" Mærkelige dims .. " mumler han og vender sig om mod Hauru .
Koto 29.04.2008 18:01
Han himler med øjnene ." Mærkelige dims .. " mumler han og vender sig om mod Hauru .
Muri 29.04.2008 18:07
Han nikker svagt."Ja.." siger han bare. Han smiler skævt.
"Ehm... Hvad har du egentlig lavet?" spørger han undrene, og peger på alt blodet.

Koto 29.04.2008 18:19
" Når , " mumler han og vender sig om ." Bare en lille slås kamp , " siger han så , og ser ned i jorden .
Muri 29.04.2008 18:22
Han smiler skævt, går så hen bag ham."Koto.. Du bløder. Det var ikke bare en lille slåskamp," siger han lavt.

Koto 29.04.2008 18:24
Han klør sig i nakken ." Nej , du har ret , jeg blev gennem banket , " mumler han , og undgår lige en enkelt ting .
Muri 29.04.2008 18:29
Han smiler kort."Ja, det er jo flot. Hvem har du været så gode venner med, siden det skete?" spørger han.

Koto 29.04.2008 18:30
" Meier Links ! " hvæser han irriteret .Bare navnet gav ham gåsehud .
Muri 29.04.2008 18:35
Han nikker let."Okay. Ham må du virkelig kende godt," siger han bare.
Han smiler skævt, vender så ryggen til ham og går lidt væk fra ham.

Koto 29.04.2008 18:40
" Hvad mener duuh ? " spørger han kort men ryster blot på hovedet ." Jeg er åbenbart hans slave , men han kan rende mig , kan han , " siger han så .
Muri 29.04.2008 18:42
Han ryster svagt på hovedet og svarer ikke på hans spørgsmål.Han ser så på ham igen.
"Du har den samme holdning som altid, til alting," siger han stille.
Han smiler svagt, ser så væk igen, før han langsomt går derfra.
//Out,

Slettet Bruger 08.05.2008 16:21
Zondra har gået rundt i byen i noget tid, men bliver ved med at ende det samme sted..Hvor fanden er jeg hende.. Virkelig flot Zon.. Lige flyttet til landet og der er ikk gået mere end en time, og så er du faret vild mellem en masse skumle væsner
Hun ryster lid af kulde, da de skumle gader ikk bliver strejft at noget sol overhovdet...
En skummel mand og et hunde lignende væsen kommer op bag fra hende og griber fat i hendes arm...
"HEY SLIP MIG!!!"
Råber hun op, men når ikk at vikle sig fri kan mandens greb, før at "hunden" han snuppet tasken over hendes skulder og er på vej væk.
"HEY KOM TILBAGE MED MIN TASKE!!!"
Manden står og holder god fast i hende, da hun kæmper hårdt for at komme fri.
"SLIP MIG FOR DU KOMMER TIL AT FORTRYDE"
Tatti 08.05.2008 16:29
Eclipse var tilfældigvis på gående fod i dag. han kom gående med hænderne i lommerne, og kiggede frem for sig, uden rigtig at tænke på noget. pludselig hørte han nogle råbe.. det lyder som en ppige.. han rynkede på næsen og gik tættere. der så han hvad der skete.. "hvad i..." han begyndte at løbe lige imod dem og knyttede hånden "iiah!!!" han smadrede knytnæven ind i manden, så han tydeligt ville give slip. "hvor vover du at forgribe dig sådan på en pige, på den måde?" han havde fået røde øjne, og så ondt på manden.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Slettet Bruger 08.05.2008 16:33
Zondra som aldrig har set magiske væsner før bakker bag ud og løber efter "hunden""KOM TILBAGE MED MIG TASKE!"
Råber hun, mens hun tanker på ham som llige hjælp hende.
Hv.. Hvem er han? HVAD er han?"
Hun taber synet af hunden og stopper op..
"ARRRRH PIS MAN"
Råber hun og stamper i jorden.
Selvfølgelig skulle jeg have min taske med
Hun sukker og kigger ned i jorden
Tatti 08.05.2008 16:39
Manden der før havde begrebet sig på pigen, så skræmt op på Eclipse, han vidste jo godt at man ikke skulle spøge med dæmoner. "Skrid.."
Manden rejste sig skælvende og løb afsted.
Eclipse var hurtigt nede hos pigen.
"hvad skete der?" spurgte han roligt, og lænede sig lidt frem og skævede op på hende. han ville se hendes ansigt, da han stod ved siden af hende.
Slettet Bruger 08.05.2008 16:42
Hun ser skærmt på ham, men smiler venligt."Jeg for vild og så dukkede de bare op.. Den anden tog min taske"
Hun kigger ham i øjnene
"T..Tak for din hjælp"
Hun rødmer en smugle da hun ser ham rigtigt..
Han ser da sød ud.. Hvad er du bange for Zondra
Tatti 08.05.2008 16:48
"Aah.. " han kløede sig i nakken og sukkede tungt. "så dét skete der.." han kiggede lidt på hende igen, "Men, hvilke ting havde du i din taske?" han lagde hovedet på skrå og kiggede nysgerrigt op på hende. "tror det er forsent at få den tilbage igen."
eh..? .. han så undrende på hende, bare sådan pludseligt. "så dét syntes hun..[/i]
Eclipse var tankelæser.. og nogle gange skete det bare at han læste andres tanker, uden han egentlig tænkte over det.
Slettet Bruger 08.05.2008 16:50
Hun tænkte sig lidt om.."Der var mine penge. Mine nøgler til min nye lejlighed og en masse andre småting.. "
Hun kigger trist ned i jorden..
"Billeder af mine brødre og min mor"
Tatti 08.05.2008 16:55
Eclipse så stille på hende.. "oh.. " han plejede dog ikke at være den der blandede sig i andres liv.. men måske kunne han hjælpe hende? .. "Måske.." han kiggede målrettet ligeud. "måske kan jeg hjælpe dig.." han smilte svagt, og så nu på hende, "hvis du altså vil have min hjælp?"
Slettet Bruger 08.05.2008 17:00
Hendes øjne lyser op da han siger han måske kan hjælpe.Uden at tænke sig om, OVERHOVDET, springer hun med armene om halsen på ham og kysser ham på kinden
"Det vil jeg meget gerne, du har ingen ide om hvor meget der vil betyde for mig, hvis du kan få min taske til"
Mellem hvert ord kysser hun ham på kinden, men hun stopper sætningen og STORrødmer, da hun kommer til at kysse ham på munden..
Hun går helt i stå, hun hopper ikk ned fra ham eller siger noget, hun kigger ham bare i øjnene, med lidt åben mund.
Aldrig har hun været så rød i hovedet.
Tatti 08.05.2008 17:07
"Eh.. ingen årsag.." sagde han sådan lidt nervøst og undrende.. og han var lige ved at vælte da hun hoppede på ham, men han genvandt balancen.for hvert kys på kinden lukkede han det ene øje, og smilte akavet.
"Eh.." hvad laver hun..?
men så rørte hendes læber hans, og han spærrede øjnene stort op, GAHHH!!! hun rødmede, og han så bare på hende.. "hvad.. eh.. " hvor skønt.. tænkte han sarkastisk, jeg er blevet kysset på de læber der tilhører min fars..!!
Eclipse var stor besat af sin egen far.. han elskede ham højere end alt andet.. Elizeph.. undskyld.. han tog Zondra's armen og gjorde sådan så hun ikke længere holdt rundt om ham. Eclipse rettede sig op og rømmede sig. "vi lader bare som om at det aldrig er sket.."
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet