"Hv-hv-hva mener du?..." stammer hun nervøst og krymper sig endnu mere sammen. Hun har sin ene arm op foran sig, mens den anden arm støtter hende på jorden. Hendes ene ben er trukket op under hende, mens det andet stadig hænger løst nede i den vare kilde. Man kan se at hun er parat til at springe ud af vandet.
Gina 16.08.2011 21:10
Man kan se at Saschas blik flakker en smule, da hun hører hans stemme. Hun kryber lidt mere sammen."Hv-hv-hva mener du?..." stammer hun nervøst og krymper sig endnu mere sammen. Hun har sin ene arm op foran sig, mens den anden arm støtter hende på jorden. Hendes ene ben er trukket op under hende, mens det andet stadig hænger løst nede i den vare kilde. Man kan se at hun er parat til at springe ud af vandet.
Muri 16.08.2011 21:14
Han betragter hende fortsat mens hun snakker, med hovedet en smule på skrå, så lidt at det næsten vil være umuligt at se. Et lavt grin kommer så fra ham."Jeg mener; Ja, jeg er en mand," siger han kort og ligefrem.
"Jeg hørte din tanke. Og nej, jeg undskylder ikke for at have blandet mig i dit hoved," kommer det kort fra ham som en slags 'forklaring'.
Han smiler skævt at hendes forsvarsposition.

Gina 16.08.2011 21:18
Sascha rejser sig hurtigt men elegant op og tager et lille nervøst skridt tilbage."Hva.... hvad vil du mig?", spørger hun nervøst, men dog lidt mere fast end før.
Man kan se en smule vind der fejer hurtigt omkring hende og får hendes hår til at hvirvle ind foran hendes ansigt. Samtidig hvirvler hendes kjole op så hendes ben bliver mere synlige.
Muri 16.08.2011 21:25
Hauru går kun et skridt nærmere, da hun træder et skridt tilbage. Han tager så hænderne op af lommerne."Intet," siger han roligt, med et let smil bredt over læberne.
"Havde du da forventet noget?" spørger han. Han ser på hende med et roligt blik, og venter egentlig ikke på noget svar, før han går et skridt nærmere igen.

Gina 16.08.2011 21:28
Vinden omkring Sascha bliver mere voldelig og Sascha træder hurtigt nogle få skridt tilbage, før hun støder ind i et træ. Dette bliver hun en smule chokeret over, og hun skimter kort tilbage på træet før hun igen retter sit blik mod Hauru. Sascha er efterhånden skrækslagen."Hol... hold dig væk..." siger Sascha i et meget fejlagtigt forsøg på at lyde skræmmende.
Muri 16.08.2011 21:34
Hauru holder kun blikket på hende, og aldrig har han været så forundret over at en person har været bange for ham, uden han egentlig rigtig har gjort noget."Du kan ikke seriøst mene at du er.... bange for mig?" siger han mens han forsøger at holde et lavt grind inde.
Han vender kort blikket mod jorden, før han slugt det grin igen, og retter blikket mod Sascha igen.
"Jeg har ikke gjort dig noget.. Endnu," siger han lavt og smiler stadig roligt.

Gina 16.08.2011 21:37
Sascha undre lidt sit blik mod ham, men vender hurtigt tilbage til det skrækslagne blik. Man kan se hun prøver på ikke at se bange ud."N-nej... hvorfor skulle jeg... værre bange?", siger hun ikke særligt overbevisende.
så går det pludselig op for hende, hvad han sagde til sidst og vinden omkring hende falder sammen idet hun tager begge sine arme ned og klistrer sig op imod træet.
"Hva- hvad mener du med... endnu?"
Muri 16.08.2011 21:47
Hauru hæver let øjenbrynen ved hendes spørgsmål.Hvorfor tror jeg ikke på hende?... tænker han, mens han ryster svagt på hovedet.
Han tager så to ekstra skridt hen mod hende, og hænderne bliver roligt placeret i lommerne igen.
"Tjah.... Det kunne jo godt være.... At der måske ville ske noget....," siger han lavt, og lettere overvejende, mens han ser op og ned af hende.

Gina 16.08.2011 21:50
Sascha kigger undrende ned af sig selv for at følge Haurus blik. herefter løber hun hurtigt om bag træet for at gemme sig der. Hun holder hænderne på træet og kigger forsigtigt frem fra det."Hvad..... vil... du da gøre?", spørger hun lavt og synker en klump i halsen.
Han vil mig garanteret noget ondt... jeg ved det bare... oh pokkers!.. han kan jo høre det her! Ti stille Sassy!, tænker hun lettere dumt for sig selv. man kan samtidig se hendes tanker reflektere sig i hendes bange blik, der gemmer sig bag træet og hendes lange hår, der hænger lidt ned foran dem.
Muri 16.08.2011 21:55
Hauru går et par skridt tættere på Sascha da hun forsvinder om bag træet."Det skal jo komme som en overraskelse, ikke?" siger han roligt, og smiler så bare, mens han stadig går nogle enkelte skridt tættere på Sascha. Han nikker så let, da han hører hendes manga tanker om ham.
"Sassy, hm?" kommer det lavt fra ham.
"Du smigrer mig," siger han roligt, nu med et mere skummelt smil.

Gina 16.08.2011 22:01
Man kan se på hende at hun bliver overrasket over at han hører hendes kælenavn fra Hiroshi. Hun gemmer sig lidt mere væk bag træet før hun løber videre til det næste træ og gemmer sig bag det."Gå... gå din vej!" råber hun skræmt idet hun lukker øjnene og begynder at græde.
Bag træet gemmer hun sig helt væk, sætter sig ned, lukker øjnene og holder sig for ørene. På et eller andet punkt tror hun, at han vil forsvinde, hvis hun gør det, selvom hun egentlig godt ved at han ikke vil.
Muri 16.08.2011 22:06
Hauru når lige at se et glimt af hende, da hun løber fra det ene træ til det andet."Jeg ville gerne, men... Jeg vil egentlig ikke," smiler han, før han igen går hen mod hende.
Efter kort tid, hvor han bare er gået med rolige skridt hen mod hende, ender han foran hende, på hug.
Han lægger hovedet en anelse på skrå og betragter hende lidt, uden at sige noget.

Gina 16.08.2011 22:09
Sascha kan mærke hans tilstedeværelse foran hende, men hun gør ikke noget. Man kan se tårene der triller ned ad hendes røde kinder og ned over hendes mund. Hun hvisker noget for sig selv. Man kan ikke høre det så tydeligt, men hvis man lytter godt efter kan man høre en lille melodi."Du er tryg her hos din mor
Og han er her også, din storebror
Intet skal gøre dig fortræd
Ikke når du har vores kærlighed"
Om og om igen bliver denne lille melodi hvisket.
Muri 16.08.2011 22:17
Hauru bliver siddende på hug foran hende, mens han roligt lytter til melodien hun hvisker, med lukkede øjne.Hans skumle smil er efterhånden forsvundet, og efter at have hørt melodien 2-3 gange, åbner han øjnene og ser på hende igen. Han tager så let fat om hendes hage med to finger og løfter hendes hoved op(?), så hun ser på ham. Han tørre roligt hendes tårer væk fra hendes kinder, og rykker så forsigtigt sit hoved tætttere på hendes, mens han ser hende i øjnene.

Gina 16.08.2011 22:19
Sascha følger bare hans bevægelser mens man kan mærke og se at hun ryster over hele kroppen. men da han rykker hovedet tættere på hendes prøver hun ihærdigt at rykke hovedet til sidderne for at slippe væk.NEJ!! tænker hun som i et råb og giver også et lille hviskende piv fra sig.
Muri 16.08.2011 22:23
Hauru vender hurtigt hovedet til siden, da hun skubber, og smiler så igen.Han ser på hende igen og slipper så hendes hage.
"Fint.. Men det skal nok lykkes mig på et tidspunkt. Frivilligt eller med tvang," siger han lettere hårdt.
Han rejser sig så op igen og går lidt væk fra hende. Han nedstirre hende kort, før han forsvinder væk derfra.
//out

Gina 16.08.2011 22:26
Sascha kigger med tårer ned ad kinderne op på Hauru imens han snakker.Da han er færdig og gået kigger hun efter ham, til hun ikke længere kan se ham, før hun selv løber hurtigt væk derfra.
//Out
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet