Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 21:20
"Du var da flov over mig.. Du ville aldrig holde mig i hånden, du ville helst bare gå nogle meter fra mig, så det så ud som om jeg var alene.. men.. Jeg har altid været alene.." Hun tog sin hånd til sig, og gik udenfor. Hun satte sig under et træ, og forsøgte at holde sine tårer tilbage, selvom hendes øre afslørede hvor ked af det hun var. Hun så op mod himlem, og så derefter ned, og lagde hovedet på sine knæ.
Hun begyndte langsomt at grade, og gemte hovedet i sit skød, og trak sine ben helt ind til sig, mens hun forsøgte at stoppe sine tårer.
Hun savnede at have en til at beskytte sig, og passe på hende. Hun fik klør og begyndte at rive sig selv voldsomt over mærket på sin skulder, så hun fik lavet nogle dybe flænger gennem kødet på sig selv, og blødte ned af armen.

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 21:31
Han skæver til hende, mens hun snakker, før han vender blikket mod gulvet. Da hun fjerner sig fra ham, falder han hurtigt ned på gulvet. Han rejser sig langsomt op og vakler langsomt efter hende. Han når lige hen til hende, ved træet, inden han falder ned på knæ igen. Han kravler så helt hen til Anzu. Han tager fat om hendes hage med to fingre og løfter hendes hoved, så hun ser på ham(?). Han ser kort på hendes skulder, med et lettere sulent blik, men ryster så kort på hovedet og ser på hende igen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 21:42
Hun så trist op på ham, med vildt triste øjne, og hendes tårer løb ned af hendes kinder.
"har sådan en lyst til at putte mig hos ham og være sammen med Hauru igen.. Han.. Han gider da de mindste se på mig i forhold til Jace.." tænkte hun stille, mens hun betragtede ham.
"bare drik.. Det er det eneste jeg bruges til alligevel.." hun så trist væk med øjnene, selvom hun stadig havde ansigtet op mod ham. "det også den eneste grund til Jace i det hele gider bekymre sig om mig" Hun peb stille over tanken og lagde sine øre endnu mere ned

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 21:50
Han ser bare på hende, og smiler så svagt, da han hører hendes tanke.
"Jeg har ikke lyst til at bide dig.." siger han lavt. Han lægger i stedet hånden hen over hendes skulder, med såret, og såret er healet, da han kort tid efter fjerner hånden.
Han kysser hende så blidt på munden(?), hvorefter han sætter sig helt ind til hende og lægger armene om hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 21:59
Hun så på sin skulder, da såret var healet, men så bare derefter ned i jorden. "tak.." Hun så på ham, da han satte sig på knæ, og blev vildt overrasket, da han holdte om hende efter noget tid. Hun puttede sig ind til ham, og nussede hovedet ind til ham.
"Det var da første gang du ikke ville bide mig.." sagde hun mistroisk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 22:02
Han holder hende helt ind til sig og smiler så let.
"Jeg hørte din tanke," siger han lavt.
"Og.. så elsker jeg dig stadig. Den eneste grund til, nu, at jeg ikke kommer tæt på dig, er pga. Jace," siger han stille og sukker lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 22:07
"Hvordan kan jeg stole på det?" spurgte hun mistroisk. "hvordan kan jeg vide du ikke bare kører på samme grund som Jace?" spurgte hun trist.
"Jace ville aldrig gøre sin mad ondt.. Jeg ville ikke have noget imod at beskytte dig mod ham.. men du bare altid så led overfor mig.." grad hun

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 22:12
"Det kan du heller ikke," siger han roligt.
"Bare ... stol på hvad jeg siger.... For en gangs skyld," siger han lavt.
"Jeg ved godt jeg er led ...... Det ved du jeg er ... Lige meget hvad," siger han bare.
Han knuger hende ind til sig.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 22:18
"kun hvis.." hun så forsigtigt ned, og puttede sig mere ind til ham. "hvis du kysser mig, krammer mig og tager dig mere af mig.." Sagde hun forsigtigt og prøvde at kysse ham på munden.
"jeg vil gerne stole på dig.. det vil jeg virkelig.. men vil heller ikke mishandles mere.. så sprøg om tingene i stedet.." sagde hun stille, mens hun kiggede ned og rødmede.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 22:28
Han ser på hende, og ryster så let på hovedet.
"Jeg kan ikke love at jeg kan tage mig af dig. Hvis der sker dig noget som helst, vil Jace automatisk tro det er mig der har gjort det. Og desuden.... er alle vagter i hele landet efter mig," siger han lavt.
Han gengælder hendes kys, lukker kort øjnene, før han ser på hende igen.
"Og .... jeg skal nok prøve at lade vær med at torturere dig," siger han stille.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 22:47
"Jeg er ligeglad med om du er eftersøgt eller ej, jeg elsker dig alligevel" sagde hun gradende og holdte om hans hals.
"Det ville være dejligt hvis du ville lade være.." Sagde hun trist, og kyssede ham meget på munden, mens hendes tårer løb ned af hendes kinder.
"Jeg holder virkelig meget af dig, det gør jeg virkelig.. Jeg skal nok gå Jace til at stoppe med at være efter dig, det lover jeg" sagde hun forsigtigt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 22:52
Han smiler stort. Han gengælder hendes kys og lukker så kort øjnene.
"Jeg holder også meget af dig," siger han roligt. Han ser på hende, da hun siger det sidste.
"Det ville jeg sætte stor pris på," smiler han. Han kysser hende så stille ned af halsen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 23:04
"Jeg skal nok gøre mit bedste for han lader dig være, det lover jeg dig, hvis du så lover du aldrig mishandler mig mere, med mindre jeg virkelig har gjort noget galt" Hun logrede med sin hale, og var glad.
"Men må jeg så godt bo her?.. Mit eget hus er.. er styrtet sammen.." Sagde hun forsigtigt og så op på ham.
"Jace får ikke lov til at røre dig igen, det vil jeg gerne love dig" hun puttede sig meget ind til ham, og så blidt på ham.
Hun tog sin gamle ring op af lommen, og tog den på. "Var det bedre?" smilte hun blidt, og så op på ham med blide øjne

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 28.05.2010 12:12
Han smiler skævt.
".... Det lover jeg," siger han lavt. Han nikker så let.
"Selvfølgelig..," smiler han. "Men.... Hvordan? Hvad har du lavet med dit hus?" spørger han kort.
Han holder hende godt ind til sig.
Han ser så på ringen og smiler så glad. Han ser på Anzu, og kysser hende så kort på munden.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 28.05.2010 12:20
"nogle har faktisk mere brændt det ned, hvis man kan sige det på den måde" Sagde hun stille og så ned
Hun kyssede tilbage, mens hun betragtede ham. "Tak Hauru, ville være dejligt ikke at blive mishandlet hver gang jeg ser dig.." Hun så forsigtigt ned, og så op mod himlen. "Det ser ud til regn" Hun betragtede de mørke skyer

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 21:25
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Ookay.... Hvem har du pisset af, siden de vil brænde dit hus ned?" siger han kort og griner lavt.
Han ser kort op mod himlen, før han ser på Anzu igen.
"Så lad det regne," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 21:31
"Jeg har ikke pisset nogen af, det var alligevel lige til at brænde ned, så det gør ikke noget de har gjort det, jeg laver bare en hule i baghaven hvor jeg kan bo, så jeg tilfreds" Hun så op på ham, mens hun var lidt utilfreds over hans grin. "Ja grin du bare" Hun satte sig i sofaen.
"Ja endelig, så længe jeg ikke bliver våd, er jeg lige glad" Hun lagde sig ned, og lagde hovedet på sin ene håndflade, mens hun stille trak sig sammen, for at holde sig varm.
"hvorfor udnyttede du ikke at gøre Jace ondt da du endelig havde chancen? du har ikke snakket om andet end hvor meget du ville have hævn over ham" sagde hun stille

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 21:34
Han følger hende med blikket, og følger så efter hende, hvorefter han sætter sig overskrævs på hende. Han læner sig lidt ind over hende.
"Jeg er ligeglad med Jace. Så længe du ikke sladre til ham, er jeg i sikkerhed for ham. Og .... du siger ikke noget.. vel?" siger han roligt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.07.2010 21:38
Hun ser op på ham, da han læner sig lidt ind over hende. "hvad skulle jeg dog sladre om?" Hun lå på siden, og vendte sit ansigt mod hans, mens hun betragtede ham.
"Jeg kan godt lide Jace, men det mere blevet som en storebror, og han ser sikkert også bare mig som en irriterende lillesøster der hele tiden skal have hjælp" Sagde hun bare roligt og smilte.
"Men kan da sagtens klare mig selv, hvis jeg vil, selvom du altid får mig mishandlet, betyder det ikke at jeg er svag" Knurrede hun lidt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.07.2010 21:42
Han trækker let på skuldrene.
"Hvis vi nu... er sammen," siger han lavt. Han smiler svagt.
"Det vil sige, Jace egentlig ikke beskytter dig for mig, dicideret. Han beskytter dig for at have sex med mig?" siger han kort og fniser lavt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13