Alzeids krypt

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 25.04.2009 16:26
Cathrine blev ikke chokeret over dette svar, hun havde regnet med noget i den stil, men hun blev nok lidt mere anspændt. Hun havde ikke tænkt sig at gøre noget overilet. Hun havde tænkt sig at tage det med ro. Men man kunne se at hende blik pludselig var fjernt. Hun mindedes drømmen hun havde haft hun så den for sig i detaljer, men med detaljer der ikke havde været i drømmen, og smerten endnu tydeligere end den havde været i drømmen. Hun huskede. Hun huskede alt hvad der var sket. At han havde tricket hende for at komme ind, at han havde sat sig i hendes stol, at han ikke ville sige hende hvorfor han ville dræbe hende. Hun huskede alt. Bare ikke hvor det havde foregået. Hun kunne svagt se omgivelserne, men det lignede bare et helt normalt, måske lidt dårligt, hus. Hendes blik vendte tilbage til krypten og ilden som hun kort så ind i før hendes blik faldt på ham. Vampyren der havde angrebet hende. Nu var hun heller ikke i tvivl om hvorfor der var blod i hans mundvig. Hun var ret sikker på at det ikke var hendes der stadig var der, da det så nyere ud.

”Ah”.. Sagde hun roligt ”Det er også rigtig…” Hun flyttede en brik lidt længere ud på brættet.

- Billede fra Photobucket
Bemærk! Andet tøj end på billedet. Se eventuelt profil

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 25.04.2009 16:37
Han kiggede på hende mens hendes blik blev fjernt. Han holdt nøje øje med hende da hun kiggede på ilden, og kiggede afslappet på hende da hun kiggede på ham. Det lod til hun endelig kunne huske, eller det lød det i hvert fald som, grundet den måde hun talte på.
”Ah, det lader til at den billedskønne jomfru Green kan huske.” Han overdrev bevidst på sine beskrivelser, vel vidende at de bare måtte virke provokerende i hendes øjne.
Han rykkede rolig den samme bonde endnu et felt længere frem, så den nu truede den brik hun havde rykket.

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 25.04.2009 16:47
Cathrine kikkede irriteret på ham. Hun brød sig ikke om at han lige netop skulle nævne ”jomfru,” men det irriterede forsvandt da hun undrende kom til at tænke på hvordan han kunne vide det. Hun vidste trods alt ikke specielt meget om vampyrer og sådan noget så hun kunne jo ikke vide noget om forskellen på blod. Hun havde i hvert fald ikke tænkt sig at spørge hvordan han vidste det. Det ville bare være mærkeligt. Hun brød sig heller ikke om billedskønne og forstod heller ikke her hvorfor han sagde det. Hun blev enig med sig selv om at det nok bare var for at provokere. Hun ville gerne være smuk, men hun gik ikke op i det og hun ville hellere være stærk, selvstændig end en eller andens smukke kone.
Cathrine var begyndt at syntes at han vidste frygtelig irriterende meget om hende og hun brød sig ikke om det. Hvorfor gjorde han det? Han sagde han havde haft noget med hans familie a gøre, nu havde hun ikke lyst til at vide hvad. Eller havde hun? Hun vidste det ikke helt. Hun havde ikke tænkt sig at spørge lige nu i hver fald. Cathrine flyttede rundt på den truede brik, men uden at tænke over det, så hun lavede sikkert noget dumt. Hun prøvede at huske hvor hu boede.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 25.04.2009 16:56
Han smilte skævt da han så hvor provokeret og forvirret det han sagde gjorde hende. Dog var han forundret over at hun formåede at blive helt stille, men han gik ikke mere op i det. Med en let bevægelse bevægede han en af de mere bevægelige brikker op og sagde. ”Skak,” før han sagde mere, granskede han endnu engang hendes ansigt for de følelser han havde set før, men ingen af dem var at finde i hendes ansigt. Alligevel sagde han;
”Jeg kan se De undrer Dem, min kære Cathrine,” min kære var stærkt ironisk, hvilket han var sikker på at hun godt vidste, ”undrer Dem over hvor jeg ved så meget fra, hvem jeg er, hvorfor jeg er efter Dem. Jeg kunne blive ved med at nævne ting,” han slappede mageligt af og kiggede på hende med en fornøjet fornemmelse af magt og kraftigt skjult beundring, ”hvad jeg ikke forstår, er hvordan De bare kan sidde stille hen og spille skak med en dødelig fjende.”

A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 25.04.2009 20:32
Cathrine kikkede lidt på skatbrættet mens hun prøvede at regne ud hvad hun havde gjort forkert og nåede hurtigt frem til det. Hun havde ikke haft så svært ved at forstå skat som hun toede hun ville have. Hun tænkte list over hvorfor hun ikke var oprevet og vred, hvilket hun nok egentlig normalt blev. Hun havde altid haft en lidt kort lunde, men hun var forbløffende rolig nu.

”Jo. Først og fremmest kan jeg nok ikke holde til at være oprevet lige nu. For det andet ville det hverken gavne Dem eller mig at jeg blev vred og hvis jeg blev det lige nu, ville de vinde og mine chancer for at slippe væk herfra ville være betydelige mindre.” Svarede hun roligt mens hun så ham i øjnene. Hun plejede ikke at være så tænksom over hvad hun gjorde og sagde og det undrede hende egentlig.

”Desuden har ilden en ret beroligende effekt på mig. Fandt jeg ud af…” Hun kikkede kort på ilden, for at sikre at den ikke var ved at gå ud, og kikkede så igen på ham.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 25.04.2009 20:41
Alzeid kunne umuligt holde et smil tilbage, som han sad der i sin store bløde stol. Han smilte fordi hun havde ret. Hun havde endda meget ret, så ret, at han selv var nået til konklusion om at hun havde ret. Selvfølgelig var det hvad der var sket, havde hun ikke været i stand til styre sit temperament. Dette var fuldstændigt ligesom det Ghandi havde gjort, udover at han bestemt ikke var født endnu. Det dummeste man kunne gøre hvis nogen var på nakken af en, var at blive fysisk, for det ville retfærdiggøre deres færd. Alt Alzeid havde brug for var en undskyldning, og så var hun på vej til fangekælderen, men hun vidste at det ville være dumt at give ham en.
Han sagde ingenting, men hans udtryk talte for sig selv. Han var imponeret, da han havde regnet med at hun bare var et dumt menneske, den aften han først havde mødt hende. Han foldede roligt hænderne i sit skød og sagde med langsomt og velovervejede ord, ”det er vist stadig Deres tur.”
Man kunne meget muligt forstå noget symbolsk i den sætning.

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 25.04.2009 21:07
(Yeah Ghandi power. One of the coolest men ever^^)
Cathrine smilte skævt og oplevede at hun godt kunne lide at have ret. Det var ikke så ofte at hun havde temperamentet til at tænke sådan, men det virkede som om at alle de ting der var sket med hende havde ændret hende til det bedre? Hun havde trods alt også været meget igennem efterhånden. Hun kikkede eftertænksomt på brættet og flyttede dronningen(? Er det ikke den man flytter for ikke at blive skakmat?) ud af farezonen den stod i. Hun kikkede over Alzeids skulder og gav ilden noget mere blus, da den havde svært ved at klare sig længe af gange med det sølle brænde. Hun mistede lidt energi igen, men fik det jo også igen af at ilden var der. Det var sådan lidt et vedvarende kredsløb for både ilden og hende.
Hun fik pludselig lyst til at tage sig til halsen. Hvorfor vidste hun ikke helt. Måske på grund af hans smil og hun blev mindet om at der måtte være nogle ret store sår der? Men hun holdt hånden tilbage. Hun havde ikke lyst til at tjekke efter nu. I hvert fald ikke med ham foran sig.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 25.04.2009 21:17
(det er nu egentligt kongen ^^', men vi siger bare du flyttede dronningen ind foran)
Han kiggede eftertænksomt på brættet. Hans smil var ikke falmet det mindste, men hans højde niveau af koncentration på spillet, gjorde at han endnu engang ikke lagde mærke til at ilden flammede op. Meget muligt også fordi han sad med ryggen til ilden. Han rykkede endnu en brik hen og tog hendes dronning, selvom det efterlod den angribende brik helt åben. Hun kunne bare tage den uden konsekvenser for sine egne brikker. Det vigtigste for ham var at han havde taget hendes bedste brik, og stadig sad med sin. (Nej, hvor er jeg pludseligt blevet symbolsk ;) )
”Jeg tror nu stadig jeg kan komme på noget, der kan få Dem til at miste temperamentet,” han smilte vidende, og glædede sig til at se det blik i hendes øjne, der forudså at det umuligt kunne være godt, hvis det da overhovedet kom. Han holdt roligt sine øjne fikseret på hende, uden så meget som at blinke. I hvert fald ikke langsomt nok til at man kunne se det.

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 25.04.2009 21:26
Cathrine kikkede eftertænksom fra ham til skakbrættet. Hun flyttede en brik og tog den der havde taget hende dronning. Derefter kikkede hun igen på ham og prøvede at regne ud hvad han mente, men nåede frem til at hun ikke havde lyst til at finde ud af det. Hvis hun regnede det ud blev hun nok oprevet, og hun ville virkelig ikke overreagere lige nu. Det ville alt andet end at gavne hende i længden.

”Det har De sikkert. Spørgsmålet er, hvorfor ville de oprive mig når jeg som det er nu, er en rolig og ordentlig gæst De kan spille skak med” Hun tænkte over ordene mens hun sagde det. Hvad ville han opnå ved at gøre hende vred? Morskab? ”Hvis De forsat ønsker at spille skak med mig, bør De nok ikke oprive mig.” hun kikkede han i øjnene mens hun sagde det, som om hun ville kunne se grunden til det gennem hans øjne.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 25.04.2009 21:38
(det hedder nu vist egentligt skak ;3)
Da hun kiggede ham i øjnene med det gennemborende blik, blev han et kort sekund bange for at der kunne være et spøgelse i hende. Måske var hun en reinkarnation sendt til ham af en eller anden overmægtig kraft for at straffe ham? Af årsager jeg ikke vil forklare her, var han ’bange’ for en person, der i stor grad mindede om Cathrine. Hun havde i sandhed givet turen videre, og hun havde sat ham i en svær klemme. Enten lagde han sine fordomme fra sig og anerkendte nederlag, eller også forklare hvorfor han gerne ville se hende oprevet. Han valgte at ty til den første metode, i hvert fald en tid endnu. Enten var hun ikke klar til at lytte til hans historie, eller også var han ikke klar til at fortælle den.
Han nægtede at bryde øjenkontakten mellem dem, da han ledte efter en svaghed i hendes angreb. Hans erfaring fortalte ham at et hvert menneske havde sine åbenlyse svagheder, men hun var anderledes, på en ret fantastisk facon. Han kiggede ned på brættet, som for at erkende nederlag i deres øjen-duel, og rykkede en tilfældig brik et tilfældigt sted hen, mens han sagde roligt. ”Godt ord igen.”

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 25.04.2009 21:47
Cathrine åndede svagt ud. Hun havde opdaget at hun havde holdt vejret mens de havde set på hinanden. Hun var glad for at hun havde kunnet bremse hans forsøg på at oprive hende. Hun ville gerne vide hvad det var, for det var sikkert noget der var vigtigt at vide, men hun ville ikke vide det nu, hvor hun var helt og aldeles svag og forsvarsløs. Alzeids reaktion forundrede hende. Hun forstod den ikke helt, og ville også gerne engang vide grunden til den, men igen. Ikke endnu. Hun var ikke klar. Hun var alt andet end klar. Hun var træt, svag, et sted hun ikke kendte men som han sikkert kendte ud og ind. Hun rykkede en brik og mere eller mindre tilfældigt fordi hun igen var meget tænksom. Hun var begyndt at få ondt i hovedet af at tænke så taktisk og kunne godt mærke at det alligevel tog på hende at holde ilden i gang. Hun kom pludselig i tanke om noget andet end solen hun også savnede.

”Jeg ved det ville være ulogisk for dig, at bringe mit sværd her… Men hvis De har, vil jeg gerne vide det. Det sværd betyder utrolig meget personligt for mig. Jeg er ikke meget for hvis det bare ligger et sted jeg ikke kan huske hvor er…” Sagde hun roligt og forsigtigt.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 25.04.2009 22:02
Han holdt øjnene på brættet og sloges med sig selv for ikke at møde hendes blik. Der var noget uhyggeligt bekendt ved den måde hun talte på, der fik ham til at krympe ind og blive helt lille, hvilket ikke var noget han gjorde ofte. Faktisk havde han normalt et meget stort ego, hvori alle egentligt kunne rage sig selv. I hans verden havde han altid været den vigtigste. Næsten altid.
”Jeg skal nok hente din pind næste gang natten falder på,” han rykkede en brik, men havde ikke længere overblik til at følge med i spillet. Tænkte hun sig om, ville det være en smal sag at sætte ham skakmat.
(Hold da op ö jeg havde aldrig forestillet mig, at der kunne være så meget symbolik i et brætspil)

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 26.04.2009 00:16
((Det tænkte jeg godt der kunne være :P))
Cathrine var begyndt at blive ligeglad med spillet. Hun bekymrede sig ikke om at vinde eller tabe. Hun var blevet træt. Meget træt og hovedpinen var blevet meget værre end den havde været da hun var vågnet. Hun kikkede undersøgende på Alzeid. Han så meget tænksom måske lidt bedrøvet ud, syntes hun. Hun undrede sig over hvorfor, men igen hun havde ikke tænkt sig at spørge.
Selvom hun hadede at være fanget hos ham i denne krypt, syntes hun på en eller anden måde de havde kunnet forstå hinanden mens de talte. Måske var han slet ikke så æreløs han havde været den aften han angreb hende? Han løj i hvert fald ikke og det var en kvalitet hun satte højt. Sandhed.
Cathrine missede med øjnene. Øjenlågene var begyndt at blive meget tunge og hende træthed kunne også ses på ilden, hvis man vel og mærket havde lagt set på ilden før og nu. Den var svag nu. Næsten gløder igen.
”Tak…” Fik hun svaret da han lovede at hente hendes sværd. ”Det værtsætter jeg” svarede hun. Uanset hvor meget hun afskyede denne fangevogter, så havde han da indtil videre været en af de bedre af slagsen. Han kunne havde været værre, tænkte hun.
”Skal vi lade spillet stå til en anden dag?” hun var ikke på den måde meget for at indrømme hvor dårligt hun var ved at få det ved at blive oppe, men hun så undskyldende på ham og håbede at det ikke krævede yderligere forklaring.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 26.04.2009 12:58
Han ville værdsætte en chance for at fortsætte en anden dag, for så havde han i mellemtiden tid til at regne ud hvad han skulle gøre. En kraftig kvalitet ved en død hjerne, var at hukommelsen var helt ekstrem meget bedre end i sin levende modpart. Kunstigt liv var egentligt en pudsig ting, men da han ikke gad tænke mere over noget, som han tidligere havde tænkt så meget om, nikkede han bare kort.
”Jeg gør bare min pligt som vært,” sagde han hurtigt, for at slå fast at det altså var den absolut eneste grund til at han gjorde hende denne tjeneste.
Med en let bevægelse rejste han sig, og bevægede sig ind blandt reolerne for at finde sin dagbog, eller natbog som han foretrak at kalde den. Han havde i sandhed mange interessant observationer at notere i dag, faktisk betydeligt mange flere end han havde haft de sidste par år til sammen. Han satte sig i stolen igen, og begyndte at skrive.
”De burde få noget søvn.” Sagde han konstaterende.

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 26.04.2009 13:31
Cathrine nikkede. Det burde hun i sandhed få, og det var egentlig også derfor hun havde afbrudt spillet. Det havde været en yderst interessant dag, selvom den kun havde varet et par timer for hendes vedkommende. Der var så meget hun ikke forstod og så alligevel så meget hun nu vidste. Hun var glad for at havde fået det meste af sin hukommelse igen og fået svar på nogle flere ting. Hun havde også fundet mere ud af hvordan denne vampyr var og måske kunne det hjælpe hende med at finde ud af hvad han ville gøre ved hende, så hun eventuelt kunne nå væk inden. Hun brød sig ikke om at vide, at han på et tidspunkt ville tage stilling til hvad der skulle gøres med hende, og selvom det ikke nødvendigvis var skidt, så lød det sådan. Hun vidste jo også at hans oprindelige plan havde været at dræbe hende, og det pegede jo ikke i en så god retning.
Cathrine lagde sig ned på sofaen og lukkede øjnene. Hun prøvede at lukke alle de nye og de gamle spørgsmål ude, men det var svært. Der gik alligevel lang tid før hun sov, grundet at hun ikke kunne lade være at tænke på hvad der var meningen der skulle oprive hende. Da hun endelig fik skubbet det ud af sin tankegang faldt hun også direkte i søvn.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 26.04.2009 13:41
Han skriblede hurtigt færdig og trak sig derefter tilbage til sit eget kammer, hvor han låste døren indefra. (av, et kort indlæg… Anyways.)

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 26.04.2009 14:14
(Fy fy. Puha skam sig over for korte indlæg!! )
Cathrine vågnede med et sæt og satte sig med det samme op, hvilket stadig ikke var en behagelig oplevelse. Hun vidste stadig ikke om det var dag eller nat, men rummet var blevet helt mørkt nu og meget koldt. Hun sad et stykke tid, helt helt stille og lyttede efter Alzeid. Det lød ikke til at han var her. Måske var han i et af de andre rum, men hun var ikke sikker. Hun vidste heller ikke hvorvidt han kunne høre hende når han ikke var i rummet. Langsom og så lydløst hun kunne, svang hun benene ud over sofaens kant. Egentlig ville hun bare tjekke om der lå noget brænde et sted, men hun ville også gerne vide hvor døren ud var. Man ville nok godt kunne kende den i forhold til de andre døre. Hun rejste sig forsigtigt og trådte ud på gulvet. Hun vidste at dette ville være dumt. Meget dumt, især hvis hun blev opdaget og hun tøvede også. Hun startede med at kikke sig lidt omkring efter noget brænde i rummet, men kunne ikke umiddelbart finde noget og det var da næsten heller ikke til at se noget i mørket der var i rummet.
Da Alzeid var gået dagen før, havde Cathrine lige netop fået et glimt af hvad vej han var gået, hun regnede med at han var gået ind på et ejet værelse, men hun var ikke sikker. Hun valgte at gå den anden vej og fandt efter noget tid, noget der kunne ligne en gang ud fra rummet. Langsomt så lydløst hun kunne begyndte hun at gå ned af dem. Selvom hun stadig var svag var hun lige så stille begyndt at få kræfterne igen.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 26.04.2009 14:23
Alzeid 'sov' fortsat. Med 'sov' hentyder jeg selvfølgelig til at han ikke i realiteten sover det mindste. Det kunne måske regnes som en bivirkning af at være død, men når han lagde sig ind for at få sin energi tilbage, forlod kraften, der holdt hans krop kørende, ham midlertidigt. Dette betyder altså at han var død. Helt død, i hvert fald så indtil kraften var blevet stærk nok og vendte tilbage.
Det havde den ikke besluttet sig for at gøre endnu, og der var ingenting han kunne gøre for at vågne op, udover at vente. Nu ventede han jo ikke, thi han vad død, og ej heller drømte han. På et tidspunkt ville han bare vågne op, og i hans hoved kunne det kun havde varet et enkelt sekund, selvom han kunne være ubevidst i uger – hvilket an dog aldrig havde prøvet.
En anden forunderlig detalje ved vampyrer, er at de har en helt fantastisk evne til at bedømme tidspunkt. En evne der er løst baseret på deres instinkter og magnetisme, men det var han egentligt lige glad med, han regnede bare med at det var sådan det var, også for alle andre ’racer’.
Men som sagt, ingen handlinger foregik i hans hoved i skrivende stund.

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 26.04.2009 14:41
Cathrine fortsatte ned af gangen og overvejede ved hvert skridt om hun burde stoppe, men hun ville gerne vide hvor døren var. Hvad vej hun skulle når hun engang ville have kræfter til det. Hun vidste ikke hvor langt hun havde gået eller hvor langt der var igen og hun havde ikke bevæget sig så meget siden hun blev bragt her. Det var underligt pludselig så nemt at blive udmattet når man ellers var vandt til at kunne klare at gå i flere dage uden at blive svækket. Nu havde hun højst gået nogle meter og hun kunne mærke hvordan det var blevet svært at trække vejret. Det skyldes nok at nogle af hendes ribben uden tvivl trykkede ind mod hende lunge. Hun stoppede og hun støttede sig kort til væggen og kom til at ryste endnu mere af kulde. Hun begyndte at gå videre ned af gangen.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 26.04.2009 14:50
Han begyndte langsomt, meget langsomt at åbne øjnene igen. Med en let bevægelse skubbede han låget væk fra kisten, og satte sig op. Han kiggede lidt rundt, og følte efter hvor lang tid der var gået. I starten havde han fundet det morsomt at der var passeret tid overhovedet, men efterhånden holdt det op med at være sjovt. Han havde meget svært ved at se noget sjovt i det han plejede at lave. Han rejste sig åndsfraværende op, og tog sit tøj på, eller rettere sagt et sæt af sit tøj. Han havde to store skabe stående ved hver sin væg som det eneste inventar i hele rummet. Det ene indeholdt hans snavsede hverdagstøj, og den anden holdt hans rene. Når der var blevet for meget beskidt, vaskede han det. Kedeligt.
Han åbnede døren og gik over mod den modsatte sal, den hvor der intet var i. Han var på vej mod det tomme værelse med brønden så han kunne få skyllet sig i det klare grundvand. Han lugtede af jord, eller det fortalte hans meget fintfølende næse ham i hvert fald.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12