For foden af vandfaldet

Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 16.04.2011 10:08
"Hvordan jager du?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde svært ved at se Kanismo slå levende væsner ihjel. Især dem der var forsvarsløse. Ikke at hun så det forkert, bare at hun ikke lige kunne forestille sig det.
Hun tænkte sig om da han spurgte efter skinnet. Havde hun ikke set det et eller anden sted før? Måske da hun havde klargjort kødet? Hun gennemgik handlingerne i sit hoved, ind til hun kom i tanker om hvor hun havde set det. Hun rejste sig og gik hen til et af træerne på den anden side af bålet, hvor skinnet lå for foden af træet. Hun samlede det op og vendte sig mod Kanismo. "Her," sagde hun med et venligt smil. Hun kunne godt forstå hvis han ikke ville lade det gå til spilde.
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 20.04.2011 11:39
*Tak'' sagde han venligt og nikkede til hende mens han tog imod skindet. ''Hvordan jeg jager?'' sagde han forbløffet imens han gik hen imod sin rygsæk i teltet. Ingen af de gæster havde mødt havde spurgt ham om dette, og han havde nok sin egen måde at jage på.
''TJohh....'' lød han kort mens han gik tilbage til bålet. ''Før jagten finder jeg ud af hvad jeg behøver de kommende dage'' sagde han kort og gik hen imod hans bue som stadig lå spændt efter jagten på haren. Han tog fat i den og tof strengen af for at den ikke skulle blive slap. ''Så bliver jeg enig med mig selv om hvilket kød jeg vil have... udfra hvor meget jeg behøver'' sagde han roligt og gik hen til bålet igen. ''Så finder jeg ud af om det er en hare med unger eller ej... og hvis den ingen har jager jeg den''
Han satte sig ned ved siden af Jath bare for at vise at hun godt måtte være der. Ellers gjorde han normalt ikke sådan noget.
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 21.04.2011 11:25
Jath havde sat sig ned ved bålet igen imens han fortalte. Samtidig havde hun også set hvilket våben han brugte fordi han fandt det frem mens han snakkede. Hun havde altid misundet folk der kunne skyde med bue og pil, det kunne hun aldeles ikke selv finde ud af. Det var ellers nok den smarteste måde at jage vildt på.
Hun smilede beundrende til Kanismo da han satte sig ved siden af hende. Hun havde mødt mange der ville være ligeglad med at slå en drægtig eller diende mor ihjel, eller sågar unger. Det var både synd og forkert. Man endte jo med at udrydde dem. Men det kom ikke bag på hende, at Kanismo ikke var sådan. Han virkede for uskyldig til lige det.
Jath kiggede ind i bålet, tænkte over det han havde fortalt og glemte helt at svare.
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 24.04.2011 18:57
Kanismo så ind i bålet, han lagde ikke mærke til hendes smil men det tænkte han heller ikke meget over, bare hun ikke følte sig uønsket angående selvskabet.
Solen kom længere og længere ned bag træerne og kulden trak ind over den træerne ved floden. Han gøs en smule da det altid var koldere om efteråret nå man havde vendet sig til varmen der var på dagen. Han så hen imod teltet og tænkte lidt for sig selv, han havde jo tre tæpper ialt. Eller et af dem var han stadig igang med at væve, det skulle være et til gæster hvis de blev natten over, hvilket de fleste af dem gjorde da det ikke var behageligt at gå igennem mørke.
''Vil du låne et tæppe?'' sagde han roligt mens han så hen imod telte og vendte blikket imod Jath bagefter.
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 25.04.2011 12:35
Jath blev ret hurtigt opslugt af sine egne tanker igen. Hun tænkte på fortiden, på de mennesker hun havde mødt. Der var nogen, især én, som hun savnede en hel del. Spørgsmålet var, om det var på tide at give slip? Hun havde vandret så længe, og havde stadig ikke fundet der sted hun hørte rigtigt til, havde ikke lysten til at slå sig ned for alvor. Men hvor længe kunne hun flakke rundt uden rigtigt at lave noget? Hun havde et melankolsk udtryk i øjnene, imens hun så ind i bålet og tænkte over hvad fremtiden ville bringe.
Endnu engang havde hun glemt alt om hvor hun var og hvem hun var sammen med, så hun så overrasket op på Kanismo da han snakkede til hende. Hun rødmede. Det var ikke på grund af noget han havde sagt eller gjort, selvom det måske kunne opfattes sådan, men netop fordi hun havde glemt hvor hun var.
Det var først nu, da han spurgte om hun ville låne et tæppe, at Jath lagde mærke til kulden. Hendes kappe varmede, men det virkede endnu koldere end det plejede, nu hvor hun tænkte over det. Solen var efterhånden gået helt ned, alligevel var hun ikke synderligt træt. "Ja tak," sagde hun stille og smilede til Kanismo.
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 29.04.2011 08:36
Han nikkede til Jath og rejste sig op fra sin sidde plads ved bålet, varmen fra bålet slap ham havlt mens han gik hen imod teltet, dog var teltet varmt på grund af sølvdjalen som havde ligget og daset i en times tid. Det var varmt nok i teltet til at han kunne være derinde uden at få et mindre kuldegysning.
Han fandt tæppet han normalt sov med, og tog det med sig ud af teltet, han behøvede det ikke nu da han havde fået sin varme skind jakke på. Den var behagelig og varm.
Han kom hen til bålet, foldede han tæppet ud og lagde(?) det om Jath's skuldre. Hvis hun tillod ham at give hende tæppet på, havde hun tæppet dækkende om hendes skuldre og ryg.
''Håber det hjalp'' sagde han venligt til jath og satte sig på sin tidligere plads ved bålet.
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 08.05.2011 12:47
Jath sad og kiggede ind i bålet mens Kanismo rejste sig efter tæppet. Det var ved at være sent, og hun skulle ikke holde ham oppe hele natten. Egentligt skulle hun også snart selv finde et sted med ly for natten, men lige nu hyggede hun sig meget godt. Hun var ikke helt træt endnu, men hvis Kanismo gjorde det mindste tegn til at ville sove, så ville hun ikke stå i vejen for det.
Hun lod ham ligge tæppet om hendes skuldre, og viklede det rundt om sig, så hun var så dækket af det som muligt. Tæppet og bålet til sammen gjorde det hele behageligt varmt, og det var nemt at slappe af og føle sig godt tilpas sådan her. "Tusind tak," sagde hun og smilede venligt til Kanismo.

[Jeg er virkeligt ked af jeg først svarer nu T.T Jeg har haft travlt med en hel masse andet. Og der er snart eksamener. Men jeg prøver, I promise]
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 16.05.2011 13:30
Kanismo smilte venligt tilbage til jath og så kort imod brænde stablen som godt kunne holde liv i bålet to timer endnu, han var dog lettere træt men det var ikke noget han skulle tænke på så længe han havde gæster ved lejren.
Føelsen af de tunge øjne var han efterhånden vandt til da han havde forsøgt sig med natte vandringer før, så det skulle ikke være noget problem for ham at holde sig vågen lige nu.
Han fløjtede nogle enkelte lyde, en af lydene mindede lidt om en ugle unges kald efter mad. Og en ugle besvarede hans lyd. ''Det er ikke hverdag det sker'' sagde han roligt og pegede op på to lysende øjne oppe i træet fem meter væk.
''Uglerne er som regel meget sky væsner... Men de lytter gerne på andres unger'' forsatte han i samme rolige tone og så stadig på øjnene i mørket

(beklager har haft AT forløb-.-)
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 28.05.2011 09:58
Jath kiggede kort op på uglen i træet. Hun havde set en del af dem igennem sine år som omstrejfende, nok flere end de fleste mennesker gjorde i løbet af hele deres liv. Og hun kunne godt lide uglerne, de være rolige og fredelige, og et par gange havde hun været tålmodig nok til at side så stille op ad et træ om natten, at en ugle var kommet forholdsvis tæt på hende.
Hun foldede hænderne, og da hun åbnede dem igen sad der en ganske lille ugleunge i hendes ene hånd. Den var noget forpjusket. Jath skævede op til uglen i træet, som rykkede lidt på sig, som om den ikke rigtigt vidste hvad den skulle gøre af sig selv. Det var tydeligt at den gerne ville fodre den lille unge, den troede måske at det var den som havde kaldt, men den turde ikke rigtigt flyve ned til de to mennesker og bålet - især bålet.
Da den lille unge kort efter forsvandt, så hun hen på Kanismo igen. "Er du ikke træt?" spurgte hun. Hun kunne ikke finde ud af, om det var begyndende træthed hun så i hans øjne, eller om det var noget andet.
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 08.06.2011 17:05
Kanismo så på ungen som Jath havde fremtryllet mellem sine hænder. Den var smuk og pjusket.
Uglen i træet så tilsyneladende forviredt ned på Jath, ham og ungen. Det var nærmest komisk den måde den gik frem og tilbage på den gren den var på. Da ungen forsvandt skævede uglen i træet til dem og fløj lidt rundt om dem for at finde ud af hvor de havde gjort af ungen.
Jath spurgte ham om noget som han ikke hørte helt eftersom han koncentrerede sig om uglen som hang i luften omkring over dem.
''Hvabehar...?'' sagde han roligt og gned sig i højre øje med venstre kno.
''Jeg hørte ikke hvad du sagde beklager'' lød han igen og rettede sig lidt op.
Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 11.11.2011 17:34
Satira kommer gående hen langs vandkanten. Hun har haft det mærkeligt hele dagen, følt sig sløj og haft ondt alle steder. Hun sætter sig i vandkanten og kigger hen mod vandfaldet. Pludseligt strammer alt i hendes krop. Hendes hale og vinger gør umenneskelig ondt og forsvinder så overaskende som de kom. Hendes hud bliver normal igen, hendes hår rødt og øjne grønne. Hun har været igennem en svær tid siden hun blev bidt af Falco, men er glad for at ligne sit gamle jeg igen.. Satira havde altid været en sød og velopdraget pige, men besat af en dæmon. Da hun blev bidt, overtog dæmonen hende og nu er der næsten ikk mere af den gamle Satira tilbage, udover hendes nu tilbagevendte krop. Hun ligger i nogle timer og ømmer sig over forvandlingen og lister så væk i et lydløst og stille løb.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 18:11
Achillius havde besluttede sig for at vise sig frem igen, han trængte til et bad og havde fundet vejen forbi vandfaldet han stod og kiggede på det dejlige vand, selvom vandet ikke var varmt så vil han vaske sig lidt, han tog sin trøje af og fløj over til vandet hvor han stillede sig ind i det for at få mest muligt vand på sig, han vinger var slået ud sådan de også kunne få noget af det snavs som de havde vasket af.
Achillius lukkede øjne og kiggede op sådan vandet ramte ham lige i ansigtet, han nød det og at være alene var nu det bedste for ham
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 18:18
Lux kommer flyvende hen over vandfaldet og lander ved siden af søen, som den rande ud i. Hun har ikk opdaget at der er nogen til stede. Hun ved egentligt ikk hvorfor hun kom her, men nu hvor hun er alligevel er her, tager hun en pause. Hun har haft travlt hele dagen, men at finde landets svageste punkter og gøre dem klar til når hendes søskende dukker op. Først den dag, kan hun rigtigt begynde at lave ballade i gaderne. Det er en stjerneklar aften, men vinden er kold. Dog har det ingen effekt på Lux. Hun sætter sig direkte på jorden og kigger ud over søen.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 18:25
Achiilius åbner øjne igen og træde ud af vandfaldet han hår var helt vådt og løb ned af hans ansigt han slog vingerne frem og tilbage sådan nogle vindstød kom frem han flyver over og lander foran han tøj han vender hovdet til den nye tilstedekommende han smiler kor og tager hsnd trøje på inden han sætter sig over på en sten hvor han tager resten af tøj på.
denne nye person som var kommet var ikke en som han havde set før plus hun havde vinger, men han vidste at hun ikke var ligesom ham, det vil være umuligt
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 18:35
Lux høre ham pusle rundt bag hende og drejer hovedet en smugle, ikk for at se ham, men for at høre ham bedere. Hun kan mærke at han kigger på hende og smiler ved tanken.
"Det må være koldt det som De laver der?"
Hun kan høre i vinden at han kommer op fra vandet og tager sit tøj på igen. Hun køre begge hænder gennem håret og rejser sig op, stadig med ryggen til ham. Ved at rejse sig op, viser hun hendes let påklædte krop lettere. Hun står i nogle sekunder og kigger ud over søen, men vender sig så mod ham. Hendes selv perle øjne genskinder stjernehimlens lys og på hendes blodrøde og fyldige læber, ligger der et lille smil, som er at se et barn på juleaften.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 18:40
selvom Achillius ikke havde set nogle kvinder i mange måneder på grund af hans rejse til grækenlandt så kunne han se at denne kvinde virkelig var noget for sig selv. " ja men så slemt er det ikke, men på den anden side du har da heller ikke så meget tøj på selv" siger han og hentyder til hendes tøj.
han tøj sine støvler på og rejste sig og rettede lidt på tøjet, han vende blikket på hende og holde det lidt " du er ikke her fra er du vel " han kiggede ned i jorden og slikkede sig på læben og smilte lidt og så igen over på hende.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 18:47
Hun kan ikk lade være med at smile da han hentyder til hendes påklædning.
"Jeg kan ikk mærke kulden i vinden."
Hun kigger ham direkte i øjnene og smiler på samme børne glade møde. Lux går over mod ham og cirkulere rundt om ham, som om hun leder efter noget.
"Det har De så gangske ret i Hr?"
Hendes ord lød anderledes en det andet svar hun havde at give ham. Denne gang lød hun mere stolt og hemmelighedsfuld, men hentyder alligevel til hans navn.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 18:54
Achillius smiler lidt igen " ja ellers havde jeg ikke sagt det " sagde han ironisk, han så på hende da hun begynde at rundt om ham, han følte hende med hans blik " Hr. tsk jamen mit navn er Achillius søn af Peleus ". ide hun gik rundt om ham gjord ikke det store det var mere godt for ham for så kunne han betragte hende mere " hvad med dem frøken de må vel også ha et navn? " han stoppede med at følge hende og stod blot og lyttede til hendes bevægelser imens han havde et smil på læben
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 19:09
Da Achillius er ironisk over for hende, stopper hun op et øjeblik og kigger på ham, men et nyt og helt anderledes blik. Vrede. Men det vare kun et øjeblik og straks fortsætter hun sin tur rundt om ham.
"Achillius, søn af Peleus"
Gentager hun.
"Så De er en af de græske"
Hun smiler skævt og fryder sig endnu mere over hans nærvær.
"Jeg er Luxúria"
Siger hun blot og undlader at fortælle hvor hun stammer fra. Hun kommer op foran ham igen og kigger ham i øjnene.
"De har mange kvinder i Deres liv."
Hun smiler tilfreds til ham.

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 23.12.2011 19:15
da hun nævner hans navn og på en eller anden måde forandre sig ser han endnu engang på hende og da hun ser ham i øjne ser han også hende i øjne, han bliver lidt væk i dem men tager sig sammen og smiler for ikke at virke væk i hendes øjen.
og hvad mener de med det? " han vidste ikke om hun vidste hvem han var men det var jo umuligt godt nok havde han levet i langtid men mund hun vidste noget om ham." kvinder hmm hvad ved de om det " var hun synsk
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12