Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 23:15
"Hauru hvad er der?" Spurgte hun igen, inden han kyssede hende. Hun lod ham kysse sig så længe han havde brug for, mens hun forsigtigt så på ham.
hvad er der med ham?.. han virker ikke rask.. måske skulle han ligge sig, så må jeg tage mig af ham til han er okay igen.. han gør mig bekymret når han er sådan.. tænkte hun stille, og lagde trist ørene ned, da hun ikke vidste hvad der var galt med ham

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.07.2010 21:20
Han lukker øjnene, hvorefter han langsomt slipper kysset og glider ned at ligge.
Han hører hver eneste tanke hun tænker, men siger intet til det. Ligger bare der, og ser helt fredfyldt ud, og dog lidt bleg i huden.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.07.2010 21:33
"Hauru hvad er der galt? du er helt lig bleg" Sagde hun bekymret, mens hun lagde sig ved siden af ham og nussede ham i håret. "Det måske blod du mangler?" Hun betragtede ham lidt.
"Jeg går ud og laver et glas til dig, så kan jeg bruge undskyldningen med at jeg faldt over en sten og skar mig" grinte hun dumt. Hun rejste sig fra sengen og tog sit undertøj på, hvorefter hun gik ud i køkkenet, og begyndte at undersøge hans skabe for at finde et glas, hun kunne samle blodet i. Hun tog derefter en kniv, der lå på bordet og skar sig ved håndledet.
Hun holdte det åbne sår over glasset og begyndte at trykke til, så blodet dryppede ned i glasset.
da hun endelig fik fyldt glasset med blod, gik hun tilbage til soveværelset hvor Hauru lå, og satte sig på kanten af sengen. "her Hauru" Sagde hun blidt, mens hun holdte glasset frem mod ham.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.07.2010 21:49
Han åbner øjnene let og følger hende med blikket. Han sætter sig langsomt og besværligt op, da hun er på vej tilbage til ham. Han ser så kort på glasset.
"Nej.. Jeg lovede ikke at ... skade dig," siger han lavt. Han ser lettere sløvt på hende, og han bliver kun mere og mere bleg. Han skæver kort til glasset, med blodet i. Man kan se på hans blik at det er lettere fristende for ham. Så ryster han bare kort på hovedet og ser på Anzu igen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.07.2010 21:53
"Skat tag det nu, ellers tvinger jeg det i dig" Sagde hun advarende, men alligevel for sjovt.
Hun satte sig ved siden af ham. "du bliver blegere og blegere så drik det nu inden du kommer galt af sted" sagde hun bekymret
Hun lagde sig ned i sengen, og så ud på regnen. "Det faktisk dejligt det endelig regner lidt, men irriterende at det tordner"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.07.2010 22:03
Han smiler svagt.
"Du kommer bare," siger han lavt. Han ligger sig så ned igen.
"Jeg kommer aldrig galt afsted. Jeg overlever... alt," mumler han.
Han nyder på en måde at ligge der, bare og lytte til regnen der rammer jorden hårdt.
Og tordnen der brager ned, ikke så langt fra hans hus.
"Det er dejligt," mumler han lavt for sig selv.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.07.2010 22:09
Hun lagde sig forsigtigt med hovedet på hans bryst, og derefter lagde armen om hans bryst, så hun kunne nusse sig ind til ham.
"Hauru?" Hun nussede ham blidt på maven og derefter lokkende under hagen.
"Du blev vidst aldrig færdig før" spandt hun og kyssede ham blidt på bryset, og derefter op langs hagen og lagde sig ovenpå ham.
"du virker svag i aften?" Sagde hun roligt og kørte en finger over hans bryst

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 18:40
Han løfter hovedet lidt, og lægger så forsigtigt armen om hende.
"Mhm?" mumler han, da hun siger hans navn. Han skæver kort til hende, men lukker så øjnene.
Han begynder at trække vejret en smule tungere, da hun kysser ham på brystet og op af halsen.
"Jeg føler mig svag...," siger han kort, før han forsigtigt skubber hende ned på sengen ved siden af sig(?).
Han ligger sig så på siden, næsten helt sammenkrøllet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 18:44
Hun lod sig rulle ned på siden, og lagde sig forsigtigt ind til ham.
"Jamen så bid mig" Sagde hun forsigtigt, og prøvende.
Hun skar sig selv ved halsen, og så ned på ham. "Kom nu skat, du skal ikke være svag.. Det kan jeg ikke lide.." peb hun.
Hun lå halvvejs over ham igen, så blodet fra hendes hals dryppede ned foran næsen på ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 18:52
Han ryster let på hovedet, men kan ikke lade være med at rykke hovedet tættere på hendes hals, da hun har skåret sig ved halsen. Han hører stadig hvad hun siger.
Han sætter munden helt hen til hendes hals, og slikker så blodet væk, før han flytter hovedet igen. Han skæver til hende.
"Jeg ... Jeg lovede ikke at skade dig," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 19:05
Hun holdte om ham. "skat, jeg ber dig jo om at gøre det, vil du ikke nok gøre det?" Peb hun.
Hun forsøgte at kysse ham på siden af munden, og nussede ham på kinden. "Jeg ber dig.."
Anzu satte sig på senge kanten, og sad med ryggen til ham efter noget tid.
"vil hellere have han bed mig.. end han ligger som ham gør.." Tænkte hun stille, og tog hånden op til såret

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 19:27
Han sukker lavt, men smiler så svagt, da hun kysser ham på siden af munden. Han åbner øjnene helt, da hun sigger med ryggen til ham, mens han hører efter hvad hun tænker. Så sætter han sig langsomt op bag hende. Han rykker sig helt hen til hende, og lægger forsigtigt en hånd om livet på hende, hvorefter han bider sig blidt fast i halsen på hende(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 19:30
Hun piver en enkelt gang, da hans tænder gik gennem hendes hals. Hun lukkede landsomt øjnene, og lagde hovedet tilbage.
hun lagde blidt den ene arm om ham, og derefter en hånd på hans, der var om livet på hende.
"Se, er det ikke bedre at få blod uden at skulle tvinge det ud af folk?" Kom det roligt fra hende.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 19:36
Han bliver ved med at bide hende noget tid endnu. Da han så slipper, kigger han bare på hende.
"Egentlig ikke," siger han kort og smiler.
Han fjerner så hånden fra hendes liv, og sætter sig hen på den anden side af sengen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 19:41
Hun så efter ham og lagde sine øre ned.
"Okay.." Hun kravlede hen bag ham, og holdte om ham bagfra (?)
"skal vi ikke drikke os fulde i aften?" Smilte hun lokkende, og logrede glad med halen.
"Hvad siger du til den idé?" Spandt hun og nussede hovedet mod hans (?)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 19:59
Han lægger sin ene hånd på hendes, da hun holder om ham bagfra.
Han skæver så til hende og smiler skævt.
"Okay," siger han kort. Han kysser hende så kort på munden(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 20:11
"Jeg henter nogle glas og noget vin" Sagde hun blidt, inden hun kyssede ham på kinden. Hun tog sin nederdel på igen, og gik ud af værelset.
Hendes ene øje lyste rødt, da hun havde lyst til blod, og ville have hævn over alt det han havde gjort ved hende gennem årene, men tænkte på noget andet.
Hun ledte i køkkenet efter noget vin. "hey skat.. Lige meget!" råbte hun roligt, og tog en flaske vin, og derefter tog glas og gik tilbage til ham.
"Er en flaske nok?" smilte hun, mens hun spillede uskyldig.
Mens hun havde været væk, havde hun været udenfor efter sin pisk, som var skjult til særlige lejligheder under en af buskene der var i nærheden af hans hus.
Hun satte sig på sengen og hældte op til dem begge. "her" smilte hun og gav ham det ene glas

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 20:24
Han nikker let, mens han ser efter hende. Han sidder og ser ned i gulvet mens hun henter vinen og glassene.
Han ser på hende, da hun kommer ind igen.
"Ja, hvis du kan blive fuld af en flaske," siger han roligt og smiler. Han tager så imod glasset, og tager en lille tår.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 10.08.2010 20:26
"jeg vil gerne vædde med jeg kan drikke mere vin end du kan" smilte hun udfordrende.
"Ja kunne drikke Jace under bordet, så kan jeg sikkert også med dig" smilte hun.
Hun tog en tår, og noget af rødvinen løb ned af hendes kind, så det lignede blod.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.08.2010 20:40
"Du kan bare komme an," siger han kort.
"Desuden.... Har jeg altid vidst Jace var svagdrikker," siger han roligt, men lettere overlegent.
Han ser bare på hende, og smiler så. Han rykker sig helt tæt på hende og slikker forsigtigt vinen af hendes kind(?)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13