Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 21:44
Hun så op på ham. "forstil dig lige hvis Jace er ved at angribe dig eller noget, og du truer mig på livet. Han ville stoppe op med det samme, og derefter tigge om at du lader mig gå" Sagde hun stille, og var bange for at få tæv af ham. Hun rejste sig langsomt og gik ud i køkkenet for at finde mad. Hun kom tilbage lidt efter, og spiste noget kød, hun nægtede at drikke blod fra andre mennesker for at holde sig i live.
"Jeg er det skjold der er mellem dig og ham, hvis jeg siger han skal lade dig være, vil han gøre det" Sagde hun stille og sad med ryggen mod hans ene ben

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 08.04.2010 12:58
Han følger hende med blikket.
"Det kræver også at du er i nærheden af mig, når han kommer. Hvilket du aldrig er," siger han roligt. Han fnyser lavt.
"Som om du nogensinde ville bede ham om at lade mig være," siger han kort og smiler skævt. Han betragter hende kort, da hun sidder med ryggen mod hans ben, men ryster så let på hovedet og ser væk.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 08.04.2010 13:06
Jace kom ridende, og standsede foran hans hoveddør. Han kunne mærke hvordan regnen ramme hans ansigt.
Han går hen til døren og banker på døren. Han ville gerne skræmme livet af Hauru så meget som muligt, inden han gjorde noget andet ved Anzu

Begge fundet på google og redigeret af mig
Billed nummer 2 forstiller Jace med vinger og sin le
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 08.04.2010 13:10
Anzu så op på ham. "jeg er her nu ikke?" spurgte hun forsigtigt, og kunne lugte Jace på den anden side af døren.
Hun lukkede øjnene, og lagde hovedet tilbage til ham, mens hun betragtede ham. Hun så mod døren, da der blev banket på. "hvem er det?" Spurgte hun stille

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 08.04.2010 13:18
Han skæver kort mod døren, og rejser sig så op.
"Jo... Men når Jace kommer, flygter du for at se mig blive tortureret," siger han kort.
Han går ind på værelset og hiver en kniv frem, der lå under puden. Så går han ud og åbner døren, dog uden at se hvem det er. Han har stadig blikket på Anzu.
"Det ved jeg da ikke. Men det kan umuligt være.." han drejer hovedet og får så hurtigt øje på Jace. Det giver et kort ryk i ham, lige da han får øje på ham, men ser så væk.
"Hvad vil du?" spørger han kort, mens han strammer grebet om kniven i sin ene hånd.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 08.04.2010 13:25
"Hvad så Hauru? Hvad har du gjort ved Anzu denne gang?" spurgte han vredt, og stod med sin le i hånden, mens han knurrede af ham.
"du må vidst hellere gå inden det bliver værst for sig selv" Sagde han roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 08.04.2010 13:30
Han ser på Jace med et nærmest ligeglad blik.
"Ikke noget, udover det sædvanlige," siger han bare, som om det bare var daglig rutine for ham, hvilket det også var. Han smiler så skævt.
"Jeg har ikke tænkt mig at forlade mit eget hjem," siger han kort, mens han ser på Jace med et hårdt blik.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 08.04.2010 13:35
Han går roligt ind, og ser efter Anzu. Han halder forsigtigt på hende, og smilte roligt, da han opdagede hende.
"Det var du" Han gik hen og undersøgte hendes håndled. Han så overrasket på hendes håndled, og så ondt om på Hauru.
"Du vidst en død mand når jeg får fat i dig" Han knurrede advarende

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 08.04.2010 13:38
Han smiler skævt og smækker forsigtigt døren i.
"Og kom endelig ind," kommer det lavt fra ham, inden han vender sig mod dem.
"Sikkert. Har du ikke sagt det mange gange?" spørger han kort og smiler svagt. Han ser kort på Anzu, men så på Jace igen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 08.04.2010 13:42
Anzu betragtede dem lidt, inden hun rejste sig op, og satte hænderne på Jace bryst, inden han kom hen til Hauru for at gøre ham ondt. "Jace, lad nu være.. Jeg ved han gjorde mig ondt, men han gjorde det fordi du skader ham, også gør han skade på dig gennem mig.." kom det stille fra hende. Hun stilte sig foran hauru.
"Bare lad ham slippe.." Sagde hun stille

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 08.04.2010 13:46
Jace betragtede Yuki i noget tid, men så så på Hauru. "Det kan godt være, men jeg vil stadig have hævn over det han gjorde mod dig! Det kan ikke være rigtigt han skal slippe godt fra at gøre dig ondt" Knurrede han videre.
Jace stod med sin le frem for sig, og ventede kun på hun skulle flytte sig.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 08.04.2010 13:52
Han ser kort på Anzu. Selvom han er overrasket over at hun beskytter ham, viser han det ikke.
"Jo mere du gør mig ondt, jo mere går det ud over hende," siger han kort, før han hurtigt tager fat om halsen på Anzu(?), og sætter kniven han har i hånden, foran hendes hals.
"Smid alle dine våben ud af vinduet, eller jeg skærer halsen over på hende," siger han roligt, men stadig med lidt hårdhed i stemmen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 08.04.2010 14:01
Anzu forsøgte at springe væk, men nåede det ikke, og så overrasket op på ham.
"Hauru slip mig! slip mig så, giv så slip" hun vred sig meget, men stod helt ind til sig, mens hun betragtede ham.
Hun prøvede at komme fri, men opgav det efter noget tid. Gun så op på ham, og rystede over hele kroppen.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 08.04.2010 14:04
Jace knurrede advarende af ham, inden han gik hen til vinduet og smed leen ud af vinduet.
"du er fej, hvad er det du vil have ud af det?" knurrede hun surt, og betragtede ham.
"Slip hende så! jeg har gjort som du sagde!"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.04.2010 16:15
Han smiler bare lumsk
"Har du først fundet ud af det nu?" spørger han kort, uden egentlig at ville have noget svar.
Han svarer ikke selv på Jace's spørgsmål, men sætter roligt kniven på Anzu's kind, og drejer langsomt hendes hoved(?). Han ser hele tiden på Jace, før han kysser Anzu lettere groft på munden(?).

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 26.05.2010 20:15
Jace stod 5 meter fra dem, og knyttede rasende hænderne sammen, og havde lyst til at fare hen, og slå ham halv ihjel, men vidste at hvis han flyttede sig, ville det gå udover Anzu. Han stod iskold til stedet, mens han betragtede dem.
"Slip hende!" råbte han derefter vredt, og hans øjne lyste op, mens han stille forsøgte at komme nærmere

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 20:21
Hun betragtede kniven, han førte op til hendes kind, mens hun kort så op på ham. Hun forsøgte lidt at skubbe sig fri, men da hun ikke havde fået blod i lang tid, havde hun ikke kræfter til at skubbe ham væk, eller sig selv væk.
"Hauru giv nu slip på mig" Sagde hun utilfreds.
"hvad er du ude på Hauru? giv nu slip på mig, jeg har ikke lyst til det her.. Hvad er det du vil bruge mig til?.. tænkte hun vildt trist, mens hun langsomt så op på ham.
Hun lod ham dreje sit hoved, som det passede ham, og lod sine læber følge hans, selvom hendes øre lå langs hendes hoved

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 20:54
Han stopper langsomt med at kysse hende, hvorefter han ser på Jace. Han smiler bare, og ser så på Anzu.
"Det ved jeg du ikke har. Men det har jeg. Og der kommer en dag, hvor jeg nok skal få ordenligt fat på dig, uden du bliver beskyttet af din elskede," hvisker han roligt til hende.
Han ser på Jace igen, før han sukkker tungt.
Jeg ved jeg kommer til at fortryde dether... tænker han kort.
Han skubber hurtigt og hårdt Anzu fra sig, direkte hen til Jace, men bliver slev stående på samme sted.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.05.2010 21:02
"hvad mener du med at få ondenligt fat på mig?" Hun stirrede skræmt op på ham, mens hun betragtede ham. "Jace vil jo altid beskytte mig?" Hun kunne sagtens mærke skubbet i ryggen på hende, og røg ind i armene på Jace. Hun stod ind til ham, mens hun betragtede Hauru.

(Da jeg er for doven til at logge ud og ind, så skriver jeg bare for dem begge i den her)

Jace: Jace greb hurtigt Anzu, og undersøgte hende overalt, for at sikre sig hun var okay. Da han havde gjort det, så han på Hauru. "du har mig hvor du vil have mig? du kunne have slået mig ihjel, bundet mig, alt?" Sagde han undrende, mens han betragtede Hauru

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.05.2010 21:14
Han betragter kort Anzu, før han kort løfter øjenbrynene.
"Det finder du ud af," siger han kort. Han valgte at ignorere Anzu's andet spørgsmål og ser så på Jace, med et roligt blik.
"Jeg ved jeg kommer til at betale for det på et eller andet tidspunkt, så.. Jeg kan ligeså godt få det overstået nu," siger han kort.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13