Han så på Rayne da hun spurgte ham. Ja, jeg er hos Samson, men kun indtil jeg finder noget bedre. sagde han roligt og smilede til hende. Han kælede kort for hendes kind. Derefter formskiftede han til ulv og cirklede rundt om hende. Han var blevet legesyg og ville lave noget.
Lestat 08.03.2011 15:45
Lestat så på Nicols da han gik. Kom endelig igen. Hans smilede venligt.Han så på Rayne da hun spurgte ham. Ja, jeg er hos Samson, men kun indtil jeg finder noget bedre. sagde han roligt og smilede til hende. Han kælede kort for hendes kind. Derefter formskiftede han til ulv og cirklede rundt om hende. Han var blevet legesyg og ville lave noget.
Witch Bitch 08.03.2011 19:00
"Til du finder noget bedre?" spurgte hun forundret, og så på ham idet han skiftede form. "Såsom hvad?" Hun drejede hovedet for at holde øjnene på ham, da han gik rundt om hende. Det var tydeligt at se, at han var blevet legesyg, det lyste ud af øjnene på ham. "Er jeg så kedelig?" lød det drillende fra hende. Hun rejste sig lidt, og skiftede til sin katteform. Hun kom med en lavmælt, legesyg knurren, og hendes øjne fortalte klart at hun ikke var seriøs, idet hun gjorde sig klar til at springe hen imod ham. Lestat 08.03.2011 19:43
Lestat så til mens Rayne skiftede form til kat.Hans stemme lød meget skrap da han svarede hende. Ja, til jeg finder noget bedre. Såsom en kvinde eller bare noget bedre. sagde han roligt. Nej, du er ikke kedelig, men hvad havde du ellers i tankerne? fortsatte han roligt med en drillende stemme.
Han stod blot stille og så på hende, med et fjoget blik. Det var tydeligt at han ikke kun ville lege.
Witch Bitch 08.03.2011 19:52
Rayne havde en smule svært ved at tolke ham. Hun tog gik langsomt rundt om ham, med øjnene på ham hele tiden, og stod nu bag ham. Så gik hun et enkelt skridt tilbage, før hun sprang hen imod ham(?) Lestat 08.03.2011 20:23
Lestat så blot på Rayne da hun gik bag ham. Men da hun sprang på ham, lod han hende gøre det, mest fordi, han morede sig, men også fordi han egentlig havde noget andet i tankerne.Da hun var sprunget og landet på hans ryg (?) vældtede han hende blot af og sprang ovenpå(?).
Witch Bitch 08.03.2011 20:43
Rayne lod sig vælte ned i sandet igen, lettere end hun ville have gjort hvis det var alvor. Hun satte tænderne mod hans strube og markerede, uden at det på nogen måde ville gøre ondt på ham. Idet hun gav slip igen, skiftede hun tilbage til sin originalform. Det gjorde dog at han føltes en smule tungere. Hun løftede en hånd, lagde den på hans snude, og lod den glide over hovedet på ham. Hun stoppede ved hans ene øre, hvor hun kløede ham lidt. "God hund," sagde hun drillende og blinkede til ham. "Og for at svare på dit spørgsmål.. Jeg skal ind til markedet på fastlandet, vil du med?" Hun håbede lidt, at han ville sige ja.
Lestat 08.03.2011 20:56
Lestat så roligt på Rayne og skiftede form til fuld menneske. Han smilede til hende da hu kløede ham bag øret. Jo, hvorfor ikke, det bliver alligevel meget kedsommeligt her. sagde han roligt. Han lage sig kort ned og kyssede hendes pande, før han rejste sig og rakte hende en hånd. Hvad vil du egentlig på markedspladsen? spurgte han hende roligt, mens han så på hende med et smil. Witch Bitch 08.03.2011 21:04
Rayne smilede til ham da han kyssede hende i panden, og tog derefter imod hans hånd og kom hurtigt på benene. "Der er et par ting jeg skal se om jeg kan anskaffe mig," svarede hun blot. Hun så sig omkring imens hun lignede en der tænkte grundigt over noget. "Hvordan plejer du at komme ind til fastlandet herfra?" spurgte hun kort efter. "Og har du mulighed for at skaffe mig noget tøj?" tilføjede hun med et grin. Hun besøgte aldrig en by i sin originalform. Lestat 08.03.2011 21:23
Lestat så på Rayne med et venligt blik, mens han prøvede på at huske hvor han lagde båden i sin tid. Tror nok at jeg lagde en jolle lidt længere nede af stranden, i noget buskads. og har også noget tøj der, selvom jeg ikke er sikker på at det er helt din størrelse. sagde han og lo kort, mens han smilede. Witch Bitch 08.03.2011 21:49
Rayne så ud på vandet da han nævnte ordet 'jolle'. Så vendte hun sit skeptiske blik mod ham igen. Hun stod lidt og så på ham. Hun var absolut, på ingen måde glad for både. De kunne tippe, og man kunne falde i vandet, og Rayne var rædselsslagen for vand. Hun havde sin egen måde at komme væk herfra, men hun var ikke sikker på hun ville afsløre den evne endnu. Desuden krævede den en hel del energi, og den var ikke så finpudset endnu."Lover du, at jeg ikke falder i vandet?" spurgte hun til sidst og så alvorligt på Lestat. Hun var ikke i tvivl om at frygten var tydelig i hendes øjne.
Lestat 08.03.2011 22:38
Lestat så på hende med et drillende blik. Selvfølgelig falder du ikke i vandet. Hvis du følger med så kan du få noget tøj på... og vi kan få båden i vandet. sagde han med et drillende blik. Hans "lille"båd var faktisk på størrelse med en fiskerbåd. Han vendte sig og ville til at vise vej. Kommer du med eller skal vi mødes der ovre? jeg ved godt at du ikke kan lide vand og sådant. Witch Bitch 08.03.2011 22:53
Rayne stod og tænkte sig om et par sekunder, men valgte så at følge efter Lestat. Hvis hun blev for usikker, ville hun forsvinde fra båden og selvom komme derhen. Men indtil videre valgte hun den mest skræmmende løsning. Der var stadig ikke grund til at han kendte til hendes nyerhvervede evne endnu. "Jeg har jo ikke rigtigt andre muligheder end at følge med, vel? Ellers skal jeg vente på at der dukker en anden løsning op, og det kan tage lang tid. Jeg vil egentligt gerne væk herfra," sagde hun idet hun gik ved siden af ham. Lestat 08.03.2011 23:08
Lestat viste vej hen til båden, Han så på Rayne nu og da. Jeg ved jo ikke om du har andre kontakter her på øen. sagde han roligt og smilede til hende. Der var ikke langt hen til båden. Faktisk kunne Nichols have set den, for det var i samme retning, som han gik.Da de var kommet hen til det sted han havde gemt båden, fjernede han en masse af de løse grene, så man tydeligt kunne se at dette ikke var nogen jolle, men nærmere en større fiskerbåd, med massere af plads.
Han fandt hurtigt noget tøj til Rayne, som han kastede hen til hende. Her, mon ikke dette kan bruges indtil du finder noget andet. sagde han roligt og smilede til hende.
Witch Bitch 08.03.2011 23:31
Rayne holdt øjnene på Lestat idet de gik. Hun kendte stedet her omkring ret godt, og behøvede derfor ikke orientere sig om hvor de gik. Hun smilede til ham hver gang han så på hende. Da han begyndte at fjerne løse grene og afslørede fiskerbåden, kiggede hun dog væk fra ham. Den var større, og så mere sikker ud end hun havde regnet med, hvilket gjorde hende en smule mere tryg ved det. Selv hvis det havde været et kæmpe handelsskib ville hun dog aldrig være direkte glad for at sejle. Men en fiskerbåd var bestemt bedre end en robåd eller jolle.Rayne greb tøjet og foldede det ud for at se på det. Det var en smule slidt, og en smule stort, men det var lige meget. Hun skiftede til sin menneskeform før hun tog det på. Bukserne var af hør, og så lange at hun var nødt til at folde dem op. De var også for støre i taljen, men der var et tyndt reb som hun brugte til at binde dem fast, næsten som et bælte. Trøjen var stor, og ærmerne var revet af.
Det hele fik hende til at se en smule splejset og drenget ud, og det store tøj skjulte stort set hendes former. Hun så ned ad sig selv og grinede lidt før hun trak på skuldrene. Derefter så hun tilbage på Lestat. "Jeg er klar, hr. Kaptajn," sagde hun og stod rank, med et drillende glimt i øjet.
Lestat 09.03.2011 16:11
Lestat havde fået båden fri, og begyndte roligt at trække den ned til vandet. Han så på hende i det alt for store tøj og smilede bredt. Han kunne faktisk ikke lade væremed at le. Han havde fået båden trukket helt ned til vandet og ville til at vente på hende, da hun kom hen og sagde hun var klar. Han så på hende med et drillende smil. Jamen så hop da op med dig. sagde han drillende. Skal du have en hånd? Witch Bitch 09.03.2011 17:07
Rayne grinede med ham. Synet af hende i det alt for store tøj var en smule komisk. Hun fulgte med ham til vandkanten og så, at han allerede havde fået fiskerbåden ud i vandet. Hun sendte ham et imponeret blik; sådan en båd var ikke helt let at figurere rundt med, så vidt hun vidste. Selvfølgelig havde hun aldrig selv prøvet.Uden at svare på hans spørgsmål gik hun så tæt på som muligt, og satte af i et spring, der var så tydeligt katteagtig på trods af hendes menneskeform. Hun landede let oppe i båden. Den vippede en smule og hun kiggede advarende ned på den, som om den ville reagere på det og stå stille.
Lestat 09.03.2011 19:38
Lestat skubbede til båden, så den havde lidt bevægelse ud fra øen, inden han tog lidt tilløb og sprang op. Hans så på Rayne mens de stille og roligt var på vej over vandet. Turen vil nok ikke tage mere end en time. Vi kan ikke sejle med sejl, da her næsten ingen vind er. sagde han roligt og satte sig ned ved årene og begyndte at ro. Witch Bitch 09.03.2011 19:43
Rayne nåede lige at sætte sig ned inden Lestat skubbede båden helt ud. "En time?!" spurgte hun og så forskrækket på ham, idet hun tog den ene hånd for panden og lod som om hun besvimede. Hun lod sig glide helt ned at ligge på bunden af båden. Dér havde hun tænkt sig at blive liggede til de nåede fastlandet. "Distraher mig," sagde hun og smilede op til ham med lukkede øjne. Lestat 09.03.2011 19:56
Lestat satte roret fast, så de havde retning mod den modsatte bred. Han lagde sig derefter ned til Rayne og lå vedsiden af. Han børstede noget hår væk fra hendes pande. Han så på hende med et lystigt blik og kærtegnede hende kort. Han vidste godt at hun ikke kunne lide vandet, så han håbede på at han måske kunne få hendes tanker over på noget andet. Witch Bitch 09.03.2011 20:07
Rayne satte sig brat op da hun mærkede at Lestat lagde sig ved siden af hende. Hun kiggede først forvirret rundt, og så derefter ned på ham. "Har du ikke tænkt dig at styre båden?!" Hun følte sig lettere nervøs i forvejen, og det hjalp ikke ligefrem på det at der ikke var nogen til at styre.Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet