Han rækker hende et stykke papir som ser ud til at være trykt som en form for plakat. Det korte af det lange er at den beskriver de forskellige tjenerjobs. Ikke præcis sådan her, men så man har en ide om det.
-----------------------------------------------------------------
Tjenere:
-----------------------------------------------------------------
Tjenere er folk der imod betaling udføre arbejde i mit hjem eller udenfor det. Det er folk der bliver sat til lovlige opgaver og får løn for det. Nogen alternative muligheder er at man ganske rigtig er betalt osv, men at ens job eksempelvis er concubine. Opgaverne kan varriere fra at feje gulve til at hænge sedler op i byen. Hvilke arbejdsopgaver man får varierre efter hvad slags tjener man er. mulige jobs: Opvasker, rengøringsansvarlig, hushovmester, kammertjener, stik-i-rend dreng, concubine. Betalingen varriere efter hvad job man har:
Detaljer og løn:
Opvasker: vil stå for opvask (står der primært som eksempel, vær sød ikke at vælge det job, da det ville være nok så kedeligt for jer. Medmindre i selvfølgelig bare mangler en indtjening. ^^) lønnen er 1 jadestykke om ugen.
rengøringsansvarlig: Den rengøringsansvarlige står for at Darkstar Manor er pænt og orderntligt. Personen vil være 100% underlagt en hvilken som helst utilfredshed som hushovmesteren vil kunne finde og skulle stå til ansvar derfor. Han må dernæst bringe sin egen frustfration videre til den tjener der ikke gjorde sit arbejde ordentligt. (jobbet er en mulighed hvis i mangler en indtjening, men ellers ikke så spændende) Lønnen er 4 jadestykker om ugen.
hushovmester: Hushovmesteren er ansvarlig for at alt hvad der skal foregå i huset køre rundt. Han står for at tage imod de finere gæster og for at folk gør deres arbejde. Han vil være til stede ved en stor del af eventuelle selskaber der skulle kunne forefindes og ellers er han den person Nearyn selv hundser med hvis noget skal være i en tilstand det ikke er. Lønnen er 1 safirstykke om ugen.
kammertjener: Kammertjeneren er den person som står for at opvardte Nearyns behov. Han er ikke ansvarlig for ting såsom husets renhed, men nærmere opgaver såsom at hente en flaske vin når den er behøvet eller at sørge for at overbringe Nearyns beskeder til sine ansatte. Kammertjeneren er således den person der holdes til ansvar for Nearyns ve og vel. Lønnen er 6 jadestykker om ugen.
stik-i-rend dreng: En person som kan sendes afsted for at hente en bestemt ting eller overbringe en bestemt besked. Lønnen er 1 ravstykke pr besked. Det er ikke et fast arbejde.
concubine: Concubinen(erne, =3) står til ansvar for ting såsom sensuel nydelse eller deslige. Deres blotte tilstedeværelse kan engang imellem være nok, men engang imellem er en masage måske også hvad de bliver sat til. Sexuelle nydelser (I tilfælde af barn anbefaler vi en fremragende kvaksalver nede i byen) kan også være en del af det. Som concubine vil man få et værelse i Darkstar Manor og umidbart være genstand for forkælelse. nyt tøj, parfumer og deslige vil være noget man får med daglige mellemrum, men det vil primært være ting som kan anvendes på jobbet (altså snakker vi ikke om tøj der kan holde en varm på noget andet tidspunkt end højsommer, halvgennemsigtig silke etc.) Concubinerne skal selvfølgelig være gudeskønne samt være bevandte med god opførsel, adlyde ordre og gøre nævnte uden tøven. (ellers så vil en som Nearyn ingen glæde have af dem) Lønnen er 1 safirstykker om ugen.
OOC: amai, jeg kommer lige til dig om lidt^^ Skal lige følge min kæreste til øjenlægen, så jeg er tilbage om et kvarter til en halv time.
Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Krystallandet