Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 17.04.2019 14:04
Atlas gispede, da Asad langsomt begyndte at trænge op i ham. Det var ikke smerten, der fik ham til at gispe - den var ikke så intens endnu - men selve tanken om, at Asad endelig var i ham. Dét var næsten mere ophidsende end alt det andet lagt sammen, og Atlas måtte endnu engang klemme hårdt om sin egen pik for at holde udløsningen stangen.

Smerten gik dog hurtigt fra næsten intet til ret intens, da Asad trængte lidt dybere ind i ham. Jo tykkere skaftet blev, jo mere måtte Atlas' muskel strække sig. En række lange, tunge støn kom fra ham, mens han forsøgte at slappe af og ikke spænde for meget.

"Nej," gispede han og rystede på hovedet. "Jeg vil have hele dig."

Det virkede sindssygt at sige i forhold til, hvor ondt det gjorde allerede, men det var alt eller intet for Atlas. Og smerten gjorde ham kun endnu mere liderlig, selv om den også fik sveden til at pible frem over alt på hans krop.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 17.04.2019 16:41
"Det her er alt du vil få, hvis du nogensinde finder sammen med en blond balletdanser," mindede han ham om. Det var en trussel. En påmindelse om, at ingen anden kunne tage ham, som han kunne. At det ville blive hans undergang overhovedet at overveje at hive en anden med hjem.

"Træk vejret," bad han, "træk vejret langsomt ind, så får du den hele." Han var allerede dybere i ham, end legetøjet havde været, og han kunne knap nok få øjnene fra synet af Atlas' røv. Han havde tænkt sig at komme i den og så komme i den igen. Han ville tage ham, indtil der var mærker på Atlas' røv, indtil Atlas ikke kunne klare mere, indtil han tiggede ham om at få hans sæd.

For nu strøg han blot langsomt en hånd op og ned ad Atlas' ryg, i takt med de vejrtrækninger han ville have. Han var holdt op med at bevæge sig, men han nåede knap nok at registrere Atlas slappe af under sig, før han trængte dybere ind i ham.
"Du er der næsten," opmuntrede han, men denne gang ventede han ikke til Atlas slappede af igen, men greb blot fat om hans hofter og holdt ham på plads, imens han tvang sig hele vejen op i ham. Hans pik spjættede i ham og det tog al Asads viljestyrke ikke at komme med det samme ved synet. Hans vejrtrækning var besværet, men han tillod ikke engang sig selv et støn. Han lod heller ikke Atlas bevæge sig, men holdt ham på plads, hans røv helt op imod hans underliv.

Han holdt ham sådan i flere sekunder, inden han begyndte at bevæge sig. Hurtigt, nådesløst. Atlas ville kneppes, så det blev han. Han havde bedt om at få det hårdt, så det fik han.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 17.04.2019 17:09
"Hvad skal jeg med en blond balletdanser, n-- når jeg har dig?" udåndede Atlas med latter i stemmen, som dog straks blev erstattet af en halvkvalt grynt, da han mærkede Asad skubbe sig dybere ind i ham. Asads hånd på hans ryg hjælp ham dog med at holde koncentrationen på sin vejrtrækning, og det lykkedes Atlas at slappe nogenlunde af, indtil Asad var fuldstændig begravet i ham. Hans brune hud var glinsende af sved på det tidspunkt, og hans ene hånd var knyttet så stramt om lagnet, at hans knoer nærmest var hvide.

Et klynk blev tvunget ud af ham, da Asad begyndte at støde ind i ham og sendte elektriske stød af smerte op igennem ham. Men det føltes også fantastisk. Der var intet, der kunne sammenlignes. Atlas halvt stønnede og halvt klynkede Asads navn, hver gang Asads hofter bankede imod hans baller, og det tog ikke lang tid, før Atlas begyndte at rokke frem og tilbage for at møde Asads hårde stød.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 17.04.2019 17:22
"Ingenting," snerrede Asad som svar. Der var ingenting, Atlas kunne bruge nogen som helst anden fyr til, så længe han havde Asad. Han var den bedste af dem alle sammen og det måtte Atlas slet ikke begynde at tvivle på.

Atlas' lyde var englesang i Asads ører. Der var ingen bedre lyd, end Atlas der stønnede og klynkede om Asads navn i sin mund, og Asad var forundret over hvorfor han ikke havde opdaget dét noget før.
Hans orgasme føltes farligt tæt på og der gik ikke længe, før han trak sig ud af Atlas og fik møvet ham om at ligge på ryggen, og sig selv ind imellem hans ben på sengen.

"Du bad selv om det her," mindede han ham om, inden han kyssede ham og, med en arm under hver af hans knæhaser, løftede hans røv og trængte op i ham igen. "Kærligt og forfærdeligt, ikk?" spurgte han med et støn, imens han bevægede sig i en position, hvor Atlas stort set ingen medbestemmelse havde, og hvor Asad stædigt bevægede sig lige så langsomt og kærligt som han kyssede Atlas, med en tunge der dovent strøg over spidsen af Atlas'.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 18.04.2019 12:59
"Jo," svarede Atlas stakåndet mod Asads læber. Han ville gerne kramme Asad ind til sig, men det var lidt svært i den her position, og selv om der stort set ikke var nogen vinkel, Atlas ikke kunne bøje sig i, så var han også godt klar over, at det langt fra var alle vinkler, der var lige flatterende. Så i stedet spredte han sine arme ud på lagnet og lod sig kysse og kneppe næsten uudholdeligt langsomt. Han havde jo selv bedt om det, og selv om han var ved at blive sindssyg af det langsomme tempo, så nød han det også.

Smerten havde han efterhånden vænnet sig til, og den var slet ikke lige så overdøvende intens, som den havde været først. Nu var det mest nydelse, der var tilbage, og Atlas kunne ikke lade være med at vride og vende sig og bue rygge opad, mens Asads pik ramte alle de gode steder indeni ham.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 18.04.2019 13:52
"Jeg kommer i dig," fortalte Asad, imens han stønnende stødte ind i Atlas om og om igen. "Jeg kommer så dybt i dig, at du vil kunne mærke det i flere dage." Han smilede imens han sagde det - tanken om at Atlas ville kunne mærke hans sæd dryppe ud af ham i morgen, gav ham et sug i maven.

Endnu mere end dét, glædede han sig til at se Atlas komme ud over sig selv. Instinktivt greb han fat om en af fyrens patter og klemte utålmodigt om den stærke muskel. Hans tommelfinger fandt hurtigt vej til brystvorten, som han skubbede til og hev i og generede indtil den var helt hård under hans finger, og selv da blev han ved, fordi Atlas indtil videre kun havde reageret positivt på den smerte han udsatte ham for.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 18.04.2019 17:04
Atlas kunne ikke besvare Asads ord med andet end et dybt, tungt støn. Det føltes, som om han efterhånden var ved at gå op i sømmene, og snart ville der ikke være noget at gøre. Hans klimaks var tæt på nu, og alt, det ville kræve at puffe ham over kanten, var kun en enkelt lille ting.

Den lille ting viste sig at være, da Asad klemte om hans ene bryst og torturerede hans brystvorten, til den var hård og øm. Og så fik Asad lige ramt et godt sted indeni ham. Atlas mistede nærmest bevidstheden, da hans klimaks bankede ind i ham. Hans pik spjættede og sprøjtede mellem dem og fik Atlas' maveskind til at glinse af sved og sæd, mens resten af ham skælvede og fik gåsehud.

"Asad," klynkede han imellem tunge støn. "Du... du er alt."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 18.04.2019 17:26
Asad kunne være kommet med Atlas. Guderne vidste, at han havde kæmpet imod sit eget klimaks længe nok til, at alt han skulle gøre var at give slip. Men han nægtede. Atlas var på ingen måde ødelagt nok endnu, og selvom det tog al hans selvkontrol, lykkedes det Asad at holde sig tilbage, imens Atlas' pik hoppede og sprøjtede imellem dem.

"Ja, jeg er," svarede han i en snerren og rettede sig op, for at bøje Atlas mere sammen om sig selv og banke ind i ham, indtil han vidste, at Atlas' baller ikke kunne være andet end helt ømme og røde. Først da kom han, begravet dybt i ham, men han stoppede først med at støde ind i ham, da han var fuldstændig tømt, og da han satte Atlas ned på madrassen og trak sig ud af ham, fulgte lige så meget af hans sæd med ud imellem dem.

Asad trak et knæ op på siden af Atlas på madrassen så han bedre kunne nå op til ham, og kyssede ham, mere kærligt end hvad han overhovedet havde behandlet ham indtil videre.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 18.04.2019 20:01
Atlas gryntede blidt mod Asads læber og lagde udmattet sine arme om ham, mens de kyssede hinanden. Det var meget lang tid siden, han sidst havde følt sig så udmattet. Han var fuldstændig drænet for alt energi, og det var kun de absolut sidste reserver af styrke, der gjorde, at han overhovedet kunne holde armene omkring Asad. 

Mellem sine ben kunne han mærke noget varmt og klistret sive ud af ham, og en blid skælven løb igennem hans krop ved tanken.

"Wauw," mumlede han mod Asads læber og smilede en smule. Hele hans krop dunkede og summede; han ville aldrig nogensinde glemme den her oplevelse.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 18.04.2019 20:16
Asad gengældte Atlas' smil og og trak sig nok væk fra ham, til at kunne lade sit blik glide over først hans ansigt, der glinsede af sved og så helt glødende ud, og Atlas' øjne, der var som fyldt med stjerner. Asads hjerte sprang et slag over, men som sædvanlig var det ikke noget man kunne se på ham.
Derfra gled hans blik videre ned over Atlas' krop, og her begyndte hans hånd at følge hans blik; først ved Atlas' klistrede mave og derefter længere op, til hans brystkasse, hvor hans brystmuskel fik endnu et klem, inden han tørrede det sidste af Atlas' snask af imod hans hals, for at rette sig op og med relativt rene hænder åbne sin skjorte og hive den af. Bukser lod han blive på for nu, for det var mest fordi han var varm at han ville have skjorten af, inden han smed sig ned i sengen ved siden af Atlas.

"Det kan vi godt gøre igen," indrømmede Asad lavmælt. Han smed ikke omkring sig med komplimenter, ikke engang i sengen, og heller ikke selvom Atlas havde mere end fortjent dem.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 18.04.2019 20:31
Atlas så på, mens Asad smed skjorten, med et blidt smil spillende på sine læber. Han havde lyst til at fortælle Asad, hvor smuk han var, men han holdt det for sig selv indtil videre. Desuden kunne man se det i hans mørke øjne og den måde, de betragtede Asad på.

"Mh, gerne," brummede han, da Asad smed sig ved siden af ham, og han vendte sig lidt, så han bedre kunne se Asads ansigt. "Men... ikke lige med det samme, vel? Jeg frygter allerede at skulle sidde ned i morgen, som det er nu."

Han grinede og ømmede sig derefter lidt, da latteren fik ham til at spænde i sine ømme muskler.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 18.04.2019 20:43
"Ikke lige med det samme," medgav han, og begyndte også at grine, da Atlas gjorde, selvom hans eget grin var mere lavmælt, som var han tøvende omkring det. Han havde aldrig båret sine følelser på tøjet på samme måde som Atlas gjorde det.

"Er du øm?" spurgte han med et ondskabsfuldt smil og løftede sig op på en albue. Imellem dem var hans pik langsomt ved at blive blød igen, men den reagerede trods alt med et dovent spjæt, så Asad fik øje på Atlas' misfarvede baller.

Han løftede en hånd og så ned på Atlas med et blik, der betød, at hvis han ville stoppe ham, så skulle det være nu. Og så, lænede han sig ned og strøg sine læber over Atlas', inden han, uden yderligere tøven, bragte han sin hånd ned i en bue og smækkede Atlas' røv så det sang.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 18.04.2019 20:58
"Ah! Din lille kælling!" hylede Atlas af den svigende smerte, men han grinede også fra øre til øre. Han greb Asads håndled og tvang hans hånd væk og hev den i stedet op til sin mund. "Jeg burde lægge dig over mit knæ og give dig en omgang, hvis jeg ellers kunne sidder ordentligt op."

Stadig med sit blik rettet mod Asad lod Atlas sin tunge slikke en bred, våd stribe over indersiden af Asads hånd. Han kunne smage lidt af sig selv på den varme hud, og det fik ham kun til at gøre det igen. Han håbede, det kildede.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 18.04.2019 21:58
Det havde altid varmet Asads hjerte at se Atlas smile og det gjorde ikke glæden mindre, at Atlas havde så nemt til både smil og latter, tværtimod. Han smilede også selv, omend noget mere forsigtigt, indtil Atlas truede med at gøre gengæld.

"Jeg vil gerne se dig prøve," svarede Asad, både selvsikker omkring at det ikke ville lykkes Atlas, og lige så selvsikker omkring at han ville nyde det, hvis det mod forventning lykkedes ham.

Asad gispede overrasket, da han først mærkede Atlas' tunge mod sin håndflade, men den var varm og våd, og der gik kun et halvt sekund, før han udåndede i et tilfreds suk.

"Det føles bedre, når du gør det ved min pik," sagde han lavmælt, men trak ikke hånden til sig. Han holdt Atlas' mørke, varme blik og møvede sin krop tættere op imod hans nøgne.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 19.04.2019 10:38
"Det håber jeg da også! Ellers gør jeg i hvert fald noget forkert," grinede Atlas mod Asad håndflade, inden han endelig slap Asads hånd. I stedet rakte han ned og begyndte at skubbe til Asads bukser i et forsøg på at skubbe dem ned over hans røv.

"Du skal være nøgen," mumlede han og lænede sig ind over Asad, så han nærmest lå halvt ovenpå ham. "Gider ikke mere tøj nu."

Mens han baksede med Asads bukser, som var ret svære at få til at rykke sig med én hånd kun, lænede Atlas sig ned og kyssede langs Asads hals. Atlas var udmattet, ja, og der skulle ikke noget som helst i nærheden af hans røv lige nu, men på trods af alt det, kunne han stadig ikke holde sig fra Asad, og han blev nødt til at gøre ét eller andet ved ham.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 19.04.2019 14:22
Asad så passivt til, imens Atlas kæmpede med hans bukser. Først da han forklarede hvad han ville, selvom det havde været tydeligt i sig selv, hjalp Asad til, dog uden nogen form for iver. Det var Atlas' projekt det her og Asad var hurtig til at distancere sig selv, når noget ikke var hans egen ide.

Hans hjælp blev kun endnu mere halvhjertet, da Atlas begyndte at distrahere ham med kys langs halsen.

"Hvad vil du have?" spurgte han lavmælt, imens det endelig lykkedes Atlas at få bukserne helt af ham, og Asad lagde en arm op om halsen på ham, for at sikre sig at Atlas ikke bevægede sig alt for langt væk. Han var sikker på at der var en grund til at Atlas pludselig gik op i hvor meget eller lidt tøj han havde på, og han var ikke sikker på om han velvilligt ville give Atlas mere. Han havde allerede forkælet ham for meget - Atlas' hjerte ville jo blive knust i morgen, når han ville være nødt til at vænne sig til virkeligheden igen. Asad havde i hvert fald ingen planer om at tage med, når Atlas tog hjem til Rosna. Atlas havde en måde at nærmest gløde på, når han fik lov til at sove i Asads arme, og Asad gad ikke, hvis Rosna kunne se på dem, at de havde brugt natten sammen. Det ville kun gøre det endnu mere besværligt, når en af dem knuste den andens hjerte.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 20.04.2019 15:03
"Bare dig. Nøgen," svarede Atlas mod Asads hud, mens han kæmpede videre med bukserne. Da de endelig kom ned og af, og Atlas havde fået sparket dem af sengen, slap Atlas et dæmpet suk mod Asads hals og trak ham helt tæt ind til sig. Han ville mærke Asad mod sig så længe som muligt. Et eller andet fortalte ham, at der måske ville gå noget tid, før han fik muligheden igen, så han havde tænkt sig at nyde den så længe, som han overhovedet kunne slippe af sted med.

"Nu er jeg din, at du ved det," mumlede han, stadig med læberne mod Asads hals, mens han strøg sine fingre langs Asads rygrad. "Du var min første og min sidste. Jeg kommer aldrig til at ville have en anden en dig. Så hellere leve alene."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 20.04.2019 15:33
Asad gryntede og gjorde et nummer ud af at himle med øjnene, da Atlas påstod at han bare ville have ham nøgen. Det var sødt og det var garanteret sandt, men Asad var også kun ved at tro på det, fordi det var Atlas der sagde det.

Han gengældte Atlas' suk og lod fyren kaste rundt med sig som han ville. Han ville jo også gerne være tæt på ham.

"Okay," svarede Asad lavmælt og lagde en arm om Atlas' skuldre, imens han fordøjede hvad han havde sagt. "Det lyder sindssygt. Hvad hvis jeg ikke vil have dig?" selv mens han sagde det, skubbede han sit ansigt helt ind mod Atlas' kind. Han ville have ham. Han ville have ham så meget at det gjorde ondt, og han kunne godt selv se hvor åndssvagt det var at forsøge at skubbe ham fra sig, men alligevel kunne han ikke lade være.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 20.04.2019 15:39
"Det vil du," svarede Atlas, mens hans ene hånd fandt vej til Asads nakke, som han lagde hånden om. "Men selv hvis du ikke ville, så vil jeg være din. Det har jeg været, lige siden jeg så dig for første gang i den trapez. Selv om jeg ikke helt forstod det, så vidste jeg, at jeg aldrig kunne været andet end din. Sådan er det bare."

Det var store ord. Store ord som Atlas aldrig havde forestillet sig selv sige, men det gjorde dem ikke mindre sande. Han havde aldrig troet på noget som fast og stædigt, som han troede på de ord. Det var alt eller intet. Asad eller ingen. Der var ikke noget at gøre for ham. Sådan havde guderne skabt ham.

Atlas grinede lidt. "Måske skulle jeg blive poet i stedet for artist."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 22.04.2019 06:27
Asad svarede ikke på Atlas' påstand. Han sukkede kun opgivende imod hans varme hud. Han kunne godt høre at Atlas selv troede på sine ord. Det ville Asad måske også have gjort, hvis han ikke havde sine egne erfaringer. Men nu vidste han, at selvom man elsker hinanden, er det ikke altid at man skal være sammen. Det skulle Atlas sikkert tids nok finde ud af selv, men selvom Asad ikke ville modsige ham, betød det heller ikke at han troede på ham.

"Du er en bedre kunster med din krop," modsagde Asad ham blidt. Han ville ikke finde sig i at Atlas lavede andet kunst, end den slags de lavede sammen, og han syntes digtning lød som en særligt dårlig ide. Men i stedet for at sige mere, pressede han et kys mod Atlas' kind. Derefter mod hans hals. Derefter mod hans brystkasse. Han tog sig god tid til hvert kys, lod varmen fra sine læber sive ind i Atlas' hud. Han kyssede ham på den brystvorte han sådan havde mishandlet. Han lukkede sine øjne og strøg sine hænder over Atlas' bryster, over hans mave, op langs hans sider og op til hans stærke skuldre og endelig op til hans hals igen. Han åbnede sine øjne og trak sig op for at kysse hans læber.

"Jeg skulle være taget med dig. Dengang." Det blev kun indrømmet helt lavmælt. Asad brød sig lige så lidt om at indrømme fejl, som han brød sig om at begå dem.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13