stod jo åben

Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Topalis-folk/Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 13.07.2020 20:26
Han kunne ikke undgå at smile som han hørte hvordan hun havde givet et lille fnys fra sig, og hvordan hun ikke havde kunnet skjule lidt glæde i fnyset over at han havde nydt deres tid sammen. Måske han forsøgte at smigre sig ind mellem hendes ben igen, kunne nogen bebrejde ham for gerne at ville nyde hende mere. 

Han stoppede sin hånds bevægelser så snart hun gjorde tegn til at hun ikke rigtigt kunne lide at han gjorde det. Han smilede derfor også bare til hende og nikkede for at fortælle hende at han selvfølgelig nok skulle stoppe. Han ville jo også gerne vise hende, så hun kunne være mere tryg, at han nu altså lyttede til hvad hun sagde. "Det var egentligt også ret pinligt at gøre, og føltes slet ikke godt nok." Han grinede lidt af det og blinkede også til hende, forsøgte at gøre sig selv mindre, så han virkede mindre farlig overfor hende. Han havde ikke noget imod at være lidt til grin lige nu. Han rettede sig op, og kiggede kort ned af sig selv på hans underliv. 

"Så er spørgsmålet om det var den eneste grund til at du var så stakåndet?" Hans spørgsmål var en god blanding af dril og seriøsitet. Han forsøgte at prikke lidt til hende samtidigt med at han faktisk var lidt nysgerrig om hvor slem hendes sygdom var. Han måtte også indrømme at med hendes sygdom så var det imponerende at hun havde kunnet følge med ham så længe. "Er dog imponeret at selv med din sygdom kunne du følge med mig... Har for at være ærlig aldrig oplevet noget lignende... Så utroligt sexet og fræk du kunne være!" Han morede sig som han komplimenterede hendes evner i sengen, eller i deres tilfælde sofaen. Det var også fordi han gerne ville vise hende at han ikke så hende som blot et stykke kød eller noget andet man brugte. Ja han havde været hård ved hende, men det var i god tro, indtil han blev for høj på magten. 
Han rejste sig langsomt op så han stod i fuld højde, og gjorde an til at sætte sig ved siden af hende. Han holdte dog øje med om hun virkede bange og rykkede sig væk indtil hun virkede okay med det, og så satte han sig ned.

Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 13.07.2020 21:04
Da han fortalte han følte det var pinligt undrede det hende hvorfor han overhoved havde gjort det, nu hvor det i forvejen var en anspændt situation de var i. Hun rystede let på hoved af ham, da han fortalte det ikke føltes godt nok. Han ville helt klart gerne mellem benene på hende igen, men måden han stod og så 'lille' ud på viste nærmest at han gav hende tid og plads. Hun udgav et lettet suk, ikke fordi hun kastede problemet væk, men fordi det hjalp at han prøvede at virke mindre.

Hun klukkede, rystede på hovedet og så op mod loftet lettere smilende som han spurgte om det kun var grundet hendes sygdom. "Det var ikke kun derfor," delte hun med lidt mere glæde i stemmen end tidligere. Hun havde været nær et klimaks, været panikslagen og påvirket af hendes sygdom - der var virkelig mange parametre der havde spillet ind på hendes dårlige åndedræt. Hun følte ikke det var nødvendigt for hende at fortælle hvad der ellers havde påvirket hende åndedræt, for humøret kunne gå begge veje. Enten kunne hun nævne hun var tæt på et klimaks, og han blev glad, eller hun kunne nævne hun havde panikket lidt og bringe begge deres humør ned. Hun kunne selvfølgelig også nævne begge dele og lade stemningen være akavet.

Hygieas kinder blev let røde i forlegenhed, som han komplimenterede hendes evner inden for sex. "Jeg snød og så en lille smule," delte hun og viste med sin tommel og pegefinger, ud for sit øje, et lille mellemrum. "Jeg kan kopiere andres evner," fortalte hun og skar en lille forlegen grimasse, "Jeg kender ikke noget til din evne... Men jeg følte mig bare pludseligt så energisk! Og... Mine piller gør mig træt..." hun var på kanten til at fortælle hun ikke havde lyst til at han nogensinde skulle forlade hendes side i ren egoisme. For med ham ved sin side ville hun kunne, med lidt træning, leve normalt.

Hygiea havde ikke rigtig noget i mod han ville sætte sig ved siden af hende, derfor røtre hendes knæ også ved hans lår.

If you can't be happy - at least you can be drunk...
MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 13.07.2020 21:16
Han var ikke helt sikker på hvad hun egentligt mente da hun sagde at det ikke kun var sygdommen der var skyld i det. Han valgte dog, som den ærketypiske mand han var, at tro på at det var fordi hun havde nydt den sex de havde haft. Han smilede derfor flabet til hende, og blinkede med øjet. Hun virkede jo til at have en hvis glæde som hun sagde det. "Er da glad for du også nød det." Han brugte 'også' til både at referere til at de begge havde nydt det, og til at referere til at hun ikke kun havde haft en dårlig oplevelse. Han tænkte jo egentligt at oplevelsen generelt havde været en positiv en for hende.

Han smilede da hun blev en smule forlegen. Han brød derfor ind lige før hun hun fortalte at hun havde snydt. "Du burde være stolt, din kunnen er fantastisk!" Selvfølgelig gjorde det også meget at han foretrak når han var noget større end hans partner, så at hun var næsten et hoved lavere end ham, og hans lem næsten var på størrelse med hendes underarm ja så var det lige det der gjorde at han blev tændt. Nok også derfor han ikke helt kunne stoppe hans tanker når han var med hende. Da han så hørte hun sagde hun snød måbede han en smule, og grinede så af hende med en let rysten på hovedet. "Så må jeg vel også indrømme jeg gav dig en umulig udfordring" Han refererede til det med at udmatte ham, og han lagde vægt på 'umulig', han kunne åbenbart ikke lade være med at udfordre hende lidt. "Min evne har jeg haft hele mit liv, og den gør blandt andet at jeg kun sover 8 timer om ugen, og at jeg kan være fysisk aktiv hele dagen i en hel uge. Altså jeg ville kunne løbe uafbrudt i en hel uge, før jeg ville begynde at blive udmattet." Han smilede falbet til hende, mens han satte sig ned. Han havde godt bidt mærke til at hun havde sagt det med at hendes piller gjorde hende træt. Han var flabet så da han sad ned smilede han til hende. "Sååå, min evne hjælper dig med ikke at blive træt?" han lænede sig lidt ind mod hende meget langsomt og roligt så hun kunne stoppe ham hvis hun ville. "Så skal jeg holde mig tæt på dig?" Han smilede flabet, og tanken om at være tæt på hende fik hans lem til at pulse, det mindede om et lille spjæt.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 13.07.2020 23:31
Hun valgte at skubbe den ubehagelige oplevelse længere væk, som han snakkede om at hun nød det som der var sket før det. Hun bed sig bare tænkende i læben og så ned på sine egne hænder. Allerede her begyndte forlegenheden at vise sig som en lille rødmen. Hendes adelige position som komtesse prikkede nemlig lidt til hende, for at påminde hende om at det var ret så uartigt det hun havde haft gang i, men alligevel kunne hun ikke lade være med at nyde det. De andre adelige måtte virkelig have et kedeligt liv uden sex og nøgenhed.

Hans ekstra kompliment om at hun burde være stolt, gjorde hende kun endnu mere forlegen, i form af varmere kinder, som hun valgte at dele hun havde snydt. Hun følte ikke helt hun kunne være nær så stolt over det når hun snød. Da hun så at han måbede krøllede et lille smil på hendes læber, ”Hold op med at måbe,” smågrinede hun. Hendes vejrtrækning var efterhånden mere normal. ’Overdoseringen’ fra tidligere havde altså gjort hun ikke var ’bagud’ med sin medicin, og derved virkede hendes medicin hurtigere.
Hun smågrinte stadig, som han fortalte han havde givet hende en umulig udfordring, selv uden at kende til detaljerne om hans evne, var hun enig i at det var en umulig udfordring. Da han så uddybede sin evne, måbede hun selv lidt. ”Det mener du ikke!” smågrinede hun, ”Hvordan kunne du gi’ mig sådan en udfordring?” smågrinte hun stadig. Hun lod sin evne kaste hendes skjorte i hoved på ham, ”Det da tarveligt!” smågrinte hun med det krøllede smil stadig på læberne som hun betragtede hvordan skjorten lå på hans hoved.

Da han så satte sig ned ved siden af hende med et flabet smil, var hun allerede parat til hvad end han ville sige til hende. ”Mhm…?” lød det fra hende. Det var da det hun lige havde fortalt ham? Da han lænede sig lidt ind mod hende, drejede hun sig lidt mod ham, men lænede sig lidt tilbage mens hun ventede på hvad han ville sige. Da han endelige fik sagt sin flabede kommentar fnøs hun og rystede en enkelt gang på hovedet. Det var jo ikke en mulighed for hende at have ham tæt hele tiden, og alligevel svarede hun: ”Helst,” lød det smørret fra hende som hun lænede sig frem mod ham for at give ham et passioneret kys og placere sin yderste hånd på hans yderste kraveben.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 13.07.2020 23:47
At hun blev mere forlegen af at han komplimenterede hende gav ham næsten kun lyst til at beskrive endnu mere, hvor unormalt tændt hendes dans havde gjort ham, og hvor meget det tændte ham at hun var så stram om ham. Han lod det dog ligge, for nu. 
Han smilede bare uskyldigt da hun spurgte ind til hvordan han kunne være tarvelig at give hende sådan en udfordring, og her valgte han at være helt ærlig omkring hvorfor han havde gjort det. "Fordi, du virkede til at have svært ved at sige nej til udfordringer, og jeg ville gerne bruge mere tid med dig." Han kiggede lidt væk før han svarede endnu mere ærligt. "Så jeg var tarvelig og udfordrede dig i noget der øgede mine chance for at have sex med dig..." han smilede så igen uskyldigt som dog blev ret så flabet lige inden hendes skjorte ramte ham. Han sugede lidt luft ind af næsen som duftede han til hendes skjorte, bare for at drille hende. "Dufter godt." Han smilede flabet som han tog den af hovedet.

Han blev overrasket over hvor meget hun accepterede han sad ved siden af hende, og han blev kun endnu mere overrasket da hun ikke lod til at have noget imod at han lænede sig frem mod hende. Tværtimod virkede hun glad for det.
Han gengældte kysset lige så passioneret som hende, og han kunne ikke lade være med at vride en smule i hofterne fordi han ikke kunne stoppe hans krops reaktion på at den ville mærke hende igen. Han ville ind i hende igen, nyde hendes indre endnu engang. Han lagde hånden blidt og forsigtigt på hendes baghoved som han holdte hende tættere ind i kysset. Hun kunne nok mærke at hans puls faktisk var ret høj når nu hendes hånd lagde ikke så langt fra hans hjerte. Han afbrød forsigtigt og langsomt kysset og så hende i øjnene. Han var nød til at være ærlig overfor hende følte han. "Gina... Du gør mig virkeligt tændt lige nu..." Han vidste selv hvordan det kunne virke lidt ynkeligt at sige som mand, men det var også for at fortælle hende at hun altså sad med en del magt pludseligt.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 00:05
Hygiea spidsede munden lidt, som hun indså at han meget hurtigt havde indset hun havde svært ved at sige nej til udfordringer. Da han fortalte om at udfordringen øgede hans chance for at have sex med hende måbede hun lidt og gav skjorten noget ekstra kræft. Var han virkelig så vild med hende så tidligt? Det var slet ikke hendes dans der havde ’tryllebundet’ ham? Hun rystede på hovedet af ham med et smil, som han kommenterede på at hendes skjorte duftede godt.

Hun lænede sig tættere ind mod ham, som han lagde sin hånd om bag hendes hoved. Hun kunne næsten mærke, sådan som hans hjerte hamrede imod hans brystkasse. Hendes egen var dog en anelse lavere, hvilket fik hende til at smile blidt mellem kysset. Da han afbrød kysset, åbnede hun sine øjne for at møde de flotte blå øjne han havde. Hun lukkede sine øjne, som hun tyssede roligt af ham og lod den frie hånd plante en finger på tværs af hans læber. Hun lod derefter hånden glide ned på det andet kraveben før hun langsomt pressede ham tilbage i ryglænet og svang sit yderste ben over på den anden side af ham, så hun sad på hans skød. Lettere dansende kastede hun med håret i en cirklende bevægelse inden hun lænede sig frem mod ham og plantede endnu et passioneret kys på hans læber. Hun følte selv hun var mere ovenpå og havde lyst til at give det en chance mere. Forhåbentligt forstod han selv dette.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 00:18
Hun skulle bare vide hvor interesseret i hende han havde været så snart ideen om at være nøgen var blevet bragt op. Hun var så meget hans type, og havde han haft chancen for at fortælle hende det, havde han fortalte hende bedre at hun var hans type. Hvordan han faktisk foretrak det at hun var lidt lille og slank i det.

Da hun tyssede på ham, smilede han flabet til hende, og fingeren mod hans læber kunne han ikke lade være med at nappe blidt i. Han vidste ikke om han forstod hende helt rigtigt, men da hun pressede ham bagud ind i ryglænet og så satte sig henover hans skød antog han det betød hun var interesseret igen, og han var så frisk. Han tænkte dog det var bedste at lade hende styre showet. 
Hvis så bare hans krops instinkter og reaktioner var enig med ham i det. Han gengældte hendes kys så godt han kunne, samtidigt med at han forsøgte at løfte hans hofter så han kunne presse sit lem imod hende. Det var ikke sikkert det lykkedes fordi hun sad på ham, men han gjorde sit bedste. Han var rigtigt lysten nu. Han mærkede faktisk at han selv blev lidt stakåndet. Ikke voldsomt, men han mærkede at han hev en smule efter vejret. 
Hans hånd gled ned af hendes hals, ned over hendes arm og så hendes side, til han begyndte at nusse hende på baglåret med rolige men ru fingre. De bevægede sig i små cirkler nær det øverste af hendes baglår. Han vidste det var et følsomt sted på kvinder. Han løftede stadig sine hofter til tider for at forsøge at få hvad han hungrede efter.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 00:44
”Av,” lød det drillende fra hende, tydeligt at det ikke gjorde ondt da han nappede hende i fingeren.
Hun lagde tydeligt mærke til at han prøvede at presse sit lem mod hende, hvilket gav hende en ret så klar indikation på at han havde en fornemmelse af at hun følte sig klar igen. Hun veg en smule til siden som hans hånd nærmede sig og gled ned af hendes hals. Selvom det gav hende det vildeste rus følte hun sig ikke klar til at lade ham gøre det endnu. Det at dét ikke var hans intension var så noget andet. Hun lod ikke sin lille undvigelse bryde kysset.
Hun gav et roligt nydende suk fra sig som han nussede hendes baglår. Det fik hende faktisk til roligt at lette sig fra hans skød, således hun sad mere på knæ henover ham. På denne måde var der en mulighed for ham enten at pille ved eller trænge sig op i hende. Begge dele ville blive taget godt i mod, sidstnævnte dog med en noget højere reaktion. Hun lod sin ene hånd støtte sig på hans kraveben, mens hun sad i den stilling. Den anden tillod sig at glide langs hans arm for efterfølgende sammen med ham gribe godt fat mellem hendes baglår og inderlår. Her var det også tydeligt hun stadig var fugtig. Tiden uden hans lem inde i hende, havde dog resulteret i at hun var gået 'tilbage' til at være lidt strammere end da de var i fuld gang.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 00:53
Han smilede bare flabet til hende da hun 'klynkede' drillende over hans ret så blide nap i hendes finger. Han var virkeligt selv klar. Han havde tidligere kunnet mærke hans klimaks var ved at nærme sig, men nu var det som om han kun lige var begyndt. Han ville have hende, men der ville nok desværre skulle en del til at opbygge hans udbrud igen. 
Han smilede i kysset som blev ved med at blive holdt. Det skulle i hverfalt ikke være ham der slap kysset først. Da hun sukkede i kysset over hans blide bevægelser, bestemte han sig for at hvis deres kroppe skulle forenes igen, skulle det være hendes valg og at han bare ville lege og drille hendes krop indtil hun selv syntes hun manglede ham nok. Det var dog ikke fordi hans krop var enig, som han næsten ufrivilligt løftede sit lem mod hende.

Da hun havde sat sig mere op på knæ, lænede han sit hoved lidt mere bagover så han kunne holde kysset stadig. Han havde nu mere åben mulighed. Han løftede sine hofter og gned sit lem op af hendes klit i lange bløde strøg. Han trak sin hånd til sig, og lod den finde vej ned mellem dem. Han skubbede hans lem ned så den var mere mod hendes køn end hendes klit og han begyndte at bevæge sig i lange strøg langs hendes køn for at drille hende og tirre hende med hvad han håbede hun og hendes krop hungrede efter. Hans fingre derimod gled rundt på hendes mave med neglene imod, hele tiden næsten ned til hendes klit men han undveg hele tiden. Han slap så kysset i et lavt støn, og hans fingre begyndte at nulre og lege med hendes klit for at give hende så meget nydelse han kunne. Hun måtte for hans skylde meget gerne få hans lem til at glinse igen.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 01:34
Hun sukkede endnu engang nydende, som han lod hans lem glide sig mod hendes klit. Det var pirrende på en ret så rolig måde, hvilket var utrolig rart lige nu. Hun var opmærksom på at han fjernede sin hånd. Hendes egen hånd rettede derfor lige på noget af hendes hår, så den store manke var tæmmet bag et øre. Lige som hun havde fået det rettet, mærkede hun at han flyttede sit lem til at bevæge sig langs hende skøn i stedet og hun gipsede af det. For at han ikke var den eneste der skulle lave noget valgte hun at vippe lidt med sine hofter, således hun selv gned sit køn mod hans lem.  Det varede heller ikke længe før det ’smittede’ af og fugtede hans lem der hvor de havde kørt mod hinanden. Hånden der cirkulerede rundt på hendes mave, gav hende kuldegysninger. Hver gang han valgte ikke at nå ned til hendes klit, var hun ved at tage fat i hans hånd for at vise den vej, eftersom den tydeligvis var blind.
Eftersom han virkede ret så klar valgte hun at fokusere på sig selv og lod sin håndglide fra øret ned til det lille bryst før hun klemte om det og lod sine blide fingerspidser cirkulere rundt om og over hendes nippel, således den nærmest blev hård at røre ved. Da hun følte sig tilfreds dér valgte hun at tage sin hånd over på den modsatte side for at gentage succesen.
Da han slap kysset, var hun en anelse stakåndet fra at glemme at trække vejret ordentligt mellem kysset. Hendes åndedræt var dog ikke særlig tydelig mere end et sekund, eftersom hun konkluderede at han havde givet sin hånd en ’førerhund’ da den fandt frem til hendes klit og hun nærmest jamrede lige op i hans ansigt. Hun satte sig en anelse ned, hvilket reintroducerede hans hoved meget kortvarigt med hendes indre, inde hun valgte at rette sig lidt op igen i overraskelse. Da tankerne blev ført ordentligt rundt om hvad der var sket, valgte hun dog at slippe hans kraveben, for at fange hans lem bag hende og langsomt presse sig ned over hovedet på det. Her valgte hun at pirre sig selv ved kun lige at lade få centimeter af hans længde være i hende.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 01:55
Hendes lyde frydede ham igen. Han kunne allerede nu mærke at det hele var bedre. Ja han mærkede ikke samme rus som da det havde været hårdt og vildt, men han mærkede nydelsen på en helt anden måde. Især da hun valgte at vugge med hofterne selv, og han lod da også hende få styringen ved at stoppe sig selv i at gnide mod hende. Han nød det og han kunne ikke lade være med at åbne munden og bare slippe luft ud, som han selv ønskede mere og mere at mærke hende stramme om hans lem igen. 
Han kiggede ned mellem dem, og så hvordan hun legede med hendes bryst... Hun var fandme fræk. Hvordan kunne hun gøre det så indbydende!? Han ville så gerne slikke og kysse hendes bryster, men det måtte nok vente. Han slikkede sig om læberne da deres kys blev afbrudt. 

Han smilede flabet til hende som hun jamrede ham næsten i ansigttet, og som reaktion legede han blot mere intenst med hendes klit. Han ville gerne høre hende jamre sig mere på denne nydende måde. Han stønnede dog selv mod hende som han mærkede hans hoved pludseligt nåede ind i hendes varme, stramme og våde indre. Det var hvad han ville haave, nu skulle hun bare sænke sig ned... Nej! Ikke op!
Han skulle lige til at tvinge hende ned men stoppede sig selv i det, og lod hende have kontrollen. Han mærkede hendes lille hånd, som ikke helt kunne nå om hans lem, lukke sig om ham. Han mærkede sig så trænge op i hende igen, dog ikke med mange centimeter. "Gina... Du er så stram... Så våd... Så varm..." Han stønnede næsten ordene mod hendes øre, og han løftede sig selv en anelse fra sofaen, bare en enkelt centimeter for at trænge op i ehdne, men han faldt ned igen meget hurtigt så hun igen fik kontrollen. 
Hans hånd gled op af hendes mave til hendes bryst og som han havde leget og nulret hendes klit, begyndte han nu det samme med hendes ene nippel. Han smilede flabet og frækt til hende.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 02:55
Selvom Raco stoppede med at gnide sit lem mod hendes køn, forsatte hun selv og smilede tilfredst til ham. Var han blevet så påpasselig med hende efter uheldet tidligere? Hun kunne ikke rigtig beslutte sig om det var godt eller om det måske ville skabe problemer senere.

Da han legede noget mere med hendes klit, fik han hende til at jamre noget mere. Det gjorde også hendes reaktion med at rette sig op igen tog et øjeblik. Da han begyndte at komplimentere hendes indre mod hendes øre, smilede hun en anelse. ”Så jeg hellere sørge for du kan nyde det noget mere, mens du er her” lød det drillende fra hende. Hun bemærkede næsten ikke han trængte lidt mere op i hende. Grundet den lille centimeter han havde løftet sig, begyndte hun dog langsomt at arbejde sig selv længere ned. Da han fjernede sin hånd fra hendes klit og gled op til hendes bryst, lod hun sin frie hånd overtage sin klit. Hun havde jo kendt den i en god del år og var ’rutineret’ i sin egen klit. At hun selv havde taget over resulterede altså i at hun nærmest med det samme begyndte at ryste i benene. De rystende ben og de beskæftigede arme, som ikke støttede hende, gjorde det var svære at holde sig oppe. Hun valgte derfor ret pludseligt at sætte sig ned. Det forløb ekstremt flydende. Hun smilede så til ham så hun begyndte at bevæge sig op og ned af hans lem, så godt hendes korte ben kunne få det til at virke.
Hånden der var om hendes nippel gled så intimt op af hans arm og om bag hans nakke. Før hun svajede i ryggen, for at få hendes bryster tættere på hans hoved, som en invitation.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 03:12
Han kiggede på hende en smule undrende. Selvfølgelig skulle han da nyde hendes indre noget mere mens han var her. Hans plan var da at de begge skulle nyde hinanden mest muligt. "Selvfølgelig, og så må jeg sørge for det samme for dig."  Det var ikke det nemmeste at få sagt som han nød det hele meget. Han kunne ikke undgå at nyde alting lige nu. Måske det var en effekt af at gå fra hård til ret så blid sex i forhold til hinanden som gjorde at han faktisk blev ekstremt tændt?
Da hun begyndte at ryste i benene kunne han ikke lade være med at overveje om hun virkeligt allerede var  ved at nærme sig et klimaks igen. Han ønskede det for hende, så han begyndte at lege mere intenst med hendes bryst så godt han kunne.

Da hun ret pludseligt og uden forberedelse satte sig ned, trængte han dybt op i hende. Han stødte selv op for at sikre sig at der ikke var meget af hans lem hun ikke omfavnede med hendes indre. Det gjorde dog også at han ikke kunne holde et støn tilbage. Da hun så skød brystet mere frem og ryggen tilbage kunne han tydeligt se hvordan han nu kunne komme til hendes bryster. Han lænede sig ned, og han lod først hans læber nappe hendes ene nippel, uden at bruge tænder. Derefter nappede han den blidt med tænderne, han gjorde det samme ved den anden. Han bed så lidt hårdere og slikkede den så med tungespidsen for ligesom at kærtegne den blidt efter det lidt hårdere.
Han mødte hendes ridt ved selv at løfte sig fra stofaen når hun bevægede sig nedad. Hans hånd gled fra hendes bryst til røv. Han begyndte i takt med hendes ridt at give hende nogle fast klask i røven. Han gjorde det ikke med en helt fast rytme, men blot nogle gange når hun trak sig op lod han hånden falde som en lille indikation på at hun skulle ned igen.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 17:49
Hun forstod ikke rigtig hvorfor han så undrende på hende og så kortvarigt undrende tilbage på ham. Hun trak på et lille skævt smil, som han fortalte han ville sørge for hende. ”Det lyder lovende,” lød det fra hende på grænsen til at være hviskende. At hendes ben rystede, var ikke fordi der skulle ’så lidt’ til at få hende til sit klimaks. De rystende ben var blot en reaktion på at hun vidste lige præcis hvad der var godt for hende og der skulle ikke meget til før hun nød det. Klimaks var stadig langt væk.

Eftersom de havde været i gang førhen, var hun stadig rigeligt våd, selvom de havde holdt en pause. Et tilbageholdent lille støn undslap hendes læber, som han selv valgt at støde op i hende samtidig. De gjorde det næsten i kor.
Stadig lettere tilbageholdent sukkede hun nydende hver gang han nappede i hendes bryst, gipsede lidt som han brugte tænder. Kuldegysninger spredte sig som han brugte sin tunge.
Et lille smil krøllede op på hendes læber, som han klaskede hende i røven i tide og utide, ”Er du utålmodig?” spurgte hun drillende, som hun, en anelse modvilligt, trak sit bryst langsomt væk fra ham for at se ham i øjnene. Hun forsatte dog sit ridt men lod sit blik en enkelt lysten gang se fra hans øjne, ned til hans læber og tilbage op på ham.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 18:24
Han sendte hende blot et simpelt, skævt og varmt smil da hun sagde at det lød lovende at han så nok skulle sørge for hende. Han nød stadig følelsen af hvor stram og våd hun var lige så meget som tidligere, og han havde også elsket følelsen af at sprede hendes underliv en smule igen da han var trængt op i hende.
Da de stønnede i kor kunne han ikke lade være med at smile flabet og skævt til hende. Han forsøgte at nappe hendes nippel en smule hårdere da han hørte hende gispe fordi det var jo et tegn på at hun godt kunne lide det. Selvfølgelig undgik han at gøre nogen form for skade eller efterlade et varrigt mærke på hendes nippel. 

Hendes spørgsmål fik ham til at se på hende med store øjne, og han havde en hvis form for blanding af glæde og lyst brændende i dem som han blot nikkede som svar. Da hun lænede sig væk lænede han sig forover og fortsatte med at lege med hendes bryster. Han nød at kærtegne dem, så bløde og alligevel faste de var, gjorde at han ikke kunne undlade at elske følelsen af dem mod hans læber. Han kiggede dog op på hende, hvilket betød han måtte lægge nakken tilbage og faktisk tillade hende rigtigt at se ned på ham. Han smilede bare som hun kiggede fra hans øjne til hans læber, og han tænkte hun nok søgte et kys men valgte istedet blot at placere dem mod hendes bryster igen. Denne gang samlede han lidt af hendes bryst mellem hans læber og sugede til for at give hende et mærke, som han jo allerede havde gjort på hendes hals. Han trak sin hånd op af hendes ryg så han havde den til at sørge for at han kunne holde hendes bryst ind mod hans læber. Han lyttede dog efter og var klar til at slippe hvis hun bad ham om det. Han sørgede dog også for at han gjorde det et sted hun kunne skjule med undertøj. Nu hvor hun endnu ikke rigtigt havde gjort noget for at mærke ham som hun ellers havde sagt hun ville, så måtte han jo mærke hende. Så glemte hun ham da trods alt ikke lige med det samme.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 20:33
Hygiea smilede skævt, lettere forlegent, tilbage til ham som han smilede af at de stønnede sammen. Når de var nede på dette niveau, skulle der ikke meget til, før hun blev opmærksom på hvilke lyde hun lavede. Hun tilbageholdt jo de fleste af sine lyde nu.
Et skingert støn undslap hende, som han bed hendes nippel hårdere. ”Pas på ikke?” lød det lettere stakåndet fra hende. Selvom han ikke havde lavede skade på hende endnu, havde hun alligevel brug for at være sikker på at han var opmærksom på hun ikke ønskede skader om sine nippels.

De store øjne virkede næsten tiggende, hvilket var frydende, sådan som han hungrede efter hende. Hun klukkede derfor også af ham, da han fulgte med, som hun lænede sig lidt tilbage. Da han så op på hende, smilede hun lumskt. Der var et eller andet der virkede underdanigt ved ham når han så op på hende, fra hendes bryster. Hånden der var i hans nakke, nussede ham derfor roligt. Da han så begyndte at suge på hendes bryst, greb hun hurtigt om hans nakke og prøvede at trække ham væk. ”Nej, nej, nej,” smågrinte hun. Lod han sig ikke blive hevet væk, ville hendes negle bore sig lidt ned i hans nakke og hurtigt tage hånden fra sin klit og lægge mod hans brystkasse for at skubbe afstand mellem dem.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 20:53
Han nikkede bare til hende som hun bad ham være forsigtig, selvfølgelig skulle han nok være forsigtig. Han smilede også og kyssede hendes bryster skiftevis. Først kyssede han den ene nippel. "De..." Han kyssede så den anden. "Er..." Så lod han tungen glide over den. "Jo..." Han nappede så huden ved siden af. "Så..." Så kyssede han fra hendes ene nippel tilbage til den første. "Skønne..." Han nappede så der ved siden af den. "Og..." Han lod så tungen glide over drillende. "Stive." Han smilede flabet til hende, og han havde sørget for at hans varme ånde havde ramt hendes bryst ved hvert ord han sagde.

Han var også på sin vis tiggende, han ville have mere af hende, mærke hende mere og nyde hende mere. Han vidste han havde været dum og en røv, men alligevel håbede han at hun syntes han fortjente nydelse også.
Han blev dog mødt af et lumskt smil, hvad betød det? SKulle han være bange? Havde hun nogle planer hun kunne finde på at gøre imod ham. Han var lidt i tvivl og tvivlen gjorde ham blot interesseret, nysgerrig og tændt. Han kæmpede imod da hun grinede hendes nej, og kiggede op på hende og blinkede bare med det ene øje mens han fortsatte. Da hun så satte neglene i stoppede han. Han stoppede ved at stønne og derfor slap han hendes bryst. Han betragtede lidt hvad han havde gjort. Han smilede flabet til hende. "Jeg tænkte blot et mærke kunne klæde dig, og hjælpe med at huske mig." Han blinkede drillende til hende, hans ord gjorde det tydeligt at han ikke ønskede hun bare glemte ham og måske, nej helt sikkert, ville han gerne gøre dette igen. 

Da hun jo havde flyttet hånden fra hendes klit, førte han hånden ned af hendes ryg, og henover hendes baller. Han begyndte så at nusse hendes baglår og tage på hendes røv, mens han begyndte med et tempo hvor han hoppede i sofaen så hun burde få en god følelse af hans lem i hende. Han selv sukkede nydende. Han begyndte så at hoppe mere fordi han gerne ville have mere. Han så på hende med et skævt smil, men undskyldende øjne grundet det med brystet.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 21:50
Hun smilede bildt som han nikkede om at han ville passe på. Hun klukkede lidt som han kyssede hendes nipples. Da han så slikkede den ene af dem, lagde hun roligt hoved bagud. Mens hun nydende klukkede videre. Det blev dog afbrudt af et gisp, som han nappede i huden og igen da han lod tungen glide over den anden nippel. Hans ord var søde og næsten hypnotiseret. Var hendes lille petit krop så fængende?

Hygiea følte selv hun havde mere magt, som hun sad dér, på skødet af ham. Ligesom i sin dans, kunne hun komme og gå som hun ville, og pirre ham blot ved at være selvsikker. Selv vidste hun dog godt at den selvsikkerhed hun havde når hun dansede, var på ingen måde den samme, som hun havde når hun havde sex. Der var en god solid opdeling af de to slags selvsikkerheder.
Hun slap med neglene om hans nakke, da han betragtede det mærke han havde lavet. Straks greb hun om sit bryst, for at kunne se hvor voldsomt det var, ”Ej det mener du ikke…” Lød det fra hende, en anelse skuffet, som hun bemærkede det røde mærke på sit bryst. Hendes ridt blev langsommere. Tankerne begyndte straks at gøre rundt. Chancen for at hendes butler, Albert, skulle hjælpe hende på et tidspunkt var ret så stor og chancen for hun havde meget lidt tøj på var der også. ”Hvad mon Albert vil sige til det,” lød det fra hende, som hendes blik stadig var på på hendes bryst. Et suk efterlod hende, der var ikke noget hun kunne gøre ved det nu. Hun så så op på ham igen, som hun forsatte sit ridt. ”Du bliver ikke glemt,” forsikrede hun ham så og lænede sig ind for at give ham et kort kys på mundvigen.

Hun smilede bredt og lumskt til ham, så snart hans hånd nærmede sig hendes balle og baglår. Hun skulle nok få mulighed for at give ham tilbage af samme skuffe før eller senere. Hun var i hvert fald overbevist om at han ville få nogle tigerstriber her og der. Hun følte i hvert fald ikke for at gøre noget overilet, som de brændemærker han havde på brystkassen.
Hun stønnede lavt, som han øgede tempoet. Hånden der havde været på hans brystkasse fandt vej til hendes bryst og gled om i sin egen nakke, hvor hun greb lidt af sit hår, samtidig med at hun pirrende lod sine negle stryge lidt hårdt mod hans nakke. Hun legede lidt med tanken om hvordan hun bedst muligt kunne komme ned og ligge på ryggen, med ham over sig uden at hun tabte magten for meget, men det syntes umuligt.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 14.07.2020 22:06
Han var tæt på at grine da hun skuffende snakkede om at det ikke rigtigt kunne passe at han havde lavet et mærke på hendes bryst. Da hendes skuffede stemme og ord ikke havde været særligt præcise brød han da også flabet ind med et spørgsmål. "Undskyld, skulle jeg have lavet et tydeligere mærke? Kan da godt prøve igen." Han var sådan set godt klar over det nok ikke var det hun havde ment, men han kunne godt lide at drille hende lidt. 
Han kiggede forbløffet og næsten måbende på hende som hun nævnte en anden mand ved navn pludseligt, og en der muligvis kunne se hendes bryster. Havde hun en partner? Han havde ikke set nogen ring. Så enten var det ikke noget fast, eller også havde hun ikke noget imod at gøre det med andre end hendes normale partner, men han var da nysgerrig. "Er jeg en erstatning for denne Albert?" Han smilede bare flabet og drillende, der var ingen tegn på irritation eller noget. Hun kunne endda sige hun egentligt var gift men pointen var at hun havde selv sagt ja til dette, og virkede noget så liderlig og tændt på at have sex med ham, så andre partnere rørte ham ikke.
Da hun så sagde han ikke blev glemt smilede han bare bredt og som hun kyssede hans mundvige drejede han hovedet og fangede hendes læber i et kort men meget passioneret kys. "Hvis du skulle mangle eller savne mig, så opsøg mig endelig, kommer med glæde for dig igen." Han smilede drillende til hende. Det var rart at hun var vendt tilbage til at ridde ham han sukkede og stønnede lavt i tide og utide.

Han rullede med skuldrende og nakke som hun rev ham over den. Han lukkede øjnene let som han kom med et langt raspende støn som kuldegysninger spredte sig over hans krop som reaktion på det. Han mistede også fokus og sad derfor bare i sofaen istedet for at hoppe med hofterne så de kunne nyde deres forening. Hans hånd stoppede også med at bevæge sig, og først da han ikke længere mærkede hendes negle begyndte han at røre ved hende igen. Denne gang gled hans hånd op af hendes ryg til den hånd hun havde i håret. Han lagde hånden rundt om hendes, og lukkede så deres hænder om hendes hår før han hev hende lidt i håret. Da han fik hendes hals blottet mere, begyndte han at kysse hendes hals op og ned, nogle gange kyssede han også hendes hage og så hendes læber blidt. Efter at have kysset hende så han hende i øjnene, hans øjne var fulde af lyst. Han ville så gerne have mere, de var også lidt 'triste' som han håbede hun ville give ham mere nydelse. Han var meget en modsætning af hvordan han havde været tidligere.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 157 cm

Fia 14.07.2020 23:18
Hun rystede lidt på hovedet som han spurgte om han skulle prøve igen, stadig med øjnene på sit bryst. ”Godt forsøgt,” lød det så fra hende. Hun skævede kortvarigt op på Raco før hun så ned på mærket igen.
Da han måbede lidt over hun nævnte Albert, begyndte hun straks at indse at han ikke vidste hun var adelig og derved nok havde en butler. Hun kunne mærke panikken begyndte at pible frem i hende, men da Racos spørgsmål lød, var det heldigvis nemt at komme udenom. Hun kunne faktisk ikke helt lade være med at grine som han brugte ’erstatning’, ”Nej, nej, det er du ikke,” forklarede hun ham, men indså han måske kunne få det til at virke som han ikke ’spændende’ nok. ”Albert er en af mine ansatte,” forklare hun. Det var jo heller ikke løg. Albert var bare ikke en danser, men en butler. Det var selvfølgelig lidt svære at skulle forklare hvorfor en danser skulle havde noget imod hun havde sugemærker. Selvfølgelig kunne en ansat også være folk bag senen, som blandt andet sminkede folk til når de skulle på. Et rødt mærke som det på hendes bryst var trodsalt ikke noget man nemt kunne dække med sminke. Hygiea håbede bare at han ikke ville spørge ind til hvad han var ansat som, eller hvorfor Albert skulle være interesseret i de mærker hun havde på kroppen. Hun havde ikke lyst til at lyve over for ham, selvom de to alligevel ikke stod til at have et forhold sammen.

Hun fnøs glædeligt, som han vendte sit hoved for at kysse hendes læber. Det fik hende faktisk kun til at gøre kysset en tand længere end hvis det kun var på mundvigen. ”Hvor ville jeg da kunne finde dig?” spurgte hun med et blidt smil. Hun regnede ikke med det ville blive nødvendigt at opsøge ham, for hun havde generelt ikke godt af at gå rundt og have sex med hver og en der havde en puls – ikke fordi det var noget hun gjorde, men hun burde begrænse sig, så meget som muligt. Tanken om at have ham frit til rådighed, når hun lystede, var dog tiltalende.

Hygiea var overrasket over at Raco nærmest gik i stå, som hun lod neglene køre henover hans nakke. Det kunne han måske godt lide? Hun slap så med sine negle, og lod blot sine fingre hvile mod hans nakke. ”Var det godt?” spurgte hun, lettere tændt af hans reaktion, mens han lod sin hånd glide op af hendes ryg. Da han greb om hendes hånd og hår for efterfølgende at hive hende i håret, jamrede hun højt. På ingen måde fordi det gjorde ondt, men fordi det tændte hende. Hendes jammer blev blot hakkende og utroligt nydende, som han begyndte at kysse hendes hals, hage og læber. Det var pirrende, og hun kunne mærke hun langsomt begyndte at give slip på magten. Hun så på ham med halvlukkede øjne, som hun nød hver en lille ting han gjorde ved hende. Hans blik sagde nærmest alt, sådan som det hungrede efter mere, men ikke turde begå en fejl. Det var meget anderledes ind før hun blev bevidstløs og hun følte, måske lidt dumdristigt, at hun kunne stole på ham igen.
Stadig med den ene hånd i hans nakke lænede hun sig lidt til siden, således hendes ryg langsomt trak sig mod puderne i sofaen. Dette var en direkte hentydning til at hun havde det fint med at komme ned og ligge, og give noget af magten videre til ham.

MOOD SPOTIFY |
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12