Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 13:32
Hun stod ind til ham i noget tid, inden hun røg tilbage og gled henover gulvet. Hun ømmede sig lidt, men rejste sig langsomt op. Hun gik ind og åbnede vinduet på hans værelse, og lagde sig derefter under sengen, så det skulle se ud som om hun var stukket af. Hun lagde sig til at sove, og nød den kolde vind der langsomt kom ind i værelset

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 13:43
Han hører godt at Anzu går ind på værelset og åbner vinduet, men tager sig ikke videre af det.
Han går så ind på værelset hvor han forventer at finde Anzu. I stedet ser han kun et åbent vindue.
Han går hurtigt hen til vinduet, hvorefter han hopper ud af det. Han ser kort rundt, før han sætter sig ned på hug med et suk.
"Sh*t!" kommer det kort fra ham. Han lægger albuerne på knæene og hviler panden mod hænderne.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 13:48
Anzu kravlede frem, og så ud af vinduet.
"Hvorfor sidder du dernede?" spurgte hun undrende, og så ned på ham. Hun lagde hovedet på skrå, og vippede med ørene.
Hun gik væk fra vinduet, og ned i køkkenet for at få noget at drikke. Hun stod med ryggen mod døren, og så ud af vinduet på nogle fugle og logrede lykkeligt med halen over at se deres frihed, og overvejede at liste væk nu

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 13:55
Han ser langsomt op mod Anzu, med et lettere undrene blik, da hun spørger.
Han rejser sig så op og hopper ind af vinduet igen og følger efter hende ud i køkkenet.
"Hvor kom du fra?" siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 14:05
"jeg lå og slappede af under sengen" Sagde hun roligt, og stod med et glas i hånden. hun slappede af, mens hun så op på ham.
"Du så ret ynkelig ud dernede" sagde hun roligt og havde fået sine kræfter tilbage. hun satte glasset og begyndte at gå ud i stuen igen.
"jeg går nu" Sagde hun alvorligt, og gik mod døren, så hun kunne komme væk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 17:08
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Jeg ser aldrig ynkelig ud," siger han kort og fnyser kort.
Han går hurtigt hen foran døren.
".. Nej du gør ikke," siger han kort. Jace skal ikke få nogle tanker om, at jeg har smidt dig ud, eller gjort noget meget værre ved dig, end at bide dig," siger han kort.
Han ser på hende med et lettere hårdt blik.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 19:06
"Jeg er ligeglad, du får bank alligevel selvom du bare har bidt mig" sagde hun roligt. "og lige en ting til.. hold dig fra mine tanker!!" Råbte hun vredt og så op på ham.
Hun gik hen og satte sig i hans sofa. "gider du hente noget kød til mig?" spurgte hun utilfreds. Hendes øjne var lidt røde i det, da hun havde lyst til blod. Hendes hjørne tænder var også fremme. Hun så hen på ham, og smilte svagt lumsk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 19:17
Han ser lettere irriteret på hende.
"Så lad vær med at tænke når jeg er i nærheden!" siger han kort. Han fnyser kort.
"Nej, Jeg vil ikke skaffe dig kød. Sult, indtil Jace kommer," siger han kort.
Han går så hen til hende, og sætter sig over skrævs på Anzus skød(?), hvorefter han læner sig lidt ind over hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 19:23
"jeg fortæller bare hvordan du behandler mig" Sagde hun roligt. Hun så op på ham, mens hun små knurrede. "hvad vil du?" Spurgte hun hårdt, da han satte sig. Hun lænede sig tilbage, og knurrede irriteret.
"Hauru smut ned af mig" Hun prøvede at skubbe ham ned fra sit skød, mens hendes øjne gløde efter blodtørst

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 19:32
Han smiler skævt.
"Tro mig, jeg hørte meget mere end det," siger han kort. Han svarer hende ikke på hendes spørgsmål, og bliver bare siddende, da hun skubber til ham.
Han lægger en hånd i nakken på hende, så hun ikke vil kunne flytte hovedet(?), hvorefter han kysser hende blidt på munden(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 19:38
"Hvad mener du?" Hun så mistroisk op på ham, og forsøgte at flytte på hovedet. "slip mig!" sagde hun vredt, og stirrede op på ham, da han kyssede hende på munden.
"lad mig nu være.. tænkte hun trist, og så op på ham. Hun flyttede hans hoved efter noget tid. "du kysser ligeså dårligt som altid"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 19:44
Han hæver kort øjenbrynene og smiler svagt lumsk. Han bliver ved med at kysse hende, indtil hun flytter hans hoved.
"Sig endelig til, hvis du hellere vil bides end kysses," siger han kort og smiler stort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 19:59
Hun lagde halsen på skrå så han let kunne bide i hende. "så bid.. men først" hun kyssede ham ned af halsen, og bed ham i halsen (?)
Hun havde vildt meget lyst til blod, da hun ikke havde fået noget i lang. Hun havde ladet sine tænder vokse sig lange, og lukkede langsomt øjnene

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 20:11
Han skal lige til at læne sig ind over hende, men når det ikke, før hun bider ham i halsen.
Han gisper lavt, da hun bider ham i halsen, og han blotter så halsen let.
Han tager hårdt fast i sofaens ryglæn med begge hænder, for ikke at knalde i gulvet lige pludselig.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 20:16
Hun holdte godt fast om ham, mens hun drak af hans blod. Hun sad og nød smagen af hans blod, mens hun drak af det. Hun slap ham efter noget tid, og skubbede ham hurtigt og hårdt ned fra sig. Hun var nogen lunde lige så stærk som ham, men stadig en smule svagere.
"Du vil jo så gerne have mig, så kom og tag mig" hun viftede flirtende og udfordrende med hånden

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 20:30
Han slipper langsomt sofaen, og falder så ned på sofaen, og derefter ned på gulvet, da hun skubber ham fra sig.
Efter hun har bidt ham, er han næsten helt hvid i huden. Han bliver liggende noget tid, men rejser sig så langsomt op, og sætter sig i sofaen.
"Du er et meget ondt menneske..." mumler han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 20:35
"er jeg ond?! Det dig der mishandler mig konstant! Du voldtager mig, drikker blod fra mig og er i det hele tiden vildt modbydelig mod mig!" Hun råbte det surt af ham. Hun stod 2 meter fra ham. "Jeg ville have givet dig det ene og det andet hvis du bare havde været sødere ved mig.." grad hun stille derefter. "Jeg.. jeg tilhører heldigvis ikke dig mere, og hvis jeg gjorde, ville jeg så langt væk fra sig som muligt!" Hun skulle til at løfte hånden for at slå ham, men droppede det hurtigt
"Jeg elskede dig virkelig.." Hun lagde sine øre ned, og så såret på ham. Hun satte sig på gulvet, så hun sad op af hans ene ben med siden, og havde hovedet i hans skød (?)
"Gid du var den gamle Hauru.." sagde hun lavt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 20:42
Han skæver bare til hende, mens hun snakker, og smiler så bare skævt. Han griner lavt, men stopper hurtigt kort efter.
"Teknisk set tilhører du stadig mig, da vi teknisk set stadig er gift..," siger han kort.
"Ja, og jeg elskede dig. Men du var åbenbart bare for dum til at fatte det," mumler han lavt. Han rejser sig op, ligeglad med om hun hvilede sit hoved på hans skød.
Han går et par skridt, før han falder ned på knæ. Han har stadig ikke så mange kræfter, og hans hud er stadig næsten helt hvid.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.05.2010 20:50
Hun ser ned, og flytter sig lidt, inden han rejser sig. "Jeg går bare.." Hun rejste sig langsomt, efter han havde gjort det. Hun går hurtigt hen til ham, og støtter ham til sig (?). "du skulle være blevet siddende" Sagde hun stille. Hun tog en kniv frem fra sit bælte, og skar sig i hånden, og tog hånden op til hans mund. "her.. gør hvad du vil.." sagde hun stille. "Jace er aldrig sammen med mig alligevel.. Den eneste grund til han er sammen med mig er kun fordi jeg har det blod han bedst kan lide, men når han også har fået blodet forsvinder han altid indtil han vil have mere." Hun så ned, og stod med hånden strakt ud til Hauru, så han kunne drikke hendes blod.
"Mangler du en stuepige eller noget?.." spurgte hun forsigtigt, mens hendes øre lå tæt til hendes hoved. "Du har aldrig elsket mig, du var endda for flov til at vise andre at du havde en.." Hun så ned i gulvet og hviskede det lavt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.05.2010 21:12
Han ser på hende med et undrende blik, da hun lader ham støtte sig til hende.
"Øhm ... Ja," siger han bare. Han ser kort på hendes håndled, før han lægger en hånd på det, og skubber det væk. Da han slipper hendes håndled igen, er såret væk(?).
"Nej," siger han hurtigt. Han ser på hende igen, da hun fortæller om Jace.
"Selv jeg gjorde ikke engang det. Jeg blev i det mindste hos dig," siger han roligt, og ser lidt væk.
".... I hvert fald i lidt tid," siger han lavt. Han ryster så let på hovedet, som svar på hendes spørgsmål. Han smiler så svagt.
"Jeg var ikke flov.. Måske lidt.... Men jeg havde, eller .. har.. et ry at beskytte. Alle dem der kender mig, er bange for mig, bortset fra .... Felix," det sidste ord sagde han meget lavt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13