Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.11.2011 01:06
Han knuger hende ind til sig som om han aldrig vil give slip, og han smiler ømt ned til hende.
"Tak, det er du også." siger han og regner kys ned over hendes ansigt; bryn, øjenlåg, kinder, mund næsetip for til sidst at kræve hendes mund igen.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.11.2011 01:09
Hun griner lidt af alle hans kys.. Men gengælder hans kys som om det var hendes sidste.. hun ligger armene om ham ''Jeg har ikke lyst til at give slip på dig.'' Hvisker hun og putter sig helt tæt ind til ham selvom hun havde det utrolig varmt og hendes pels enlig var mere eller mindre gennemblødt..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.11.2011 01:16
"Det behøver du heller ikke," hvisker han ømt. "Ikke i aften i alt fald." Han nyder virkelig at have hende hos sig, måske mere end han nogensinde har nydt en kvinde før. Han nusser hendes mave og kysser hende blidt og forsigtigt.
"Og tro mig, min smukke, jeg har heller ikke lyst til at slippe dig!"

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.11.2011 01:35
''Er jeg glad for..'' hvisker hun og smiler.. hun gengælder hans kys blidt og ligger derefter hovedet ind til hans bryst.. Hun ligger stille og lytter til hans hjerte der banker.. hun smiler lidt og lukker øjnene.. Hun nyder at være tæt på et andet menneske efter sådan en intens og intim oplevelse.. ''Tak'' hvisker hun og tager en dyb indånding.. Hun ligger og nyder stilheden og nærheden fra Levon.. Stilheden afbrydes af hendes mave der rumler og minder hende om hendes sult.. Hun var sulten før, men er endnu mere sulten nu..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.11.2011 22:50
"For hvad?" spørger han overrasket og smiler til hende. Da hendes mave rumler, ler han blidt.
"Lad os få lidt mad, nu skal jeg hente frugten." Han kysser hende på panden og rejser sig, hvor han går hen og åbner døren uden tegn på blufærdighed. Han kommer tilbage med et kæmpe sølvfad fyldt med alle mulige slags frugter, og han må bære det med begge underarme og hænder for ikke at tippe det. Han sætter det på sengekanten og placerer sig selv ved siden af det, mens han smilende ser mod Maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 20:16
''Alt det her.. Og for din respekt.. '' Siger hun og kigger ned af sig selv... Hun følger ham med øjnene og smiler da han kommer gående med fadet.. Hendes mave rumler igen og hun smiler lidt.. ''Woaw..'' siger hun da han sætter det på sengen.. ''Der er jo mad til 10 '' o.o siger hun måløst og kigger på alt frugten.. :)

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 20:18
Han lægger hovedet bagover og ler muntert.
"Mad tilti? Der skal jo være noget at vælge mellem, ikke sandt? Og med henblik på min respkt og alt det her," han smiler skævt, "Så er det godt givet ud. JEg får jo en hel del igen, ikke sandt?" Han tager et stykke af en passionsfrugt op og holder frem mod hende.
"Her, prøv den her. Min yndlingsfrugt." HVilket også var grunden til, der lå ikke så få skiver på fadet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 20:21
Hun rødmer lidt og kigger ned i sengen.. Hun pakker sig lidt ind i dynen og sætter sig op.. Hun tager en dyb indånding og tager passionsfrugten fra Levon.. ''tak'' siger hun og smiler lidt.. Hun tager en bid og lukker øjnene for at nyde smagen af den.. :)

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 20:23
Han ligger selv halvt henslængt på sengen uden tanke på at dække sig til og bare betragter hende for hendes reaktion med et lille smil, mens han selv tager et stykke op og spiser det meget langsomt, mens han nyder smagen af saften, der løber over hans tunge. Men der er mange andre slags frugt på fadet, rigtig mange slags, og flere af dem er fra egne af landet, så Maki nok næppe kender dem.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 20:26
Hun nyder smagen og smiler lidt.. ''Det smager godt..'' Siger hun efter hun har spist den lille bid hun tog.. Hun sidder stille og nipper lidt til stykket mens hun kigger rundt i det store værelse og beundre det.. ''Hvor er det flot'' siger hun og smiler til Levon.. Hun sidder og kigger over i ilden og falder lidt hen.. Hendes tanker forsvinder tilbage til hendes barndom og hun kan mærke tårene presse sig på.. Hun ryster hurtigt på hovedet, for hun ville bare IKKE græde overfor Levon igen!

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 20:31
"Det glæder mig, du kan lide det," smiler han glad og stryger hende over armen, der holder frugten.
"Det skulle det også gerne være, jeg har brugt en helvedes masse safirer på at udsmykke!" griner han hjerteligt og betragter hende muntert, indtil han kan se, hendes stemningsleje skifter, og han betragter hende, mens hun ryster på hovedet.
"Er der noget galt, min smukke?" spørger han nænsomt og sætter sig op for at rykke helt hen til hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 20:33
Hun ryster blidt på hovedet.. ''Der er ikke noget..'' siger hun og smiler et falsk smil for at undgå at snakke mere om det.. Hun kigger på ham, ''det er virkelig utrolig smukt siger hun og kigger rundt igen.. ''Det er et sted jeg ville kunne holde ud at være'' siger hun og ligger hovedet på Levons skulder.

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 20:40
Han kysser hende på håret og lægger armen om hende.
"Du kan altid komme til mig, hvis der er noget, der tynger dig, min smukke," siger han blidt, "også selvom det måske vil gøre mig sur eller ked af det; du må ikke holde tilbage!" Han nusser næsen mod hendes hår og nyder duften af hende. "Jeg er glad for, du kan lide mit værelse. Du er velkommen her i huset så tit, du har lyst. Det er altid åbent for dig."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 20:45
Hun lukker øjnene og tænker udelukkende på Levon og hans nærhed.. ''Tak, skal jeg nok.'' siger hun og gaber blidt.. ''Det har intet med dig at gøre!'' siger hun bestemt.. ''Det er flot.. Og stort.. og .. Igen.. Tak.. '' Hun kigger op på ham.. ''Er jeg virkelig glad for..'' hun smiler til ham og slikker sig forsigtigt om munden

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 20:48
Han læner sig lidt ind mod hende og kræver hendes læber i et blidt kys.
"så længe du altid husker det," hvisker han blidt mod hendes mund, før han trækker sit hoved lidt væk igen med et varmt smil. "Mit hjem er altid åbent for dig, og jeg er her altid." Han stryger hendes hår væk fra ansigtet i den nærmeste side med et blidt smil, mens han betragter hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 20:53
Hun gengælder blidt hans kys. og rødmer.. ''Skal jeg nok'' hvisker hun genert.. Hun bliver helt genert over Levon's venlighed, hun er ikke vant til folk er så venlige ved hende.. Hun kigger ham varmt i øjnene ''Jeg er virkelig glad for at have mødt dig!!'' siger hun og rødmer ret meget..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 20:54
Han smiler ad hendes røde kinder, der halvt om halvt er skjult af pelsen, og nyder at have den effekt på hende.
"Jeg er også glad for at have mødt dig, min smukke, mere end du aner!" Han smiler kærligt og tager så et stykke frugt til og sætter tænderne i det uden at tage blikket fra hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 21:00
hun putter sig lidt ind til ham og nyder hans varme krop.. hun smiler til ham og kigger på det store fad med frugt og tager et stykke og spiser lidt af det...

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 15.11.2011 21:02
Han lægger armen om hende og trækker hende tættere på sig med et stille smil.
"Du skal endelig spise så meget, du kan," siger han så med et stort smil og rækker ned efter et stykke mere til sig selv. "Resten bliver smidt ud," driller han såå, for det kunne aldrig falde ham ind at smide det ud; det ville blive serveret for de fattige.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 15.11.2011 21:06
''Jeg spiser ikke særlig meget, og spiser meget langsomt'' siger hun og smiler.. ''Det da dumt at smide det ud'' siger hun og kigger på ham.. hun tager et stykke mere og nipper lidt til det.

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lux , Echo, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12