En frodig plet imellem store træer

Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 12.03.2011 21:52
Morgana grinede bredt, da Rayne dumpede ned oven på manden. De havde vundet den lille fangeleg! Hun gik de sidste få skridt frem mod de to andre og satte sig så elegant og smidigt ned på kappen, hænderne om fødder og kiggede afventende på manden. Ville han indrømme hans ’nederlag’, eller ville han atter være en dårlig taber, som da karma havde fået ham, efter at han havde drysset støv i ansigtet af Morgana?
Morgana smilede smørret tilbage til Rayne. Samarbejde mellem kvinder var vigtigt i tider som disse, selvom hun ikke helt vidste, om Rayne selv mente det.
Med endnu et smil, strakte hun armene over hovedet og gabte. Det havde afgjort været sjovt!

//Undskyld langsomheden fra min side >.<

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.03.2011 10:07
Tesseract lå stadig på jorden og kiggede op på både Rayne og Morgana. Han kunne ikke holde masken længere og brød ud i latter. Han havde endda svært ved at rejse sig op, fordi han grinede så meget.
Da han endelig kom op at stå, så han blot på kvinderne med et bredt smil. Jeg hedder Tesseract.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 13.03.2011 12:43
Rayne satte sig ned på knæ, eftersom manden blev liggende på jorden, og så undersøgende på ham. Hun var stadig i tvivl om, hvordan han ville reagere, eftersom han var blevet så negativ tidligere. På den anden side kunne hun godt forstå han havde reageret sådan, han havde nok ikke regnet med at blive slået ud midt i sin egen leg.
Da han brød ud i latter, blev hun både lettet og glad, og kunne ikke lade være med at grine med. "Jeg er Rayne," præsenterede hun sig selv, stadig med en rest af latter i stemmen. Hun så spørgende hen på kvinden. Hun havde jo stadig ikke fået fat i hendes navn, selvom hun havde været ved det for ikke så længe siden. Rayne havde ikke engang hørt om hun havde svaret eller ej.
Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.03.2011 08:35
”Og jeg er Morgana. En fornøjelse at møde jer.” Svarede hun med et skævt smil og daskede lidt grønt af sin sari, hvor hun havde skrabet den mod et af træernes bark. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle sige i den akavede stilhed, fer fulgte, så hun nøjedes med at lytte til fuglenes kvidren… -alligevel kunne hun ikke dy sig for at spørge lidt mere, hendes nysgerrighed var for stor.
”Hvad… laver I her i skoven?”

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.03.2011 22:37
Tesseract så på Morgana og så på Rayne. Jeg var nu egentlig ude og gå en tur, mest for at se mig omkring. sagde han roligt, mens han betragtede dem begge. Men da jeg fik muligheden for lidt drilleri, kunne jeg ikke dy mig. Beklager. sagde han og smilede venligt. Han kiggede igen på Rayne med et meget spørgende blik.Hvad med dig? hans stemme var ganske rolig og venlig,
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 17.03.2011 23:32
Rayne lyttede og betragtede menneskerne. De var nogen sjove væsner. Naive, ikke altid lige smarte, men alligevel sjove. Hun kunne nu godt lide dem, men allermest når hun fik lov at lege med dem. Og det gjaldt ikke kun lege som denne. Hun gengældte Tesseracts spørgende blik. "Ligner jeg en der hører til nogen andre steder?" spurgte hun med et venligt smil og så sig sigende omkring. Skovene var hendes hjemmebane.
Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 18.03.2011 15:16
”Det er i orden:” Svarede hun med et skævt smil til hans ’beklagelse’. Det var jo ikke fordi, der var sket nogen skade, andet en lidt tårer og lidt skidt i ansigtet. Der skulle mere til at tænde hende af.
Morgana rystede samtykkende på hovedet. Hun kunne ikke forestille sig Rayne i en by fuld af mennesker, der under en markedsdags masede sig frem mellem hinanden. Nej, det var afgjort et helt forkert billede!
Nysgerrigheden pirkede på, og Morgana lagde hagen i hænderne, mens hun støttede albuen mod knæet, der var trykket op under hende. Hun vidste, at hendes spørgsmål måske ville støde Rayne, men hun ville virkelig, virkelig gerne kende et svar på det…
”Rayne, hvad er du for… et væsen?” Morgana så med troskyldige øjne på hende, og håbede, at hun ikke havde fornærmet hende med spørgsmålet.

Billedet er hjemmelavet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2011 19:51
Tesseract så på de to kvinder, med et listigt smil. Han vendte sig om og begyndte at gå, uden at sige et ord mere.
Der gik blot få sekunder, før han igen blev usynlig. Nogle meget lette skridt kunne knap nok høres, mens han stille og roligt gik mod hovedstaden.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 18.03.2011 22:45
Rayne blev på ingen måde fornærmet over Morganas spørgsmål. Hun var vant til nysgerrigheder, og elskede opmærksomhed. Hendes hale svajede let, og hun så smilende på kvinden. "Jeg ved det ikke," sagde hun med en let tone og trak på skuldrene. "Jeg har aldrig mødt andre af min slags." Hvordan hun var kommet til, og om der fandtes andre af hendes slags, det anede hun ikke noget om. Det var såmænd heller ikke noget hun tænkte synderligt over. Hun kunne godt lide at være unik, det vejede en stor del hos hende.
Hun så lidt efter Tesseract da han begyndte at gå, og vidste ikke om hun skulle følge efter eller bare lade ham være.
Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.03.2011 18:22
”Så du er helt ... uden ... familie?” spurgte Morgan troskyldigt med hovedet på skrå. Det lå hende meget fjernt, ikke at vide noget om sig selv, men ok, hun kaldte sig selv et krystallianer, fordi andre havde lært hende det ord om hendes eksistens. Hun tænkte lidt over det og rystede så på hovedet af sig selv. For indviklet at beskæftige sig mere med! Hun ville hellere lære lidt mere om den andre, end skulle beskæftige sig med spørgsmål om sig selv.
”Blev han træt af ’tøsesnakken’?” Hun så på Rayne med store, spørgende øjne. Hun forstod altså ikke den fyr! Al den legen tagfat, og så smuttede han bare igen. … - eller var det en ordløs opfordring til at genoptage legen? "Jeg er forvirret!" grinede hun og førte en hånd til panden i en opgivende gestus.

Billedet er hjemmelavet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2011 20:59
Tesseract, som var gået sin vej, var stadig usynlig og fortsatte sin færden mod hovedstaden. Han var efterhånden så langt væk, at hverken hans skridt eller hans åndedræt kunne høres.

//out//
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 20.03.2011 11:45
Rayne nikkede til Morgana, idet hun tænkte tilbage i tiden. "Ja, uden familie," svarede hun med et roligt smil. Det var vidst den nemmeste måde at forklare det på. Hun var ikke typen der snakkede om sin fortid, og der var kun ét levende væsen der kendte historien, udover hende selv. Selv han kendte ikke den fulde historie.
"Jeg ved det ikke lige," svarede hun, til spørgsmålet om tøsesnakken. Læse tanker kunne hun trods alt ikke. "Jeg tror ikke, han vil lege mere," sagde hun så, med småskuffet mine. Hun lyttede til hans skridt. De var rolige, ikke listende. Han klatrede ikke op i et nyt træ, han gik bare indtil hun ikke kunne høre ham længere. "Han gik i retning af Hovedstaden." Men hun kunne ikke være sikker på om det var et vildspor, og at han drejede af lidt længere henne for at de ikke skulle kunne finde ham. I hvert fald virkede det som om at han ikke ville have mere selskab.
Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 10.04.2011 10:31
Morgana så en smule betuttet i retningen af hovedstaden. Altså ingen leg længere. Hun sukkede, en smule skuffet, og vendte tilbage til virkeligheden, til ’de voksnes verden’. Hun havde i legens rus fuldstændigt glemt hendes egentlige mål med vandringen til skoven. Hvilket havde været en kærkommen lejlighed til at ryste alle bekymringerne af sig og kun koncentrere sig om det flygtige øjeblik.
”Frøken… Rayne” rettede hun sig selv, da hun indså det muligvis stødende i tiltalen til denne kvinde; ”Jeg er ked af at måtte forlade dem sådan uden videre, men jeg har vist glemt mit oprindelige ærinde i fangelegens morskab. Tak for oplevelsen” sluttede hun af med triste øjne og et lille skævt smil. Der ventede hende mange ting længere fremme, ting hun egentlig ikke havde lyst til at gå i møde.
Hun samlede kappen om sig, lavede et lille kejtet buk, for man havde vel sine manerer, selvom man var presset af tiden, og begyndte at gå hen ad stien, der ville føre til hendes destination.

//Out.

Billedet er hjemmelavet.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Witch Bitch 10.04.2011 11:11
Rayne kiggede på Morgana og lyttede. Hun så næsten helt trist ud, det kunne Rayne ikke lide. Folk var ikke normalt triste i Raynes selskab, men måske var hun netop trist fordi hun skulle til at gå. Ja, så selvsikker var Rayne at hun tænkte sådan. "Det er i orden," svarede hun med et forsikrende smil. "Måske mødes vi igen en dag."
Hun fulgte Morgana med øjnene da denne vendte om og forsvandt hen ad en af de mange lettere bevoksede stier i skoven. Da hun var forsvundet af syne, sprang den unge kattekvinde op i det nærmeste træ og lagde sig dovent ned på en af de store grene. Tilfreds var hun helt bestemt. Hun havde haft det sjovt. Hun lukkede de grønne øjne og forsvandt langsomt hen i sin egen verden.

>> Out <<
Jes Kløverstrå

Jes Kløverstrå

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 18 cm

Luchious 11.04.2012 20:30
Solens skarpe skær, skar sig igennem skovens mange kroner, med dens flammende størrelse, hvilene på himlens storhed med skyer der flød ud til en stor masse, der senere skulle fuldstændig forsvinde og gør plads til stjernernes klare blikke. Det skærene lys havnede på den frodige plet imellem de store træer, hvor mindre planter havde nyt godt af den ekstra saft, så både blomster og buske var sprunget ud over alt i det frodige punkt. Det var dog ikke blomsternes ynde, man så først, men det grønne væsen som fløj stilfærdigt rundt i området; altså, så stilfærdig som en kolibri på nektar...

Jes havde fundet dette sted engang, og fandt det meget behageligt, næsten som om der var en magisk aura omkring hele stedet, sådan som atmosfæren var tyk af fred. Han nød det virkelig.

Jes Kløverstrå, den filurlige lille alf!
Jes Kløverstrå

Jes Kløverstrå

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 18 cm

Luchious 11.04.2012 20:55
Det kunne ses at det grønne væsen stoppede op i dens bevægelse og var i kort pause. Det zigzaggede så temmelig kvikt op til Ains gren og fløj en halv meter fra hende. "Hejhej, dig!" sagde han og vinkede begejstret. Han var selv meget ude at rejse, og han havde faktisk ikke set mangle alfer; så han var fyldt med ting han ønsker at snakke om, som nærmest kunne ses på ham og hans enorme smil på hele ansigtet.
Jes bed sig ikke fast i at Ain var lidt anerledes fra andre alfer, men nu var han både vandt til underlige væsner udenfor skoven, samt det at han selv ikke ligner en standard alf.
"Vidunderligt sted, er det ikke bare?"

Jes Kløverstrå

Jes Kløverstrå

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 18 cm

Luchious 11.04.2012 21:12
Jes baskede de få ekstra slag og landede på den samme gren som Ain sad på, så den hoppede en smule. Da han stoppede med at baske, og hvilede vingerne, stoppede han med at lyse helt så meget op. Der er dog stadig en svag aura af lys fra vingernes magiske støv, som er hovedkilden til alfers glød.
"Jes Kløverstrå! Men baaare Jes, er også fint~" svarede han hjerteligt, og med et ansigt så venligt at det kunne få hundeøjne til at bløde lort, specielt med hans gyldne lokker og krystal blå øjne. Det er næsten klamt, så uskyldig han ser ud. At sige han er ekstraordinær er en underdrivelse. Han er dog lige så fimset som han ser ud, så det er vel hans sødme han overlever på, udenfor skoven.

Jes Kløverstrå

Jes Kløverstrå

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 18 cm

Luchious 12.04.2012 09:07
Jes lænede sig ligeledes fremover, og gav et temmelig eftertænksomt udtryk, "Her i skoven, ja. Mmh, i et blomsterbed, lidt som det sted her, blot med en stor sø i midten af det hele. Virkelig skønt!" svarede han med rimelig tempo på stemmen. Han talte dog klart nok til at det hele ikke bare blev til en lang smøre.
"Jeg er dog ikke så ønsket der mere, efter at jeg kom til at tag et menneske med til stedet. Så nu går mine dage med at rejse rundt, uden for skoven. Hvad med dig?"

Vinden tog kort fat i træet som de sad i, og ruskede grenen de sad på. Jes hoppede blot op og fløj imens at grenen faldt til ro igen, og satte sig så igen, bagefter.

Jes Kløverstrå

Jes Kløverstrå

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 18 cm

Luchious 12.04.2012 10:56
Jes roede en hånd igennem sit lange blonde hår, kradsende, imens han tænkte om han kunne huske noget stort ege træ. Mange ting er jo ret store for en alf, men han antager at det må være ENORMT hvis det er et sted for en hel klan af alfer, som hende.
Alligevel kunne han ikke komme i tanke om at have set noget, og ryster så gengivenligt på hovedet. "Nøøh, men jeg skal huske på det, hvis jeg gør. Så skal jeg nok se om jeg kan finde nogen og hilse på."

Jes lader så sit hår værre igen, efter han var færdig med at kradse det igennem, kiggede han kort rundt omkring den frodige plet, for lige at opsluge lidt mere af det vidunderlige steds skønhed. Vende sig så igen, og smilede; "Oh! Så du har også været ude for skoven?! Det er spændende, men også ret farligt... Jeg har dog været ret heldig med at komme fri fra de mange syltetøjskrukker, gang på gang." fortalte han med lidt mindre mod til hjertet, imens han sagde det sidste.

Jes Kløverstrå

Jes Kløverstrå

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 18 cm

Luchious 16.04.2012 09:07
Jes skævede småt med hovedet og så mere nysgerrig ud nu; markant tydeligt da han altid har det med at overdrive med alle sine udtryk. En underholdende lille detalje med ham, selvom det godt kan blive for meget i længden for nogle.
"Information? Om noget specielt, eller bare ligsom jeg, som ønsker at vide alt om alt?" Han rettede sit skæve blik op, meget betaget af faktisk at have fundet en alf som har været udenfor skoven som ham. Og også det at han ikke havde set en alf i en temmelig lang periode, efter at være blevet forvist.

Vinden lurede stadig i skovens kroner, men solen var brudt frem fra en række skyer og lyste nu hele den frodige plet op, i et væld af farverige blomster, sommerfugle og en enkelt vild [url=http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=240&t=1908&p=176473&hilit=dyr#p176473]Ekuma[/url] der er blevet lokket af det friske og grønne græs.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12