Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 19:20
"skal du ikke regne med jeg har meget lyst til" Sagde hun dumt, mens hun stod ved siden af ham, hun fik endelig døren op, og smækkede den i hovedet på ham (?), inden hun løb ud af døren. Hun løb gennem han hus, men fik viklet nogle kæder om sine ben, som hun stadig havde om armene, og faldt, Hun prøvede meget at komme fri af dem, men kunne ikke og skreg efter Jace og efter hjælp. Hun tabte sin pist, som skred hen af jorden

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 19:46
Han drejer hovedet væk, egentlig bare af ren refleks, så døren rammer ham lige på kinden. Han smiler skævt.
".... Av ..." mumler han lavt, før han roligt går efter hende. Han stiller sig til at se på hende da hun bare ligger på gulvet.
"Du er da ikke for heldig, hva?" siger han bare og ryster let på hovedet. Han går så hen og samler hendes pisk op, hvorefter han går ned i kælderen med pisken, og derefter op til Anzu igen.
"Hvornår sagde du ca. at Jace ville være her?" spørger han kort. Han går hen og finder en nøgle frem, går så hen og låser døren til kælderen, og lægger nøglen i lommen, før han igen ser på Anzu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 20:01
"kommer ikke dig ved!" hun blev tiger, og kom fri fra kæderne og håndjernene. Hun blev derefter sig selv, og stod op nu.
"Det kan være lige meget. han kan være her om 2 min" løj hun, og prøvede at tænke på alt muligt andet, end hendes løgn. Hun gik en bue udenom ham, og løb ind på han værelse og lukkede døren, og gemte sig under sengen. Hun ville ikke komme ud, og blive mishandlet mere end hun allerede var i forvejen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 20:10
Han smiler svagt og griner så lavt.
"Fint," siger han bare og ryster let på hovedet. Han følger hende med blikket og hæver så let det ene øjenbryn, før han bare sætter sig hen i sofaen og læner sig tilbage. Et lettere tungt suk kommer fra ham, og han slikker sig kort om munden, så en smule af blodet kommer væk.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 20:14
Hun tror han er gået, og blevet træt af hende, så hun lister stille ud af værelst, og har nakket noget af hans tøj. Hun ser rundt i huset, og da hun ikke kan se ham, kravler hun langsomt ud, hvorefter hun går hen og prøver at få døren op. hun knurre lidt, da hun ikke kan få den op, og håber på Jace snart kommer.
"Der kan sagtens gå flere dage inden Jace kommer.." tænkte hun stille. og tog sig til maven, da hun var sulten

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 20:27
Han sukker igen kort lavt, og får så hurtigt øje på Anzu. Han lægger hovedet let på skrå og betragter hende og smiler så stort. En lang flamme kommer frem fra hans hånd og den rammer lige mellem døren og dørkarmen, som derefter smelter sammen.
"Fantastisk! Så har vi to massere af tid sammen," siger han med et smøret grin på.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 20:30
hun vender sig mod ham. "søde Hauru, søde Hauru kunne da ikke gøre mig ondt vel?" hun rystede over hele kroppen, mens hun betragtede ham. Hun stod med ryggen mod døren, mens hun så på ham.
Hun prøvede at liste udenom ham, selvom hun godt vidste hun var fanget.
"jeg fortæller aldrig Jace's svaghed!" Knurrede hun

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 20:35
Hans smil bliver lettere lusket.
"Neeej... Selvfølgelig ikke, søde lille Anzu," siger han kort. Hans smil forsvinder igen.
"Tror du virkelig jeg nogensinde vil hoppe på den igen? Du vil ikke længere kunne snige dig ind på mig med din nuttedhed..! Glem det!" siger han kort og hårdt.
"Hm... Nej, slevfølgelig vil du ikke det. Men det kan også være ligemeget, nu hvor du alligevel ikke kan slippe væk." kommer det roligt fra ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 20:40
Hun gik hen og lagde sig utilfreds i sofaen. "din onde mands person" sagde hun utilfreds, og lagde utilfreds sine øre ned. Hun puttede sig i halvdelen af sofaen, mens hun håbede på mad.
"Jeg slår det lige fast, jeg er ikke nuttet, og det var dig der smigede sig ind på mig" Hun smed en vase efter ham, hvorefter hun lagde sig ned i den igen, og forsøgte at slappe af

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 20:44
Han griner lavt.
"Du smigre mig," smiler han kort efter. Han betragter hende kort da hun ligger sig i sofaen, og griber hurtigt vasen, før han bare slipper den så den falder ned på gulvet og smadres.
"Og nej, du har ret ... Du er ikke nuttet. Problemet er, at du tror du er nuttet," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 20:48
"overhovedet ikke.. av.." hun tager sig til siden, og ømmer sig lidt, inden hun flytter hånden derfra igen. hun bliver tiger og begynder roligt at kredse i hans sofa så den burde gå i stykker på grund af hendes klør.
"Men nu hvor du alligevel står op, kan du så ikke skaffe noget mad?" Hun lagde hovedet på ryggen af sofaen, og betragtede ham.
"så skal jeg nok belønne dig" Sagde hun lokkende.
Hun begyndte at slikke sin pels ren, men gad ikke gøre mere ved det, da hun i forvejen var ren det meste af kroppen. Hun blev menneske og sprang op af sofaen, og gik hen til vinduet, som hun ville forsøge at springe ud af

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 20:56
Han hæver kort øjenbrynene og smiler så roligt, da hun spørger om han ikke kan skaffe noget mad, men smilet forsvinder meget hurtigt.
"Gør det selv!" kommer det kort fra ham. Han sætter sig ned på en stol og betragter hende bare da hun skal til at hoppe ud af vinduet.
"Farvel," siger han bare og smiler skævt, mens han ryster let på hovedet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 21:02
Hun ser ud, og ser det regner voldsomt, og kravler pænt hen i hjørnet. hun trækker benene ind til sig, mens hun prøver at holde varmen. Hun skyder hauru med en smule vand hun frem tryllede (?)
Hun kravlede derefter tættere og tættere på ham, dog langsomt, så hun til sidst sad op af hans ben, og havde hovedet mod hans ene lår.
hun lukkede øjnene og nød varmen fra ham, selvom hun godt vidste de i virkeligheden var lige kolde på det punkt, men ville bare ikke være alene igen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 21:10
Han lægger hovedet let på skrå da hun ikke forsvinder ud, men ser så væk. Den lille vandstråle ser han hurtigt ud af øjenkrogen, hvorefter han skyder en flamme efter den, så den fordamper.
Han ser så på hende, da hun kravler tættere og tættere på ham.
"Vil du hellere være herinde sammen med mig, end at gå ud i en smule vand?" spørger han kort og hæver øjenbrynet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 21:14
"jeg er en kat, tænk dig om" hun hader at være ude i regnvejret.
hun puttede sig forsigtigt ind til ham, mens hun så på ham. "hvorfor er du altid så led? hvis du alligevel ikke kan lide mig, hvorfor så altid mishandle mig?" spurgte hun trist

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 21:25
Han griner lavt.
"Du er en kat, ja... Hvorfor kontrollere du så vand? Og hvis du kontrollere vand, burde du også kunne kontrollere det vand der er derude," konstatere han kort. Han smiler skævt.
".. Nemlig fordi jeg ikke kan lide dig. Det er logisk," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 21:29
Hun betragtede ham, og så ned. "jeg er elendig til det.. vil du vikelig gerne vide hvad Jace svaghed er?" spurgte hun stille, og lagde sine øre ned.
"må jeg gerne blive til regnen holder op?" Spurgte hun forsigtigt, mens hun betragtede ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 21:32
Han ser på hende og lægger så hovedet let på skrå.
"Hm.. Du kan blive... Hvis du fortæller mig det," siger han kort.
"Ellers ryger du ud," kommer det hurtigt fra ham og han smiler lettere lusket.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 21:33
"så forlanger jeg også mad" sagde hun utilfreds. hun lagde sin ene arm på hans ben, og nussede hovedet mod hans ben.
"det mig der er hans svaghed, hvis du bruger mig mod ham, vil han gøre alt hvad du siger.." hvisker hun ekstremt stille så selv han vil have svært ved at hører det

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 21:40
Han sukker tungt.
"Fint. Du kan tage hvad du vil. Jeg spiser alligevel ikke hvad der er i det køkken," siger han kort.
Han hører godt efter hvad hun siger, og siden han har så god en hørelse som han har, hører han straks hvad hun siger.
"Du ved godt det ikke gør nogen forskel om du hvisker eller ej. Som du garanteret selv ved, hører vampyrer ti gange bedre end mennesker," siger han roligt.
"Og yeah........ det kan godt komme til at blive et problem. Jeg er færdig... Ligemeget hvad jeg gør," siger han kort og nikker svagt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 13