Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 22:07
Hun ryster overalt i kroppen, og lukker bange øjnene, da han kysser hende. Hun tør ikke gøre modstand og lade ham bare kysse sig. "Lad nu være, jeg ber dig, jeg vil gøre alt hvad du siger, det lover jeg" sagde hun stille, mens nogle af hendes tårer farvede hendes kinder røde af blod.
"jeg vil gøre alt" peb hun, da hun vidste Jace ikke var i byen i noget tid. Hun håbede han ville komme ind af døren, selvom hun vidste han ikke gjorde. "Jeg vil gøre alt" hviskede hun stille, mens hendes krop rystede. hun stod ind mod hans ene arm, og så op på ham med bange øjne, mens hendes tårer løb fra hendes kinder og dryppede ned på jorden.

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 22:18
Han nikker kort.
"Det er godt at hører, for det betyder at du ikke har noget imod, hvad vi skal til nu," siger han kort og smiler stort. Han skubber hende hurtigt op af væggen, hvorefter han sætter håndjernene fast om hendes håndled, stramt. - Så hun ikke rigtig vil have mulighed for at kunne bevæge sig ret meget uden hun får store smerter i håndledende.
Han lægger så en hånd på hendes lår og rykker roligt hånden længere og længere op, indtil han når til kanten af hendes trusser, som han roligt hiver længere ned.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 22:23
Hun slår ryggen og hovedet mod væggen, så hun går ud lidt, men vågner hurtigt, da han begynder at spænde hende fast, hun har hænderne over hovedet, og piver meget, da han kører sine hånder op af hendes lå.
"Lad være.. Jeg har ikke lyst" peb hun stille, mens hun prøvede at komme fri. Hendes håndled kørte rundt i håndjernene, og hun fik skåret hul på sine håndled, så de blødte. Hun ømmede sig, og betragtede Hauru, mens hun så pivende og bedende på ham. "Jeg ber dig.. lad være.." hun grad meget, og betragtede hans ansigt.
"JACE!!!" tænkte hun højt, mens hun begyndte at skrige højt efter hjælp. Hun forsøgte at blive tiger, men kunne hurtigt mærke det var en dum idé. Hun forblev menneske, og skreg videre efter hjælp.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 22:30
Han ser bare på hende.
"Du har ikke lyst? Det var ærgeligt. For jeg stopper ikke. Glem nu ikke hvad du sagde ... : Du vil gøre alt," siger han roligt.
Da han har fået hendes trusser helt af, åbner han selv sine bukser.
"Råb så meget du vil. Der er ikke nogle mennesker i miles omkreds," smiler han, før han trækker sine bukser helt af.

*Cencur*(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 22:33
"Det var for at undgå det her!" Sagde hun bange. Hun prøvede at komme fri nu, og var lige glad med sine smerter, hun ville bare væk. Hun kunne mærke hendes blod løb ned af sine arme, mens hun betragtede ham.

*censur*

hun prøvede at lade være med at lave nogen lyde, da hun ikke ville give ham den fornøjelse. Hun lagde så armene om hans hals, da kæderne lige kunne nå til det. Hun kyssede ham meget, for ikke at lave nogen lyde, mens hun græd.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 22:46
*Spooole*
Han trækker sig ud og ser så bare på hende.
"Det klarede du ikke særlig godt," siger han kort. Han ser kort på hendes håndled, hvor blodet drypper ned
Så ser han på hende igen.
Han skal lige til at rykke sig lidt væk, men når det ikke, før hun lægger armene om ham. Han gengælder så kysset, men stopper kort efter og kysser hende ned af halsen. Kort efter bider han sig hurtigt fast(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 22:49
Hun hev efter vejret, og ømmede sig lidt. Hun bed efter ham, og fik fat i hans hals, inden han fik fat i hendes.
Hun holdte godt fast med tænderne, og håbede han ville flytte sig hurtigt, så hun kunne flå noget af hans hals af.
Hun knurrede meget, og fik det underligt i kroppen igen, da hun mærkede hvordan hendes vampyr del forsøgte at tage over, da hun havde fået fat i hans hals

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 22:56
Han gisper kort, da hun får fat i hans hals, men slipper dog ikke hendes. Han bider tværtimod bare hårdere, og lægger så armene om hende.
Han slipper først bidet efter noget tid, og bider sig så let i læben, da hun stadig bider ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 22:59
Hun piver, da han bider hårdere. Hun bider bare til, så hendes tænder mødes, og slipper derefter hans hals.
Hun bruger sin styrke til at komme fri med, men falder så ned på knæ. hun brugte alle sine krafter på at komme fri, og ser svagt op på Hauru. Hun har blod om hele munden, og på tænderne.
Hun ømmer sig lidt efter han havde været igang og små hiver efter vejret. Hun orker dog ikke en gang at rejse sig, eller at kravle væk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 23:04
Han gisper endnu engang da han mærker at hendes tænder mødes, men da hun slipper, heales sårene hurtigt. Han har stadig blod løbende ned af hagen.
Han ser så ned på hende, med halvrøde øjne, før han sætter sig ned på hug foran hende.
"Er du klar over hvor glad jeg er, fordi Jace ikke er her," siger han kort og smiler stort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 23:07
Hun så op på ham. "Ja.. Det kunne jeg forstille mig" hun var vildt udmattet, og havde brugt for mange kræfter på for kort tid. Hun forsøgte at holde sig selv vågen, mens hun kunne mærke blodet løbe ned af hendes hals. Hun var klar til at bide ud efter ham igen, hvis det var nødvendigt.
hun rystede over hele kroppen, og betragtede ham.
"Men bare vent til han kommer tilbage, så slår han dig ihjel" Sagde hun udmattet. Hun så hen på et bord, og lagde mærke til nogle forskellige ting der lå på bordet.
hun kiggede så hurtigt på Hauru igen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 23:32
Han griner lavt.
"Jeg tvivler. Han mishandler mig måske, ja. Men.... jeg er allerede død," siger han kort og smiler skævt.
"Beklager. Og ved du hvad? Du er også allerede død. Lev med det," kommer det hurtigt fra ham og han rejser sig op igen.

//Frys

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 06.04.2010 10:42
"Ja, og kan takke dig for at jeg er død!" Knurrede hun utilfreds. Hun så op på ham, og så ind i hans øjne.
"Hvorfor syntes du det er så sjovt at mishandle mig konstant?" Spurgte hun stille, og prøvede at få håndjernene af, men uden held. Hun opgav, og betragtede sine blodige håndled, mens hendes hænder også var fulde af blod.
"Du ændre sig heller aldrig, men det utrolig du ikke har fundet ud af hvordan du kan udnytte Jace endnu" Sagde hun med et lille smil på læben

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 18:24
Han smiler stort.
"Hvorfor ? ... Hm... Fordi jeg synes det er så f*ndens sjovt at se dig prøve at gøre modstand, når det ikke rigtig lykkedes for dig på noget tidspunkt," siger han kort. Hans smil forsvinder hurtigt igen.
"Haha, hvor er du sjov, hva? Jeg ved jo ikke en sk*d om ham. Jeg ved bare han hedder Jace, og .... at han er utrolig stærk.. Men det er ligemeget. Jeg kan ikke lide ham, og hvad er chancerne egentlig for at han lige er det samme sted som mig alligevel?" siger han bare.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 18:27
Hun så op på ham, og knyttede en krystal i hånden.
"Ja, han er stærk, og har overvejret alt hvad du har gjort ved mig, og kan mærke han er på vej hertil" Sagde hun svagt, og blødte fra munden og ned af hagen. "utroligt du ikke har opdaget det endnu, du er dummere end jeg troede" hun begyndte at grine meget, selvom hun ikke vidste hvorfor.
Hun trak en pisk og slog en ud efter hans ansigtigt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 18:35
Han ser på hende med et lettere mistænktsomt blik.
"Jeg tror ikke på dig," siger han kort. Han betragter hende bare, og lige da hun slår pisken ud efter ham, rykker han sig hurtigt, så hun i stedet rammer ham på skulderen. Han gisper lavt, og laver en kort grimasse, men ser så bare på hende igen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 18:38
Hun holdte en hvid krystal op, som lignede den hun også havde givet ham, hvis hun var i fare. "jace ved det hele, og kan se i den han er på vej." Kom det træt fra hende.
Hun frydede sig lidt over at have ramt ham, inden hun langsomt rejste sig op.
"Det vidst meget godt han ikke kender Jace svaghed, hvad han dog ikke ville udnytte Jace til at gøre.." tænkte hun stille, mens hun havde lukkede øjne. Hun åbnede langsomt øjnene, og kunne pludselig se 2 af ham i stedet for en

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 18:45
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Og ... Hvor lang tid ville du sige der går, før han er her?" spørger han kort.
Han betragter hende grunddigt, med et lettere underligt blik, mens hun rejser sig. Han lægger så hovedet lidt på skrå, og smiler svagt, da han hører hendes tanke.
"Og forresten ... Hvor meget ville du sige jeg skulle torturere dig, før du fortæller mig Jace's svaghed?" spørger han roligt og smiler svagt skævt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 07.04.2010 18:50
"Jeg ville aldrig sige hans svaghed, det må du selv finde ud af!" knurrede hun vredt, mens hun betragtede ham.
hun så rundt i lokalet og slog ud efter ham igen, for at få ham væk fra sig. Hun løb op af trappen, så hun kunne komme væk fra kælderen, hun prøvede meget at få døren op, men uden held.
"kom nu! jeg vil ud herfra!" tænkte hun bange, mens hun betragtede ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 07.04.2010 19:17
Han går roligt op af trappen efter hende og stiller sig lige ved siden af hende, og ser på hende.
"Hvad siger du til at blive hernede, indtil du fortæller mig det? Lyder det ikke som en god idé?" spørger han kort og smiler roligt. Han smiler kun endnu mere, da han hører hendes tanke.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 13