I sandet langs vandkanten

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2008 17:39
Samson så lidt på Ying, som tydeligt var opslugt af at få hævn på en eller anden måde.

"Det gør du ikke!" hvæsede Samson, og fik hendes ar til at svide voldsomt som en slags straf.
Der var en magisk binding mellem det ar, og Samson selv, som jo havde skabt det ar for lidt siden.
Han forsøgte at skubbe hende tilbage med sin magnetiske evne.

Han så så lettere overrasket på ScareCrow, og skævede til Miralse ene bryst, som ScareCrow havde taget fat i. Han så hurtigt på Mirale, hvorefter han så lettere undrede på ScareCrow.
Et levende fugleskræmsel?

"Skulle du ikke stå på marken?" spurgte Samson og kneb øjnene en smule sammen.

"Øøh.. Men vi har ikke 'dem der' fordi vi ikke er af samme køn!?"

((kom du ikke Diandra?))
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 17:41
(jo - undskylder langsomhed^^)

En plasken kan høres et stykke væk, og den kommer nærmere og nærmere. En rytmisk plasken er det. Dianras brune hoppe, Tjane. travede elegant gennem vandet i strandkanten og stoppede op på Diandras komando, da de var kun fem meter fra gruppen. Diandra (og hesten for den sags skyld) holder sig lidt på afstand af de andre for at se, hvad det foregår, og umedbart bryder Diandra sig ikke om det.
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 29.07.2008 17:49
OOC: undskyld hvis jeg lyder som en sur ko...For jeg er ikke sur bare irreteret. Men gider i ik' la vær med at skrive til mig over msn, når i er så mange i en samtale. For min computer kan ikke klarer det og går ned, så nu har jeg været nød til at genstarte dem 4 gange. Og efter hvad jeg ved er det kun Samson/Nova der har min msn, så gider i andre ikke godt lade vær med at skrive til mig? Både jeg og computer får strds! Men tak på forhånd hvis i gider at lade vær...

Ying 'brøler' af smerte, og bliver 'skubet' to meter væk.
Ying bliver sin menneskelige form igen.
"Er du bange for en lille missekat?" spørger hun flabet.
"Men så må den lille missekat vel gå sin vej, for at store stærke Samson ikke bliver til grin" siger hun og bliver tiger igen.
Hun vender sig om og går sin vej

OUT// begrundelsen står øverst...
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 17:52
Et udtryk af væmmelse gled ind over hendes ansigt, da fugleskræmslet greb fat i hendes arm, og trak hende hen til Samson og Ying. Hun vrissede irriteret af ham, at han skulle slippe hende, men da det ikke rigtigt så ud til at han ville, vred hun sin arm en smule, i håb om at han ville slippe. Hvor var det uopdragent! Hun gispede lettere af smerte, da han grev hårdt fat i hendes bryst. ,,Slip mig!" Hvæste hun af ham, men det var en smule svært at vride sig nu, da han havde hårdt fat i noget, som han helst ikke skulle have fat i. Hun stak ham hidsigt en lussing, af ren fornærmelse. Hvad bildte han sig ind!?

OOC: Ying, jeg er ked af, at din computer gik ned, men Samson inviterede dig kun ind i den samtale, så vi allesammen kunne snakke om tingene, der skete i emnet. Jeg forstår ikke, at du bliver så sur, for vi havde overhovedet ingen anelse om, at din computer ikke kunne klare det. Beklager, hvis jeg også lyder sur, nu.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 29.07.2008 17:57

Jeg forstår ikke, at du bliver så sur

Ikke for at spamme, sys bare lige i skal vide at jeg ikke er sur bare irreteret på min L*R*E computer... Det har ikke noget med jer at gøre, sådan personligt...
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 29.07.2008 18:04
ScareCrow glor på samson, med et mærkeligt udtryg? hende troede lidt at mange var vækket til live sådan her?
han holder stadig fast i armen på Mirale og hendes bryst, men ikke med vider omsorg.

"hvad er et køn?" sprøg han og gider ikke svar på det med marken for han behøver da ikke blive et sted, når han kan gå?

Da hun giver ham en lussing mærker han det ikke vider, men det gør ham vred. hvorfor gjorde hun det? var det tegn på vred som Aynry havde sagt?
han tog fast i hende og rustede hende.(ok?)

"hvorfor gjorder du det? sprøg han undrende, han ser måske lidt ud som om han kunne flå hende, men det tænker han ikke engang på...

lavet af den super dejlig Novo/Nova! *Kram*
Han er stærker ind han ser ud til.
http://dragcave.net/user/StarPanther -husk at Klikke på mine æg X3
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2008 18:09
Samson ser kort efter Ying.

"Mig bange? Helt ærligt..," Han himlede lidt med øjnene, og så så hurtigt optaget tilbage på ScareCrow.

"Et køn? Ved du ikke hvad et køn er? Æhm.. Ser du.. to forskellige køn laver børn sammen? Børn er til for at formerre vores race.." Samson havde lidt på fornemmelsen at ScareCrow nok heller ikke vidste hvad et barn var, siden han ikke vidste hvad et køn var!

"Og.. du må nok hellere slippe dine.. så kaldte 'runde ting'.. det er ikke en pæn opførsel.. " samson smilte skævt.. Ikke pæn opførsel? det kendte han selv alt til og han ydede det til dagligdag. xD
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 18:14
Mirale blev en smule overrasket, da han begyndte at ruske i hende, men dette var nok hans reaktion på hendes lussing. Hun havde lyst til at sparke ham i skridtet, men han var jo.. et fugleskræmsel? Hun bed sig kort i læben, før hun prøvede at trække sig et skridt yderligere bagud, men dog hjalp det hende ikke, da han stadig havde fat i hendes bryst. Hun hvæste truende ad ham, før hun sendte Samson et skævt smil, og et lettere taknemmeligt nik, selvom hun ikke var meget for det. ,,Slip, dit uforskammede bæst!" Vrissede hun vredt af ham, før hun overvejede at stikke ham endnu en lussing, men dog prøvede hun at forholde sig selv i ro. Det ville dog ikke ske meget længere, hvis ikke han snart slippede hende!
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 18:21
Hvad i hele den vide verden foregår der?! Diandra forstår om muligt mindre af det hele end det levende fugleskræmsel, der absolut ikke gjorde situationen mere forståelig. Hun springer adræt af hesten og lader hesten være. Den skridter lige så stille over til noget græs i strandkanten.
"De herrer, den dame... Er der nogen, der venligst vil forklare sig?" spørger hun høfligt, men noget bestemt og kommer nærmere.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 29.07.2008 18:32
han kigger med et hævet øjnebryn på Samson, køn der laver børn?! hvad var Børn?! Race?! han havde en lille fornemmlese af hvad formerre kunne være? men han blev mere og mere forvirret?
han slipper godt nok sit tag i det andet køn, som det nu hed i hans hoved.
han kiggede på Samson/det samme som ham.

"hvad er alt det? hvad er børn? hvad er du?(retter hvem er du, er hvad han mener ^^") og hvad er det?! og hvorfor er det kun det der har det?" spørg han undrende.
denne gang peger han kun på mirale's bryst, som nok er lidt ømt, men han kigger på Samson, med sine kolde sorte øjne, som er meget mærkelige..
hele hans opførsel er lidt som et sort barn der har lært at tale og gå før at havde fået noget viden??

han kigger på den nye og peger osse på hendes bryst!

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2008 18:39
Samson står lidt og ser fra Mirale til Diandra, inden han atter kigger på ScareCrow.

"Og.. du går ud fra at JEG skal svare på alt det?.. Hmmn.. men mit navn er Samson.. Og jeg er en MAND! De to der, er kvinder.. Det er derfor de har de såkaldte 'runde ting'..," Samson smilte stort.
Der var nu altså lidt sjov over den måde fugleskræmslet udtalte deres bryster på.

"Og sådan nogen har vi ikke, fordi vi er mænd.. eller.. du er jo fugleskræmsel.. Men.. et han-køns fugleskræmsel!" Han smilte skævt.
Det morede ham nu alligevel.
Godt nok var fugleskræmslet lidt irriterende siden han spurgte om så meget.. Men.. Han var nu mere sjov at høre på, end irriterende, og det var på en meget mærkelig måde alligevel.
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 18:58
Mirale ømmede sit bryst en smule, før hun fornærmet lagde armene over kors, for ligesom at dække hendes. Hun sendte ScarCrow er rasende blik, som hentydede til, at han ikke skulle røre hende igen. I så fald, så ville hun flambere ham, så en kylling på en grill. Hun smilte skævt til både Diandra og Samson, og kunne ikke lade være med, at bemærke Samsons store smil, da han forklarede fugleskræmslet forskellen på kønnene. Hun himlede let med øjnene, idet hun vagsomt fuglte fugleskræmslet med øjnene. Han kunne lige vove på at gøre noget som helst igen, og selvom han allerede nu burde have lært lektien, så var hun ikke sikker. Han vidste jo ingenting om noget overhovedet.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 19:03
Hun ser fra den ene, til den anden og videre til den tredje og sidste. Et uvidende fugleskræmsel, et fornærmet pigebarn og en muskelmand, der ikke kan formulere sig... Glimrende. Det var så hende førstehåndsintryk, og, som I nok kan se, ikke videre positivt. Hun er også en smule irriteret over, der ikke blev svaret på hendes spørgsmål. Hun rømmer sig kraftigt. "En forklaring, tak?" Egentlig forventer hun ikke at få en, for hun har fået det indtryk, at der ikke rigtigt er nogen, der har fattet noget som helst her, men hun kan jo tage fejl.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 29.07.2008 19:17
han kigger vredt på Samson, selvfølelig skulle mænden da det? hvem skulle ellers? han havde bare at svare, han undre sig lidt, hed det runde ting? han var en mand og det var denne samson osse?

"hvad er de runde ting? de bløde..." det sidste tilføjre han med et drømmende bilk, undreligt nok havde han lyst til at røre igen, det var sødt eller hvad Aynry nu sagde, han peget stadig på kvindrenes bryster.

han kiggede på Mirale's bryst, men denne samson sagde at man ikke skulle gøre sådan noget? hvorfor ikke? det var blødt?

han kiggede på den kvinde der ikke så vred ud og kig over foran hende, men gjorder ikke noget...

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2008 19:24
Samson sukkede lidt.
Han så så på Diandra.

"Forklaring på hvad her foregår? Er det ikke indlysende? " Samson lo lidt.
Situationen var meget mærkelig i sig selv.

"Hvordan fanden skulle man da forklare denne situation?" han rystede let på hovedet, og så atter på ScareCrow.

"De kaldes patt... jeg mener.. bryster..," han skævede lidt til begge piger, inden han atter så på ScareCrow.
Samson havde aldrig rigtig snakkede på denne seksuelle måde før. Han foretrak nu også bare at voldtage folk i stedet, for hvorfor da snakke om det. Alle vidste det jo også.. normalt!
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 19:29
Et advarende blik gled over hendes ansigt, da ScareCrow alligevel ikke kunne holde øjnene fra hendes bryster. Det var alligevel en af de mest uopdragne folk, som hun nogensinde havde mødt. Hvad lignede det at tage på hende!? Hun var så høj af slægt, at hun sagtens kunne sende nogle efter denne mand, som åbenbart følte det var blødt, at tage på fremmede kvinder. Hold dig til din kæreste.. tænkte hun bittert, før hun skævede til Samson, da han absolut skulle forklare fugleskræmslet hvad disse bløde 'ting' hed. Selvom det var normalt, og det ellers ikke gjorde noget at snakke om, såfølte hun sig alligevel en smule pinligt berørt. Hvorfor vidste hun ikke. Hun følte sig i et unaturligt dårligt selskab!
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 19:37
Diandra af Samsons svar. "Hmm... Det har De nok ret i," svarer hun, mens hun holder øje med fugleskræmslet, der kom nærmere. Hun forsøger at fange hans blik, for at finde ud af, hvad han ville. Hun har dog en fornemmelse. "Jeg foreslår, du afholder dig fra at røre ved mine," siger hun i det samme bestemte tonefald, som hun havde brugt tidligere.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 29.07.2008 19:48
Scarecrow "patt? bryster" gentag han, han kiggede hen over skuldren for at se på samson,
der var noget over ham der virkede alt vidende... det kunne bruges...

"i er mærkelig, men kvinder er bløde?" sagde han og prøvede at stryge Diandra på kinden, og rode i hendes hår, ikke særlig venligt eller blidt, men hun var jo blød.
han fattede nok ikke hvad eller hvorfor og vente om og gik hen ved siden af Samson.

"Du Samson? Aynry er herre? hvad er de" spørg han og hentyder til de to kvinder...

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2008 19:53
Samson lod sit blik hvile på Scarecrow.

"De er...," han så lidt på dem begge.

"Jeg kender dem ikke.. Hvem er I?" han trak let på skuldrene.

"Vent lidt.. Aynry? Din herre?" han rystede let på hovedet.

"Hun er da på vej fremad må man da sige..," han smilede skævt.
Han havde på et tidspunkt sendt Tom over for at 'snakke' lidt med Aynry, til fordel for Tom, da Samson godt kendte til hendes talenter.
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 19:58
Mirale trak sig et skridt til venstre, væk fra Scarecrow, og så derefter på Samson. Et øjeblik gled hun ind i sine egne tanker, da han bedte om hende og kvindens navn. ,,Mirale." Svarede hun blot, kort, og undlod at bruge efternavnet, som hun altid undlod. Det ragede sådanset heller ikke andre end hende selv, og folk, som var af højere slægtning end hende. Hun var trodsalt påpasselig på, hvad hun fortalte folk. Roligt så hun på Samson, og derefter på Diandra og Scarecrow, som nu var begyndt at ae kvinden og kinden, og også rode i hendes hår. Mira rynkede let på næsen. Hun havde bestemt ikke lyst til, at han skulle røre mere ved hende. At han havde taget på hende, det var mere end nok! Blot ved at tænke på, at han gjorde det ved hende istedet, fik hende til at få kuldegysninger, og rykke sig et skridt henimod Samson, længere væk fra fugleskræmslet.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8