Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 00:21
Hida smiler "forstår jeg godt elskede" mumler han stille helt tæt ved hans brors øre "men skal jeg hjælpe dig lidt på vej" hvisker han med tydeligt åndedrag helt tæt ved hans øre. Hida smiler, og mærkede hvordan han selv tæt var ved at sprænges da han hørte hans bror råbe hans navn

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)
Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 00:25
"Jeg kan ikke mere bror" siger han udmattet og er ved at flade i søvn.
Han ligger sig så roligt ned efter at have ligget hans dyne om dem og falder selv hurtigt i søvn under sin elskede bror, men holder dog stadig om sin elskede bror

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 08:43
Hida ligger lettere skuffet og kigger på Kazu, men siger intet, han bider sig bare i læben, og ligger sig om på den anden side og trækker dynen over sig, og lægger sig til at sove "sov godt" mumler han stille... men kan slet ikke falde i søvn

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 11:37
Kazu vågnede med et sæt efter et mareridt og ser skræmt og bange rundt. Han bliver så helt rolig og ligger sig ned igen. Han ser på sin bror og putter sig meget ind til ham. "elsker dig.." hvisker han glad og ligger en arm over hans bryst, så han selv ligger med hovedet på sin brors bryst. Han tror Hida sover, så han er meget forsigtigt med hvad han laver, da han syntes hans bror skal sove ud efter at han næsten brugte alle sine kræfter op hos Felix. Han er altid så dejlig at ligge sammen med.. men lige nu skal han bare sove ud.. han havde det ikke særligt godt i går efter alt det der var sket.. tænker han lidt små trist, men er vildt glad for hans bror kom og redde ham fra Felix

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 12:01
Hida mærker at Kazu vågner med et sæt, og er ved at sætte sig op, og det undre ham at han ikke gjorde noget da Kazu havde brug for hjælp, men så huskede han stille at han stadig var små sur. Hida mærker at Kazu putter sig ind til ham, og derefter lades Hida som om han vågner. ”åh hej” mumler han let grødet. Han kiggede på Kazu, og kysser ham på panden. ”se at få sovet” mumlede han stille og stod selv op. Han kunne ikke klare at sove mere. Han gik ind i stuen splitter n*gen, og satte sig i deres store stol. Han var stadig i dårligt humør.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 12:07
Han smiler op til sin bror da han kysser ham i panden og skal til at sige noget, da han rejser sig og går ind i stuen. Han ser efter ham og ser trist ned i sengen. han er godt nok sur.. Tænker han stille og ligger sig så på sin brors halvdel af sengen og putter sig ned i den. Han har ryggen ind mod stuen og ser trist ud af vinduet. Han ser det regner voldsomt og han putter sig bare godt og grundigt under deres dyne. Undskyld Hida.. Tænker han så trist og fanger stille ud efter sit tøj der ligger på gulvet. Han begynder stille at tage sit tøj på. Han rejser sig så op, tager sin taske der stadig er fuld af æbler og går ud i køkkenet med dem. Han ligger æblerne i en boks, bare for at få tiden til at gå, og tager de dårlige fra

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 12:11
Hida sidder stille inde i stuen og kigger bare frem for sig. Han sætter hoved i hans hænder, hvor hans albuer hviler mod hans knæ. Hida tænker på sin bror og ville helst sige undskyld, ville helst ikke være sådan her, men tankerne fare igennem hoved på ham. Han bider sig i læben. Det er svært det her. Hida rejser sig og går ud i køkkenet, og tager fat om Kazu bagfra og kysser ham i nakken ”jeg elsker dig min elskede bror,” mumler han stille, og kysser ham under øret ”jeg har bare meget at tænke på” mumlede han så forsat stille

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 12:16
Han rejser sig op og begynder at lave noget morgenmad til dem som han plejer, og hører ikke Hida kommer ud til ham, får han står ind til ham. Han ligger forsigtigt sine hænder på sin brors og ser op på ham. Han lukker roligt øjnene og ser så op på sin bror. "jeg elsker også dig" siger han forsigtigt, da han ikke vil gøre hans brors humør være end det det allerede er. "jeg er virkelig ked af alt det der er sket.. jeg kan ikke læse dine tanker som du kan læse mine.." siger han trist og ser ned i gulvet. Han mærker hans bror kysser ham ved øret igen og han bliver helt afslappet i kroppen igen.

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 12:18
Hida holder bare stille om sin bror. han kysser ham blidt i nakken og ved øret. "det gør ikke noget" hvisker han så stille og står bare og holder om ham. Hida nyder at stå så tæt på sin bror

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 12:20
Han ryster af nydelse i hele kroppen, da hans bror kysser ham i nakken og derefter ved øret. "jo, det gør noget, jeg sårede min elskede bror.." han vender sig om og putter sig helt ind til ham, mens han holder om sin brors hals

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 12:42
Hida sukkede stille, og bed sig i læben, og kyssede så igen Kazu, og bed ham let i øret. "der er intet at gøre ved det nu" mumlede han så stille, og helt tæt mod hans øre

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 12:45
"nej.." siger han stille. han slipper sin brors hals og nusser sig helt ind til ham i stedet for at få tryghed hos sin bror. "jeg vil aldrig såre dig, det vil jeg virkelig ikke.." siger han stille og kysser sin bror på kinden

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 13:02
Hida krammer Kazu tæt ind til sig, og det er tydeligt at mærke at Hida stadig intet tøj har på. han kusser Kazu igen på munden "bror hold nu op, sket er sket" mumler Hida stille

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 13:04
Han kysser blidt tilbage. "okay" siger han så og smiler svagt. "når, skal jeg ikke lave noget morgenmad til os?" spørger han så og smiler sit elskelige smil igen. Han lunter hen og tager noget brød op af deres mad boks. Han tager en kniv og begynder at skære det ud i skiver. "hvor mange kan du spise?" spørger han med et smil

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 13:10
Hida stod stille og kiggede på sin bror, og undrede sig da han bare flyttede sig, "jo tak" mumlede han og gik ind på deres værelse igen, og begyndte at finde sit tøj. "bare en..." mumlede han så stille. han havde ikke sovet og ikke spist noget, men han var ikke sulten

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 13:19
Han kommer ind til sin bror efter noget tid og rækker ham en træ talerken med hans brød på. "måske brude du sove lidt?" spørger han så og ser bekymret på sin bror. "du ser ikke ud som om du har det særlig godt" siger han forsigtigt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 13:25
Hida kiggede på Kazu med et smil "nej nej, jeg klare mig" mumlede han så stille

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 13:28
Han sætter sig i sengen og begynder at spise sin morgenmad. "er du sikker? du ligner en der kunne falde om af træthed hvornår det skulle være" siger han så og små smiler til hans bror, men mere venligt ment

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 12.06.2009 16:43
Hida kiggede på sin bror, og sendte ham et træt smil. "jeg klare mig" mumlede han så og gik uden for. han skulle tisse noget så meget lige pludseligt. han lænte sig op af en pind og endte med at falde i søvn stående.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 12.06.2009 16:48
Han spiser bare op og venter på hans bror kommer ind igen. Han beslutter sig så at tage et bad, da han syntes han stinker af sved og går ud på badeværelset. Han ender med at gå en del frem og tilbage for at skulle fulde deres badekar med nyt og rent vand. Han holder hånden over vandet og varmer det langsomt. Han tager så tøjet af og sænker sig ned i karet med vandet. Han ligger og slapper helt af i vandet nu

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12