Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 09.05.2007 15:44
"Javel ja. Lyder fornuftigt nok. Hvad er deres kvalifikationer?, hvis de vil vide mere om positioner jeg søger så her.

Han rækker hende et stykke papir som ser ud til at være trykt som en form for plakat. Det korte af det lange er at den beskriver de forskellige tjenerjobs. Ikke præcis sådan her, men så man har en ide om det.

-----------------------------------------------------------------
Tjenere:
-----------------------------------------------------------------

Tjenere er folk der imod betaling udføre arbejde i mit hjem eller udenfor det. Det er folk der bliver sat til lovlige opgaver og får løn for det. Nogen alternative muligheder er at man ganske rigtig er betalt osv, men at ens job eksempelvis er concubine. Opgaverne kan varriere fra at feje gulve til at hænge sedler op i byen. Hvilke arbejdsopgaver man får varierre efter hvad slags tjener man er. mulige jobs: Opvasker, rengøringsansvarlig, hushovmester, kammertjener, stik-i-rend dreng, concubine. Betalingen varriere efter hvad job man har:

Detaljer og løn:

Opvasker: vil stå for opvask (står der primært som eksempel, vær sød ikke at vælge det job, da det ville være nok så kedeligt for jer. Medmindre i selvfølgelig bare mangler en indtjening. ^^) lønnen er 1 jadestykke om ugen.

rengøringsansvarlig: Den rengøringsansvarlige står for at Darkstar Manor er pænt og orderntligt. Personen vil være 100% underlagt en hvilken som helst utilfredshed som hushovmesteren vil kunne finde og skulle stå til ansvar derfor. Han må dernæst bringe sin egen frustfration videre til den tjener der ikke gjorde sit arbejde ordentligt. (jobbet er en mulighed hvis i mangler en indtjening, men ellers ikke så spændende) Lønnen er 4 jadestykker om ugen.

hushovmester: Hushovmesteren er ansvarlig for at alt hvad der skal foregå i huset køre rundt. Han står for at tage imod de finere gæster og for at folk gør deres arbejde. Han vil være til stede ved en stor del af eventuelle selskaber der skulle kunne forefindes og ellers er han den person Nearyn selv hundser med hvis noget skal være i en tilstand det ikke er. Lønnen er 1 safirstykke om ugen.

kammertjener: Kammertjeneren er den person som står for at opvardte Nearyns behov. Han er ikke ansvarlig for ting såsom husets renhed, men nærmere opgaver såsom at hente en flaske vin når den er behøvet eller at sørge for at overbringe Nearyns beskeder til sine ansatte. Kammertjeneren er således den person der holdes til ansvar for Nearyns ve og vel. Lønnen er 6 jadestykker om ugen.

stik-i-rend dreng: En person som kan sendes afsted for at hente en bestemt ting eller overbringe en bestemt besked. Lønnen er 1 ravstykke pr besked. Det er ikke et fast arbejde.

concubine: Concubinen(erne, =3) står til ansvar for ting såsom sensuel nydelse eller deslige. Deres blotte tilstedeværelse kan engang imellem være nok, men engang imellem er en masage måske også hvad de bliver sat til. Sexuelle nydelser (I tilfælde af barn anbefaler vi en fremragende kvaksalver nede i byen) kan også være en del af det. Som concubine vil man få et værelse i Darkstar Manor og umidbart være genstand for forkælelse. nyt tøj, parfumer og deslige vil være noget man får med daglige mellemrum, men det vil primært være ting som kan anvendes på jobbet (altså snakker vi ikke om tøj der kan holde en varm på noget andet tidspunkt end højsommer, halvgennemsigtig silke etc.) Concubinerne skal selvfølgelig være gudeskønne samt være bevandte med god opførsel, adlyde ordre og gøre nævnte uden tøven. (ellers så vil en som Nearyn ingen glæde have af dem) Lønnen er 1 safirstykker om ugen.

OOC: amai, jeg kommer lige til dig om lidt^^ Skal lige følge min kæreste til øjenlægen, så jeg er tilbage om et kvarter til en halv time.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.05.2007 15:48
Gabriella læste det hurtigt igennem. Hun overvejede det grundigt. Hun havde voldsomt brug for penge. ,, Kammertjener eller concubine?"
Sagde hun så.
//Må desværre gå igen 16:10 til 17:00
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.05.2007 15:49
//Og skal lige gå i 5 minutter nu.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.05.2007 16:08
//Okay. Det tog lidt længere tid end jeg troede. Kommer tilbage 17:00
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 09.05.2007 17:06
Gabriella så afventende på ham.
//Sansynligvis Frys
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.05.2007 21:16
Fallen går rundt ude på gangene, som altid lettere forvirret over, hvor hun nu er henne. Hun genkender nogle billeder, og går rundt, med blikket fæstnet mod væggene.
Hun kommer til den store dør. Hendes "ansigt" lyser op, og hun skubber døren op med en let knirken.
Hun kommer ind i det store musik og bog lokale. Hun går over, og sætter sig ved flyglet..

Nisya

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Nisya 11.05.2007 14:08
Nisya lister stille afsted, op om sit værelse. Da hun når derind, sætter hun sig ved sit bord, og begynder at sortere sine små drikke.

(Brb.)

Nisya

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Nisya 11.05.2007 14:21
(Tilbage.)
Da hun er færdig, klæder hun sig af, og ligger sig i sengen, hvorefter hun langsomt falder i søvn.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 12.05.2007 15:58
(keder mig så laver en toka flygter men bliver smidt tilabage indlæg)

Toka sad forgæves nede i sin celle *Den &%¤#"!* Tænkte hun og svingede lidt med sine ben og sukkede *jeg kan måske lave en kopi af nøglen af is og så gøre den rigtig og så slippe ud? jeg kan prøve* Toka formede sine hænder og en isnøgle kom frem og da hun rørte ved den blev det til en rigtig nøgle og hun gik hen til muren og tænkte *hvordan kommer jeg op? måske nej den JO måske* Toka forsøgte at skubbe sin seng i cellen hen til muren men det var ligeså let som at man kendte pokemon i middelalderen så hun opgav og kiggede rundt igen. Toka tog en stol og stilte sig på den og tænkte *10 stole og jeg kan komme op!* Hun fandt kun 4 stole og stablede dem op på hindanden "jeg må kunne kravle resten af vejen" Hun kiggede rundt og fik øje på et vindue som ikke var inde i cellen men uden for! hun Piftede så højt hun kunne og hendes fugl kom "okey, hent noget reb" Fuglen fløj afsted og kom lidt efter snigende forbi vagterne og smed rebet ned til Toka men holdte stadig i den ene ende og bante så godt en fugl nu kunne rundt om tremmerne og pippede som signal til Toka som sprang op på de 4 stole som vippede meget og faldt en et ordentligt knald til gulvet men Toka som holdte fast i rebet kom hen til væggen og kravlede op, da hun kom op som på en slags vindues karm og satte sig "når hvordan kommer man så ud?" spurgte hun sig selv og kom i tanke om nøglen hun havde i lommen som hun tog op og forsøgte at låse tremmerne op. Toka tænkte *kom nuuh åben åben* imens hun drejede på nøglen som en vanvittig og håbede på at den gik op og det gjorde den! hun skubbede tremmerne væk og kravlede musse stille om bag vagterne og råbte med sin dybeste stemme "FANGE ER FLYGTET" og så lige da vagterne kiggede bag sig kravlede hun med lynets hast om bag dem og videre væk og sørede for ikke at blive opdaget af tjenestepiger og andre vagter så hun kravlede ned langs en gang men stødte lige ind i en tjenestepiges ben og faldt og smadrede nogen porcelæn og hun skreg "DEN BESKIDTE FANGE ER HER" Toka havde mest af alt lyst til at slå hende for man kalder hende ikke beskidt men nu var det bare med at komme væk så hun rejste sig og løb alt hvad hun kunne men blev stoppede af dørvagterne som sagde "når hvor skal de så hen?" Toka sparkede ud efter dem men blev bare tvunget tilbage og hele vejen ned igen til sin celle og der sad hun så og sukkede "næste gang lykkedes det mig" imens en vagt skrev noget ned 'Fange forsøgt at flygte: 2 gange og den sidste var nær lykkedes vis ikke stuepigen (et eller andet navn) ikke havde faldt over hende'

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 20.05.2007 20:58
OOC: hej, sry jeg var så længe om det men har haft SÅ lidt tid.

IC: Nearyn folder armene og stiller sig op ad væggen.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 14:04
hun kommer stille flyvende. hun ser op på den store bygning og tænker ej hvor ser det fint ud. her kan jeg sikkert få et job som gartner. hun går hen til porten men i stedet for at selv at banke på vokser der en slyngplante op og banker tre gange på porten.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 24.05.2007 14:08
(Du bliver lukket ind)

Nearyn rejser sig og går ud i haven. Endnu en gæst, jeg må da sandelig sige at de flokkes til efterhånden

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 14:10
hun bliver ført ud i haven hvor hun ser Nearyn. hun flyver hen til ham og spørger så "goddag hr. er det dem der ejer det her palæ?"

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 24.05.2007 14:12
Nearyn kigger smilende på den lille dimmer.

"velkommen, og ja, det er mig der ejer dette sted. Tusind gange, velkommen til mit hjem. Hvad skylder jeg æren?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 14:14
"jeg søger et arbejde som gartner. da jeg kom her hen så jeg det her meget flotte palæ og tænkte at her kunne jeg få et job som gartner." Får at bevise at hun var god til sådan noget med planter lod hun en lille meget smuk rød rose vokse op foran Nearyn.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 24.05.2007 14:17
Nearyn kigger med et beundrende smil på rosen. "Det må jeg sige, grønne tommelfingre. Et sådant talent ville være meget velkommen men jeg bliver dog nød til at spørge, hvad du forventer at få til gengæld".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 14:19
"ikke noget. jeg vil bare være glad for at arbejde som gartner. og hvis jeg fik lov til at bo her ska jeg kun bruge en potte med jord i." hun ser forventnings fuldt op på ham.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 24.05.2007 14:20
Nearyn smiler. "Så er du ganske velkommen. Som du kan se er her sjældne planter og dyr. jeg ville sætte pris på hvis du intet gør der kan forstyrre deres levevilkår, men ellers er du ganske velkommen til at bruge dit talent på min have. Jeg ser mig dog fri til at bede dig om at rette på hvad jeg vil. Er det acceptable betingelser?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 14:23
"det er acceptabelt. og jeg kender jo de fleste planter og dyr så jeg ved også godt hvad de skal have for at overleve." hun smiler glad. hun får nu en meget sjelden orkide til at vokse op et stykke bag Nearyn. (vi siger der kun findes to af den slags i hele KL)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 24.05.2007 14:25
Nearyn kigger igen beundrende på planterne. "Storartet. Så har du ellers frit spil frk....??"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]